Aksutar kirjoitti: Ku ei tuu pelattua yhes... melkein oon myös ollu aktiivisesti siellä pelaamassa.
Mohnake kirjoitti:Ostat AC4:n nyt, kun se tulee ulos tai AC3:n alesta ja sitten päästään pelaileen. Onkin muuten aika osuvaa, että AC4 tulee ulos vain pari viikkoa omien synttärien jälkeen. Pitää varmaan ostaa muoviset sapelit ja muuta merirosvokrääsää ja pitää aiheen mukaiset synttärit(koskaan en olekaan muuten pitänyt merirosvo-aiheisia synttäreitä).
Tynnyri kirjoitti:Kyllä sitä ihmeesti jaksaa, kun pakoilee oparintekoa TNF:ään ^^

Dogster kirjoitti:Tietääkseni vanhempainpäivinä saa vapautuksen jos on täysikänen? idk, kannattaa käydä kysymäs. Itse en joutunut niille päiville, mwahah.
Aaa ihanaa. Sain miniloman keskellä metsää. Siis kirjaimellisesti. Täällä kävi jo hirvikin viime yönä ilmeisesti tossa pihalla. Viemäröintiä ei ole. Eikä kuulu mitään muuta kuin luonnon omia ääniä - satunnaisesti toi saha tuolla jtn tekee mutta ei muuta. Nettiyhteys on - piti vaan raahata kone alas sopivaan kohtaan että löysi singaalin :'D
Ärh ja joku ampukaa noi mun hahmo-ideat alas. Oikeasti. Liikaa ideoita, tarttis peli-ideoita hahmojen sijaan. :I

Aksutar kirjoitti:En mä saa ostaa AC3 saatikka nelosta, ennen ku oon pelannu ykkösen ja kakkosen läpi. Kumppanini ZG kieltää. Tosin voisin kyl laskee pelaamiseks sen, et kattoisin vierestä, kun ZG pelaa. Oon laiska pelaamaan mitään, varsinkin kun turhaudun niin helposti jos feilaan ja sit lentää ohjaimet ja rage quit mutta sitten tullaan vartin päästä takasin pelaamaan koska luovuttaminen on heikoille.
Saanko osallistua priaatti synttäreille?
Dogster kirjoitti:Ja joo sitä mietinkin jo aiemmin, mutta asd pelottaa puhua muille ja heitellä noin(kin) sitoviin juttuihin heti samantein :'D
Crimson kirjoitti:Ois kiva saada välillä uutta verta pelikaveriksi
Mohnake kirjoitti:Kuulin juuri poikkikselta, että pitäisi kasvaa aikuiseksi.

Aksutar kirjoitti:Mohnake kirjoitti:Kuulin juuri poikkikselta, että pitäisi kasvaa aikuiseksi.
Peter Pan disagrees.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa