Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Syys 2014, 13:08

Leona: Kipein kokemukseni ikinä oli kun jouduin ottamaan demonin sisälleni. Kuvitelkaa nyt itse kun koko vasen käsi palaa helvetin tulessa sen luoman demonin imeytyessä sisääsi, olemukseesi, sieluusi. Se siitä taivaaseen pääsemisestä. Sen jälkeen sitten oksentelet ja voit pahoin kaikkialla kotonasi paitsi omassa huoneessasi koska uskonnollisten vanhempieni talo on täynä pyhää krääsää !
Pakon tullessa kertoisin vain osatotuuden, mutta jos joskus löytäisin jonkun luottamuksen arvoisen ja tuolle olisi välttämätöntä kertoa niin uskaltaisin varmaan olla värittämättä.

Uskaltautuisitko Pimeään paikkaan ?
Kitty
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Syys 2014, 11:50

Henry: Asemani tähden taidan jättää väliin. Joskin olen kyllä käynyt siellä!
Aran: Uskaltaisin, mutta en todellakaan mene sinne rahvaan sekaan.
Darius: Kyllä.
Alf: .... Taidan kuitenkin jättää väliin. En haluaisi kenenkään ruuaksi.. Saatikka muuttua ihmissudeksi tai vampyyriksi! (njähähähähä odotas vaan >8] )
Kali: Kyllä. Minulla on suhteita ja siellä myös tiedetään niistä. Ainakin jotkut...
Pumpkin: Mikä ettei!
Hecate: Metsässä on aika pimeää 8O.
Edna: Tietenkin haluaisin käydä siellä mutta kovin moni puhuu sitä vastaan.... Onko se sitten niiiin vaarallista?
Lily: En, mutta katsoisin mielelläni jos se paikka... "Puhdistettaisiin".
Black: Kyllä.
Erudessa: Tarpeen vaatiessa kyllä. En pelkää, mutta en kyllä näe syytäkään mennä sinne...
Perian: Uskaltautuisin, mutta en mene. Siellä on kuulemma likaista....
Raella: Mikä se on? Kuulostaa jännältä! Joko mennään?!
Arathet: En, en ainakaan yksin. Haluaisin pysyä vielä elävien kirjoilla.
Lounatuuli: Kyllä.
Marduk: Sitä paikkaa ei olisikaan ilman meitä. Tietenkin uskallamme sinne ja jos joku edes vilkaisisi meitä väärin, saattaisi se paikka joutua maanvyöryn alle...
Shiloh: Kysymys kuuluu kuka uskaltautuisi enää olla siellä, jos minä paikalle saapuisin.
Constantine: Kyllähän sinne uskaltaisi, mutta jätän väliin. Nuo pimeyden hiipparit eivät koskaan ole olleet kovinkaan... mukavaa seuraa.
Nimue: Tietenkin.
Sethos: Eipä minulla siellä mitään hätääkään olisi... Itse asiassa siellä saattaisi olla kotoisempaa, kuin haltioiden seurassa.... Mutta Azurea en sinne kyllä veisi.
Mirell: Sillointällöin kyllä, mutta en kyllä siellä pitkään uskalla pysyä. Aina kun siellä on niin tuntuu, kuin joku... tarkkailisi.


Mitä tekoasi kadut eniten?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Lörri » 29 Syys 2014, 18:23

Nau:
...että uskoin pelkoon ennemmin kuin rakkauteen ja pakenin.
Bartholomeus:
Jaa-a, jaa-a. Eipä minulla liiemmin katumista ole, mutta jos jotain katuisin, niin sitä, että annoin sen naisen karata luotani silloin....
Jeremiah:
Naisia! Avioliittoa! Jokaista niistä.
Albinus:
Se on kipeä ja hämmentävä asia. En saata...en SAATTAISI! -> Kidutuskammioon! Ruoskaa!

Mihin kiinnität huomiosi toisessa olennossa ensimmäisenä?
Lörri
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2014, 22:04

Henry: Asenteeseen... Ja tätä nykyä myös siihen, kantavatko mokomat asetta... Ei voi olla liian varovainen.
Aran: Ajatuksiin, käytöstapoihin, asenteeseen...
Darius: Käytöstapoihin.
Alf: Tisseihin. Jos ei ole tissejä niin pyllyyn <:
Kali: "luontaiseen varustukseen"
Pumpkin: Kaikkeen!
Hecate: Hecate katsoo silmiä <: Ne maistuvat hyvältä.
Edna: Käyttäytymiseen... Epäilyttävistä tyypeistä on parempi pysyä kaukana, eikö?
Lily: Siihen, onko heissä mitään epänormaalia. "Mikä sitten on normaalia" ihmiset.
Black: Huokuuko heistä magia.
Erudessa: Käytöstapoihin ja etiketin seuraamiseen.
Perian: Kauneuteen. Sitten koruihin.
Raella: Rotuun kaiketi.. Ei ole tullut tavattua pahemmin muita, kuin kääpiöitä ja ihmisiä... Ja hobitti!
Arathet: Luonteeseen.
Lounatuuli: Korviin....
Marduk: Kokonaisuuteen.
Shiloh: Synteihin.
Constantine: Rotuun.
Nimue: Magiaan.
Sethos: Asenteeseen...
Mirell: Arvoesineisiin, koruihin, kukkaroihin... >:)


Mitä tahdot eniten maailmassa?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja suskari » 07 Loka 2014, 16:48

Kalma/Jack: Saada erään henkilön hengiltä..
Acom: Cypritin takaisin haltoille
Ivor: Rauhan
Zara: ...Hyvän loppu elämän
Ghost: TAPPAA LISÄÄ! >:D
Raban: Toivoisin joskus tulevani taitelijaksi/maalariksi ^__^

Jos saisit matkustaa jonnekkin Cypritin ulkopuolelle, mikä se olisi?
suskari
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Ikane » 30 Loka 2014, 22:25

Lapis: Hmm... *hetken hiljaisuus ja vakavaakin vakavampi ilme kasvoilla* Varmaan matkustaisin Pohjoiseen. Sinne missä olen syntynyt - koska en siitä ajasta muista mitään haluaisin kokea sen vielä joskus. *sisäinen tunteellinen muistelu jää kivisten kasvojen taakse*

Voi Lapis pieni.
Jos sinun tulisi olla jokin muu rotu kuin mikä nyt olet, mikä olisit?
Ikane
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Janni » 31 Loka 2014, 19:22

Samkiel: Olen täysin tyytyväinen rotuuni... vaikka... olenkin ihmisen tasolla.
Elodie: Susi! Ne ovat vahvoja olentoja, jotka pärjäävät hyvin ja eivätkä pelkää mitään.
Gray: Ihan mikä tahansa rotu kuin harpyija, mutta jos valita täytyy, kenties haltia.
Celebri: Jokin rotu joka tietää juurensa ja tuntee rotunsa. Oikeastaan kaikki muut rodut kuin minun rotuni, jos minulla edes rotua on.
Kfir: Rotuni on kaikin puolin täydellinen, mutta toisinaan olisin tyytyväinen jos minulla olisi kädet niin kuin kaksijalkaisilla. Ehkä vastaukseni on siis jokin kaksijalkainenrotu.

Jos kykenisit muuttamaan jonkin tekosi menneisyydestä, minkä muuttaisit ja miten?
Janni
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja suskari » 02 Marras 2014, 23:51

Kalma: En olisi koskaan luottanut omistajiini vaan lähtenyt "kodistani".
Jack: Etten olisi koskaan astunut siihen kirottuun taloon.
Ivor: Sen etten olisi koskaan liittynyt ihmisiin tai haltoihin
Raban: Etten olisi päästänyt äitiä lähtemään.
Acom: Minulla ei sellaisia ole vielä tullut vastaan..
Ghost: Elämäni oli täydellinen ja on sitä nytkin! ...No okei ehkä pikkusiskoani kaipaan, vähän.

Matkaamisesi tien päällä päättyy ikävästi, joudut ryöstön kohteeksi eikä sinulle jätetä muuta ylle kuin paljas pinta. Miten toimit/reagoit?
suskari
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Ikane » 03 Tammi 2015, 15:43

Lapis: Hmm... *hetken hiljaisuus* ei se varmaan haittaisi, muuttuisin vain sudeksi. Simple.

Olet nyt koko valtakunnan hallitsija! Mitä teet ensimmäisenä? Mainitse max. 3 asiaa!
Ikane
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Helmi 2015, 15:21

Henry: No tuota siis tässähän on jo yritetty rauhoitella porukkaa ja saada jonkinlaista ratkaisua aikaan....
Aran: MITÄ TE LUULETTE MINUN TEKEVÄN KAIKKI NE PÄIVÄT?! IHMISET HIRTEEN, NYT.
Darius: Niin paljon kuin se sattuukin myöntää, ehkä harkitsisin liittouman ehdottamista pimeänpaikan ja/tai lohikäärmeiden kanssa. Emme yksin pärjää ihmisille ja kääpiöille.
Alf: No tietenkin kutsuisin kaikki valtakunnan kauniit naiset "juhliini" ja pitäisin hauskaa <:
Kali: Joisin itseni varmaan kuoliaaksi, en minä sellaisia paineita kestäisi!
Pumpkin: Pakottaisin nuo kaksijalkaiset sopuun, ei tuota jaksa enää katsella!
Hecate: Heca saa paljon kaloja? 8OOOOOOOOOO
Edna: Pistäisin ihmiset vastuuseen siitä, mitä ovat meille tehneet. Meille, aka "friikeille". Erillaisille. Sekaverisille. TE SAATTE MAKSAA VIELÄ!
Lily: Puhdistaisin tämän maan. Meillä ei ole varaa pitää epäilyttäviä tahoja enää vapaana, saatikka hengissä. En halua riskeerata mitään, en uskalla. Siksi meidän olisi toimittava.
Black: .......
Erudessa: Ihmiset pois Cryptistä, suosiolla tai väkisin. Ne loiset eivät jäisi tänne enää, elleivät orjiksi alentuisi!
Perian: Lähtisin shoppailemaan, hankkisin itselleni juhlasalin kokoisen vaatekaapin ja täyttäisin sen kaikella hienolla! Sitten menisin palvelijoiden hemmoteltavaksi ja katsoisin, että joku kiillottaa sorkkani kunnolla!
Raella: Tekisin kaikkeni, jotta isä voisi minusta olla ylpeä. Haluaisin myös olla rakastettu hallitsija, jonka päätöksiä ei epäiltäisi!
Arathet: Ei, en halua, viekää se vastuu pois MINULLA ON JO NYT LIIKAA AJATELTAVAA. Lähtisin lomalle, antaisin vallan jollekulle muulle!
Lounatuuli: Nostaisin lohikäärmeet valtaan, katsoisin, että kaikki kaksijalkaiset osaisivat kunnioittaa meitä tavalla, jonka ansaitsemme!
Marduk: Kuka sanoi, etten ole jo koko valtakunnan hallitsija?
Shiloh: Astuisin alas vallasta ja ehdottaisin jotain muuta hallintomuotoa. Kenties kansanvalta?
Constantine: Lynkkaukset alkaisivat. Sitä Harald olisi halunnut tässä tilanteessa. Sitä me kaikki haluamme. EI ENÄÄ ARMOA.
Nimue: Nostaisin maagit, velhot ja noidat ylivaltaan. Me ansaitsemme kunnioitusta, me olemme seuraava askel epämaagisista! Ne jotka eivät taitaisi magiaa, olisivat pelkkiä orjia, korkeintaan palvelijoita!
Sethos: ... Katsoisin, että Azurella olisi kaikki hyvin. Ehkä koittaisin johtaa valtakuntaa järkevästi... Ehkä.
Mirell: Hukuttautuisin valtakunnan aarteisiin ja viettäisin ensimmäisen kuukauden aarteita ihaillen! Sitten järjestäisin valtakunnalle kunnon laivueet, joiden avulla lähtisimme ryöväämään naapurimaita!
Ardashir: *hiljaisuus*


Yrität nukkua, mutta et saa unta. Tunnet, kuinka huoneessa (tai lähistöllä) on joku, mutta et ole varma kuvitteletko vain vai onko vaara todellinen. Mitä teet?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Helmi 2015, 01:16

Loryen: Valaisen huoneen jollain loitsulla ja jos en näe ketään, jatkan unia.
Aberec: Huudahdan korkealta ja kovaa ja katson säikähtääkö se. Jos ei, siellä ei ollut ketään ja käperryn peittooni ja nukun sata vuotta. Zzzzz.
Fred: Taitaa olla Henry. Veistelen ehkä puujalan.
Eugene: Jos se on puoltatoista kyynärää pitempi, survaisen sitä nekkuun puukolla.
Jerrell: EI! En kuule askeleita! En tiedä, onko siellä ketään! APUA!
Hiroi: Lähtisin ulos kävelylle ja päätyisin luultavasti kasarmille nukkumaan.
Aphaderuiondur: Se olisi varmasti Aerdirnaithon. Tönäisisin häntä mahaan ja käskisin kuorsaamaan hiljempaa.
Pulla: HAASTAJA! MINÄ LYÖN SINUA! TÄÄLTÄ PESEE!

Salainen paheesi, josta et koskaan, ikinä, missään nimessä puhu ääneen?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Helmi 2015, 20:48

Suan: Vanhempiini liittyy
Safilye: Saatte kaivaa asian esille
Aynur: Eiköhän paheeni näy jo päälle päin
Erico: En kerro
Sil: Rakastaminen
Emir: ???? Marduk herra onko minulla jonkunlaista salaista paheeta?
Evgenia: Laulaminen

Kuka puristaa sinun kengän pohjaasi?
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Sumikko » 23 Huhti 2015, 15:53

Fannlaug: Enhän mä käytä kenkiä...
Elle: Ei kukaan ^^ pitäisikö jonkun? O.o

Jos näkisit parhaan ystäväsi katolla istuskelemassa, mitä tekisit?
Sumikko
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Huhti 2015, 16:07

Azure: .... Ahahaha. Hauskaa =3=
Haulokki: Menisin kaveriksi, katot <3
Aella: Kai niillä nyt jokin syy on siellä olla, olkoot vain.
Marielle: Yrittäisin saada heidät alas, sieltähän voi pudota ja loukata itsensä!

Yksinäisyys ja rajaton määrä rahaa vai vähän köyhempi elämä rakjaiden kanssa?
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Sumikko » 23 Huhti 2015, 17:50

Fannlaug: hömhöm... Köyhä mutta rakas
Elle: mikäs kysymys se tälläinen on? Sama kuin edellinen

mikä on kamalin asia, jonka olet suustasi päästänyt?
Sumikko
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron