Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Cheikki » 17 Syys 2013, 21:49

Hihhih, nimen omaan ilman päätä tai häntää! Näin viime viikolla unta, jossa olin zombi ilman päätä, niin kukaan mun rakkaista ei tunnistanu mua ja ne yritti vaan listiä mut vaikka mä olisin vaan halunnu hengaa niiden kaa... Jotenkin se uni oli silti hauska, koska monilla muillakin hyvis-zombeilla oli sama ongelma, kun ne ihmissyöjähyypiöt pilas meijänki maineen xD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Syys 2013, 07:59

Aksutar kirjoitti: Ku ei tuu pelattua yhes... melkein oon myös ollu aktiivisesti siellä pelaamassa.

Ostat AC4:n nyt, kun se tulee ulos tai AC3:n alesta ja sitten päästään pelaileen. Onkin muuten aika osuvaa, että AC4 tulee ulos vain pari viikkoa omien synttärien jälkeen. Pitää varmaan ostaa muoviset sapelit ja muuta merirosvokrääsää ja pitää aiheen mukaiset synttärit(koskaan en olekaan muuten pitänyt merirosvo-aiheisia synttäreitä).
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 18 Syys 2013, 16:19

Eihän tätä keskustelun tulvaa jaksa lukea läpi! ><

ei mulla muuta :D
Nya

ViestiKirjoittaja tynnyri » 18 Syys 2013, 18:10

Nya kirjoitti:Eihän tätä keskustelun tulvaa jaksa lukea läpi! ><

ei mulla muuta :D

Kyllä sitä ihmeesti jaksaa, kun pakoilee oparintekoa TNF:ään ^^
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2013, 19:01

Mohnake kirjoitti:Ostat AC4:n nyt, kun se tulee ulos tai AC3:n alesta ja sitten päästään pelaileen. Onkin muuten aika osuvaa, että AC4 tulee ulos vain pari viikkoa omien synttärien jälkeen. Pitää varmaan ostaa muoviset sapelit ja muuta merirosvokrääsää ja pitää aiheen mukaiset synttärit(koskaan en olekaan muuten pitänyt merirosvo-aiheisia synttäreitä).

En mä saa ostaa AC3 saatikka nelosta, ennen ku oon pelannu ykkösen ja kakkosen läpi. Kumppanini ZG kieltää. Tosin voisin kyl laskee pelaamiseks sen, et kattoisin vierestä, kun ZG pelaa. Oon laiska pelaamaan mitään, varsinkin kun turhaudun niin helposti jos feilaan ja sit lentää ohjaimet ja rage quit mutta sitten tullaan vartin päästä takasin pelaamaan koska luovuttaminen on heikoille.
Saanko osallistua priaatti synttäreille?

Tynnyri kirjoitti:Kyllä sitä ihmeesti jaksaa, kun pakoilee oparintekoa TNF:ään ^^

Joooo, tänne on hyvä paeta. Ei sillä että suosittelen sitä tekemään, mutta minä ainakin teen. Älkää tehkö kuten minä, vaan kuten sanon.

Mistä näitä töitä kasautuukaan. Josko viikonloppuna ehättäis vastaillakin-- Ai niin mutta lauantaina on vanhempainpäivä, koulua yhdeksästä kolmeen 8) ONKO MUN PAKKO OSALLISTUA SAISINKO VAPAUTUKSEN?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 18 Syys 2013, 19:26

Tietääkseni vanhempainpäivinä saa vapautuksen jos on täysikänen? idk, kannattaa käydä kysymäs. Itse en joutunut niille päiville, mwahah.

Aaa ihanaa. Sain miniloman keskellä metsää. Siis kirjaimellisesti. Täällä kävi jo hirvikin viime yönä ilmeisesti tossa pihalla. Viemäröintiä ei ole. Eikä kuulu mitään muuta kuin luonnon omia ääniä - satunnaisesti toi saha tuolla jtn tekee mutta ei muuta. Nettiyhteys on - piti vaan raahata kone alas sopivaan kohtaan että löysi singaalin :'D

Ärh ja joku ampukaa noi mun hahmo-ideat alas. Oikeasti. Liikaa ideoita, tarttis peli-ideoita hahmojen sijaan. :I
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2013, 19:48

Dogster kirjoitti:Tietääkseni vanhempainpäivinä saa vapautuksen jos on täysikänen? idk, kannattaa käydä kysymäs. Itse en joutunut niille päiville, mwahah.

Aaa ihanaa. Sain miniloman keskellä metsää. Siis kirjaimellisesti. Täällä kävi jo hirvikin viime yönä ilmeisesti tossa pihalla. Viemäröintiä ei ole. Eikä kuulu mitään muuta kuin luonnon omia ääniä - satunnaisesti toi saha tuolla jtn tekee mutta ei muuta. Nettiyhteys on - piti vaan raahata kone alas sopivaan kohtaan että löysi singaalin :'D

Ärh ja joku ampukaa noi mun hahmo-ideat alas. Oikeasti. Liikaa ideoita, tarttis peli-ideoita hahmojen sijaan. :I

Herää kysymys, miks sellatteita sit ees järjestettäis meidän luokalle, kun meillä on tasan yks alaikänen :--------------------------D

Kelpais mullekin loma. Ja jos peli-ideoita kaipaat ni mee katteleen toisten töpöjä, josko joku ettis jtn, mihin sun hahmo saattais sopia. Esim Crimson ettii Atrevauxille oppipoikaa magian suhteen, kerta Splinter siellä hovissa tulee seikkaileen, niin ehkä siitä vois jotain ammentaa?

Ihanan myrskynen sää pihalla. Tulis oikeen kunnon myrsky, kelpais. Kunhan sähköt ei vaan mee, en tiedä mitä tekisin ilman elektroniikkaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 18 Syys 2013, 19:56

Kuka tietää, ehkä teidän maikka aatteli et ois kiva perehdyttää vanhempienkin oppilaiden vanhempia? :'D

Ja joo sitä mietinkin jo aiemmin, mutta asd pelottaa puhua muille ja heitellä noin(kin) sitoviin juttuihin heti samantein :'D Ekana pari tutustumispeliä muiden kanssa oli ajatuksena, näin käy kun on liikaa poissa. Hyi tuhma Dogi.

Sais tännekkin 8D No okei tääl sataa koko ajan mut...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mohnake » 19 Syys 2013, 08:30

Aksutar kirjoitti:En mä saa ostaa AC3 saatikka nelosta, ennen ku oon pelannu ykkösen ja kakkosen läpi. Kumppanini ZG kieltää. Tosin voisin kyl laskee pelaamiseks sen, et kattoisin vierestä, kun ZG pelaa. Oon laiska pelaamaan mitään, varsinkin kun turhaudun niin helposti jos feilaan ja sit lentää ohjaimet ja rage quit mutta sitten tullaan vartin päästä takasin pelaamaan koska luovuttaminen on heikoille.
Saanko osallistua priaatti synttäreille?

No siinä tapauksessa ehkä parempi toistatteeksi jättää ostamatta. Tosin multiplayeri ei ole niin tarinavetoinen ja se ei sotkeudu pääjuoneen. Voisit kyllä muuten osallistua piraatti synttäreille, mutta sellaisia tuskin tulee. Kuulin juuri poikkikselta, että pitäisi kasvaa aikuiseksi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Syys 2013, 20:58

Täytyy jakaa tietouttani ja tehdä maailmasta parempi paikka:

Älkää koskaan repikö ALT nappulaa pois paikoiltaan, koska minä tein niin ajatellen, että sen saa takaisin kiinni (minulla on ennenkin lähtenyt nappuloita irti ja olen saanut ne takaisin, joten ajattelin puhdistaa napukan alta koirankarvan ja laittaa sen takaisin) sillä sitä ei saa sormin revittyä irti niin hienosti, että sen jaksaisi sitten väkertää takaisin kiinni koneeseen ja kun se on irti, niin koodien värkkääminen on tuskaa. esimeriksi linkki url koodin tekeminen tuo tuskaa. <__<

Huomioi: tämä pätee vain koneisiin, joissa näppäimet ovat sellaisia kivoja ponnahtavia vähän niinkuin jousi systeemillä, muttei laisinkaan, eli näppäinten välissä ei esimerkiksi ole mitään tiivistä muoviläpykkää. you know? :D Noin, nyt ihmiset ovat viisaampia ja minä voin kuolla onnellisena ~
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2013, 11:28

Dogster kirjoitti:Ja joo sitä mietinkin jo aiemmin, mutta asd pelottaa puhua muille ja heitellä noin(kin) sitoviin juttuihin heti samantein :'D

Ala tulla vaan Dogi nakittaan mulle peli-ideoita >:3 Ois kiva saada välillä uutta verta pelikaveriksi - ja ylipäätään aktivoitua kunnolla foorumin suhteen - joten kaikki muutkin on vapaita tullakseen ehdottelemaan pelejä.

Assassins Creed on hieno pelisarja. Joskin ykköstä en ole kuin hipaissut, kakkosen olen pelannut liiankin perusteellisesti lävitse ja AC3:n latasin juuri pleikkarilleni ja vähän ehdin sitä alotellakin todetakseni, että jumalauta kun mää en jaksa sitä alkua. HALUN INTIAANIN! Rakastan kyllä tuota pleikkari kolmosen plus jäsenyyttä. 50e ja saat käyttöön niin paljon hienoja pelejä ilmaiseksi - nam. Harmittaa ettei siellä ole enää mass effect kolmosta, niin kuin yhteen väliin oli >:

Oli pakko lähteä käymään maalla välillä, kun alkoi ahdistaa kaupungissa olo. Kotona on aina hyvä olla - joskin tänään kai se olisi taas lähdettävä ajelemaan etelään päin takaste.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lörri » 22 Syys 2013, 12:10

Arghista. Puhelin; puhe-elin...kyllä vaan tänäpäivänä on siitä ihminen riippuvainen! Mun oma on jossakin tooooosi syvällä kateissa, akku loppu ja tarttisin sitä välttämättä...kuinkas muutenkaan. Pöh.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2013, 12:27

Crimson kirjoitti:Ois kiva saada välillä uutta verta pelikaveriksi

SMIRKSNORTGIGGLE yeah. Oon kuullu monesti, että mulle ei uskalleta tulla ehdottelemaan mitään peli-ideoita, koska oon ylläpitäjä. Sucks if ye ask me. Sillä yleensä jos joku uskaltautuukin ehdottaa jotain, tulee niistä yllättäen parhaimpia pelejä, mitä oon pelannu.

Piti eilen viettää päivä vastaillen ropeihin, mutta ZG vei voiton ja eksyin pelaamaan pokemon stadiumia sen kanssa. Oli hyvä kun kahden jälkeen ajateltiin nukkua, ni eiköhän asuntolan sisäpihalla ala joku känninen draamakohtaus. Siellä joku jätkä huusi kovaan ääneen "MÄ EN IKINÄ JÄTÄ SUO VIDDU EN IKINÄ JÄTTÄIS SUO" ja me vaan naurettiin. Ehkä ois pitäny mennä kattoon, mitä siellä huudettiin, mut en jaksanu enää sängystä nousta.
No, josko tänään onnistais ropettelut. We'll see.

Mohnake kirjoitti:Kuulin juuri poikkikselta, että pitäisi kasvaa aikuiseksi.

Peter Pan disagrees.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 23 Syys 2013, 00:08

Aksutar kirjoitti:
Mohnake kirjoitti:Kuulin juuri poikkikselta, että pitäisi kasvaa aikuiseksi.

Peter Pan disagrees.

Minua on moni haukkunu lapselliseks, mutta jotenkin mun poikaystävä on onnistunu uskottelee itelleen että just se on yks ominaisuuksista jotka mussa on parasta:--)

Ja vitja bilsaa on tylsä lukee, jatkuvaa pakoilua TNFn jännään maailmaan. Woho. Ei naurata huomenna 8 kokeessa istuessa ku ei osaa mitää.

Ooo! Oletteko te muutkin muute lapsena kahtoneet Olipa kerran elämä - nimistä sarjaa?:D Siihen minä edelleenkin perustan suunnilleen kaiken minun ihmistietämyksen.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Syys 2013, 00:44

Se tunne kun oli jotain peli-ideoita ja sitten ne katos... Eikun... Niimpä tietysti kun aloin tähän nakuttelemaan niin tottahan toki sieltä ne sitten palasikin :I prkl eikö ne nyt osaa päättää et onko ne paikalla vai ei.

PS kännisten huutelua on turhauttavaa kuunnella. Naurattaa mutta samaan aikaan nousee omat pelot pintaan, joten siin aika... mielenkiintoset oltavat.

JA RAKASTAN PHOTOSHOPIN IMAGEREADERIA! 8D Ihania animaatioita saa aikaan sillä! <3

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut