Komppaan Agnaa, Nälkäpeli oli hyvä jopa minun mielestä, vaikken ole siitä juurikaan paljoa perustanut.

Ei muuta. Poistun......

Ay kirjoitti:Jes vihdoinkin saan kunnon koneen ja netti toimii todella hyvin. Nyt voi olla aktiivisemmin paikalla. XD
Foorumin logon voisi vaihtaa muuten tää uuus foorumi on jees. Nähtävästi minun täytyy hankkia uusi kuva ja se ei oo enään sama mikä on ollut alusta lähtien minulla.
Crimson kirjoitti:No olihan se lähemmäs vuoden projekti varmaan

Aksutar kirjoitti:Älä hoputa taiteilijaa.
Kyllä sä sun sarjakuvat sit vielä joskus saat tästä hyvästä.
Joskus.
Lörri kirjoitti:http://twistedsifter.com/2013/11/animals-made-from-scrap-metal-and-bike-parts-edouard-martinet/
Kattokaa ny noita.
<3
Crimson kirjoitti:Purrrfect! Sitä ennen voitkin jakaa peliseuraasi minulle, jotta pysyn edes siihen saakka tyytyväisenä (---D
Lörri kirjoitti:Kattokaa ny noita.
<3
Crimson kirjoitti:Meidän piti mennä Hadeksen kanssa kattomaan nälkäpeli viime viikonloppuna, mutta se sitten jäi, kun kumpikaan ei jaksanut kaupungille lähteä

Aksutar kirjoitti:tähän väliin on pakko huomauttaa, että muo häiritsee nykyään suuresti kun Crimin poikaystävän nick on Hades ja sitten Cheikillä on rotta, jonka nimi on Hades. Te hämmennäette minua. Piti hetken aikaa miettiä kun Cheikki tokaisi "Hades nukkuu mun hupussa... " ......
Lörri kirjoitti:Jos mulla olis noista metalliupeuksista edes yksi, niin mun elämä menis siihen kun vaan tuijottaisin sitä kaiket päivät, ja ehkä kerran viikossa kääntäisin ja pohtisin sen kokonaisvaltaista upeutta kaikkia yksityiskohtia myöden.
<3

Lörri kirjoitti:Lällällää! Sää veit mun metalliupeuden, niin mää vein sun lumet!
Täälon, taivas valkeena.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa