Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Cheikki » 07 Loka 2013, 17:24

MÄ RATSASTIN TOLLEEN RODOKSELLA AASILLA!!! Ne ihmiset jotain kilju siä mun takana samaan aikaan ku mä olin aivan kikseissä sen aasin kanssa xD

(Ps. Juu, kyllä, aivan, Aksu, minäkin olin ROODOKSELLA)
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Loka 2013, 17:27

Voin vain kuvitella O3O

Varmasti kaunis näky :DDDD
Nya

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Loka 2013, 17:51

Mäkin oon muutaman kerran hepon selkään noussut, ekan kerran Prisman parkkipaikalka :p mut jonkun aikaa (ehkä muutaman kuukauden ajan) jälkeen tipuin routaiselle ja jäätyneelle kivikolle, tuli trauma. Sen jälkeen oon hajanaisesti sillon tällön käyny, tän vuoden alussa kävin koulun kaa issikkavaelluksella. Se oli niin fantsuu.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Loka 2013, 18:08

Helsinki on kauimmainen paikka missä oon ollut, ja tällä viikolla lähetään sinne muotimessuille. Ihkua.

Hevoset oli ihkuja sillon joskus, nyt ei oikeen jaksa enää iskeä. Kaks möllöttäs kotipihalla, ja mie pääsisin ratsastamaan kuhan vaan viihtisin tai haluaisin. Kumpaakaan ei oo tapahtunu viimeseen neljään vuoteen. .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Loka 2013, 18:18

Itte kakarana ratsastin, kun äitee halus muo viedä tallille. Olihan se ihan kivaa, kunnes oli siinä iässä, et tallilla liikkuvat snobi ämmät alko leikkimään elitistiä ja kattovat nenänvartta pitkin, jos sulla oli väärän väriset saappaat housujen kans.
Tukihenkilön piti viedä mut rastastaan, mut ei se koskaan toteutunu. En kyl välttis ois halunnukaan näin kymmenen vuoden tauon jälkeen, ties vaikka oisin kuollu jo pelkästään satulaan nousemisen takia.

Mut mulla olikin pienenä keppiheppa talli. Nähähä. Ja hieno puuhevonenkin, minkä isä väsäs.

Btw tykkään kuin noi hahmojen määrät ihmisten, halitoiden ja puolueettomien puolella menee. Hienosti 44, 55 ja 66.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 07 Loka 2013, 18:25

Aksutar kirjoitti:Mut mulla olikin pienenä keppiheppa talli. Nähähä. Ja hieno puuhevonenkin, minkä isä väsäs.

Mun pyörällä oli kans komeet suitset. Ja hienosti risulla piiskasin sitä pyllylle (=pinnojen väliin). Kuten ehkä osaatte laskea, ei jäänyt jäljelle käsiä, joilla pitää pyöränkahvoista kiinni, jep, olin joskus taitava.
Cheikki

ViestiKirjoittaja Niehku » 07 Loka 2013, 19:17

Mieki harrastin ratsastusta muutaman vuoden, mut se sit jotenki jäi ku en tykänny enää siitä ku se paikka oli niin iso jotenki... Et tavallaan jokainen oppilas huomioitas paremmin pienellä tallilla. Loppujen lopuks en vaihtanutkaan tallia vaan se tais tyssätä siihen kuvataidekouluun, enkä jaksanut enää kolmea harrastusta. Mut kivaa oli, suomenhevosilla lähinnä jolkottelin. Kerran oon ollu aasinki selässä :3

Joo, pari kaveria ratsastelee vieläki ja niiltä kuulee kyllä snobijuttuja :o järki käteen taas ihmiset. Sille hepalle on aivan sama, miten kalliissa tai edullisissa vaatteissa oot.
Niehku

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Loka 2013, 21:14

Joo, snobit talilla on tosi ärsyttävää. Luulevat, että omistavat koko hevosen ja muut ei sais koskee siihen, ettei se vaan saastus. Varusteidenkin pitää olla samaa sarjaa ja mahollisen kalliita, parhaimmillaan samaa väriäkin. Lellipennut on rasittavia. " Vanhemmat maksaa kaiken, mitä vaan haluun" tyypit on tullu tutuksi, mun luokalla on yks tällänen tyttö. Isi maksaa kaiken. Varmaan joo.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Lörri » 07 Loka 2013, 21:46

Täällä voi mihkään maate kuvitella menevänsäkään; joku hullu joka on just saanu mopon, on päättäny kaasutella tossa tiellä edestakasin, menny jo kakstuntia!!!!!!!
Toivon, että siltä kohta jo loppuu bensa.
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Loka 2013, 23:55

Ratsastus on vähän sellainen, että kun jollain on siihen varaa, on pakko heittäytyä elitistisnobiksi. Pahinta vielä on, etteivät nämä snobit sitten osaa hoitaa hevosia, osaavat kyllä dissata muiden taitoja, mutta ai herranjestas jos heidän pitäisi lantakärryjä työnnellä. Itse en ole kummoinen ratsastaja, pysyn satulassa, mutta en minä mitään laukkapiruetteja osaa vetää. Sen sijaan maasta käsin laitan tulisimmanki orin selälleen maahan. Hoidan mieluummin hevosia, kuin ratsastan, ja ratsastan hyvin mielelläni.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2013, 11:35

Lörri kirjoitti:Täällä voi mihkään maate kuvitella menevänsäkään; joku hullu joka on just saanu mopon, on päättäny kaasutella tossa tiellä edestakasin, menny jo kakstuntia!!!!!!!

Pakko vielä ennen kun tulee lumet! AAAAAAAAA!
Oikeesti mä siellä vaan päristelin.

Mikäköhän siinä on, että kolmelta yöllä herää siihen, että pikkukakkosen posti - laulu soi päässä etkä sitten enää saa unta, kun sitä on pakko hyräillä ja miettiä, miten ne sanat menikään tasan tarkkaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Loka 2013, 12:10

Mikäköhän siinä on, että kolmelta yöllä herää siihen, että pikkukakkosen posti - laulu soi päässä etkä sitten enää saa unta, kun sitä on pakko hyräillä ja miettiä, miten ne sanat menikään tasan tarkkaan.

Mulle kävi ikävämmin, kun Hades herätti mut astioita kilistelemällä joskus viideltä aamuyöstä, ja keskeytti mun wowi unet. Olin just tankkaamassa dunua 8|

Aahahaha, me päästään ohjelmoimaan harjotustyönä koulussa 2D peli \o/ <3 Tylsää on se että se tehdään ryhmässä, niin ei voi toteuttaa mitään TNF suunnitelmia kuitenkaan, mutta toisaalta taas työmäärä jakautuu neljälle ihmiselle, joten en valita. Parasta silti. Kohta pistän jo oman pelifirmani pystyyn.

Tänään aktivoidun foorumilla. Kuuluisat viimeiset sanat. Jos sitä keittäs kahvia..
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2013, 12:17

Meil tulee kans oleen joku 2D tai 3D pelin tekeminen lopputyönä. Ilmeisesti ryhmätyönä näin ekana vuonna, oon jo varannu ittelleni parin koska. Pöllin luokan himokoodarin, se saa tehdä koodit ja mä sit visuaalisen puolen, kun se taas ei myönnä osaavansa piirtää. Ja varmana toteutan TNF pelin koska.

Älä uneksi tankkaamisesta, tule tankkaamaan. BE A TANK. IMMA HEAL YOUUUUU.

Crimson kirjoitti:Tänään aktivoidun foorumilla. Kuuluisat viimeiset sanat.

Ditto.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Loka 2013, 12:45

3D olis niin pirun haastava toteuttaa lyhyessä ajassa meidän maikan mielestä, niin siks tehdään 2D peli. Ny si ryhmäjaossa sain ryhmäläisiks kaks ärsyttävää eliittiä, joista toinen jo teilas idean että piirrän yhtään mitään. Menkää ny roskiin >:

Älä uneksi tankkaamisesta, tule tankkaamaan. BE A TANK. IMMA HEAL YOUUUUU.

BUT IMMA BAT! Kukaan muo tankiks halu (D
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Loka 2013, 16:39

Btw tykkään kuin noi hahmojen määrät ihmisten, halitoiden ja puolueettomien puolella menee. Hienosti 44, 55 ja 66.

Ai onks niitä jo noin paljon? Oho :3

Täällä voi mihkään maate kuvitella menevänsäkään; joku hullu joka on just saanu mopon, on päättäny kaasutella tossa tiellä edestakasin, menny jo kakstuntia!!!!!!!
Toivon, että siltä kohta jo loppuu bensa.

Hehhehehehehehehe :3 Onneks meijän naapurissa ei oo ku mun ja ton toisen mopo, niii ei kuulu paljoa pöristelyjä. Minä kun olen sellainen laiskiainen, etten jaksa raahautua minnekkään :p Olen hyvin sosiaalinen by myself.
Viimeksi muokannut Nya päivämäärä 08 Loka 2013, 16:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut