Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Loka 2013, 22:15

Tänne keskustelufoorumille tuleminen on aina vähän, kuin ylittäisi jonkin rajan. Sellainen twilight zone.

Uu, minäkin haluan Nyan tekemää omenapiirakkaa. Tein itse myös omenapiirakkaa, ja meinasin jakaa sen naapurin kanssa, mutta pistelinkin koko piiraan yksin poskeen. Ai mikä ihmeen jakaminen? Pffft. Ite tein, ite syön.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Loka 2013, 09:58

Toki sitä voin jakaa näin virtuaalisesti, mutta mausta minä sitten en sano mitään.

Itse asiassa oon tehnyt omenapiirkkaa niin paljon, että muistan reseptin ulkoa ja en tarvitse mittavälineitä ja saan siitä hyvän makuisen piiraan. Iskä kun anoo sitä kokoajan. Se on sellanen sokeri possu. Sitten se lohkoo siitä piiraasta sen kaverin kanssa puolet pois ja upottaa maitoon... Ei piirakkaa syödä vellinä ja maidon kanssa! Se ei ole puuroa! >< No kuitenkin on tehty sitä piirakkaa sen verran, et valmistuu hetkessä.
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 05 Loka 2013, 13:35

Meinasin osallistua siihen "Koko Suomi leipoo"- ohjelmaan, kun olen leiponut siitä asti, kun osasin vatkata munia. En vain osaa oikein tehdä suolaisia asioita. Mutta teen aina killer hyvää Halloween- kakkua. Siihen tulee kinuskia ja suklaata.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2013, 14:29

Cheikki kirjoitti:Miten noita lainauksia saa otettua? xD

Tossa jokaisen kommentin oikeessa reunassa on toi "quote" nappi, sitä kun painaa niin foorumi avaa sulle tän vastaus lootan, missä on valmiiks ko. henkilön lainaus, jonka halusit. Tai sitten voi tehä niiko minä: Avaa vastaus lootan ja lähtee poimimaan haluamiansa kohtia teidän viesteistä (kuten vaikka tää kysymys) ja lisää sen tähän viestiin. Sitten tossa ylhäällä on noita komentoja, niin tossa on toi Quote nappula. Maalaa haluamas lainaus ensin (tai vaan paina kaks kertaa Quote näppäintä ensin ja sit heitä se teksti sinne merkkien väliin) ja sitten paina quote nappia, niin foorumi heittää sen noihin [*quote][*/quote] merkkien väliin. Tähdet ofc pois. Jos haluat siihen lainaukseen vielä esille sen, kenen lainaus se on (Esim sun nick nyt tossa) niin kirjota siihen [*quote="nimimerkkitähän"]lainaus tähän[*/quote]

näin btw voisin vastata anteeksi etten aikasemmin älynny.

Forte kirjoitti:Mutta teen aina killer hyvää Halloween- kakkua.

Tuu tänne tekeen kakkuja. Lupaan syödä kaiken.

Lörri kirjoitti:*potkis* persiille kylätekstien suhteen! Haluaa kyliä!

ILMOITTAUDUTKO OIKOLUKEMAAN NE TEKSTIT JA KORJAAMAAN MAHDOLLISET VIRHEET?! SITTEN KUN NE ON OIKOLUETTU NIIN VOIN LISÄTÄ NE FOORUMILLE JA PÄÄSEN AVAAMAAN KYLÄT OSION mutta kun asd, omaa tekstiään on niin turhauttavaa oikolukea kun sitä on näin paljon ja sit kun se vielä tulee niiko yleisesti näkyviin infona niin haluais että se ois virheetön.
Ja minut tuntien siellä on virheitä. Typotus ala Aksutus.

Lörri kirjoitti:Ahhahaaa, sulla selvästi synkkaa Abinuksen kanssa :D

Albinus on mun henkieläin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2013, 15:19

Henkieläin :lol: :lol: Laittasin semmosen mossaavan ja nyrkkiä heiluttavan tyypin tähän, mutku eijjoo.

Joo, voisin vaikka ilmottautua! Paitti että kielioppivirheitä musta ei oo korjaamaan, lauserakenteita, en oo ikinä käsittäny miksei niitä sanoja nyt voi järjestellä niinku haluaa :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2013, 15:29

Joku taiteellinen tulkinta siihen lauseen järjästykseen, kyllä. Paitsi nyt iski pieni paniikki että missäköhän ne tekstit on tallessa... Jos ovat....
Luotan siihen, että Crimsonilla, Agnalla, Ivyllä ja Harlekiinilla ainakin on tallessa jossain ne.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2013, 15:41

Joskun löytyy, niin heitä vain mua niillä. Mulla on taas toistaiseksi ylimääräistä aikaa kyllä.
Lörri

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2013, 16:28

Huudanpas tännekin;
Albinus haluais rasistista peliseuraa <3 Oisko semmosta?
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2013, 18:06

Keskustelu alue ei varsinaisesti ole peliseuran/pelin suunnittelua varten näin btw :/ Sen takia on ihan erillinen osio moisille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2013, 18:27

:oops:
Anteeksi. Lupaan etten milloinkaan syyllisty moiseen enää <3
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2013, 18:28

Np mate. Olet armahdettu. Tämän kerran. >:O

Ai perskuta kun osaa väsyttää nykyään koko ajan. Uupuuko kukaan muu samalla tavalla näin syksysin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2013, 18:32

Huh helpotusta!

En ehkä väsy, mutta olen vähemmän innokkaampi mihinkään aktiviteettin syksyisin...paitti ehkä just tämmöseen omissa maailmoissa uiskenteluun, niinku tääki. Käännyn syksyisin sisäänpäin :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2013, 18:40

Mä oon oikeesti nukkunu lähes kaikki päivät. Varsinkin nyt kun ei oo mtn päivä rytmiä, niin öisin tuppaa venymään nukkumaan meneminen - no oke viime yönä WoWitin Crimin kans, mul oli syy valvoa viiteen ja siks väsyttää nyt - mutta sit kun herää niin se on sitä et kahdeksalta käy hereillä, käy korkeintaan vilkaseen peiliä ja sit takasin nukkumaan. Nukutaan kahteentoista, sitten ylös, sit tehdään kaikki tehtävät (mitä nyt ei edes ole, ellei lasketa ropeihin vastaamista hyst) ja sitten 3-5 aikaan tulee taas semmonen fiilis et vois vetää päikkärit. Sit sitä nukkuukin pari tuntia ja sitten ihmetellään, miksei illalla tuu uni 8)
Vaikka väsyttääkin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 06 Loka 2013, 13:43

Aksutar kirjoitti:Vaikka väsyttääkin.

Jahuu! Onnistuin :'D Kiitos neuvosta. Oon varsinainen tekniikanuhri välillä...

Tänään voisi piirrellä, kattella jotain leffaa, mahdollisesti ropettaa :'3 Rento ilta (kotona<3) kaverin kanssa... Taino, ystävän, siinä on ero. Kaverin kanssa ollessa ei voi ropettaa :'D

Mitä teillä suunnitelmissa?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2013, 13:47

Np mate.

Ajattelin vastata nyt kaikkiin ropeihin mut piru vie keksin koko ajan muuta tekemistä eikä Sandsin vastaus edisty yhtään ja muo kiukuttaa >:<

Hei jätkät arvatkaa mitä? Kävi eilen ilmi et ollaan Cheikin kans asuttu samalla paikkakunnalla suurimman osan elämästämme, käyty samoja kouluja ja meillä on yhteisiä tuttuja :--D Ja meidän vanhemmat ilmeisesti tuntee toisensa. ON SE MAAILMA PIENI PAIKKA.
Kuka nyt tulee tunnustamaan, että on mun kadonnu sisarus?

Tulkaa joku imuroimaan, mä en jaksais.

Cheikki kirjoitti:Taino, ystävän, siinä on ero. Kaverin kanssa ollessa ei voi ropettaa :'D

Allekirjoitan tämän.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut