Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Cheikki » 24 Syys 2013, 21:59

Kiraz: Veisin kapakkaan ja joisin pöydän alle! >: D kuka siitä ei muka tykkäisi?

Mikä on heikko kohtasi?
Cheikki

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Syys 2013, 19:13

Kalma/Acom: Läheiseni
Zara: Kevät ja sen mukana tulevat vahdittavat poikaset.
Merari: Lily
Raban: Olen fyysisesti ja henkisesti heikko..
Ghost: Heikkouksia!? Minulla!? HAH!
Ivor: Hyväntahtoisuuteni

Onko sinulla koskaan ollut haave ammattia? Mikä se on/oli?
suskari

ViestiKirjoittaja Lörri » 25 Syys 2013, 21:43

Albinus: Kyllä. Pikkupojasta asti unelmani on ollut olla piispa.
Jeremiah: Kyllä vain. Hovimestariksi tahdoin, j sellainen minust amyös tuli. Mutta siinäkin on varjopuolensa...
Nau: Ei. En ole ikinä ajatellut että minulla pitäisi olla joku ammatti.

Unohdin kysymyksen...
Paras vuorokauden aika?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Syys 2013, 21:32

Jenna: Aamu tai päivä... Vai olisiko sittenkin ilta. Joo, taidan valita illan, silloin kun alkaa hämärtää ja ihmiset pitävät hauskaa ja tanssivat vasten yötä!
Andrew: Aamu, silloin hämärä siirtyy ja uusi valloittava päivä tulee! Niin paljon nähtävää, eikä pimeässä näe juuri mitään!
William: En ole aamu ihmisiä... Päivä varmaan, kun on valoisaa lämmin ja aikaa tehdä.
Sha'lannae: Yö. On hiljaisempaa, tarpeeksi hämärää ja rauhallista. Saa aikaa itselleen ja ajatuksilleen. Työtkin onnistuvat paremmin auringon laskettua.
Yurel: Hmmm, jokaisella ajankohdalla on kyllä puolensa, mutta minun täytyy kyllä myöntää että suden hetki on aina kiehtonut minua. Mikä mysteeri niihin kohtalokkaisiin tunteihin oikein kietoutuukaan! Toinen hyvä ajankohta olisi kukonlaulun aikaan, mikäs kumma niitä kukkoja siihen aikaan oikein laulattaakaan! Hmmm, vaatii lisätutkimuksia!
Lyron: Aamu kai. Ei tällä ole minulle niin suurta merkitystä.
Oami: Voi nautin suuresti saadessani katsella kauniita auringonlaskuja! Onhan se vähän haikeaa aina hyvästellä aurinko yön ajaksi, mutta kun se on niin kovin kaunis. Pidän kyllä myös auringon noususta aikaisin aamulla.
Phoenix: Keskipäivä. Mitä kuumempi sen kodikkaampi, parempi.
Kiirastuli: Tykkään eniten iltahämäristä, ei liian pimeää haltian silmille, mutteivat ihmisressut näe mitään. Miten ovat edes selvinneet näin pitkään kun ovat hämärissäkin jo ihan sokeita kun myyrät.

Minkälainen on suhteesi sitoutumiseen ja parisuhteisiin? Esimerkiksi, uskotko yksiavioisuuteen?
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Syys 2013, 00:29

Olf: Olf ei tiedä kun ei Olfin tarvitse miettiä tuollaisia!
Arent: yksiavioisuus on turhaa... Mitä useampi nainen sitä parempi *vinkkaa silmää kaikille naisille*
Mae:Uskon perinteisiin ja silloin yksiaviosuud kelpas minulle.

Paras illanvietto tapasi on?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 28 Syys 2013, 10:13

Rave: Perheen kanssa oleminen
Izu: ...
Azure: Lapseni kanssa tai sitten illan vietto kaverien kanssa
Misute: Soulin kanssa illan viettoa
Kettu: Toisten oelntojen kiusaaminen *Naur*
Rin: Kapakkaan!!! Tai sitten tappeluja
Juliet: Öisin käveli öisin

Mansikka?
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 30 Syys 2013, 18:09

Elwyn: ...On marja?
Lucanya: Kyllä kiitos!
Nadale: Voisin ottaakin!

Missä on paras paikka nukkua?
Niehku

ViestiKirjoittaja Lörri » 30 Syys 2013, 21:01

Albinus: Oma vuoteeni. Toisinaan kammioni rankaiseva lattia.
Jeremiah: Missä tahansa sijaitseva lämmin ja pehmoinen vuode, jonka joku jakaa kanssani. En tarkoita seksiä välttämättä, ihan vaan kun on toinen sielu...edes samassa huoneessa jollei sängyssä. Parempikin se olisi vaikka lattialla oven suussa, sänky kokonaan minulle!
Nau: Uskon sen olevan eräs lämmin kainalo <3

Kaunein kuulemasi musiikki?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Loka 2013, 13:31

Rave: Njaa-a... Vaikeaa sanoa, kun en musiikkia kuuntele kamalasti, kuin oman poikani naurua ja vaimoni puhetta.
Misute: Höm... Kauneinta kuulemaa musiikkia... Kai se on haltioiden laulut, ne ovat kauniin kuuloisia.
Izu:....Kuoleman laulu....
Azure: Lyndonin yritykset laulaa, huvittavin asia maailmassa. Se poika kun yrittää ja yrittää *naur*
Kettu: Haltioiden laulut. Kaunista kuunneltavaa... Toden totta.
Rin: En kuuntele musiikkia... *mutinaa* Paitsi, että Nadalen laulu on kaunista...
Juliet: En tiedä... Viulun soitto on kaunista ja muut värpättimet. Tykkään kuitenkin ehkä kaikesta vähän. En ole varma *plaaplaaplaa*

Miten haluaisit muiden ajattelevan itsestäsi kuoleman jälkeen?
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2013, 14:54

Frederic: nojaa.. toivottavasti edes joku jäisi minua kaipaamaan..
Soul Safer: En tiedä. Enkä välitä, olisin kuitenkin kuollut.
Yard: Haluaisin, että minua muisteltaisiin pelolla, puhtaalla pelolla.
Antalia Embrose: En oikein tiedä, haluaisin varmaan, että ihmiset muistaisivat minut.. eivätkä unohtaisi heti pois mentyäni.
Lanae Winder: Eeeeh.. ei puhuta näin surullisista asioista! Vaihdetaan aihetta, jooko?
Tobias: Kunhan eivät mitään pahaa puhu minusta, niin se ja sama, ei kaikkia voi muutenkaan miellyttää.
Yuráiden Dirindhur: Jos minua muisteltaisiin hyvänä alaisena ja ystävänä, olisin tyytyväinen.

Kumppaniksi koira vai nainen/mies?
Templer

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Loka 2013, 17:31

Splinter: Onko minun pakko valita kumppania... "There's no "I" in "Team", but there is "I" in "Win"."
Hopeasilmä: Koira. Enemmän hyötyä, huomattavasti luotettavampi, eikä nalkuta koko ajan.
Argen: Nainen tai mies tai mikä ikinä toinen sukupuoleltaan onkaan - paljon hauskempaa saada juttuseuraa!
Copper: Koira - uskollinen, auttavainen, eikä tuomitse sinua missään mielessä. Tulen paremmin toimeen eläinten kanssa muutoinkin.
Sullivan: .... Olen eläinten suojelusenkeli, mitä oikein luulet että minä vastaan tuohon?

Oudoin asia mitä olet syönyt elämäsi aikana?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lörri » 03 Loka 2013, 09:37

Albinus: Kaukaisilta itämailta tuotuja linnunpesiä. Se se oli hienoa ja omituista!
Jeremiah: No mikä olisi omituista syötävää rotalle? Ei mikään.
Nau: En usko, että olen maistanut mitään kovin omituista. Laitanpa sen listalle; asioita, jotka on pian koettava.

Edellinen suudelmasi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 03 Loka 2013, 10:36

Jenna: Oman kullan kanssa<3
Andrew: Su-suudelma?!
William: Lucanya<3
Sha'lannae: No ei mahda olla sinun asiasi! ...mutta jos nyt on ihan pakko tietää niin eiköhän se ollut muuan ärsyttävä feeniks... *jupinaa*
Lyron: Azuren kanssa ellei suukotusta vauva tyttärelle lasketa
Yurel: *tuijotus alta kulmien ja hautautuminen kirjan taakse*
Oami: En minä sellaisia, hehee~
Phoenix: Hohoooo! Tässäpä vasta muistelun aihe. Taisi olla Naun kanssa tällä kertaa
Kiirastuli: Näytänkö tosiaan siltä että minulla olisi aikaa moiselle?

Mistä uneksit viime yönä?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lörri » 03 Loka 2013, 10:44

Albinus:
En myönnä sitä edes itselleni..no niin, kuritushuoneeseen! Minä ajattelin sitä. häntä; koko yön! Piiskaa!
Jeremiah: Maineesta ja mammonasta. Ja niin; kääpiöistä.
Nau: Retkestä jonnekin pohjoiseen, etsimään maailman laitaa.

Ketä kunnioitat?
Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2013, 12:27

Iriador: Kaikkia minulle läheisimpiä henkilöitä
Delathos: Minäkö kunnioittaisin jotakuta? Pft, korkeintaan omaa rotuani, kansaani jonka keskellä synnyin.
Dagnir: Vanhimpia, sekä harvoja kuninkaita.
Arethdriel: Kunnioitan niitä, jotka kunnioittavat minua.
Atrevaux: En näe syytä kunnioittaa kuin petojani, vanhimpia, sekä niitä jotka ovat minut ystäväkseen tunnustaneet.
Shyvana: Itseäni tottakai! Sekä kahta muuta meistä - kukaan täällä ei ansaitse samanlaista kunnioitusta puoleensa.

Oletko koskaan toivonut itsellesi lemmikkiä? Mikä se olisi, jos sinulla ei vielä ole sellaista?
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut