Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Loka 2014, 14:33

Itse taas olen aina vähän salaillut tuota kännyllä kirjottamista, kun jotkut on sitä mieltä (ei tnf vaan muu maailma) et oikein kunnon professionaalit kirjottaa koneella. Itse tykkään taas enemmän kännyllä kun kunnon kirjotusohjelmat ja näin. Mut toisaalta on pelejä, joihin en saa mitään vastattua muuta kuin koneella. Riippuu tosi paljon aiheesta ja kaikesta :D

TNF tyyli paras tyyli. Eiku. Siis. Tota... joo.

Piirrää mitä haluat, itsepähän antoi ope vapaat kädet!! XD hui kamala mua ei varmaan edes uskaltaisi päästä kynän ja paperin ääreen kouluhommien kaa noilla ehdoilla. Sit varmaan rääpisin taiteen pöytään kynsilläni. Eiku.

Yhyyyh, mä en halua pyöräillä kotiin tässä säässä. Mä en vaan halua :<
Suzume

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Loka 2014, 14:46

A VERY MERRY UNBIRTHDAAAAAAY TO UUUUUUUUUUS

Noni, mä meen taas <:
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2014, 15:01

Suzume kirjoitti:Itse taas olen aina vähän salaillut tuota kännyllä kirjottamista, kun jotkut on sitä mieltä (ei tnf vaan muu maailma) et oikein kunnon professionaalit kirjottaa koneella. Itse tykkään taas enemmän kännyllä kun kunnon kirjotusohjelmat ja näin. Mut toisaalta on pelejä, joihin en saa mitään vastattua muuta kuin koneella. Riippuu tosi paljon aiheesta ja kaikesta :D

.... Itte en ymmärrä mitä väliä sillä on, millä kirjottaa ja mitä käyttää kirjottamiseen. Jotkut kirjottaa suoraa tähän tekstikenttään, toiset eka kirjotusohjelmilla ja sit postaa foorumille. Pääasia imo on että on kivaa ja saa toteuttaa itteään ropettaen.

Suzume kirjoitti:Piirrää mitä haluat, itsepähän antoi ope vapaat kädet!! XD hui kamala mua ei varmaan edes uskaltaisi päästä kynän ja paperin ääreen kouluhommien kaa noilla ehdoilla. Sit varmaan rääpisin taiteen pöytään kynsilläni. Eiku.

Kuva
(D

TNF tyyli paras tyyli.

Crim jumaliste sun kans mä just pääsin tosta biisistä eroon. MÄ KOSTAN TÄN VIELÄ. NAKKIVENE
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Loka 2014, 16:52

Kuva
(D

TNF tyyli paras tyyli.

Crim jumaliste sun kans mä just pääsin tosta biisistä eroon. MÄ KOSTAN TÄN VIELÄ. NAKKIVENE

Nauraa räkätän nyt ääneen koska toi kuva on niinkuin minä. Täysin. Jos jonku pitää joskus kuvailla mua jollain tavalla niin toi ois varmaan just se ainoa ja oikea (alla tähtien~)
Nyt mulla soi toi yks leipämainos päässä. Mitä tää pulina tekee mulle ja mun pään sisäiselle soittolistalleni.

TNF tyyli paras tyyli ftw.

Onneks tän professionaali ihku daa porukan kanssa ei tarvii olla siellä muualla. (Täällä en ole niihin törmänny. Söiks sää Aksu ne?)
Voin sit vierestä seurata niiden riitelyä. Mwahahah.

Ja CRIM SÄ OLET ELOSSA. Mä luulin et se Aksu söi sut. :< ihan oikeasti. Hyvä kuulla.

Määääätahdonnnnrahaaa mutku käytin sitä ihan kamalasti Seinäjoella kaikkeen taidetavaraan OwQ
Suzume

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Loka 2014, 17:07

Ja CRIM SÄ OLET ELOSSA. Mä luulin et se Aksu söi sut. :< ihan oikeasti. Hyvä kuulla.

Meillä on Aksun kanssa sopimus, ettei Crim mörköjä syödä. Ne on uniikkeja, siistejä ja parhaita (oikeesti yhtä riesoja ja kamalia ko mun kissa iltavillissä <:) ja ne tykkää sivistyneesti viinistä ja homejuustosta. Emmä teitä jätä vaikka käskisitte o3o

Nyt mä haluan kattoa rautajätin taas vaan ton Aksun linkkaaman kuvan takia. Haluisin kattoo myös paljon muuta, tuleeks joku mun leffaseuraks? Pidetään Potter, Hopeanuoii ja LOTR maratonit <:
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Loka 2014, 17:11

ART FOR THE WIN.
MISSÄ ON NAKKIVENE?
Nakkivene oli viime vuoden kolmosriparin juttu, ja hyvänä isosena laskin yhtenä päivänä kuinka monesti kuulin huudettavan "NAKKIVENE". Vastaus: 457. Enkä ees kuseta. Laskin ihan oikeesti.
MISSÄ ON PROFESSIONAALIKIRJOTTAJAT? MEINASIN KIRJOTTAA PROFESSIONAALIKIRKOTTAJAT.
Ite kirjotan eka wordill ja sit postaan foorumille, koska mulle on liian monesti käyny niin että oon kirjottanu pitkän viestin ja painanu sivun vahingossa pois D. Mut hei, kaikki tavallaan!
MISSÄ ON PALOSAMMUTIN?
Ei ne 13 v minivaahtosammutinhobitit vaan ihan oikeet .>> Kaikki osaa juosta ovesta ulos TNF-tyylillä varsinki, pääsispä eroon niistä ärsyttävistä immeisistä.
Niin joo hei.
SUPERNATURAL OLI EPIC. (\(=v=)/)
Ei mulla muuta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Loka 2014, 17:18

Täälo JÄRKKY lätinä, en ees yritä pysyä perässä...TNF-tyyliä, kännykirjottamista, Aksu ei syönykkää Crimiä ja Suzume ei haluu pyöräillä kotiin ku sataa ja Pandanna sano jotakii, mut en muista yhtään enää että mitä...
:mrgreen:
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2014, 17:27

Crimson kirjoitti:Nyt mä haluan kattoa rautajätin taas vaan ton Aksun linkkaaman kuvan takia. Haluisin kattoo myös paljon muuta, tuleeks joku mun leffaseuraks? Pidetään Potter, Hopeanuoii ja LOTR maratonit <:

Raahaa persees tänne ni jatketaan sitä Potter maratonia 8) avada kedavra!!!

Mäkin kirjotan aina eka Wordilla just sen takia et jos selain kaatuu tai painaa pois nappia tai jos ilman sitä kirjottaisin niin mun kirjotusvirheiden määrä ois kymmenkertanen. Hups.
AAAA NAKKIVENEEE

Rautajätti on ebin. Itken siinä aina.

Lörri ei se mitään.

edit
Suzume kirjoitti:Onneks tän professionaali ihku daa porukan kanssa ei tarvii olla siellä muualla. (Täällä en ole niihin törmänny. Söiks sää Aksu ne?)

söin. Nom.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Loka 2014, 18:35

Crimson kirjoitti: Haluisin kattoo myös paljon muuta, tuleeks joku mun leffaseuraks? Pidetään Potter, Hopeanuoii ja LOTR maratonit <:

OUJEE
MÄ OON VAPAAEHTOINEN
I VOLUNTEER
Ja kiva tietää että oot elossa. Olen helpottunut. :3

Sain muuten tietää tänään koulussa että muistutan Harry Potteria. Niin henkisesti kuin fyysisesti. En tiedä oliks se kehu vai mitä. Sit rupesin taikomaan se oranssi maalipensseli kädessä.

Aksutar kirjoitti:söin. Nom.

Omnomnom. Kiitos. Olen kiitollinen.

Jee kuviskerho loppu ja mä sain sen väritutkitelman tehtyä oujee. Nyt pitäis lähteä koirien kans vielä tuonne ihanaan syyssäähän. Agh. Taas mä en taho. Mut on vaan pakko :<
Suzume

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2014, 20:46

Suzume kirjoitti:Sain muuten tietää tänään koulussa että muistutan Harry Potteria. Niin henkisesti kuin fyysisesti. En tiedä oliks se kehu vai mitä. Sit rupesin taikomaan se oranssi maalipensseli kädessä.

Ota kehuna, potteri on hieno miäs. Kaverit on listalla aina ensimmäisenä ja asenne kohillaan :D

Aksutar kirjoitti:söin. Nom.

En oo syöny koko päivänä. Enkä taida syödäkkään :( Ei huvita ku hampaisiin sattuu terveisin raudat.

Hyyyyyh, halusinkin tästä päivästä ihan kamalan. Long story short, ihminen josta en haluais kuulla enään koskaan mitään soitti, ja tarjos töitä. Ei ketuta ei.
Koko kroppa meni ihan lukkoon ku näin sen soittavan, rupesin vaan täriseen ja pidätteleen itkua.
Asiaa ei helpottanu se että soittaja kuulosti siltä ku mitään ei ois koskaan tapahtunu, ihan ku se ei ois kääntäny selkäänsä mulle vaan ihan ku oltais vieläki hyviäki ystäviä. Sitte se vielä tarjoo töitä korjaamolta, helkkari että tuntu kakalta sanoa ei koska lompakko kirkuu tyhjyyttä, kelalta ei oo tullu vieläkään senttiäkään rahaa, ja jokaisella työpaikalla missä oon käyny hommia kinuamassa on lyöty ovi nenäneestä kiinni.

Ylpeyteni joko pelastaa mahdolliselta henkiseltä kidutukselta, tai sitten kompastuttaa taas vaihteeksi.
Kitty

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Loka 2014, 21:19

Mun matikan koe ei nyt ihan mennyt täydellisesti, mut en sitä odotanutkaan... Q^Q Numeon kookesta sain ja oli 5 1/2, ainakin pääsin läpi...

Ja Kitty koeta kestää. Ei sille joskus voi mitään, tää elämä on hankalaa. Töitäkin saa vaan nykyään suhteita käyttämällä...

Huomenna on viikon loppu ja aijon nukkua pikään ja hartaasti.
Mori

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2014, 21:35

Mori kirjoitti:Ja Kitty koeta kestää. Ei sille joskus voi mitään, tää elämä on hankalaa. Töitäkin saa vaan nykyään suhteita käyttämällä...

Huomenna on viikon loppu ja aijon nukkua pikään ja hartaasti.

Joo mä koitan :P Onneks on niin palikoita kavereita et ne vajoo mun kanssa että voidaan nousta yhdessä. On aina parempi mennä pimeässä ystävien kanssa ku mitä valossa yksin.

Mmmm, unta, I love that plan <3 Voisin tulla lauleleen sulle tuutulauluja :D

//EDIT
Tämä nainen syöpyy mun korvienväliin. Ei ees innostunu ku luki vanhoi ropei :D Harmittaa vaa ku ei löytäny kaikkii :P
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2014, 21:59

Kitty kirjoitti://EDIT
Tämä nainen syöpyy mun korvienväliin. Ei ees innostunu ku luki vanhoi ropei :D Harmittaa vaa ku ei löytäny kaikkii :P

iiiiiiiIIIIIIIIIiiiiIIIIIIIIIIIII
Älä ny ku oma uus hahmo ois tavallaan paranneltu Frederico 2.0 vaikka sil on kyl ihan eri tarkotus ja nimi ja tausta ja ja ja ja.

Suzume kirjoitti:Jee kuviskerho loppu ja mä sain sen väritutkitelman tehtyä oujee. Nyt pitäis lähteä koirien kans vielä tuonne ihanaan syyssäähän. Agh. Taas mä en taho. Mut on vaan pakko :<

Koirat mainittu! Kuvia!
Mut yh, koirien käyttäminen syksyllä tai aamulla talvella himopakkasissa <3 Tai kurakeleissä ylipäätään <3

Ja Mori pääsit sentään läpi! Imo ihan hyvä suoritus .3. Tai no, riippuu mikä sun tavote oli matikan suhteen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Loka 2014, 22:10

KITTY! TULE LAULAMAAN mulle tuutulaulu. Tarvitsen sitä.

No matikassa tavote nyt oli päästä läpi ja ehkä saada se kutonenkin, mut nojaa. Ehkä sitten joskus kirjotan lyhyen matikan tai jotain...
Mori

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2014, 22:23

Aksutar kirjoitti:iiiiiiiIIIIIIIIIiiiiIIIIIIIIIIIII
Älä ny ku oma uus hahmo ois tavallaan paranneltu Frederico 2.0 vaikka sil on kyl ihan eri tarkotus ja nimi ja tausta ja ja ja ja.

AAAAAAaaaaaaa ! Huudan tääl suoraa kurkkuuuuuu, millä todennäkösyydellä ? :D Päivitetty versio täältäkin tulossa.
Kiitti hei Aksu en halunnukkaan nukkuu, korvataan se siis huutamisella ja hyppimisellä :D

Juu, tulossa ollaan Mori :D
Go to sleep spiderman, there no monsters in da house ~
Mary had a little lamb, it's heart was dark as coal.
It crept into her room one night and ate her fucking soul ~
Hyyvää yötä Mori *Suukottaa otsalle*
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut