Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 06 Loka 2014, 10:13

Ei, hyi! Nyt ne matemaattiset laskut pois.... (Hyvä kun pääsin läpi matiikan kokeesta...) koska pitkä matematiikka on perseestä, silti siellä pinnistelen kohti pintaa, jos nyt hukun, niin se on sen open syytä, joka hokee kokoajan "Tämä on hauska tehtävä" Siis kuinka ärsyttävää on, kun ope sanoaa, että joku tehtävä on hauska matikassa?? Kun ei ole, ei sitten millään!

Ja onneksi mulla ei ole pitkää fysiikkaa tai kemiaa, joten :P

Jep. Uninen on tunnelma.
Mori

ViestiKirjoittaja Vahti » 06 Loka 2014, 13:22

Aksu aatana, nyt miä innostuin tuosta hahmoluonti generaattorista! xD

Ugh, viime yön tein hikihatussa tän päivän esitystä kouluun, mutta pari tulikin sairaaksi joten ei tarviksekkaan pitää esitystä tänään... @w@
Vahti

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2014, 21:44

Vahti kirjoitti:Ugh, viime yön tein hikihatussa tän päivän esitystä kouluun, mutta pari tulikin sairaaksi joten ei tarviksekkaan pitää esitystä tänään... @w@

... Reilut :DDD Ei sillä, itte vältän esityksiä niin hyvin kun vaan pystyn. Hirveä lintsari Aksu iskee jos jotain luokalle pitäis esittää.
JA SE ON KOUKUTTAVA TEIN SINNE JO SÖPPÄNÄ HENRYN JA KAIKKI ASD.

JA EI VOI OLLA KÄSI NÄIN KIPEÄ SUOTANA. Vasen käsi kramppaa kirjottamisesta ja piirtämisestä, kavsot on kestovirneellä kun on taas niin hypenä suunnitelmasta jos toisestakin. Tämän takia ropetan.

Melkein jaksoin sitten siellä koulussa jotain. No, huomenna vapaapäivä <3
Mitenkäs muiden maanantait?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Loka 2014, 20:26

Huhhuh, Aksu et oo ainut joka on ihan hypenä, oon hypettäny jo kaikille IRL-kavereille siitä mitä täällä päin tapahtuu. Ne hirttää mut vielä joku päivä.
Huomenna jatkuu taas Project Marveline. Lisää hypetystä, woot woot.

Mutta molin tänään meidän osaston kotiväenillassa soittamassa pianoa oAo olin aatellu eka että oke, yks biisi, ei paha. Sitten ilmottiinki viittätoista minuuttia ennen kun oli tarkotus alottaa että "Joo, sulle on varattu 20 min". Yritä siinä sitte saada jotain aikaseksi sotkematta sormias toisiinsa. Selvisin hengissä, mutta tarvitsen nyt henkistä palautumista, teetä ja sympatiaa.

Muuten ihan jees menee mullakin, lol .w. Jos jollakulla on tylsää, niin pitäkää mulle seuraa, kuolen tänne kun ei oo tekemistä.

JA AI NIIN JOO. OON IHAN HYPENÄ. Supernaturalin kymppikausi alkaa, ja mun tekis NIIN MIELI valvoa viiteen ja kattoa se livestreamina netistä. Mutta kun huomenna heti kasiks kouluun niin ei oikeen viihi .<< Pitäis jaksaa oottaa huomiseen muka, pfft. Fml.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Loka 2014, 23:45

JA AI NIIN JOO. OON IHAN HYPENÄ. Supernaturalin kymppikausi alkaa, ja mun tekis NIIN MIELI valvoa viiteen ja kattoa se livestreamina netistä. Mutta kun huomenna heti kasiks kouluun niin ei oikeen viihi .<< Pitäis jaksaa oottaa huomiseen muka, pfft. Fml.

OLEN ITSEKKIN KOUKUSSA MUTTEN NOIN PITKÄLLÄ !

Aaaaaaah, tästä tulee piitkä uneton yö. Ole minä. Ole yksin kotona. Hmm, kuulen koputusta. Koputusta joka kulkee pitkin taloa. Jaa äiti vissiin sit jätti tonne sen lyhdyn roikkumaan ulos, se osuu ainooseen puurakenteeseen talon ulkopuolella luoden efektin taloa kiertävästä koputuksesta.
Aukaise ulko ovi. Totea ettei se helkkarin lyhty ole siinä roikkumassa, se ei ole enään missään se saakelin lyhty.
Etu ovi helevatan kyytiä kiinni, hyvä lukossa. Voi päre, takaovi. Juokse takaovelle. Jaa se on auki.
Laitoin sen lukkoon ja nyt oon käyny talon kaikki huoneet läpi ettei niissä ole mitään tai ketään, ja pistäny ovet kiinni, nyt odottelen mielissäni sitä hetkeä kun huomaan että joku ovi minkä suljin on auki.
Tarviin suolaa. Pirusti suolaa.

//EDIT !
Löysin laukun joka näyttää teurastetulta muppetilta ! Or am I loosing my mind ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2014, 04:00

Kitty kirjoitti:Aaaaaaah, tästä tulee piitkä uneton yö. Ole minä. Ole yksin kotona. Hmm, kuulen koputusta. Koputusta joka kulkee pitkin taloa. Jaa äiti vissiin sit jätti tonne sen lyhdyn roikkumaan ulos, se osuu ainooseen puurakenteeseen talon ulkopuolella luoden efektin taloa kiertävästä koputuksesta.
Aukaise ulko ovi. Totea ettei se helkkarin lyhty ole siinä roikkumassa, se ei ole enään missään se saakelin lyhty.
Etu ovi helevatan kyytiä kiinni, hyvä lukossa. Voi päre, takaovi. Juokse takaovelle. Jaa se on auki.
Laitoin sen lukkoon ja nyt oon käyny talon kaikki huoneet läpi ettei niissä ole mitään tai ketään, ja pistäny ovet kiinni, nyt odottelen mielissäni sitä hetkeä kun huomaan että joku ovi minkä suljin on auki.
Tarviin suolaa. Pirusti suolaa.

//EDIT !
Löysin laukun joka näyttää teurastetulta muppetilta ! Or am I loosing my mind ?

No nyt on kyllä keksimonsterista tehty laukku. R.i.p sinä kekseihin addiktoitunut karvamöykky.
Mutta älä Kitty huoli, mä voin tulla hirviövahdiks sinne.

Kello on neljä yöllä, heräsin ja luulin että ois aamu. Nyt en saa unta ku on selkä niin pirun kipee et melki itkettää. Tarviin hierojan.

Ja yhyy Supernatural. Mun piti kattoo jäljellä olevat kaudet ennen ku jatkuu mut melkein sain aikaseks. Jumitan kasi kaudel enkä ees tiedä tarkkaan mihin jaksoon jäin..... Hyvä minä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Loka 2014, 05:16

mä voin tulla hirviövahdiks sinne.

Lohdullista :D Kaukaa menneisyydestä kumpuaa muisto, Aksu syö unimörköjä yöpalaksi <3 Hail the Queen !

Ah, muistan vielki ku kävin ekaa kertaa elämässäni hierojalla. Se vaan kysy että onko eka kerta, sanoi joo. Setä katto mua hetken ja sano otta saatan olla vähän tokkurassa kun veri lähtee kiertään ja kuona-aineet karkaa, ethän tullu autolla.
Noh osotin parkkipaikalla kimaltelevaa ruosteläjääni ja totesin ettei oo pitkä matka ajaa.
Onneksi ei ollu, myhäilin tyytyväisenä koko loppupäivän ihanassa narkoosissa.
Joten kyllä Aksuseni, mene hierojalle, tuntuu höpöltä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2014, 08:25

Syön niitä yhä. Mikä on erittäin huolestuttavaa, kun Crimson laskee itsensä möröksi/mörriäiseksi. Oikeesti Crimillä ei oo inspis puute, mä söin sen.

Muistan kans ku ekan kerran kävin hierojal ni sen jälkeen oli aika taivaallinen olo. Tosin vaan sen loppu illan, yöllä iski sit hirveet lihaskivut ja selkä mustelmilla aamulla, koska minähän en vikise, enkä todellakaan sano hieroja herralle että elä nyt muo runno ku taikinaa. Se oli mielenkiintosta koittaa päästä ylös sängystä sillä selällä. Mut oli se kyl sen arvosta, uudestaan, kiitos.
Ai nii sul oli ajokortti. Koska lähetään sinne TNF road tripille?!

Neljältä kun heräs niin ei väsyttäny enää ollenkaan. Nyt kun kahdeksalta uudestaan heräs ni tuntuu et vois vaan jatkaa nukkumista. No, onneks on vaan neljä tuntia koulua tänään.

Telkkarista tulee muumit ja se jakso, missä Mymmelin ja Pikkumyyn äitee tulee muumilaaksoon käymään niiden kaikkien sisaruksien kanssa. Perkeleet meni sotkeen muumimamman keittiön >:<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Loka 2014, 22:47

Aksutar kirjoitti:Ai nii sul oli ajokortti. Koska lähetään sinne TNF road tripille?!

Kortti, phah, niitähän riittää :D M.A1.B.C1 että eiköhän lähetä :D
Gass grass or ass niin voin olla kuskina.
Kävi kerran muuten aiheeseen liittyen suht likellä härski tilanne muttei siitä lastenkuullen sen enempää :D

Muumit <3 Ah, Hovimuusikon Muumien salaisuus, kuunnelkaa :D

Hyi ku ei taaskaan mikään kinosta, täällä vaan värjäilen tukkaani, kattelen southparkkia ja kaavailen Chepin sort of takaisintuomista koska Aksu aivopesee ihmiset mystisesti yhdellä sanalla :D Helkkari soikoon.
Kauhee tahtojentaisto päänsisällä. Kyllä mä vielä jokupäivä blokkaan sun kosmiset vihjailut oi kuningatar.

Vois syventyy kyhää ittestään avatari kuvaaa, I shall create my alterego.
Kitty

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Loka 2014, 06:54

Älkää tappako mua mut: MATIKKA ON IHANAA. :<
Siis kaikki ne teorialaskut, polynomit, yhtälöt jne. Rrrrakastan niitä. Mut sit on sitä mist en tykkää. Eli ongelmanratkaisu ja geometria. Ja fyke onpi syvältä. Meillä on siinä sama ope mitä matikassa, mut se tuntuu ihan kamalalta siellä fykenluokas o.o
Oon aina pitäny matikannumeron korkeana koska siitä tykkään, ja kaikki pitää mua ihan hulluna QwQ

Ahhhh hieroja. Itse on pitänyt siellä ykkösluokalta lähtien kun pienen pieni taapero olin niin käydä, tosin koska jalkojen kanssa on ollut niin paljon ongelmaa. Eilen tosin oli fysioterapia, ja se nainen totes et mun jalkapohjien asento on parantunu (FUCK YEAH) mut selässä on jumia. Sit se hiero ja avas ne kaikki lukot ja olin loppupäivän aika kipeä mut seuraavana päivänä enemmän kun onnellinen.

Mullakin on käsi kipee, tosin sen takia et historianope kirjotuttaa niin hirmusti muistiinpanoja. Sit piirrän nykyään vielä 24/7 niin ranne ei tykkää hyvää :D

Woo hoo hoo enää pari päivää niin syysloma oh yeah Im soh happppeeeeeeh ♥
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2014, 08:41

Matikka on kivaa, jos sitä osaa ja ei oo niitä luokan paineita, imo. Mikään ei meinaan ollu kamalampaa ala-asteella kun se, että herra rehtori joka halus matikkaa opettaa sano äkkiä jonkun kertotaulu lausekkeen ja sit huutaa sun nimen ja käskee kertoon paljon se on. Anteeks että olen hahmotus ja lukihäiriöinen ihminen jolle matikka ei ole itsestäänselvyys, enkä yksinkertasesti osaa pyöritellä numeroita päässäni >:< En mä vieläkään osaa tyyliin seittemän ja kahdeksan kertotaulua ilman et käytän sormia laskiessa...
Yläasteella ku oli geometriaa ja jos ei jotain osannu laskee ja pyysi opettajalta apua ni sieltä tuli vastaukseks vaan "Piirrä kuva". No minähän sitten piirtelin, aivan jotain muuta kun niitä suorakulmioita tosin.

Ja yhyyy, oispa meilläkin syysloma pian. mut ei, vielä viikko ennen sitä.

Kitty kirjoitti:Gass grass or ass niin voin olla kuskina.

IT'S A DEAL.

Kitty kirjoitti:Ah, Hovimuusikon Muumien salaisuus, kuunnelkaa :D

.... Miksi mä kuuntelin.

Hei hyi me joudutaan koulussa kattoon disneyn Liisa ihmemaassa ja sitten pelaan sitä Alice peliä ja niistä pitää tehä vertailututkielma tjsp. Mä oon tähän asti vältelly sitä leffaa, en vaan tykkää siitä. Kerran joskus ipanana näin sen ja nyt kun pitäis kattoo se "fiksuna aikuisena" niin en tahdo yy. Joku kattoo sen nyt mun puolesta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Loka 2014, 10:17

Siis anteeksi nyt mut mä olen tyhmä että kun kysyn: puhutkos nyt Alice Madness Returns-pelistä? Tuli vaan se ekana hassusti mieleen, ehkä siksi koska viimeisin piirtämisen inspistulvani sai alkunsa nimenomaisesta pelistä :D

Ja ei oo kivaa tollaset matikamopet :< niitten pitäis auttaa ja kannustaa, eikä antaa paineita ja sit on sillai "mokaan ja nolaan itseni" meiningillä. Kokemusta on.
Sitten meillä oli kolmosen ja nelosen sellainen (kylläkin vanhoillislestadiolainen) ope joka laulatti meillä musiikintunnit vaan virsiä ja soitatti nokkahuilua. Rupesin sit vitosella tai kutosella miettimään miten niitä nuotteja luetaan ja yhä vähän sama juttu. Pianonsoitossa moisen kyvyn vähäinen osaaminen kun on vähän huonompi homma. Ope oli muutenkin jotenkin rasisti, tervehti vaan niitä oppilaita jotka kuulu samaan uskontokuntaan sitten kun oltiin sen opetuksesta lähdetty...

Mulla on tänää valinnaisia! Jes! Kaksi tuntia musiikkia ja kuvista! Ruotsi aamulta selätetty ja elämässä eteenpäin and so on. Tänään vielä kuvista saa tehdä kerhossa illalla. Pitäisi jatkaa yhtä värikokeilua afrikan ruskeissa sävyissä sellaselle levylle. Mut missä vaiheessa mä kerkeäisin kirjottaa? ouo
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2014, 11:21

Suzume kirjoitti:Siis anteeksi nyt mut mä olen tyhmä että kun kysyn: puhutkos nyt Alice Madness Returns-pelistä? Tuli vaan se ekana hassusti mieleen, ehkä siksi koska viimeisin piirtämisen inspistulvani sai alkunsa nimenomaisesta pelistä :D

Ei vaan sitä edeltävästä, saman tekijän ja samaan sarjaan kuuluu, mut sen pelin nimi on pelkkä "Alice". Tai no, American McGee's Alice. Anyway. Joten joo kyllä ei :DDD

Kirjottaan ehtii koulussa. T: Minä. Tänään on kyl kuulemma tulos joku ihmeen paloharjotus iltapäivällä, joten taidan mystisesti kadota koulusta ennen sitä, koska mun pää ja selkä ei nyt kyl kestä mitään huutavia sireenejä tai ympäri koulun pihaa juoksentelua. Kyl mä osaan poistua palavasta rakennuksesta oikein ei mun tarvii harjotella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Loka 2014, 11:36

Aksutar kirjoitti:
Ei vaan sitä edeltävästä, saman tekijän ja samaan sarjaan kuuluu, mut sen pelin nimi on pelkkä "Alice". Tai no, American McGee's Alice. Anyway. Joten joo kyllä ei :DDD

Kirjottaan ehtii koulussa. T:

Aaaaa okei. Tämä selvä. Tykästyin vaan Madness Returnsiin jotenki, vaik olihan se välillä karmiva. Paljon hauskoja piirtämisideoita siitä kyllä sai. Etenki kun halloweenkin on kohta.

Mmmminä en. Tälläkin hetkellä stalkkailen kännyllä täällä. Itse asiassa en oo viime aikoina ehtiny koneellekkaan, niin oon kirjottanu 75% vastauksista kännykällä ja sitte nettiin lähetelly. Teen niin paljon kouluhommiaki nykyään kännykällä että hui. :<

Ja kaikkihan me osaamme poistua palavasta rakennuksesta. TNF-tyyliin. Haters gonna hate. mut mä sekoilenkin koulussa kaikkien pään pyörälle :D
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2014, 14:04

Ihailen ihmisiä, jotka pystyy kirjottamaan pidempää tekstiä kännykällä. Oli kyseessä sitten älypuhelin tai ihan vanha kunnon nokia. Mä en vaan kykene siihen, varsinkaan ton kosketusnäytön kanssa. Mul on semmotteet nakkisormet että ku yrittää yhtä kirjainta painaa ni sitä tulee painettua toista samalla >:< Sit kirjottamisessa kestää aina tuhat vuotta kun en voi lähettää viestejä joissa on kirjotusvirheitä ja sit vaan huudankin kaikille jotka whatsappissa enemmän haluaa puhua et tulkaa hemmetti koneelle Skypeen en jaksa kirjottaa.

TNF-tyyliin poistuminen on kampata muut, juosta ekana ovelle ja lukita ovi perässä. Eikun.
Mikä meni vikaan.

Ja älä ny kun meidän pitää sit piirtää just tosta Alice pelistä ja Alice in wonderland leffasta semmonen sekotus kuva tilanteesta "Liisa tapaa valkoisen jäniksen ensimmäistä kertaa". Mul tulee kyl semmosta gorea siitä et saa nähä mitä opettajakin ajattelee mun mielenterveydestä. MUTTA KUN LUPA OLI TEHDÄ OMA TULKINTA JOTEN NIIN.

Oli taas fiksua vetää energiajuomaa koko päivän ajan, nyt en varmana nuku ennen kahta yöllä.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut