Cheikki kirjoitti:Ps. tajusin just, että mä lähden lauantaina Turkkiin O__O
Luin eka että Turkuun ja aloin miettiin, ettei se Turku nyt niin kamala/kaukainen paikka ole...
Mä en ees muista kaikkia paikkojen nimiä, mis on käyty, kaupunkeja varsinkaan. Mm just Turkissa. Siel oli kamalaa, en tykänny kun ne oli yltiöystävällisiä ja sosiaalisia ne paikalliset. Varsinkin viini poika. Jumalauta, se veti viini kärryn kans hotellin ruokasaleissa ja napsi itte vähän välistä. Sit se halus pakottaa mut hymyilemään ja virnuili siinä mun naaman edessä. Eikä ollut edes kovin komea jätkä, sen voin sanoa.
Rodoksella oli kyl kivaa. Sit ollaan oltu myös Kyproksella.. Parikin kertaa... Sit oisin päässy ranskaan kesälomalla kun sukulaisia asuu siellä hienossa kartanossa Pariisissa päin mut enhän minä sinne halunnu koska minulla oli syitä.
Haluaisin kyl englannissa&Irlannissa käydä. Mut äitee on aina halunnu juosta vaan etelän matkoilla >:
Sutittaja kirjoitti:Ai muutkin kärsii siitä, että näkee unia roolipeleistä, joissa on?
Voisin kirjottaa kirjan niistä kaikista unista, mitä on tullu nähtyä. Yks oli kyl niin eeppinen et se pitäis kyl kirjata ylös.
Sutittaja kirjoitti:Pitäis varmaan täälläkin aktivoitua.. Mut oma kone on epäkunnossa..
SINÄKIN BRUTUKSENI! Itketään yhdessä, kun omat koneemme heittävät häränpyllyä.