Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2014, 22:29

Ooo, Nivalan ammattiopiston käsi- ja taideteollisuusopisto Pohjois-Pohjanmaalla (. Hyvä tietää että meidän koulu ei oo ainut jolla on ongelmia tän kans .DD Okei en me sais olla ilonen kun muillakin on ongelmia. Mutta jos sekin selvisit, niin sitten mekin

Ja minäpä tanssin jo wanhat! Poikakaveri on lukiossa ja oli kakkosvuodella nyt, joten minä sain tanssia hänen kanssaan .w. Ja en ommellut ite mekkoani, vaan kaveri samalta alalta teki sen mun puolesta (valmistui nyt keväällä) ,> Oli kivaa, ja mekko oli ja on edelleenkin ihana! Ihan eri näkönen kun kaikkien muiden, kun muilla oli kirkkaita värejä, tylliä, paljetteja ja glitteriä, mulla oli mustaa liituraitaa, korkea kaulus ja pitkät hihat (mustaa pitsiä) ja täyskellohelma ilman YHTÄKÄÄN aluuhametta. Me rakastan sitä <3 Kaikki lukion tytöt prinsessamekkoineen katto sitä (ja mua muutenkin) nokka pystyssä sen näkösenä että "mikä toi hirvitys on ja kuka kettu toi on?"
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Ikane » 02 Heinä 2014, 23:32

Pandanna kirjoitti:-- Ja minäpä tanssin jo wanhat! --

Iih, itselläni on wanhat vasta tulossapäin! Mukava kuulla että pukusi oli erilainen - nykyään tuntuu että "massa" on ottanut vallan vanhojenpuvuissa! Itse en kyllä vielä tiedä ollenkaan mitä laitan - vaihtoehtoja on monia ja ideoita ihan liikaa.... >____<'' Ennen vanhaan oli ymmärtääkseni käytäntö laittaa oikeasti vanha tai ainakin vanhaa aikaa henkivä mekko päälle! Olisihan se siistiä, nähdä linnanneitoja tanssahtelemassa ritariensa kanssa... C':
ja minähän en nuku, mikä työpäivä huomenna muka on... hyvin sitä jaksaa ilman unta eikös
Ikane

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2014, 23:46

Onnea, se oli kivaa oikeesti .D ja oma unelmani oli tosiaan 1800-lukulainen mekko, ja siltä se kyllä näyttikin
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 03 Heinä 2014, 11:16

Meitä siis on täällä kaksi. Minäkin osallistun wanhoihin! Tosin paria en sitten millään löydä. T^T Olen kysynyt neljältä ja kaikilla oli jo pari. *Sight*

Onko siis elämäni miesten etsiminen tälläistä kanssa? O____O
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2014, 13:12

Mori kirjoitti:Onko siis elämäni miesten etsiminen tälläistä kanssa? O____O

Ehkä, ehkä ei. Mutta kyllä se kumppani löytyy sitten ajallaan. Uskon myös että kumppanin ettinnässä on vähän laajemmat mahdollisuudet, mitä tanssiparin löytämisessä? D:
ANYWAY, tanssinu en oo sitten yläasteen liikuntatuntien joten >: Mutta te jotka jo kävitte niin neuvokaa ja tsempatkaa toki näitä jotka on menossa ja te jotka vasta menette nii HYVIN SE MENEE.

Mori kirjoitti:Geh! On ihan pakko kysyä. Harrastaako kukaan AMV:den tekemistä? Mun on niin vaikee löytää tekstittömiä videoita, et päätä särkee. Lisäksi en löydä hyvää sivua, jolta vois ladata videoita. O___O Help me! Please!

Suskari muistaakseni on joskus jotain tehny, siltä vois ehkä kysellä. Mut kun menee googlaan " Where can I download unsubbed anime?" niin löytyy kyl jotain vastauksia &Linkkejä. En uskalla/halua/viitti linkata niitä tänne koska sit jos sieltä hyppääkin joku viirus teidän silmille niin en halua ottaa siitä vastuuta. Eli varovasti jos jotain lähtee lataileen. Mä vaan oon vainoharhanen tän asian suhteen koska yh en halua tauteja koneelleni >:<

AH Sieltä ne kesäkelit nyt tulee. Pitäiskö käydä ostamassa semmonen kahdenkympin mini grilli ja koittaa grillata jotain. Vähän tekis kyllä mieli.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Heinä 2014, 17:13

Meitä siis on täällä kaksi. Minäkin osallistun wanhoihin! Tosin paria en sitten millään löydä. T^T Olen kysynyt neljältä ja kaikilla oli jo pari. *Sight*

Meillä ainakin meni aikanaan niin, että jos ei paria ollu itse keksiny wanhoihin, niin sitten maikat vaan lopulta jako kyseiseen liittyvällä kurssilla jäljellä olevat keskenään niin että parit sopi toisilleen. Eipä kenelläkään ollu mitään niitä pareja vastaan - paitsi itselläni, joka ofc jätettiin ilman paria. En sitten osallistunu koko wanhojen tansseihin sinä vuonna, mut sitten tuurasinkin kolmosella ollessani yhtä miestä. Enkä valittanut yhtään kun sai pukea puvuntapaset päälle 8) Mutta Mori ja muut, ei suotta kannata huolestua siitä jos paria ei heti tansseihin löydy.

Kesä ja kärpäset. Täälläkin on alkanu ukkostaa lähes joka päivä nyt kun lämpimät kelit tuli takaste - tänäänki aamu yöstä hyppäsin sängystä melkeen ylös kun ukkonen jyris ihan talon päällä. Kuulosti hyvältä ko kissaki pinko ympäri kämppää jyrinää karkuun ja löysi lopulta turvan mun kainalosta.

Se siitä, ehkä mä meen vaan takasin taas hautaani pyörimään. Pelaan vähän Witcheriä päälle ja kuolaan Geraldia ja sen ääntä, aamen <3 Katellaan taas seuraavan ikuisuuden päästä uusiks..
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2014, 01:44

Wanhat ovat ihania. Saa pitää kaunista pukua, jonka kanssa on mahdoton käydä vessassa ilman kaveria. Mutta nykyään ne ovat liian lyhyitä ja vartalonmyötäisiä, sellasia iltapukuja. Ei kiva, vanha ei tykkää D:

Puvuista tuli mieleen, minulla oli yksi päivä banaanipuku julkisella paikalla. Pistäkää paremmaksi.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 04 Heinä 2014, 01:59

Yritän pistää paremmaksi - kävin kerran pirun pelottava tappaja-klovni-maski päässä kaupassa ostamassa jäätelöä Reisjärvellä .> pissiksiä pelotti. Oli kivaa. Sain viis euroo. Kassaneiti katto vähän pitkään.

Edit:// Kuinka moni tykkää syödä ihan kunnon chiliä? Me ruvettiin eilen äidin kanssa kaheksalta illalla kokkaamaan, ja soli puoli kahelta valmista ;w; ihan tajuttoman hyvää, gotta tell you. Vielä parempaa nyt seuraavana päivänä. Yhh. Kuolen.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Heinä 2014, 20:42

Helloooh! Pitkästä aikaa raahasin pyöreän peppuni tänne! ylistäkää tätä rohkeaa ja tekeväistä! :D
Mutta tuohon chili juttuun niin ei, en voi ymmärtää tulisen ruuan päälle ollenkaan |: voin toki syödä sitä, mutta ei se ole hyvää, ainakaan liian tuliset ruuat. Sen sijaan tykkään mausteisista ruuista ja tungen niitä sitten jokapaikkaan :DD
plus miten teillä meni kokkaamiseen 5 ja ½ tuntia aikaa? :D (entiedä osasinko kahtoo kelloa oikein)
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Heinä 2014, 23:45

Tuliset ruuat on ihania imo .'DD No siis... Me tehtiin sitä kunnon soosia, jota pitää hauduttaa monta tuntia yhteensä, ja aina välillä käydä laittamassa lisää juttuja .w. Siks siinä meni niin kauan, ja me rakenneltiin lego-juttuja seitemän vee pikkuveljelle aina välissä, ja sillon veny aina vähän, niin sen takia meni vähän kauemmin kun yleensä .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Heinä 2014, 02:43

Aaaaivan :D Minulla ei koskaan riittäisi kärsivällisyys mihinkään ruuan hauduttamiseen tms. |: jos rupeen tekee ruokaa sen pitää olla valmista melkein sillä samalla sekunnilla tai alan kitisemään yksikseni :D
Templer

ViestiKirjoittaja Daniella » 07 Heinä 2014, 23:32

Minä jaksan odottaa ruokaa, jos tiedossa on oikeesti jotain ihan superhyvää nannaa. Nautin myös itse sen tekemisestä ja kulutan siihen aikaa (mulla on mini kasvihuone ikkunalaudalla ja sinne hankin pian lisää yrttejä ^^), leivonta kans, tykkään kokeilla kaikkii uusii juttuja yms. :D Makua täytyy olla, sopiva tulisuus on bueno :) Ruisrockissa söin ruisherkkua, joka oli lautasellinen valkosipulissa ja rasvassa paistettua ruisleivän palasia kermaviilikastikkeessa ja muutama suolakurkku kylkeen, oih sitä ihanaa makuelämystä ja valkosipulin määrää <3 sen jälkeen en käynyt lähikontaktikeskusteluja kenenkään kanssa xD

Ihka ensimäinen ruisrockini tänä vuonna oli ja meni, kolme päivää ja olin yhtä kuin kuollut suurimmaksi osaksi tänään ja nyt inspais kaikki taiteellinen asia, tekee mieleni maalata kun katson sivusilmällä isoäitini maalaamaa myrskuisää merimaisemaa ja kirjoittaa kaikkee kivaa.. ai mikä unirytmi? Ja haluan lisää ruisherkkua..
Studio killers oli mahti, Vesa-Matti Loiri oli mahti, myös Mickhael Monroe ja Olavi Uusivirta oli hyvei :) + hengissä ollaan, ilman tapaturmia, selvisin :)
Daniella

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Heinä 2014, 03:52

Hoo Ruisrock .D en oo ite käynyt ikinä millään tommosella, conit riittää mulle for now, mutta yks kaveri itkeskeli kyllä että ois halunnut Studio Killersiä kertomaan, muttei budjetti venynyt. Onnea Daniellalle vaan. Ja miten niin mulla on tylsää ollut viime aikoina kun suunnilleen joka toinen viesti on mun?

Mutta oli mulla oikeesti asiaakin tällä kertaa. Ja tuon sen esille nyt täällä, kun ei oikein muuallekaan sovi o3o Täällä hän on monenmoista porukkaa, yes? Onko täällä kenties audio- ja videomiksausta hallitsevia tyyppejä, jotka olisivat valmiita auttamaan vähän isomman projektin kanssa? Kun mie oon jo pitempään haaveillu coveroivani erään nimeltämainitsemattoman Disney-elokuvan, joka kertoo kuninkaallisista sisaruksista joista toisella on jäätaikavoimia (okei myönnetään, Frozen. En ymmärrä mikä siinä on, ite leffa oli aika loistava, mutta ne biisit... <3), laulut, tai ainakin suurimman osan niistä (ja kyllä kaikkea muutakin, mutta se nyt ei liity tähän). Ongelma on siinä että joo, me pystyn kyllä nauhottaamaan sen itse laulun, mutta sitten sen liittäminen instrumentaaliin ynnä muuta vastaavaa ei oikein pelkän tabletin omistavalta ja välillä tietokonetta lainaavalta onnistu o3o'

Eli siis, jos joku haluaa olla ihana mulle. En loukkaannu vaikkei kukaan haluakaan, mutta men oikein tiedä mistä muualtakasn kysyä.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2014, 11:37

Kokkaaminen on kivaa, mä en vaan aina jaksa tehä sitä pelkästään ittelleni. Si vasta jos on seuraa/vieraita ni jaksaaki jotain vääntää. Tosin se on eri asia, jos joku käskee kokkaamaan, sitten mä en tee mitään. Leipomisesta taas en tykkää >: Kerran pullataikinaa raakana söin kun olin tyhmä kakara ja sen jälkeen ei ollukaan niin ihana olo. Tyhmyydestä maksetaan.

Daniella kirjoitti:Ihka ensimäinen ruisrockini tänä vuonna oli ja meni, kolme päivää ja olin yhtä kuin kuollut suurimmaksi osaksi tänään ja nyt inspais kaikki taiteellinen asia, tekee mieleni maalata kun katson sivusilmällä isoäitini maalaamaa myrskuisää merimaisemaa ja kirjoittaa kaikkee kivaa.. ai mikä unirytmi? Ja haluan lisää ruisherkkua..
Studio killers oli mahti, Vesa-Matti Loiri oli mahti, myös Mickhael Monroe ja Olavi Uusivirta oli hyvei :) + hengissä ollaan, ilman tapaturmia, selvisin :)

WOOP! Hienoa että oli kivaa ja selvisit sieltä hengissä takasin kokemusta rikkaampana :D Ehkä myökin sit joku kerta uskaltaudun johonkin tapahtumaan.

Pandanna kirjoitti:Mutta oli mulla oikeesti asiaakin tällä kertaa. Ja tuon sen esille nyt täällä, kun ei oikein muuallekaan sovi o3o Täällä hän on monenmoista porukkaa, yes? Onko täällä kenties audio- ja videomiksausta hallitsevia tyyppejä, jotka olisivat valmiita auttamaan vähän isomman projektin kanssa? Kun mie oon jo pitempään haaveillu coveroivani erään nimeltämainitsemattoman Disney-elokuvan, joka kertoo kuninkaallisista sisaruksista joista toisella on jäätaikavoimia (okei myönnetään, Frozen. En ymmärrä mikä siinä on, ite leffa oli aika loistava, mutta ne biisit... <3), laulut, tai ainakin suurimman osan niistä (ja kyllä kaikkea muutakin, mutta se nyt ei liity tähän). Ongelma on siinä että joo, me pystyn kyllä nauhottaamaan sen itse laulun, mutta sitten sen liittäminen instrumentaaliin ynnä muuta vastaavaa ei oikein pelkän tabletin omistavalta ja välillä tietokonetta lainaavalta onnistu o3o'

Mä ehkä osaisin auttaa mut en kyl ilmottaudu/lupaudu nyt tähän hommaan D: Meil on ollu koulussa äänitekniikan kurssi - joka oli kyl lähinnä teoriaa "mitä ääni on" - ja tulossa on lisää niin videon ku myös äänen kanssa leikkimistä animaation osalta mutta mä en oo koskaan oikein loistanu näissä asioissa. Että jos joku muu sattuis tietään paremmin/haluais ottaa osaa niin bueno. Tosin, jos nyt ei kukaan ilmottaudu eikä meinaa löytyä niin voin mä koittaa JOS aikaa liikenee muilta tehtäviltä sit .3.
Mut kai netistäkin löytyis jotain tutoja jos ettimällä ettii?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Heinä 2014, 19:12

Kyllä mäkin tykkään jonkin verran kokkaamisesta, mutta sei ei voi olla mikään "jätän tämän ruuan tähän yksinään hautumaan" vaan mun pitää saada työstää sitä, koska pelkkä odottaminen ei ole ollenkaan mun hommia. :D plus tykkään leipoo aivan hulluna mutta joskus taidot ei vain vasta reseptin vaativuustasoa tai odotuksia :DD toisinsanoen olen nyt melko pitkäksi ajaksi jättänyt leipomisen sikseen, koska olen epäonnistunut liian monta kertaa, että jaksaisin enää koittaa uudelleen :D ehkä sitten joskus jonkun tosi yksinkertaisen kakun leipasen synttäreille tms. :D
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut