Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Syys 2014, 18:42

Joskus Lempäälässä ollessa oli vielä vähän enemmän sumuista, mitä Aksulla... Harmi etten ottanut silloin kuvaa. En nimittäin nähnyt edes ylikulkusillalta alhaalla olevaa tietä(huom. nyt puhutaan 4-5 metristä).
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 26 Syys 2014, 18:49

Hyhyy, creepy shiet Janni !
Itte taas innostun yleensä sumusta, se ei oo niin pelottava ku pimee mut silti luo jännityksen tuntua ilmaan.
Torstaina oli kyllä aivan jäätävä sumu paikoittain, piru ku heräät neljältä ja viiden aikaan motarilla silleen, jee scanian valoilla ei nää mitään. Sit ku laitto lisäpitkät niin oli läppä ku semmonen valkonen sumuvalo pilvi leijaili ylhäällä mut tie näky alhaalla :D
Olin siis kuorma-auton kyydissä kun isoveli on rekkakuski. Oli 12h päivä ja velipoika totes sitten kotia kohti ajaessa että huomenna on muuten oikeesti pitkä päivä.
Rekkamieslaiffi on hienoo mutten ite pystyis ;P
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Syys 2014, 18:51

Janni kirjoitti:
vähän oli sumusta ja ei, Lotdow saat pitää kyl ihan keskenäs ne monsterit mä juoksen ja lujaa toiseen suuntaan.

Aksu katos TÄTÄ sun kuvaa vähän uudestaa. Somethig doesen't feel right >_>

Waaaat 8D Vähän paras, millä taioilla näitä tehdään? Haluan samanlaisen taustan kaikille mun kuville. Ois Faceen ihan legendaarinen profiilikuva ku sais vähä örvelöitä takataustalle.

Ja minun kuvissani paistaa aurinko ;_; Ei mennyt putkeen tämä, ei. Pitänee yrittää uudestaan myöhemmin.

MUTTA arvatkaa kuka joutui pyöräilemään kaatosateessa kotia kaupungilta. Ei mukavaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mori » 26 Syys 2014, 19:24

AAAAAAAHHH! Kiitos ton Janni! En saa koskaan enää unta!!! O_______________O

Lotdow, et hän kastunut pahasti, kannattaa olla tarkkana, tai voi pyydystää flunssan. Ite aivasten hervottomasti. Mut se taitaa olla vaan pölyallergiaa, jonka johdosta mun pitää siivota....
Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 26 Syys 2014, 21:05

Ahahahahaa Olkaa hyvät vain painajaisistanne! o/ Ja aika simppeli prosessi, piirtää vaan tikku-ukon ja pistää smudge filtterii niin kyl toimii! :D
Ja kyl aurinoisiinki kuviin voi saada mörrejä~
Janni

ViestiKirjoittaja Mori » 26 Syys 2014, 21:07

Jaahas vai että tikku-ukko siellä vaan heiluu..... .w.

*Hyökkää Jannin kimppuun* Katotaan kuka nyt on mörkä ja kuka hädässä! ><
Mori

ViestiKirjoittaja Janni » 26 Syys 2014, 21:20

Tikku-ukko... OF DOOOOOM! dyn dyn dyyyyn!
WAAAH!
Janni

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Syys 2014, 21:55

Lotdow, et hän kastunut pahasti, kannattaa olla tarkkana, tai voi pyydystää flunssan. Ite aivasten hervottomasti. Mut se taitaa olla vaan pölyallergiaa, jonka johdosta mun pitää siivota....

HAHAHAHA. Älkää tulko puhumaan mulle flunssasta. Olisitte nähnyt millaisen kolmen kuukauden helvetin läpi menin koko kesän, en edes muista mitä kaikkea sairastin. Päätin samalla että oon sairastanut taas seuraavan kahenkymmenen vuoden edestä.

Ja aika simppeli prosessi, piirtää vaan tikku-ukon ja pistää smudge filtterii niin kyl toimii! :D

Pitääpäs melkein mennä kokeilemaan ja sotkemaan o7
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2014, 17:05

Kitty töpöstä mitä kappaletta kuuntelet tällä hetkellä kirjoitti:Kiiti hei Aksu, en ookkaan kuunnellu tota in all my dreams i drown biisiä nonstoppina yötäpäivää ku perjantaista asti. :P

SE ON HYVÄ JA KOUKUTTAVA ASD. Ja ehkä vähän pieni Leona viba siitä tuli kun ekan kerran kuuntelin emt miks.

Tikku-ukkoja kaikkialla. Mun pitäis yhä animoida kaks 3D tikku-ukkoa tappelemassa keskenään mutta melkein oon jaksanu. Anteeksi opettaja.
Mutta älkää nyt vielä peloteltko toisianne kuoliaaks, odotetaan sinne halloweeniin asti 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Syys 2014, 17:06

Vaihdan aihetta.

Just.
Look.
At her.

Tavatkaa Ellen Ripley, mun ihana vauvani .>> Moon puhunu tästä aikasemminki, mutta mullon tosiaan ekaa kertaa ikinä oma lemmikki. Ja kattokaa nyt sitä kun son söpö >w<

Ei mulla muuta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Syys 2014, 17:36

*Pyörtyy taas*

Se on ihanaaaaaaaaa <33333 Varmasti pehmonen ja kaikkee! ^^ Söpis!
Mori

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Syys 2014, 09:41

KITTY CATS naaaaaaw <3 mullakin ois pentukuume päällä, mut kämppis on nii arka kissojen suhteen, et taitaa jäädä kissanpennun hankinta myöhemmäks >:

Päivä alkoi ruosteisella englannilla. Toivon hartaasti et saan olla lopputunnin hiljaa <: Ja iltapäivällä asiakastapaamiseen - melkein kiinnostaa horroksessa lähtee minnekään but oh well..
Kuis muitten maanantai?
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2014, 13:52

Kuva

YO-kokeet on ohi tältä syksyltä. Mulla on taas elämä. JESSSSSS! Viimeinen koe oli siis viime perjantaina ja siitä asti oon vaan maannut meritähtiasennossa lattialla ja pelannut Lotan kanssa Zeldaa ja syönyt ja leiponut kuivia pikkuleipiä ja huuuuuuhhhhhh. Oli rankka veto. Kaikkea sitä. Nyt voin palata pelien ihmeelliseen maailmaan.

Tervetuloa takaisin Kitty ja tervetuloa kaikki uudet hienot pelaajat meidän kaartiimme! ♥ Laittakaa toki pelipyyntöjä ja tseh tseh mutta saatan silti olla laiska hups.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Syys 2014, 14:14

AGNAAA ! *Juoksee halaamaan ja pussaamaan*
Toivottavasti meni kokeet hienosti :) Kauhee ikävä ollut suakin <3
Ah, laiskuus, know that feel bro :P

Hyyyh, kuumottaa pitäis huomenna soitella ja anella työhaastatteluaa :PP
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2014, 21:26

AGNA YER ALIVE! Herää henkiin kuten Lotdow, yhdessä kohotkaa piilostanne.

Kissoja. Kaikkialla kissoja. Crimin Daichi on paras kissa. Derpa Daichi.

Mun varpaat ja sormenpäät on ihan kylmät, ei auta vaikka on kolmet villasukat päällekäin >:< Enkä voi tumput kädessä dataa, harmi.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut