Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Kesä 2014, 21:21

MÄ ARVASIN ETTÄ OOT PALAAVA PELAAJA :DD TERETULEMASTA TAKASIN DANIELLA. En kyl uskaltanu olettaa mitään kun aina se pieni "mitä jos se ei sittenkään oo se.." - fiilis takaraivossa. Mut viimestään ku sun avan näki ni alko jo epäileen et kerpele, kyl sen täytyy olla se >3<

Uh juhlia. Juhannuksena haluaisin viimestään grillata, ei olla vielä tänä kesänä kertaakaan grillattu >:<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 07 Kesä 2014, 21:35

Minä se olenn, the one and only ja kyllä ikävä on ollut suuri ja oli kamalat vieroitusoireet, mutta nyt on kaikki hyvin taas ^^

Uu grillaa, nam ruokaa, vois itseasiassa syödä.. namm jotain maissia ja ja grillitassuja ja halloumijuustoo ja LIHAA :3

Apua apua apua! Koitan vaihdella ja löytää jonkun kivan tämmösen foorumi mikä se on ulkoasumikälie siitä yhdestä napista, kävin kaikkia niitä läpi et mikä olis kiva ja nyt oon jumissa tämmösessä kamalassa ulkoasussa kun se nappi hävis!! o.o
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Kesä 2014, 21:38

Tässähän tulee nälkä.

Ja jjjoooo, joku niistä teemoista oli semmonen, mistä ei päässy pois... Muistatko yhtään mikä sen nimi on ni mää käyn deaktivoimassa sen, sulla pitäis palata sit toi perus ulkoasu sen tilalle. Oliko imperium?

Edit // Joo Imperium oli ainakin yks niistä, deaktivoin sen nyt, pitäisi olla taas "normi" ulkoasu?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 07 Kesä 2014, 21:42

Hei se meni pois! Oli imperium romatum joku semmoinen, suuret kiitokset, meinasin jo alkaa repiä hiuksia päästä :D kiitosjaylistyskiitos ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Kesä 2014, 21:43

No joo, ois pitäny jo aikasemmin kyl deaktivoida se, mut se vähän unohtu :--D No mut hyvä et nyt näin sun kokemuksen kautta kukaan muu ei joudu samaan ansaan~
Ja sä ja sun vierotusoireet <3 Onneks löysit takasin
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 07 Kesä 2014, 21:51

Jep yksi koekaniini riittää, joku olisi voinut saada vielä paniikkikohtauksen että mitä heemettiä täälä tapahtuu :D

Ja minä löydän aina tänne takaisin Aksuni rakkaani luoksesi läpi myrskyn ja tuulen, kirmaistuani läpi purevan hallan ja porottavan aavikon ja sitten en enää muista enempää miten se menee, mutta Shrekki 2 on kyseessä :* <3
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Kesä 2014, 23:07

Voi ei D: No mutta ei syytä paniikkiin enää!

Ja Daniella my love, Odotan sinua aina ja ikuisesti täällä TNFän maailmassa~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 08 Kesä 2014, 09:29

Ah ihana kuulla :)

Hyvää huomenta kaikille! En ole pitkiin aikoihin nukkunu niiiin hyvin, vaikka näinki tosi outoo unta! Se oli kuin suoraan Leijonakuninkaasta, mä pystyin muuntautuu jellonaks :D

Jei en malta odottaa pääseväni pelaamaan taas ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Kesä 2014, 11:53

Mä näin taas unta, et mun sisko oli ostanu marsun ja lihottanu sen sellatteeks jalkapallon kokoseks karvakasaks, jolla näky vaan silmät...

En tiiä mikä siinäkin on että kesäsin unirytmi syystä tai toisesta menee sekasin 8) Onneks on kahvia, ehkä mä tästä vielä tähän päivään heräilen. Kohta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 08 Kesä 2014, 16:55

Uii se oli varmaan söpö :3

Niin se on, varmastikkin mulla ainakin toi valo tekee sen ettei tiedä oikein et millon on yö niin se hämmentää alitajuntaa varmaan :D
Daniella

ViestiKirjoittaja tynnyri » 08 Kesä 2014, 19:07

LEIJONAKUNINGAS MAINITTU! tykkään :3
Ois kyllä mukava nukkua, mutta kun matkustaa ei jaksa harrastaa sellaista :P jospa se nukkumatti sais jokin päivä mut kiinni.

Anteeksi kun olen ollut kauheen kauan poies. Koitan parantaa tapani ja käydä täällä tiuhempaan :)
tynnyri

ViestiKirjoittaja Daniella » 08 Kesä 2014, 20:26

Leijonakuningas henkeen ja vereen, fo evah!! :D

Vai semmoista, voin antaa sille sun osoitteen, jahka se on mun luota jo piparit syöny.. paitsi että taisin erehtyä henkilöstä, joulupukkihan pipareita syö? Mutta mitä nukkumatti syö? :D
Nukkuminen on ihanaa :3

Ja sanoisin että nou hätä, eiköhän meillä kaikilla ole ollut joskus enemmän tai vähemmän tullut vietettyä hiljaiseloa, allekirjoittanut tietää mistä puhuu :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Kesä 2014, 10:35

Muistan kuin joskus mentiin leikkiin Leijonakuningasta FeralHeart "MMO" peliin ja sitten eksyttiinkin tekemään ties mitä sateenkaari susia sinne. Harmi ettei FeralHeartsiin voi enää rekisteröityä, enkä muista kuolemaksenikaan mun salasanoja ja tunnusta sinne >:

Ja Nukkumatti syö pieniä lapsia, jotka valvoo yli kahdentoista. Nukkumatti on brutaali ja säälimätön peto.

Ja joo, itse kullakin on hiljasempia hetkiä. Toi 3kk raja on yhä olemassa, mutta sen yli voi olla, jos selittää tilanteen mulle niin tiedän et kyse on jostain muustakin, kun siitä et "ei huvita/ei jaksa enää logata sisään/ropettaa tuolla"... on myös mahdollista saada tunnuksensa jäihin, eli deaktiiviseks, kunnes palaa. Dogilla tehtiin niin. Meinaan turhauttaa sitten arvailla et tuleekohan toi nyt takas vai ei jos mitään ei kuulu, niin yksäril tai poissaoloissa >: Mutta jos nyt sattuu olemaan pidempään poissa ja joutuu poistetuks niin takasin vaan jos huvittaa, niiku Daniella teki :D

JA VOI PERHANA noita hyttysiä. Tarvii tulla sisään iniseen korvan viereen kun toiset yrittää nukkua ffs. Kaikkein ärsyttävintä on se, että ääni kuuluu mutta syyllistä ei näy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 09 Kesä 2014, 16:00

Nukkumatin ilmeisesti oma näkemys työstään ja ruokavaliostaan tuossa sininen uni laulussa, kaunisteltu versio ettei ne osais epäillä mitään xD

EI, minusta ei kannata lapsukaiset rakkaat ottaa mallia, tämmöisestä häpeäpilkusta :D eieiei :D

Ja sitten hyttysiin: mulla ei oo ollu kuin yksi purema ja se oli varpaiden välissä, mutta tuli mieleen stand up koomikko Mikko Vaismaan sketsi, jonka se esitti meidän seurakunnan tykkileirillä vuonna nakkisämpylä :D
En muista tarkalleen miten se meni mutta koetetaan ilahduttaa teidänkin päivää: Se ininä on jotain niin ärsyttävää, sitten kun sä oot jossain teltassa ja menosa nukkumaan, keskellä yötä korvan juuressa kuuluu iiiiiiiiiiiiiiii. Ja kun sä yrität tappaa sitä niin ei, sitä ei löydy mistään, se saa sut raivon partaalle, lätkit ja huidot miten sattuu, mut se ääni ei lopu. Se ei vaan lopu, joten sä poltat sen teltan *wooooosh* ja sitten on ihan hiljasta..... kunnes.. "ii i i iiii i, köhköh.. iiiiiiiiii hahahaa mä en kuole koskaan!... Ja sulla ei oo enää telttaa! xD"
Se oli livenä niiiiiin hyvä xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Kesä 2014, 03:00

Nukkumatti on vaarallinen pappa. Jos näette sen, lyökää.

Ah, stand up koomikot. En oo suomalaisiin pahemmin perehtyny - ainoot jotka osaan nimetä tältä seisomalta on klisee Niko Kivelä ja Sami Hedberg 8| - mutta silti niin kaunista. En kyl ymmärrä niitä koomikoita jotka olettaa että juttu on hauska jos sen huutaa alusta loppuun hassulla äänellä.

Ja voihan kihveli kun foorumi tänään temppuili. En tiedä oliko muilla sitä, että jos koitti tulla TNFän foorumille, niin osoite heittikin suoraan mun foorumin (aka foorumin tarjoajan...) etusivulle....? Aamupäivästä mokomaa oli, mutta ilmeisesti korjaantu. Mutta kismittää silti, kun ei joka_hemmetin_kesä jaksais tapella noiden foorumiongelmien kanssa :(

JA NNNGH seuraako kukaan muu E3?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut