Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Syys 2013, 23:32

Aksutar kirjoitti:Näät musta unia, olen otettu. Kumminkin oot ihastunu muhun, myönnä pois. ET VOI VASTUSTAA CRYPTIN KAIKKIVALTIASTA!
BUT GZ PÄÄSIT INSSISTÄ YAYAYAY nyt voit ajaa tänne ja kuskata muo, eikö?

Kaikki kai suureen Aksuttareen on ihastunu ja siitä uneksii? Iha selvä juttu~ Valta vaan on niin pirun hot

Auts Dogi toi sun käsi kuulostaa aika kipeeltä... :o Tuli vähä semmonen olo että pitäiskö ite kipittää käymää lääkärillä jossain yleistarkastuksesa. Mitä jos kaiken aikaa on ollu sairas, eikä ees tiiä sitä? Toisaalta mite vakavasti voi olla sairas, tietämättään... Jännä.

//EDIT Dogi jos teet Aksusta semmosen mies kuvan niin kai jaat sen sentään meidän kanssa:D:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Dogster » 28 Syys 2013, 02:48

No kipeähän se on aina ollut >.> Sama jaloissa. Koko kroppa antaa kohta periksi.

Ja mies-Aksu jo tehty. Tai ainakin doodle. Koska ei jaksa tehä enempää *whistle* sitäpaitsimunpitäisollanukkumassa
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2013, 12:24

Dogster kirjoitti:Ja mies-Aksu jo tehty. Tai ainakin doodle. Koska ei jaksa tehä enempää *whistle*

Jos se on mega awesome teen siitä rope hahmon ja tuun tänne iskeen kaikki naiset. Ja miehet.

Nipustin kirjoitti:Valta vaan on niin pirun hot

IKR!

Dogster kirjoitti:Uuu 3D-TNF paikka OwO Kannatan tätä ideaa!

Tulossa. Asap. Oon vaan laiska. Onneks saan apua ton unitynkin kanssa, ei tarvii ihan yksin säheltää. Ai että on vaikeeta ittekseen hoksata, miten saa tekstuurit rakennuksiin.

Nyt mun makkarin seinä on taas takasin paikallaan, ehjänä ja kauniina <3 Voin alkaa viimein sisustaa tätä gaggaa kunnolla!
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 28 Syys 2013, 17:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Syys 2013, 13:22

Makkarin seinällä ei ollut toivoakaan päästä karkuun. Minun seinälläni asuu kuva oikean käden verisuonistosta. Se on ensimmäinen, ja viimeinen, asia minkä näen, kun menen sänkyyn. Hilpeää.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2013, 12:12

Nimenomaan. Makkarin seinä on nyt kahlittu iäksi paikoilleen. Njähähähähähähäää.
Hyi nyt verisuonia. Verisuonet ja verikokeet on ainoo asia, mikä saa mut hyppimään kattoon. Kaikkein ihaninta on se, että ZG tulee näytteleen verikokeen jälkiään mulle ja mä vaan kiljun ja juoksen nurkkaan. Sama jos elokuvassa/tvssä/pelissä johonkuhun pistetään neula syystä A tai B niin se on moro. "Menikö se kohta jo?"

Pitäis kaupassa käydä mut en jaksa nousta ja lähteä ulos. Joten leikin kalifia turbaanini kanssa ja käsken kaverin tuomaan mulle colaa, jahka paikalle pyyhältää. Nakkilan kuningas aka minä.
Olenko ilkeä?
nääh.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 29 Syys 2013, 16:02

Nakkila, Pupu-huhta, Ämmäsuo..Miksi ihmeessä Suomessa on niin outoja paikkojen nimiä? Kuka niitä keksii?

Minun pitäisi tehdä lista Suomen maahanmuuttajista, mistä heitä tulee eniten, mistä syystä jne. Kahdessa päivässä olen onnistunut tekemään listan kaikesta muusta, kuten top 10 kuuminta animaatiomiestä, top 10 Disney hahmoa joista en pidä ja top 10 parhaat paritukset. En usko, että mikään noista käy esseessä.
Forte

ViestiKirjoittaja Cheikki » 30 Syys 2013, 13:12

Jos mä kerran olen korviani myöten ihastunut teihin, Aksutar, niin enköhän minä kuskaile teitä vaikka maailman ääriin, kunhan ensin saisin auton (ja navigaattorin) jostain ~ !

Ja Forte, musta noi sun listat kuulostaa enemmän kuin asiallisilta! >: D Hihii.
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Syys 2013, 14:56

Voi ei, Aksu tunkeutuu jokaisen uneen ja hurmaa meidät hänen karismaattisella aurallaan. Miks mustakin tuntuu, et kohta mäkin näen Aksutaresta unta...? O__O

Top listaukset on kivoja, en tee niitä koskaan, mutta kivoja on. Forte, hyvä suunnitelma sinulla (y) :D
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 30 Syys 2013, 18:21

Selibaattipäiväkirjat? Never heard of that. Tell me.

Puuhmhp. En jaksa naperoita toviin, otti voimille tää vklp. Onneks multa ei odoteta omia lapsia hetkeen! Sillä sellainen odottelu on turhaa. Ehdin kaksi tuntia tässä toipua matkasta kotia päi liian varhaisen herätyksen jälkeen kun minnuu yritettiin repiä tuuraajaksi lasten partio iltaan. EI ONNISTU. Raja jossain :D

Joku hoitsu vois fiksusti vastata; miks mun HUULIA kuumottaa, vaikka oon muualta kehosta jäässä? Tää alkaa olla ärsyttävää, litkin kylmää vettä, että se vähä helpottas...

Ihanaa että vaihtui jakso koulussa :3 järkevämmät lukkarit, ei enää kuuden päiviä <3 and then comes English courses och svenska också.
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Syys 2013, 19:06

Lasten partio on aina ollut minusta vähän outo juttu. Siinä pitäisi oppia solmuja, erätaitoja sun muuta hyödyllistä, mutta omien kokemusten mukaan, lapset eivät edes halua mennä nykyisin metsään. Nynnyt.

Olenko ainoa, jota alkaa ärsyttämään ruutu.fi- sivuston Miss manga maskara- mainos? Perhana, ei sitä mangaa tarvitse kaikkeen tunkea. Se on tavallinen ripsari, ei mitään muuta. Mitä on tämä nyt tämä, miksi aina mangaa, miksi ärsytetään minua reppanaa näin paljon, missä on kahvia?
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 30 Syys 2013, 19:11

Jep, nykyajan lapset on vähä mitä on. Mut meillä on kyllä ihmeen paljon lapsia lippukunnassa :o niistä kyllä katoaa kohta varmasti se puolet. Poikia sais tulla enemmän. Metsässä on siistii.

Et ole. Yleensäkin ripsiväri- mainokset on ärsyttäviä, 90% niistä mannekiineista pitää tekoripsiä... Niinpä, kahvia kiitos.

Uuuh, Polar- juustoa nami <3
Niehku

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2013, 20:52

Metsässä ympäriinsä rynniminen on justiinsa parasta! Ja suunnistaminen hauskaa, mutta jostain kumman syystä taidan olla ainut miedän koulussa joka tykkää siitä.

Ja Lotdow outlander tulee sanomaan, että kahvi on pahaa ja tarraa kaakaomukiinsa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lörri » 30 Syys 2013, 20:55

Hei Lotdow! Nyt jo metsään rynnimään siitä, meillä on yks monsteri tuhottavana siellä :P

Metsässä hegailu on ihan parasta :) Sielä on puolukoita, ja oravia, ja hirvikärpäsiä, ja menninkäisiä, ja tuoksua ja ja ja ja....

Hegailu on sitten heNgailua...
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Syys 2013, 21:38

Metsässä hengailu on parasta. Kun olin taapero, meillä oli sellanen metri kertaa metri lähiömetsä takapihalla. Eksyin sinne. Myöhemmin eksyin hirvimetsällä, mutta se olikin joku isompi Hyvinkään pusikko. Ja pelkään niin paljon hämähäkkejä, että huudan kuin syötävä, jos sellainen tulee chillailemaan telttaan. Muutenkin teltta on jännä asia. Siis, okei, olen yöpynyt Bodom- järven rannalla, koska Bodom, mutta telttailu on ihan randomia. Kelatkaa nyt, kaikki on sillee "Tää on ihan turvallista, ei tarvi pelätä karhuja eikä raiskaajia koska *ziiiiiip* täs on vetoketju!" -.-
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2013, 21:52

Forte kirjoitti:Nakkila, Pupu-huhta, Ämmäsuo..Miksi ihmeessä Suomessa on niin outoja paikkojen nimiä? Kuka niitä keksii?

Parasta on nää tuppukylien pikku tapahtumat. Täällä kruunattiin viikonloppuna joku Nahkiaiskuningas tjsp. Melkein menin kattomaan. Mun ois kyl ihan selvästi pitäny rynnätä sinne tekemään vallankaappaus.
Parhaimmat top-listat ikinä, kyllä.

Tuun teidän uniin ja vien teidän sukat.

Nykykakarat ei halua metsään vaan pelata vapaavalintaisella pelialustalla ja hengailla ostareilla. Sad. Itte ainakin rollasin mettään aina ku pysty. Parasta on lähtee samoilemaan koiran kanssa minne sattuu. Varsinkin jos koiran saa päästää vapaaks. KYLLÄ SE TAKAS TULEE sitten joskus joo. No ei, ei se vielä oo kertaakaan jättäny tulemati.

Ja mangaa tungetaan kaikkialle koska se nyt sattuu olemaan villitys/mainostajat uskoo, että sen mainitseminen tuotteen yhteydessä tuo uusia kuluttajia apajille. Toiset tykkää, toiset ei. Jos mainokset ylipäätään ärsyttää suunnattomasti, suosittelen adblockin hankkimista. Toimii.
Täällä on kahvia, tule hakemaan. Löytyy myös kaakaota Lotdownille. Ja Teetä niille, jotka sitä juo.

Lörri kirjoitti:Metsässä hegailu on ihan parasta :) Sielä on puolukoita, ja oravia, ja hirvikärpäsiä, ja menninkäisiä, ja tuoksua ja ja ja ja....

Menninkäisiä idd. Leikittiin kerran Ivyn kans et oltiin Cryptin mettissä, kun kangasalan asunnon takapihasta aukes heti kunnon harjut ja korvet. Sinne vaan chillaileen ja häiritteen lenkkeilijöitä.

Forte kirjoitti:"Tää on ihan turvallista, ei tarvi pelätä karhuja eikä raiskaajia koska *ziiiiiip* täs on vetoketju!" -.-

Päteeköhän tässä nyt se sama logiikka, mitä on siinä, et jos menee peiton alle kun pelottaa, niin möröt ei nappaa?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut