Mori kirjoitti:Vinkki ensi juhannuksia suunnitellessa. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VIETTÄKÖ SITÄ SIIVOUSHULLUN KANSSA!!! Meijän iskä laitto koko poppoon siivoamaan meijän mökin ja saunan ja vähän niin ku kaiken. Ja sit se tulee sinne huoneeseen ja kattelee mitä tehään, eikä ite tee mitään! Siinä se meijän siivoushullu sit on! >:C

Dakum kirjoitti:Uuuh! Uusia jäseniä ja uusia juttuja Cryptiin? Sounds good! Ilmoittaudun mielipidekysymys-tyypiksi, if it helps :o

Pandanna kirjoitti:Okei. Jauhan edelleen niistä kissanpennuista, antakaa anteeksi. Mutta...
Me pelastettiin tänään poikueen viimeinen pentu naapurin ladosta ). Se on ihan musta ja sillä on tosi pitkä karva. Se oli niin heikossa kunnossa ettei se jaksanu edes sähistä tai istua ja niin sääliksi kävi D. Meidän äitikin, joka inhoaa kissoja yli kaiken melkein, sanoi että jos tuo henkiin jää niin se jää meille asumaan. Mie sain sen hoitoon ja oon nyt yrittänyt sitä syötellä ja juotella, ja nyt se jo jaksaa juosta ympäri huonetta! Plus se ilmeisesti pitää mua emonaan kun se tulee heti syliin ettimään maitoa >w< men kestä. Sen nimi on nyt Ripley niin kun se Alienin päähenkilö .> Me sain oman kissan, mulle ole ollut ikinä omaa lemmikkiä.
Antakaa anteeksi tää ranttaus, mutta mua niin saa liittää tän kissan puolesta, eiköhän se siitä selviä kuitenkin .w.'
Mums kirjoitti:Sellainen kysymys tuli mieleen, että mihin aikaan hankitte omat lukiokirjanne? Mietin tässä että pitääkö ne nyt jo hankkia vai vasta lukion alkaessa.

Pandanna kirjoitti:Lukio... En oo lukiossa, mutta kylläkin amiksessa kaksoistutkinnossa, ja täytyy kyllä sanoa sen olevan yhtä helvettiä. Oon nyt sentään onnistunu hankkimaan kaikki kolmen vuoden lukiokirjat valmiiksi, nyt kun ollaan jo vuosi käyty. Ja meillä päin kun ei ole näitä ATTO-ainejaksoja, milloin voisi kaikki KAT-tunnit olla, niin siitä tulee heti kerralla tuplasti vaikeampaa., tälläkin hetkellä roikuu kolme kurssia, ja pari kurssia on tultu käytyä pienemmällä ov-määrällä >__> Olkaa onnellisia siellä jossain jos teillä on paremmin järjestetty nämä, eikä ole kaikki lukiokurssit päällekkäin amiskurssien kanssa. Yyh. Yritä siinä sitten opiskella vaatetusta ja valmistautua YO-kokeisiin, kun molemmat pitäisi läpi päästä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa