Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Syys 2013, 21:36

UuuUUUuuuUUuu. Minäpä käyn Jeremiahin tiedot läpi ja lähetän sinulle viestiä, niin jos vaikka pistettäisiin peli herrojen välille käyntiin? ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Syys 2013, 21:39

Jei, kuulostaa loisteliaalta :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Syys 2013, 22:10

Katsoin tänään Criminal Mindsia. Hyvä sarja. Tällä kertaa rikoksen tekijä oli fanficcien kirjoittaja, joka toteutti ficciensä fantasiat. Ja koska kyseessä on rikossarja, loput voitte arvata. Asiasta tekee pelottavan se, että olen myös itse intohimoinen fanficceri. Odottelen tässä kynä kädessä päivää, jolloin juoksentelen kaduilla toteuttamassa omia ficcejäni myös. Onneksi ne eivät sisällä verta. Ai miten niin kirjoittaminen on turvallinen harrastus?
Forte

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Syys 2013, 22:20

Criminal Mindsissa on useasti aika, en sano outoja, mutta omaperäisiä nämä "pahikset".
Ja ihmiset ottaa nykyään paljon viitteitä sarjoista omiin elämiinsä, joka on mielestäni jo sinänsä pelottavaa. Kuka estää jotain henkiseltään tasoltaan alempaa tyyppiä ottamasta ja toteuttamasta sarjassa nähtyä asiaa vain sen takia, että se oli niin kivaa katsottavaa televisiossa? Tulevaisuutta odotellessa. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Syys 2013, 15:36

Pidän Criminal Mindsista enemmän kuin esim. C.S.I:stä tai muista, vastaavista poliisisarjoista, koska Criminal Midsissa ei ole sellaista selvää hyvä-paha- systeemiä. Sarja onnistuu hyvin luomaan ajatuksia siitä, mikä on pahuus, ketkä ihmiset ovat pahoja ja mistä se kumpuaa. Suurin osa rikollisista ei edes halua olla rikollisia. Esimerkiksi, oli yksi jakso, missä oli yksi homo mies, joka suutuspäissään tappoi naisia, koska heidän kanssaan homma ei toiminut. Sitten hän tappoi myös miehiä, koska koki aina lankeavansa, jos oli heidän kanssaan. Ja hän katui jokaisen murhan jälkeen suunnattomasti ja yritti hyvittää tekonsa. Kyseessä oli varmaan surullisin Criminal Minds jakso, jonka olen ikinä nähnyt, koska tyyppi ei selvästi ollut paha, ainoastaan erittäin rikki ja epävarma, ja häntä oli yritetty väkivalloin keinoin käännyttää heteroksi.
Forte

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Syys 2013, 20:42

*köh* Terve taas. Tämä painuu häpeissään sängyn alle - koulujen alku ja paha laatuinen flunssa vienyt taas kaiken huomion (kaksi viikkoa jojo-kuumeessa, ei perkele.).

PS rakastan CSI:ta, Criminal Mindsia ja Hawaii 5-0 sarjoja. CSI:ta siksi koska sain labra-ajoillani nauraa itseni kipurassa sille miten ne esitti labrojen nopeuden siellä - ei se kuulkaa ne laitteet NOIN nopeita ole XD

Ja tämä menee vastaamaan ainoaan peliinsä, anteeksi keskustelun häirintä.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Syys 2013, 20:48

Minäkin rakastan rikossarjoja, oikeastaan melkeinpä niitä kaikkia.

Criminal Minds, CSI, NCIS, Havaiji 5-O, Holmes NYC, Kohde, Sherlock Holmes, Pahan Jäljillä, Mentalist, Bones.. you name it.

Meilläkin on koululla liikkunut flunssaa ja kuumetta, mutta koska ihmiset pelkää reputtavansa kurssinsa, niin he tulevat puolisairaina kouluun. ei hyvä sanon minä.
Templer

ViestiKirjoittaja tynnyri » 14 Syys 2013, 21:22

BUJAA Tampereen yö elämää kera Nipustimen, Vantun ja Cheikin :33 Muahahahahaa ja muita kivoja tyyppej:D
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2013, 21:29

Mulle riitti Tampereen alkuillan elämä, enkä halua enempää. Sarjassamme juna-asema ja paniikkihäiriö. Never again. Joskin Nipustinta ois voinu nähdä, mutta enhän minä sit ehättäny, ku koira päätti romahtaa :| Kaiken lisäks oon pihi kakka enkä halua tuhlata olemattomia rahojani bussiin.

Rikossarjat on kivoja, joskin oon yhä liian laiska seuraamaan mitään itte. Katton jos sattuu tuleen sopivasti telkkarista tai jos isä niitä päättää kattella >: Mut Criminal Mindsia tullu katteltua vähän enemmän. Sillon tällön ullakolla.

Cheikki kirjoitti:Niin ja lupasin kuvia mun vauvoista! Joten..

Saanko tulla ryöstään ne ja pitää omanani? NNNGHA<3

Dogi ja Temp spotattu \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Syys 2013, 21:40

ja jos joku sanoo, että koeviikolle pitäisi lukea, niin papanat sanon minä! Tänäänkin oli tarkoitus.. muttaa eeh.. kuka päätti katsoa Fullmetal alchemistia? Aloitin eilen illalla ja olen nyt jaksossa 20.. sanoisinko koukuttavaa? erittäin.

Onhan päivä vielä huomennakin.
Templer

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Syys 2013, 21:42

Harmittaa kun itsellä ei ole telkkarilla että voisi katsoa noita :I Ainoastaan kaverilla, ja täälläkin käyn vain kerran kuukaudessa XD *istuu omalla läppiksellä kaverin asunnossa*

Harmittaa. Junalippu Tampereelle maksaa ihan helvetisti. Ei pääse moikkaamaan muita. prkl.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Syys 2013, 22:11

Ei minullakaan ole telkkaria. Ei se estä katsomasta sarjoja.

Hisss! Holmes NYC! Saa minut näkemään punaista ja potkimaan seinää. Melkein. Minulla ei ole seiniä jäljellä, niissä on liikaa julisteita ja tauluja.

Pffft, ei koeviikolla lueta. Paitsi ficcejä. Hyviä ficcejä. Minun piti lukea tutkivan ja kehittävän työotteen tenttiin, mutta päädyin jotenkin ihmeellisesti Transfomers- fanficcien maailmaan. It could happen.
Forte

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Syys 2013, 22:16

Holmes NYC on siksi kiva, koska tykkään kaikista sarjoista, joissa leikitään ns. heikolla ihmismielellä ja siinähän Holmesilla sattuu olemaan melko herkkä mieli, joten :3
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2013, 22:33

Hannibal.
Ainoo sarja jota oon jaksanu kattoo kunnolla. Ja odotan lisää. Moar plz. Ja sarjoja katsotaan netistä sitten kun niihin koukuttuu ja ahmitaan kaikki jaksot putkeen eikä nukuta ennen kun kaikki on katsottu. Sitten sitä unohtaakin mitä tapahtui missäkin jaksossa, kun kaikki oli yhtä putkea.

Holmes NYC on kyl vähän.. poop. En tykkää, mutta tykkää ken haluaa. MIKÄ MINÄ OLEN TUOMITSEMAAN.

Omnomnom homejuustoa ja suolakeksejä. Tungen tätä yhdistelmää kaikille, jotka kylään tulee. Tähän mennessä oon koukuttanu Crimsonin ja Ivyn tähän. Kuka on seuraava?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Syys 2013, 23:09

... Homejuustoa. HYI. Pidä homeiset juustot kaukana minusta niin että uskallan tullakkin sinne joku päivä >8C

Blöö lyhyt kun en tiedä mitä vastais.

Ja apua mulla on liian tehokkaat kuulokkeet. Aina kun kuuluu kappaleesta tämmönen tietty ääni jota ei normi-kuulokkeilla oo kuulunut tähän mennessä, kattelen ympärille. Tuntuu joku kerta että joku ovella tai vieressä prkl.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut