Mohnake kirjoitti:Kukaan ei koskaan tunnu enään ottavan huomioon Marvel-hahmoista Punisheria, Dr. Strangea taikka Victor von Doomia, jotka siis ovat ainakin henkilökohtaisesti omia suosikkejani niistä kaikista ali-arvostetuista/unohdetuista hahmoista. Mielipidehän tämä vain on, mutta.... arva enään osaa edes nimetä kaikkia X-Men tyyppejä ulkomuistista.
Lörri kirjoitti:Aksu arvaa mitä?!!
Sää et saisi olla noin ihana. Siis kun otat kaikki tuhlaaja pelurit nii avosylin vastaan ku tänne tulee takas tuolta maailman turuilta lusmuilemasta...siis se on NIIIN ihanaa, että sen takia melkein oikeesti tekee mieli lähteekki pitemmäksi aikaa ku tietää että on NIIIIIIIIIIIN kiva tulla takasi! Aksun sylkkyyn suoraa saa juosta <3 <3 <3
Mää puolustaudun sillä että tämmönen valvominen vastaa jo ainakin promillen humalatilaa, en ota vastuuta sanoistani enää aamulla!
Hyvää yötä :P

Aksutar kirjoitti:Mohnake kirjoitti:Kukaan ei koskaan tunnu enään ottavan huomioon Marvel-hahmoista Punisheria, Dr. Strangea taikka Victor von Doomia, jotka siis ovat ainakin henkilökohtaisesti omia suosikkejani niistä kaikista ali-arvostetuista/unohdetuista hahmoista. Mielipidehän tämä vain on, mutta.... arva enään osaa edes nimetä kaikkia X-Men tyyppejä ulkomuistista.
Uskon että syynä on se, ettei näitä nyt viimeaikoina oo tuotu esille pahemmin. Sillon aikanaan ku oli hehkutukset ja sarjakuvat oli uusia ja animaatiot oli uusia ja jaj aja niin kaikki tietenkin perehty aiheeseen. Nyt sit on jo muut villitykset, mitä tähän väliin en osaa nimetä, koska en moisia seuraa. You kids and your my little formers and transponies.
Mohnake kirjoitti:Yhdessä vaiheessa Super Mario oli in, sitten Pokemon ja Hopsu, niiden jälkeen GoGot joiden jälkeen taas Transformerit. Onneksi kuitenkin oikeasti hyviä sarjoja herätetään melkein jatkuvasti rebooteilla henkiin, kuten: Thundercats, He-Man, Turtles(paitsi tämä aivan uusin tietokoneanimaatio) ja Transformers.

GoGot oli hirveitä, mut niitä oli pakko saada. Sit niitä vaan vaihdeltiin ja tuotiin kouluun hirveissä säkeissä.
Mut hei entäs Tamagotchi? Kellä oli semmonen? Tai muita vastaavia virtuaalilemmikkejä.
Kitty kirjoitti:Virtuaalilemmikeistä rakkain mulla kuitenkin oli robottikoira. Kuka muistaa robottilemmikit ?
Hihihuhuhaaa ! MUN TAIKAMETSÄNPUUNOKSA !
Kyllä, avoimesti ylpeä :D Oli pakko tulla tänne leuhkimaan, ei muuta :D
Crimson kirjoitti:EDITTOOO// Olenko se vain minä, vai näkyykö muilla avatarit (ne kuvat siis) foorumilla? Multa ne on meinaan kadonnu tuosta vasemmasta reunasta, enkä tiiä pitäiskö huutaa vai mennä ronkkimaan foorumin koodia <:

CRIM EI KOSKE KOODIIN NYT!
Joo, anna Crimi osote niin tuun :P Tai sit en :D

Aksutar kirjoitti:Noni, Pikkunuoli oli syypää. Arvasin.
Ja Crim ei nyt koettele mun asemaa tai tapahtuu hirveitä. Saat ne perma bannit. Niin. EI ENÄÄ VEKKULIKOPTEREITA SULLE
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa