Vahti kirjoitti:Ugh, viime yön tein hikihatussa tän päivän esitystä kouluun, mutta pari tulikin sairaaksi joten ei tarviksekkaan pitää esitystä tänään... @w@

JA AI NIIN JOO. OON IHAN HYPENÄ. Supernaturalin kymppikausi alkaa, ja mun tekis NIIN MIELI valvoa viiteen ja kattoa se livestreamina netistä. Mutta kun huomenna heti kasiks kouluun niin ei oikeen viihi .<< Pitäis jaksaa oottaa huomiseen muka, pfft. Fml.
Kitty kirjoitti:Aaaaaaah, tästä tulee piitkä uneton yö. Ole minä. Ole yksin kotona. Hmm, kuulen koputusta. Koputusta joka kulkee pitkin taloa. Jaa äiti vissiin sit jätti tonne sen lyhdyn roikkumaan ulos, se osuu ainooseen puurakenteeseen talon ulkopuolella luoden efektin taloa kiertävästä koputuksesta.
Aukaise ulko ovi. Totea ettei se helkkarin lyhty ole siinä roikkumassa, se ei ole enään missään se saakelin lyhty.
Etu ovi helevatan kyytiä kiinni, hyvä lukossa. Voi päre, takaovi. Juokse takaovelle. Jaa se on auki.
Laitoin sen lukkoon ja nyt oon käyny talon kaikki huoneet läpi ettei niissä ole mitään tai ketään, ja pistäny ovet kiinni, nyt odottelen mielissäni sitä hetkeä kun huomaan että joku ovi minkä suljin on auki.
Tarviin suolaa. Pirusti suolaa.
//EDIT !
Löysin laukun joka näyttää teurastetulta muppetilta ! Or am I loosing my mind ?

mä voin tulla hirviövahdiks sinne.

Aksutar kirjoitti:Ai nii sul oli ajokortti. Koska lähetään sinne TNF road tripille?!
Kitty kirjoitti:Gass grass or ass niin voin olla kuskina.
Kitty kirjoitti:Ah, Hovimuusikon Muumien salaisuus, kuunnelkaa :D

Suzume kirjoitti:Siis anteeksi nyt mut mä olen tyhmä että kun kysyn: puhutkos nyt Alice Madness Returns-pelistä? Tuli vaan se ekana hassusti mieleen, ehkä siksi koska viimeisin piirtämisen inspistulvani sai alkunsa nimenomaisesta pelistä :D

Aksutar kirjoitti:
Ei vaan sitä edeltävästä, saman tekijän ja samaan sarjaan kuuluu, mut sen pelin nimi on pelkkä "Alice". Tai no, American McGee's Alice. Anyway. Joten joo kyllä ei :DDD
Kirjottaan ehtii koulussa. T:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa