Pandanna kirjoitti:-- Ja minäpä tanssin jo wanhat! --
Mori kirjoitti:Onko siis elämäni miesten etsiminen tälläistä kanssa? O____O
Mori kirjoitti:Geh! On ihan pakko kysyä. Harrastaako kukaan AMV:den tekemistä? Mun on niin vaikee löytää tekstittömiä videoita, et päätä särkee. Lisäksi en löydä hyvää sivua, jolta vois ladata videoita. O___O Help me! Please!

Meitä siis on täällä kaksi. Minäkin osallistun wanhoihin! Tosin paria en sitten millään löydä. T^T Olen kysynyt neljältä ja kaikilla oli jo pari. *Sight*
Daniella kirjoitti:Ihka ensimäinen ruisrockini tänä vuonna oli ja meni, kolme päivää ja olin yhtä kuin kuollut suurimmaksi osaksi tänään ja nyt inspais kaikki taiteellinen asia, tekee mieleni maalata kun katson sivusilmällä isoäitini maalaamaa myrskuisää merimaisemaa ja kirjoittaa kaikkee kivaa.. ai mikä unirytmi? Ja haluan lisää ruisherkkua..
Studio killers oli mahti, Vesa-Matti Loiri oli mahti, myös Mickhael Monroe ja Olavi Uusivirta oli hyvei :) + hengissä ollaan, ilman tapaturmia, selvisin :)
Pandanna kirjoitti:Mutta oli mulla oikeesti asiaakin tällä kertaa. Ja tuon sen esille nyt täällä, kun ei oikein muuallekaan sovi o3o Täällä hän on monenmoista porukkaa, yes? Onko täällä kenties audio- ja videomiksausta hallitsevia tyyppejä, jotka olisivat valmiita auttamaan vähän isomman projektin kanssa? Kun mie oon jo pitempään haaveillu coveroivani erään nimeltämainitsemattoman Disney-elokuvan, joka kertoo kuninkaallisista sisaruksista joista toisella on jäätaikavoimia (okei myönnetään, Frozen. En ymmärrä mikä siinä on, ite leffa oli aika loistava, mutta ne biisit... <3), laulut, tai ainakin suurimman osan niistä (ja kyllä kaikkea muutakin, mutta se nyt ei liity tähän). Ongelma on siinä että joo, me pystyn kyllä nauhottaamaan sen itse laulun, mutta sitten sen liittäminen instrumentaaliin ynnä muuta vastaavaa ei oikein pelkän tabletin omistavalta ja välillä tietokonetta lainaavalta onnistu o3o'

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa