Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Marras 2013, 22:21

Pffft me käyn ostaan kunnon tekokorvat, menisin haltiasta .D Voittasin kaikki kun myisin sieluni demonille. Tai jotain. Haluaako Sethos sen? Mut me vihaan laskettelua, saa lohikäärmeet lasketella mua karkuun kun tuun lumipallona alaspäin .'DD
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 22:33

Pandanna kirjoitti:Voittasin kaikki kun myisin sieluni demonille. Tai jotain. Haluaako Sethos sen?

Kyl Sethos mieluusti sen ottaa ennemmin kun luovuttaa sen muiden TNFän demonien haltuun *mulkataan Tsytania*

Nipustin kirjoitti:En kadu mitään, saan sulta arttia. Kuolen onnellisena.
Sitä paitsi näillä flirttitaidoilla saisin iskettyy vaikka seinän, ei siis mitään pelättävää eiku:----D Vai olikohan se iskeydyttyä seinään...

:----D Sun flirttailut on täydellisiä. Varsinkin kun minä autan. Olenhan lemmentohtori.

Tynnyri kirjoitti:Sekaan väistelemään vaan! Kyll taitoa pitäisi löytyä emolehmien takia :D

Jätän tämän tähän

Kuva
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 07 Marras 2013, 22:38

Hmm... Hieman erillainen emolehmä tämä kaveri :D No ajaa asiansa, kyllä noitakin juoksis karkuun, hyhhyh. Meijän emot on sentään söpön ruskeita, vaikka haluavatkin tallata sut:3
tynnyri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Marras 2013, 22:40

Hyvä hyvä, se on kato melkein kun sais Azuren, eiks jeh? ,D She's my heart and soul, bitches! Eiku.

Emo-lehmääääää \(oAo)/ Aksu on bad ass.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 22:49

tynnyri kirjoitti:Hmm... Hieman erillainen emolehmä tämä kaveri :D No ajaa asiansa, kyllä noitakin juoksis karkuun, hyhhyh. Meijän emot on sentään söpön ruskeita, vaikka haluavatkin tallata sut:3

Mutta tämä emolehmo osaakin säveltää surullisia kitarakappaleita ja viillellä ranteitaan <:

Pandanna kirjoitti:Hyvä hyvä, se on kato melkein kun sais Azuren, eiks jeh? ,D She's my heart and soul, bitches! Eiku.

Siinä tapauksessa Sethos on kohta ovellasi. Muista avata. Ja anna sille pähkinöitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Marras 2013, 22:54

Kyllä. Avaan heti, ja halin sitäkin emolehm- emodemonia. Ja se saa pähkinöitä, mulla on vielä vähän kotona .> he can has my soul.

Ffuuuu Vanhojen tanssiharkat alkaa. Hei, olen amiksen ekalla, parini on lukiosta. Menis sinne istumaan awkwardisti ja yrittään tehä jotain. Niin ja korvata! Pitää muistas korvata ne kaikki pirun tunnit jotka siihenki menee, ni! Ompelua lähinnä, mutta kun sekään ei onnistu atm oAo
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 23:11

Pandanna kirjoitti:Kyllä. Avaan heti, ja halin sitäkin emolehm- emodemonia. Ja se saa pähkinöitä, mulla on vielä vähän kotona .> he can has my soul.

:--D Emodemoni. No joo se on kyl.

Yh, vanhojentanssit. En koskaan osallistunu itte ja siskonkin tansseis kävin vaan vilkaseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Marras 2013, 23:27

En mekään muuten, mut kun poikaystävä halus osallistua, ja sei halunnu ketä sattuu lukiolaista pariks, joten me lupasin .> Plus Bizara ompelee mulle opinnäytetyönä mekkoa sitä varten. Paljon liituraitaa ja pitsiä, unf.

EMODEMONI ON PARAS.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Marras 2013, 15:05

Meillä tanssiharkat alkaa vasta joulun jälkeen ja itse tanssitkin on helmikuussa. Osallistun, ja ilolla sinne menenkin, sillä baletin takia tanssi kyllä sujuu itseltä ja poikakaverikin joutuu omaksi harmikseen opettamaan äitinsä kanssa (joka on tanssinopettaja) eri tansseja joka viikko, eli parissa sinänsä ei ole moittimista :D tanssiminen on hauskaa. I've left my opinion here.

Mikä ihme on emolehmä sanana teidän käyttötarkoituksessanne. WTF PUHELIMENI AUTOCORRECT TUNNISTI TUON SANAN ja korjasi sen oikeaksi kun tein kirjoitusvirheen o.o emolehmät valtaavat maan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Marras 2013, 16:50

Muistan omalta lukioajaltani kun meillä oli vanhojen tanssit. Olisin kovasti tahtonut niihin osallistua, mutta kappas, kukaan ei tahtonut olla parini, joten jäipä nekin sitten omalta osaltani väliin. Sain sentään kurssisuorituksen mokomasta kaikesta huolimatta, koska jouduin tuuraamaan tunneilla niin monta kertaa niin tyttöjä kuin poikiakin jotka sattuivat syystä x olemaan pois tunneilta <3

Aah, viimein kaikki typerät teoria koulutyöt on pois alta ja pääsen aloittamaan meidän ohjelmoinnin lopputyötä, jossa pitäisi ohjelmoida peli. Päätettiin ryhmäläisten kanssa aikaisemmin, että tehdään wnb robot unicorn variaatio. Siinä ryntäillään sateenkaaria paskovalla yksisarvisella jossain happyhappy landiassa, ampuen sitten samalla jotain vihollisia mitä sieltä tulee vastaan. Helpommin sanottu kuin tehty, koska aikaraja tulee taas ylläripylläri vastaan (--D
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Marras 2013, 16:58

Meninpä lupautumaan tän vuoden talviriparille isoseksi sillä logiikalla että "non alkuvuodesta niinku aina, ei siinä mitään .w." How wrong could I be >__> Se yks ainut viikonloppu kun mulla olis ollut jotain tekemistä, tulee menemään siellä. Joten joo, men tuu näkemään DW:n juhlajaksoa .3. Nyt itkettää. Ja vituttaa. Anteeksi kielenkäyttöni, lähin vastine sille miltä tuntuu atm. Mutta me oikeasti tarttesin rahaa >3>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 08 Marras 2013, 17:28

Voi Crimi mä olisin kyllä voinu olla sun pari :< itelläni oli sellanen nössykkä jota mä sain viedä eikä se edes vikissy.

https://www.youtube.com/watch?v=nFPqNEH ... ata_player I LOVE THIS COVER xD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Marras 2013, 17:43

Cheikki kirjoitti:Voi Crimi mä olisin kyllä voinu olla sun pari :< itelläni oli sellanen nössykkä jota mä sain viedä eikä se edes vikissy.

Noni, kenen vanhojen tansseihin voidaan Cheikin kanssa tulla tekemään invaasio? Vedetään semmotteet tangot että oksat pois ;D Se on kyllä ikävää jos sattuu tulemaan noihin semmonen pari 1)joka ei osaa viedä ja/tai 2) jota ei oikeastaan edes kiinnosta olla koko tansseissa, mutta koska se koetaan kuitenkin tavallaan velvollisuutena kun kyseiseen pisteeseen ollaan päästy, niin koitetaan sitten mahdollisimman vetelästi selvitä siitä ohite. Näin meillä oli aikoinaan liian usean kohdalla ja siitä sai kyllä maikoiltakin asianomaiset kuulla useampaan otteeseen.

Ei juma tota coveria.. ny sit looppaan tätä loppuillan
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Marras 2013, 17:54

Crimson kirjoitti:Aah, viimein kaikki typerät teoria koulutyöt on pois alta ja pääsen aloittamaan meidän ohjelmoinnin lopputyötä, jossa pitäisi ohjelmoida peli. Päätettiin ryhmäläisten kanssa aikaisemmin, että tehdään wnb robot unicorn variaatio. Siinä ryntäillään sateenkaaria paskovalla yksisarvisella jossain happyhappy landiassa, ampuen sitten samalla jotain vihollisia mitä sieltä tulee vastaan. Helpommin sanottu kuin tehty, koska aikaraja tulee taas ylläripylläri vastaan (--D

Pöllitte vaan sen koodin siitä. Koska se on niin helppoo ja silleen. Yoink.

Mä en perusta tanssimisisesta. Varmaan siks, etten osaa. Skippasin lähes kaikki tanssitunnit koulussa koska lol, mee nyt sinne poikien kans tanssiin jotka pitää suo suurinpiirtein ruttosena. No oke, ZGn kanssa oli kiva tanssia mut siihen se jäi. Olin badaasss. Lisäks vihasin meidän liikunnan opettajaa. Muistaako Cheikki sitä... mikä ihme sen ämmän nimi olikaan? Sit se meni teloon sen kätensä ja rehtorin poika tuli tyttöjen liikunnanopeks siks aikaa....
Vannon, että joku pelas taskubiljardia siellä.

Pandanna kirjoitti:men tuu näkemään DW:n juhlajaksoa .3.

NNNOOOO D: Kato se netistä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 08 Marras 2013, 18:07

MÄNTTÄRINENKÖ? >: DDDDDDD Se ei syöny ruokailuissa koskaan, polki vaan kuntopyörillä pupeltaen omenoita ja juoden energiajuomaa O___O

Vaiko lukion Heljä alias Nänni xD ?

Ja joo, mäkin muistan sen kun Wanhoissa tytöt oikeesti odotti koko vuoden sitä tanssitapahtumaa ja sitten niillä oli joku "tosi cool" jätkä siinä joka ehkä vähän heilutteli käsiään rytmissä ja suostu vaihtaan farkut pois jalasta :D
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut