Kirjoittaja Agna » 08 Maalis 2014, 19:53
Ignooraan kohteliaasti kaikki tämänhetkiset keskustelunaiheet ja tulen pitkästä aikaa pulisemaan itsestäni, mistäs muustakaan. Mutta täytin tänään 18 vuotta ja olen nyt virallisesti täysi-ikäinen, mitä se sitten tarkoittaakaan, heräsin aamulla naama ryppyisenä ja toinen jalka haudassa ja niin edelleen. Tulin tänne 12-vuotiaana palikkana, jonka roolaustaidot olivat timanttiset ja hahmot suoraa sydämestä repäistyjä, niinkuin ne tosin ovat edelleen. Sain tästä "aikuistumisesta" (jos se ikinä tapahtui) hienon inspiksen hienoon piirrokseen, mutta teen sen ehkä joskus.
Ihan parhaita lahjoja kerääntyi kyllä näin synttäreiden kunniaksi. Sain ukiltani mahtavan pikkuauto-Audin, jonka kuvan laitoin facebookkiin viihdyttämään ihmisiä. Toivottavasti kaikki tajuaa, että se on oikeasti pienoismalli. Mutta se oli hulvaton lahja! Samoin kaveriltani sain inkivääriolutta ja lasten alkoholitonta Muumi-kuohuviiniä, eli sopii hyvin mun tyyliin. Maistoin tänään periaatteessa ekaa kertaa elämässäni jotain mansikkakuohuviiniä ja se oli kamalaa, kurkkua poltteli ja melkein kuolin. Eli alkoholiton on parempi kuin hyvä.
Kirsikkana kakun päälle Lotdow oli laittanut Niki Laudalle viestiä, jonka pyysi nimikirjoituksen kera takaisin. Nyt sitä sitten vain odotellaan, että herralla on aikaa vastata. Voiko tässä enää toivoa parempaa? Lotan tekemä korttikin oli ihan paras mutta sisältää sen verran insideläppää, ettei se ehkä muille aukea.
IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE TÖNFFIN NAISILLE! Ja myös miehille siinä sivussa!
Ensi perjantaina kirjoitan englannin. [Meinasin kirjoittaa tähän hienon englanninkielisen lauseen mutta pernales siitä ei tullut mitään :DD Se siitä.]
Elossa ollaan ja hyvissä voimissa. Toivottavasti kaikille kuuluu hyvää :> Vastaan peleihin jahka kirjoitukset ovat ohi ja olen toipunut kaikesta kamaluudesta ja ihanuudesta, huh. :D Ps. Osaan ajaa autolla.