Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Norgh » 24 Heinä 2014, 23:56

The cake is a lie...
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 00:26

The Cake is A spy.

Minä voin ottaa kyllä synttärikakkua <: Hirvee himo johonkin makeeseen nyt. Tosin se kestää varmaan sen 15 min ja kohta en ees halua kattoa mitään sokeripitosta.
Sain vihdoin aikaseks napata piirtopöytä mukaan sivupöydältä ja pistää se kiinni koneeseen. Ehkä mä nyt saan aikaseks niitä kuviakin. Tai sitten en. Sen näkee kohta. Tosin vähän tekis mieli leikkiä myös RPG makerilla ja koittaa saada TNF RPG peliä viriteltyä mut pfft. "Huomenna". ai miten niin vois mennä nukkumaan?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Heinä 2014, 00:33

Nukkumaan? nukkumaanmenoaika meni jo.. too bad, pitää odottaa seuraavaa ~
Templer

ViestiKirjoittaja Suzume » 25 Heinä 2014, 00:35

Moih ja anteeksi kun höpöttelen nyt kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Touhou. Kaiken mahdollisen oon varmaan siitäkin selvittäny, mut IKUNA en oo yhtäkään kertaa pelannu ver ever. :/ yyh. Mä tahdon saavuttaa tavoitteeni ja pelata niitä joskus~
Sama itsellä ei oikein tule mitään pelailtua, suurin syy ehkäpä että tässä talossa ei ole yhtäkään pelikonetta koska vanhempani pitävät kiinni periaatteistaan "ulkoilu-koulu-harrastukset-vapaa-aika, mahdollisimman vähän ruuduntuijotusta." mut mitä nyt ah Sly Cooper ja lapsuudenmuistot <3 mie ja mun serkku oltiin ihan pihkassa peliin koska Sly itse ja taidetaan olla vähän vieläkin. OwO
ja tietokoneella nyt Sims aina ja ikuisesti. Saa tuomita, mut olen suunnittelijahullu luonteeltani joten ette arvaa miten herkkua se peli on aivoille<3
ja koulu! Ah miten mä oon sitä odottanut ><
Hyttyset ja paarmat menkää pois, POIS!! Mulla on tälläkin hetkellä jalat ihan verillä puremien raapimisesta! >:

//Edit: Niin mikä, uni? No, jos mä nyt ilman sitä pärjäilen kuitenkin... Niin.. Mikä nukkumaanmenoaika muka?
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 00:39

Sims ftw <3 Itte just tänää pelailin sitä ku koko viikon ollu kauhee sims himo päällä D: Kohta kyllästyn siihen enkä koske sitten vuoteen, kunnes iskee taas sims himo.

Ja nimenomaan Temp. Ehkä seuraava nukkumaanmenoaika tärppää paremmin. "Kahdelta sit"
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 25 Heinä 2014, 00:48

Mulla käy sama simssin kaa. Tulee kauhea himo pelata ja sit suunnittelen ja pelaan ihan täpönä kunnes kyllästyn pitkäks aikaa ja sitten taas oon sit sitä pelaamas aivan fiiliksis xD

"Mä oon fiilksissä, FILEIS, FILEIS, FILEIS."
anteeksi kaikille jotka pitää kyseisestä biisistä, kaverin kanssa ei näköjään pidä koskaan avata radiota... Ollaan jo muutaman viikon naurettu kippurassa ja hoilotettu tätä meidän uusittua sanoitusta kyseisestä kipaleesta.
Suzume

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Heinä 2014, 00:50

Sly on lapsuus <3 Bizaran ja erään meidän kaverin kans osataan kakkonen ja kolmonen melkein ulkoa

Itselle iski suddenly kauhee hinku piirtää jotain. Se jää varmaan vaan tuherruksien tasolle mutta jos jollakulla on toiveita niin niitä otetaan vastaan .w. Koska ah. Piirtely keskellä yötä, samalla kun uusinta katsoo Fringeä. Siinä vasta mainio sarja. Olivia <3 Peter <3 Walter <3 Astrid <3
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Suzume » 25 Heinä 2014, 01:04

Ah Sly voi Sly<3 kolmosen omistankin, kun vamhan kaverilta sain. Jos kun vaan lainapleikan serkuilta kärttäis niin vois taas hypätä sen maailmaan~ nelonenhan tuli mut vaan pleikka kolmoselle :< ja siinäkin äänet kuulostaa ihan eriltä ja grafiikka outo! En approovaa läheskään niin paljon mitä kakkosta saatika kolmosta.

Piirtely keskellä yötä on parasta<3 itselläni tosin vaan aamulla tulee katottua ettö mitä ihmettä sitä oikein on unenvajeessa tullu töherreltyä. Nyt tosin maalailin koko illan niin
kiintiö mukavasti täynnä~
... Mutmää tahdon lisää copiccien värisävyjä.. ne tussit on vaan niin hirmu kalliita mut olen niihin rakastunut niin ei auta.
Suzume

ViestiKirjoittaja Mori » 25 Heinä 2014, 15:38

VOI PERHANA ku oon kuollu! Ei must oo tähän. Pääsin viiskytkuus kilsaa eteenpäin ja nyt jalat ei kanna. Lösähdin tänne meijä pikkusen välimatkaruokalaan odoggamaan pelastavaa prinssiä.... ELI mun daddy.

Ja mä ihmetteln kyl, kui tää ottaa henkisesti. Mä melkein pillitin puhelimeen, et pysty enää! T^T

Mori kuittaa viikonloout. Toivottavasti sen alku ei oo kauheen rankka ku jul.
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 15:50

Awww D: No mutta 56 km on kyl ihan kiitettävä matka jos multa kysytään. Ei sitäkään jokanen tosta vaan polkase, varsinkaan näillä keleillä. AINAKIN YRITIT, OTA MITALLI. Tein itse ja säästin.

Mä taas meinasin pakahtua, ku käytin eka koiran lenkil ja samaan syssyyn lähdin sitten kaupoille... Helteessä, hupparin kanssa. Hupparista en luovu, se tuo turvaa väkijoukossa. Kaiken lisäks mul on taskut vaan hupparissa enkä osaa olla jos en saa kännykkää ja avaimia taskuihin, niitä ei voi laittaa laukkuun 8|
Mutta nyt on viikonlopuks eväät, ei tarvii sitä murehtia <:

Ja yöt on piirtelyä varten.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Heinä 2014, 16:01

Hyvä Mori! Ite jaksan hyvällä säällä sen 30 kilsaa pyörällä, kun täältä kylälle on viistoista .w. Olit urhea.
Ja ainakin (Pan)Dannan raapustukset on parhaita yöaikaan, Aksu tietää ,D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Heinä 2014, 16:04

Aksutar kirjoitti:Sims ftw <3

Minkä lyhenne ftw on? vai onko se ees lyhennne.. ku koitin miettiä mutta en keksinyt mitään :D paitsi fuck the weed
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 16:33

Pandanna kirjoitti:Hyvä Mori! Ite jaksan hyvällä säällä sen 30 kilsaa pyörällä, kun täältä kylälle on viistoista .w. Olit urhea.
Ja ainakin (Pan)Dannan raapustukset on parhaita yöaikaan, Aksu tietää ,D

:----D NE oli niin ihania kuvia <3 Julkaset ne tääl kans!

ftw = For the win. Tässä yhteydessä.

Oon nyt pelannu tunnin farm hero saagaa ihan vaan koska näemmä koitan keksiä tekosyitä sille, miks en vois alottaa jo vastailua ropeihin 8|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Heinä 2014, 16:42

hmm... pitäisköhän munkin ruveta pitkästä aikaa piirtää :33 voisin vaikka kokeilla piirtää vaihteeksi ihmisiä, jos siinä vaikka joskus parantuisin! (:
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Heinä 2014, 16:48

Ne oli .'> pitäs kyllä postata ne tännekki kuhan heinänkuskaustöiltä ja muilta ehtii. Kauniita kuitukärkikynätuherruksia .'D JUST WAIT FOR IT, GUYS.

Aksuksuksuu. Vastaamaan vaan >.3 vink vink
Ja lyhenteet on mielenkiintosia aina .'> Itelläni menee aina viis vuotta keksiä niiden merkitys ja näin, enkä me voi tai halua kysyä muilta. Liian iso kynnys .'D
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut