Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Loka 2013, 03:15

Kello on 03.12 ja mie istun täällä 4evah alonena tölkkicolan ja musiikin voimalla? Tylsempääki vois olla, nyt ei voi nukkua kun pitää piirtää

Tietenki mulla vois olla jotain fiksuakin sanottavaa, mut phyh. Sehän oli kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä, eiks jeh? ,) nukkukaa te vaan
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Loka 2013, 09:11

Vitsin syksymasennus. Sais ny tulla pakkasta ja lunta nii ei tarvis masistella tätä harmautta ja märkyyttä.

Kokiksesta tuli mieleen, että jos vaan mahdollista niin joku pliis voittaa mun puolesta mulle ps4:n coca-cola pullosta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Loka 2013, 14:16

Aksutar kirjoitti:WELCOME TO TUMBLR! I HOPE YO ENJOY YO STAY! WE'RE ALL LIL MAD HERE!

Kuva
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Loka 2013, 16:19

Njah, huomenna taas töitä pitkääääääääästä aikaa :3

Noi potteri gifit on ihan mahtavia Lotdow! (@^@)
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2013, 18:58

WELCOME TO TUMBLR! I HOPE YO ENJOY YO STAY! WE'RE ALL LIL MAD HERE! Kuten varmaan oot huomannu mun reblöggäilyistä.

Réblöggäily, itse harrastan sitä hyvin vähän, mutta selaan ilolla etusivua ja kaikenmaailman kuvia, joita sinne spämmiytyy:
Kuva
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2013, 20:23

Oh Harlekiini. U so fine.

Se on kyllä semmonen sivusto että morjes.

Sinne meni vieraat ja voin taas foorumilla päivystää ja päivittää, josko täällä eloa ois. Vähänkö nyppii kun aamu yöstä iski kauhee hinku vastata ropeihin, mut piru vie enhän minä voinu olkkariin hiipiä nakuttelemaan kun vieraat täällä nukku >: God damn it.

Tietääkö kukaan muu sitä fiilistä, kun on koko päivän syömättä pahemmin mitään, mut sit illasta tekee ittelleen ruokaa ja syö niin pirun paljon kerralla, et tulee ähky? JA TÄMÄ TAPAHTUU JOKA KERTA VAIKKA PITÄISI OTTAA OPPIA VIRHEISTÄÄN.
Mutta kun ruoka on hyvää. omnom.

Mohnake kirjoitti:Vitsin syksymasennus. Sais ny tulla pakkasta ja lunta nii ei tarvis masistella tätä harmautta ja märkyyttä.

Kokiksesta tuli mieleen, että jos vaan mahdollista niin joku pliis voittaa mun puolesta mulle ps4:n coca-cola pullosta.

INDEED. Ja sori, jos mä sen voitan niin pidän kyllä ittelläni >: Mut jos voitan kolme niin voin antaa sen yhden ylimääräsen sitten sulle, sovitaanko näin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 26 Loka 2013, 21:48

Tyypit sekoilee.
Mikä on kyllä normaalia. Tosta tuli yks kerta mieleen kavereiden kaa. Juotiin limppaa käytävällä, kunnes yks vaan sanoo "On toi Sutittaja meidän porukan järkevin tyyppi, ku se juo sokeritonts limppaa" tietäisipätvä vain, millanen oon kotona. :D

En oikein ole koskaan ajatellu Tumblria. Miun kaveri on siellä ja näytti sitä sivua ja pakko sanoa, että se on seko paikka.

Kone on yhä huollossa, ja sisko on ylisuojelevainen oman koneensa suhteen, joten en oo oikein vastaillut. Pahoitteluni.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Loka 2013, 22:51

Aksutar kirjoitti:INDEED. Ja sori, jos mä sen voitan niin pidän kyllä ittelläni >: Mut jos voitan kolme niin voin antaa sen yhden ylimääräsen sitten sulle, sovitaanko näin?

Sovitaan niin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Niehku » 27 Loka 2013, 18:27

Mohnake kirjoitti:Vitsin syksymasennus. Sais ny tulla pakkasta ja lunta nii ei tarvis masistella tätä harmautta ja märkyyttä.

NIIMPÄ. Yllättävän paljon se sää loppujen lopuksi vaikuttaa ihmisen mieleen.

Äsken aloin kuuntelemaan jotain kummallista rapinaa ja oikein pomppasin pystyyn että c'mon show yourself! Rapina loppu, pettyneenä istahdin takaisin ja se rapina alko taas. Sit tajusin et se tulee tästä mun hupparin hihasta, jonka päässä on tarrakiristys. Se metelöi ku kirjoitan. Damn.

Kaikenlaisia Tumblr sivustoja on kyllä kiva katella välillä :3 Ja 9GAG.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Loka 2013, 02:37

pikkulinnut lauloivat taas TNF kopiosta trallalallala.

Toivon että asianomaiset ymmäträvät edes hävetä. Kaikki jotka joskus on luonu jotain, voitte vaan kuvitella, miltä tuntuu, kun TOISTAMISEEN saman henkilön TOIMESTA mennään kopioimaan sinun teoksiasi? Mä en enää kestä, muutenkin niin pirun sekava tilanne elämässä ja sitten vielä tämmönen isketään päin näköä. fml.
Anteeksi, mutta en näe enää syytä pitää tätä yksityisenä, joten tulen julmasti vaan pulinaan itkemään, koska muo ahdistaa, mulla on paha olo ja toivon, että teidänkin mieltä vähän edes käy kalvamaan se, että joku yrittää kopioida. Ette uskokaan, kuinka paljon mielipahaa tommonen kopiointi aiheuttaa. Sattuu ihan. Aikuisten oikeesti. Tarviin halin. Kaiken lisäks kun saa paniikkikohtauksen, että taasko pitää alkaa taistelemaan oman luomuksen puolesta ja aina on se vaihtoehto, että sitä kopiota ei saadakaan alas ja sitten se jatkaa vaan toimintaansa ja se pistää melkein jo itkemään.

Tämän sivuston meille linkitti tällä kertaa nimeltämainitsematon henkilö TNFän vieraskirjassa, yksärillä. On ihanaa nähdä, että on yhä henkilöitä, jotka ottaa asiakseen tuoda ilmi kopiointia. Henkilöitä, jotka ei ees pelaa TNFssä. Kiitos tälle henkilölle.

.... Sitten säähän.

Tarviin mun koiran. Missä mun koira on.
btw sori Vanttu. Sun esittely on huomattu mut ei olla ehitty/jaksettu keskittyä sen lukemiseen. Hang in there buddy.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 29 Loka 2013, 03:11, muokattu yhteensä 4 kertaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 29 Loka 2013, 02:49

Aksutar kirjoitti:pikkulinnut lauloivat taas TNF kopiosta trallalallala.

Toivon että asianomaiset ymmäträvät edes hävetä. Kaikki jotka joskus on luonu jotain, voitte vaan kuvitella, miltä tuntuu, kun TOISTAMISEEN saman henkilön TOIMESTA mennään kopioimaan sinun teoksiasi? Mä en enää kestä, muutenkin niin pirun sekava tilanne elämässä ja sitten vielä tämmönen isketään päin näköä. fml.
Anteeksi, mutta en näe enää syytä pitää tätä yksityisenä, joten tulen julmasti vaan pulinaan itkemään, koska muo ahdistaa, mulla on paha olo ja toivon, että teidänkin mieltä vähän edes käy kalvamaan se, että joku yrittää kopioida.

Tämän sivuston meille linkitti tällä kertaa nimeltämainitsematon henkilö TNFän vieraskirjassa, yksärillä. On ihanaa nähdä, että on yhä henkilöitä, jotka ottaa asiakseen tuoda ilmi kopiointia. Henkilöitä, jotka ei ees pelaa TNFssä. Kiitos tälle henkilölle.

Tästä kun nyt on puhetta niin julmasti tulen toteamaan, että kyseistä henkilöä on varoiteltu aivan tarpeeksi monta kertaa privaatisti jotta ylläpidolla riittäisi empatiaa ja sympatiaa sen jatkamiseen. Siksi esitänkin koko poppoon puolesta toiveen, että Nyan roolipeleihin suhtauduttaisiin vastaisuudessa äärimmäisen kriittisesti. Toistaiseksi jokainen niistä on kopioinut TNF:ää jollain tasolla enkä henkilökohtaisesti usko että tilanne tulee muuttumaan. Mikäli tämä kuitenkin jatkuu, esitän jatkotoiveen että kaikki ko. pelaajan käyttämät nimimerkit listattaisiin jotta paljastuminen nopeutuisi. Tällaisten setviminen on rassaavaa ja asianomaisen itsensä kohdalta eittämättä äärimmäisen noloa ja typerää, sillä (tässä myös varoitus muillekin joita kopioiminen kiehtoo) TÄSTÄ JÄÄ AINA KIINNI.

Pistää vihaksi tuollaiset. Samalla ei voi kuin nauraa ja pudistella päätään toisten typeryydelle. Oikeasti, jos on pakko pistää oma rope pystyyn niin käyttäkää sitä mielikuvitusta, pääsette helpommalla. Ei se ole niin vaikeaa. Ja jos on, niin pitäkää sitä merkkinä siitä ettei teistä ole roolipelin perustajiksi ja tyytykää kohtaloonne. Naurettavaa.

Tänään oli kyllä aika perusmaanantai. Yllämainitun lisäksi kusin ruoanlaittoni ja sain escrmaharkoissa murtuneelle peukalolleni plus on muutenkin vituttanut, plus iski masennus kun tuli muistutus menneisyydestä mistä en piru viete halua puhua enkä edes ajatella koko asiaa ja kohtsillään on tiistai ja terapia ja pääsen kuuntelemaan kun lässyttävä täti-ihminen yrittää repiä musta irti juuri niitä asioita mistä en halua sille puhua.
Huoh.
Josko se siitä. Pitäisi käydä ostamassa lisää lääkkeitä ennen kuin resepti vanhenee ja yrittää muistaa ottaakin niitä joskus.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Loka 2013, 04:02

pikkulinnut lauloivat taas TNF kopiosta trallalallala.

Sad but true. Ei ollut ensimmäinen kerta, joten tämä on vielä surullisempaa, kuin sen pitäisi olla.

Kopioitiinpa sitten kokonaan tai pelkästään osittain, niin ei se ole reilua alkuperäistä tekijää kohtaan missään muodossa. Ehkä se tuntuu sen pienen hetken hyvältä ja helpolta reitiltä kun voi copypastettaa ja vaihtaa pari sanaa sieltä täältä, mutta hei, se oikeasti loukkaa ja sattuu. Toisten (enemmän ja vähemmän) uniikkien teoksien varastaminen omiin nimiinsä on jotain, minkä jokaisen pitäisi ymmärtää olevan kaikinpuolin väärin eikä missään nimessä hyväksyttävissä! Ko. henkilö on hyvä ja miettii omalta kannaltaan miltä tuntuu, kun joku muu varastaa sinun teokset omiin nimiinsä. Ei ole kivaa. Eikä mene nallekarkit enää ikinä tasan sen jälkeen.

Tiesittehän myös että copycattaus on parhaillaan laskettavissa rikokseksi.

Niinkuin Harlekiini sen totesi, kopioinnista jää aina kiinni taholta tai toiselta. Deal with it. Ja mitä siitä seuraa? Aina vaan terävämpää silmälläpitoa, eikä muutkaan sitä oikeasti katso hyvällä. Eihän tuollaista saman idean jatkuvaa kopioimista oikeasti voi katsoa miltään kantilta hyvällä - naurettavaa ja harvinaisen typerää touhua. Eikä voi laskea edes vahingoksi.

Olipa saakutin surkee maanantai..
Crim, over and out, tiistaikuoletus iskee.

Tarviin halin.

Ota hali. Ota kymmenen. Ota tuhat. <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lörri » 29 Loka 2013, 09:06

ÄRRGHBLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :evil:

Ikävää sontaa täällä :/

Hali Aksulle, ja miksei kaikille muillekkin jokka sitä tarvii <3

Ja mää torjun märkyyskuratuuliankeutta menemällä saunaan ihan pokkana heti tähän aikaan päivästä.
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 29 Loka 2013, 09:26

Paskan maanantain -tsemppihalit Harlekiinille ja Crimille ja Aksulle myös ihan erityinen voimahali<3

Mähän siis vietin eilen vapaata, joten tänään täytyy kohdata mun ikioma maanantai. Ja aloitin sen näköjään kirjottelemalla matikan tunnilta puhelimella pulinaan. Muuten hyvä mutta tällä on niin ärsyttävä kirjottaa.

Ottaisin pidemmästi kantaa kopioimisasiaa jos se vain olisi mahdollista olosuhteet huomioon ottaen, mutta sanonpahan ainakin tän
KOPIOIMINEN ON HYVIN VÄÄRIN, SEKÄ LOUKKAAVAA JA TÖRKEÄÄ.
tonkin toteaminen vaati 4 kirohäröö

Allekirjoitan aiemmat mielipiteet.

If you'll excuse me, I'll now return to my studies. Lukujonoja ilmeisesti. Jee.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lörri » 29 Loka 2013, 11:46

Mullei ole kokemusta varsinaisesta plagioinnista, varmaan siksi etten ole ikinä luonut mitään kauhean merkittävää, tai ainakaan julkaissut sitä, mutta voin kuvitella, että riipii :(

Mutta kerran oli tyttö, joka alkoi pikkuhiljaa käyttäytyä niin kuin minä, se laitto tukkansakin samoin, vei mun kaverit, hoitohevoset ja astui muutenkin mun kenkiini pikkuhiljaa. Se oli ihan karmeaa se. Ehkä vähän samoja fiiliksiä, vaikkei sinne päinkään.
Lörri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut