Suzume kirjoitti:Itse taas olen aina vähän salaillut tuota kännyllä kirjottamista, kun jotkut on sitä mieltä (ei tnf vaan muu maailma) et oikein kunnon professionaalit kirjottaa koneella. Itse tykkään taas enemmän kännyllä kun kunnon kirjotusohjelmat ja näin. Mut toisaalta on pelejä, joihin en saa mitään vastattua muuta kuin koneella. Riippuu tosi paljon aiheesta ja kaikesta :D
Suzume kirjoitti:Piirrää mitä haluat, itsepähän antoi ope vapaat kädet!! XD hui kamala mua ei varmaan edes uskaltaisi päästä kynän ja paperin ääreen kouluhommien kaa noilla ehdoilla. Sit varmaan rääpisin taiteen pöytään kynsilläni. Eiku.

(D
TNF tyyli paras tyyli.
Crim jumaliste sun kans mä just pääsin tosta biisistä eroon. MÄ KOSTAN TÄN VIELÄ. NAKKIVENE
Ja CRIM SÄ OLET ELOSSA. Mä luulin et se Aksu söi sut. :< ihan oikeasti. Hyvä kuulla.
Crimson kirjoitti:Nyt mä haluan kattoa rautajätin taas vaan ton Aksun linkkaaman kuvan takia. Haluisin kattoo myös paljon muuta, tuleeks joku mun leffaseuraks? Pidetään Potter, Hopeanuoii ja LOTR maratonit <:
Suzume kirjoitti:Onneks tän professionaali ihku daa porukan kanssa ei tarvii olla siellä muualla. (Täällä en ole niihin törmänny. Söiks sää Aksu ne?)

Crimson kirjoitti: Haluisin kattoo myös paljon muuta, tuleeks joku mun leffaseuraks? Pidetään Potter, Hopeanuoii ja LOTR maratonit <:
Aksutar kirjoitti:söin. Nom.
Suzume kirjoitti:Sain muuten tietää tänään koulussa että muistutan Harry Potteria. Niin henkisesti kuin fyysisesti. En tiedä oliks se kehu vai mitä. Sit rupesin taikomaan se oranssi maalipensseli kädessä.
Aksutar kirjoitti:söin. Nom.
Mori kirjoitti:Ja Kitty koeta kestää. Ei sille joskus voi mitään, tää elämä on hankalaa. Töitäkin saa vaan nykyään suhteita käyttämällä...
Huomenna on viikon loppu ja aijon nukkua pikään ja hartaasti.
Kitty kirjoitti://EDIT
Tämä nainen syöpyy mun korvienväliin. Ei ees innostunu ku luki vanhoi ropei :D Harmittaa vaa ku ei löytäny kaikkii :P
Suzume kirjoitti:Jee kuviskerho loppu ja mä sain sen väritutkitelman tehtyä oujee. Nyt pitäis lähteä koirien kans vielä tuonne ihanaan syyssäähän. Agh. Taas mä en taho. Mut on vaan pakko :<

Aksutar kirjoitti:iiiiiiiIIIIIIIIIiiiiIIIIIIIIIIIII
Älä ny ku oma uus hahmo ois tavallaan paranneltu Frederico 2.0 vaikka sil on kyl ihan eri tarkotus ja nimi ja tausta ja ja ja ja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa