Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja tynnyri » 26 Syys 2013, 12:15

Hökelö, jolla on outo huumoritaju:D

Kaipaatko koskaan vanhoja kouluaikoja?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Syys 2013, 13:15

Mitä vanhoja kouluaikoja? En ainakaan ala-asteen aikoja. Kiusauksen kiusaus ja yksinäisyys riittää ja yläasteen riitoja en kaipaa. Kaverin kanssa olemista ehkä.

Tulevaisuuden haaveita?
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 26 Syys 2013, 19:41

Haluan näytteliäksi teatteriin, menestyneeksi kirjailijaksi, kuuluisaksi mielenosoittajaksi ja älykkääksi väittelijäksi. Haluan rakastua palavasti ja haluan saada palavaa vastarakkautta. Haluan oman pienen koiran ja hyvän koulutuksen johonkin jännään ammattiin kuten vaikka lastentarhanopettajaksi. Haluan kasvattaa lapsista tulevaisuudelle hyvän armeijan varustettuna omilla arvoillani. Haluan silti pysyä ikuisesti lapsenmielisenä, jotta voin lentää, mikäli joskus pääsen (ja minähän pääsen) MikäMikäMaahan < 3 Haluan myös että luovuuteni pysyy yllä ja voin nauttia vielä tulevaisuudessakin kirjoittamisesta, roolipelaamisesta ja piirtämisestä. Haluan, että paniikkihäiriöni oireet lieventyvät jotta uskallan taas luottaa maailmaan ja sen ihmisiin.

Siinä nyt jotain ^^

Kuinka kuvailisit ulkonäköäsi?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Syys 2013, 10:22

Musta takkuinen tukka, ainaiset samat likaiselta tuntuvat vaateet, tummempi iho kuin muilla jaaaa öööh.... Ruskeet silmät.

Mitäs söit aamiaiseksi, jos söit sellaisen?
Nya

ViestiKirjoittaja tynnyri » 27 Syys 2013, 12:49

Liian kuumaa puuroa ja lasin haaleaa vettä, nam nam

Mikä on päivän tavoitetehtävä?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 27 Syys 2013, 13:22

Vastata mun ja Nyan peliin, sekä mahdollisesti piirtää kaverille Kenshinista FanArt kuva että se lakkaa vinkumasta :'D Ehkä myös ajan tänään Hämeenkyrön/Ylöjärven suuntaan :3

Ketkä ovat tällä hetkellä elämäsi kolme tärkeintä henkilöä?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Syys 2013, 21:21

Mun rakkaat tytöt, vanttu ja tynnyri :3 Sekä poikaystävän kuvatus... <3

Jos pyytäisin sinulta hoitopaikkaa minun reilu vuosikkaalle saksanpaimenkoiran pennulleni, suostuisitko ilo mielin?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2013, 15:24

En. Koska vaikka kuinka kauheasti tykkäänkin eläimistä ja koirista eritoten, niin en olisi valmis ottamaan vierasta koiraa opiskelija-asuntooni, kun vielä tietäisin, että sen hoito jäisi vähemmälle, kuin pitäisi.

Pelaatko mielelläsi korttia?
Templer

ViestiKirjoittaja Michyy » 02 Loka 2013, 16:17

Pääasiassa magicia (mtg) ja netrunneria. Myös pokemon pakka löytyy jokseenkin ei turnauskelpoinen. Tietenkin jos tilanne ja porukka on oikea niin kaikki pokerit yms menee. Sitten on nuo muut korteilla pelattavat pelit kuten dominion, tanto cuore, munchkin yms... Eli kyllähän niitä tulee pelttua.

Mitä mieltä olet pakkoruotsista? Pitäisikö sille olla vaihtoehtoja tai pitäisikö poistaa kokonaan yms?
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Nipustin » 02 Loka 2013, 18:06

Mielestäni vastustus tulee aina olemaan suurin siellä missä on suurin pakko. Niin kauan kun voidaan puhua pakko-mistään, niin voidaan olla varmoja että sitä vastaan sitten kapinoidaan.
Pakkoruotsi suksimaan suolle ja vaihtoehdot perässä.

Luetko paljon klassikoita?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Cheikki » 07 Loka 2013, 23:09

Luin, ja haluaisin lukea edelleen, mutta kun en jaksa lukea mitääään....

Tuletko mustasukkaiseksi hahmosi kullan muista lämminhenkisistä peleistä? :D
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2013, 09:48

Riippuu. Jos mun hahmo ko. suhteessa on melko vieraissa hyppivä ni emmä sitten. Mut jos esimerkiks joku menis ja flirttailis Crimsonin Iriadorin kanssa, niin sisäinen Dariukseni heräisi ja saattaisi motata jotakuta. >:<

Jos TNF lopettaisi, uskoisitko pitäväsi silti yhteyttä joihinkin pelaajiin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 09 Loka 2013, 12:24

Uskon, tai ainakin toivon. Eihän se yksin riipu siitä mitä mieltä minä olen, jos toinen osapuoli ei vaikka sitten halua pitää yhteyttä.

Oletko saanut TNFssä uusia ystäviä? :)
Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Loka 2013, 14:21

Olen! ^^ Olen nähnyt heitä myös elävänä! :D

Keitä olet tavannut foorumilta kasvotusten?
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 09 Loka 2013, 19:37

Nipustin, Tynnyri, Vanttu ja ilmeisesti Nya, vaikken hänelle puhunutkaan :D Mahdollisesti myös Aksuttaren olen joskus kohdannut (esim. ala-asteella) mutta en sillä tavalla, että muistaisin : DD

Oletko rasistinen?
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut