Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Marras 2014, 15:11

Huh u3u Okei, moon rauhottunut nyt tarpeeksi että voin tulla takas jauhamaan kakkaa. On se tosi etten me yksin maha asialle yhtään mitään, mutta juttuhan on niin, että meillä oikeesti on kaikki sitä vastaan, ja opettajat ja opiskelijat on yrittänyt tehä vaikka ja mitä ettei tätä tehtäs. Ihan syvältä. Ei mihinkään pääkoululle.

Ja sori Kitty, men tunne Haapavedeltä ketään, että sois ollu ehkä vielä vähän surkeempaa lähteä sinne tsippaileen .'> Mitä nyt istuin yksinäni kotona ja kirjotin.

Kirjottamisesta puheenollen, marraskuu. Onko täällä muita Nanoilijoita? Ite ajattelin ekaa kertaa ihan vakavasti yrittää kirjottaa kelpuutettavan tarinan sitä varten, mutta en oo kovin varma siitä saanko tarpeeks aikaseksi .w.' Mullon valmis idea ja hahmot ja juoni ja kaikki, ja tällä hetkellä jo vajaa 4000 sanaa mutta... Vähän hirvittää. Kokemuksia? Mielipiteitä? Keskustelupiiriä?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Marras 2014, 15:10

Pandanna kirjoitti:Kirjottamisesta puheenollen, marraskuu. Onko täällä muita Nanoilijoita?

Edes kyseinen termi ei kuulosta tutulta O.o

HUHAA ! Sainpas itseni puntattua takaisin hevosen selkään ja alotan maanantaina työt <3 Iloinen olen.
Olen harvinaisen posiitiivisesti yllättynyt kun ihan "tulivat kotoa hakemaan töihin"
Kyseiseen työpaikkaan en ole siis hakemusta laittanut, kerran oon käyny kysymässä paikkaa jota en saanut.
Sitte tänään soi aamulla puhelin ja käskivät töihin :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2014, 15:56

Kitty kirjoitti:Edes kyseinen termi ei kuulosta tutulta O.o

Elä huoli Kitty, en mäkään tienny Ennen ku kysyin Dannalta ja Dannan sanoja lainaten "National novel writing month, aka NaNoWriMo .w. Marraskuun ja vaan marraskuun aikana tarkotus ois kirjottaa tarina josson VÄHINTÄÄN 50 000 sanaa".
Joten joo ei, en oo Nanoilija kyllä tänä vuonna ku pitäis muutenkin kirjottaa niin pirusti kaikkee.
Tosin sen sijaan että mitään fiksua oon kirjottanu - esim kouluraportteja tai ropevastauksia - päätinkin uusia hahmoesittelyjä.

JA KITTY GZ TÖIDEN JOHDOSTA!

Uh perjantai. Tänään kaupassa kun kävin ja ajattelin että ostan pari lonkeroa iltaa siivittämään, niin kaupan kassalla alko edessä oleva 60wee papparainen kertomaan omista juomakokemuksistaan. Voivotteli sitä ku nykyään kolmikymppisiltäkin kysytään papereita ja kun hän oli nuori niin viinaa sai kioskilta. Hän oli kuulemma kymmenvuotiaasta asti ryypänny. Sit ku pakattiin ostoksia siinä vierekkäin ni se kysy et tarviinko mä alkosta jotain :--D Sanoin vaan nätisti että kiitos setä kyllä mulla ikä riittää.
Nakkila mitä.

Unirytmikin taas ihan seksasin kun on niin ebin suunnitelmia taas ropejen suhteen et oon kirjaimellisesti kiljunu täällä vähän väliä. Te rikotte mut vielä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Marras 2014, 15:24

Minä olen marraskuun kourissa ja pahoillani siitä!
Niin syvällä, että ei ees tuu kirjotusmoodia vaan on...no marraskuuu!

..josko mä yritän tästä <3

Ihan kohta...huomenna, lupaan! :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 23 Marras 2014, 21:21

Vastasin eilen peliin! >w<

Inspiraationi heräämisen syy oli oikeastaan Aksuttaren Devaan postaamissa raapustuksissa :'D
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Marras 2014, 09:03

Cheikki kirjoitti:Vastasin eilen peliin! >w<

Inspiraationi heräämisen syy oli oikeastaan Aksuttaren Devaan postaamissa raapustuksissa :'D

En tiedä miks hörähdin näin ääneen, en vaan keksi mikä niissä deva doodleissa moista ois voinu aiheuttaa :---D MUTTA ILMEISESTI NIISTÄ OLI HYÖTYÄ SITTEN. (D
MUTTA CHEIKKI OLET ELOSSA

Lörri kirjoitti:Minä olen marraskuun kourissa ja pahoillani siitä!
Niin syvällä, että ei ees tuu kirjotusmoodia vaan on...no marraskuuu!

..josko mä yritän tästä <3

Ihan kohta...huomenna, lupaan! :P

Juu vähän sama ittellä. Nyt kun sais vielä vastattua kaikkiin peleihin mutta kun asdkljeaw.

KUIN VOI OLLA IHMINEN NIIN TYHMÄ, ETTÄ HERÄÄ TUNTIA LIIAN AIKASIN?! Ehkä mä joskus opin kattoon kelloo oikein. Toisaalta mieluummin aikasin ku myöhässä. Mutta silti, maanantai asd.
Sen sijaan et oisin tässä tuntien aikana tehny jotain fiksuakin ni oon vaan loopannu tätä ja sit mietin miks en saa mitään aikaseks.

Mites muiden viikko käynnistyy?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 25 Marras 2014, 14:13

Minun viikkoni käynnistyi sillä, että tänään myöhästyin ruotsin kokeesta ja kaaduin scootterilla... Sitten siihen viereen tulee joku koiria ulkoiluttava mummo ja yrittää auttaa mua, mut en mä jaksanut kuunnella sitä. Se vaan hoki kokoajan "rauhoitu." musta tuntu, että se hoki sitä itelleen, mutta mitäs minä sitä sanomaan. Kun harva ihminen Suomessa edes jaksaa auttaa, mutta en muista muistinko kiittää, mut oon varma, etten kiittänyt...

Lopulta, mulla on polvi siteissä ja jokaisessa raajassa ainakin mustelmia ja tossa lonkkaluun päällä iho meni vähän söhjöks. MMM-m nam.

Aksu oot ainakin sen verran onnekkaampi, että heräät tuntia aikaisemmin, kuin myöhemmin xD
Mori

ViestiKirjoittaja Suzume » 25 Marras 2014, 17:04

Ai saa...
Ootko sää Mori kunnossa?? Hirveältä kuulostaa... pelkään itse tuollaista kaatuilua niin paljon etten varmaan ikinä hanki minkälaista korttia millekään O.O

Ja hei vaan kaikille, minäkin olen elossa! kun vaan saan käden kuntoon ja kokeet pois alta niin aktivoidun täälläkin! ^^
koska... se on se marraskuu!!

Mulla ei sen kummempaa, paljon kipulääkkeitä ja lääkäreitä sun muita. Ja tietysti tää piirtämiskielto vie hengen mut... jos mää tästä nyt johonkin QnQ

uhhh torstaina ois neljään koulua. Huomenna vika koe pois alta niin sitten saadaan uusi jaksokin potkaistua käyntiin~
Suzume

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Marras 2014, 17:53

Voi Mori poloinen :( Sunki pitää rupee kieroks kakkiaiseksi niin käy tuo moukantuuri paremmin, itte oon kevytmoottoripyörällä menny pitkin pusikoita noin 80kmh t-paita päällä, pyörä kyljelleen ja minulle mahtipontinen ilmalento + muutama kuperkeikka, peukaloon tuli neulanpään kokonen reikä ja reiteen pieni mustelma. Ei muuta.
Näin itse aiheeseen palaten, toivottavasti olo helpottuu ja muista ettei ajamisen pelko (jos sellaista ilmenee) lähe ku ajamalla.

Suzume kirjoitti:Ja hei vaan kaikille, minäkin olen elossa! kun vaan saan käden kuntoon ja kokeet pois alta niin aktivoidun täälläkin! ^^
koska... se on se marraskuu!!
Mulla ei sen kummempaa, paljon kipulääkkeitä ja lääkäreitä sun muita. Ja tietysti tää piirtämiskielto vie hengen mut... jos mää tästä nyt johonkin QnQ
uhhh torstaina ois neljään koulua. Huomenna vika koe pois alta niin sitten saadaan uusi jaksokin potkaistua käyntiin~

Mikä Suzumen käpälässä :0 ?

Waaaah, on se jännä olla taas työ-elämän pyörteissä O.o
Ressiä pukkaa.
Kitty

ViestiKirjoittaja Suzume » 25 Marras 2014, 18:29

Tämä mun käsi onkin aika pitkäselitteinen vaiva :x
Kaikki alkoi jo kesällä kun kitkin kasvimaata ja sen jälkeen piirsin päivät pitkät . Tän jälkeen joku jänne ärsyyntyi eikä kunnolla parantunut, sitten kun jatkoin piirtämistä kirjoittamista itsepintaisesti niin tää ranne ei ottanut rauhoittuakseen ja kipuili. Pari kuukautta sitten siihen työtön kortisonipiikki jännetuppitulehduksen takia ja kivut asettukin hetkeksi. Syyslomalla siihen sitten ilmestyi sellainen liila läikkä , kuin mustelma tuohon pistoskohtaan ja ranteesta törrötti jotain o.o
Ja nyt sitten oikea käsi on ihan poissa pelistä, kynä ei pysy kädessä eikä ovenkahavakaan käänny. Eli yritän äkkiä opetella väliaikaisesti vasenkätiseksi... nyt lomaan asti tekemättä yhtään mitään, sitten taas lääkärintarkistus ja katsotaan eteenpäin mut parantuminen kokonaan voi viedä (toiset) puoli vuotta...

Itse asiassa tälläkin hetkellä sanelen tätä tekstiä puhelimeeni, kun peukalojänne ei anna edes koneella kirjoittaa QnQ (myös piano, bassonsoitto, piirtäminen, kirjoittaminen jne haarukalla syöminen mukaan lukien are forbidddden.)

Joten sellaista tässä käpälässä ;___;
Suzume

ViestiKirjoittaja Mori » 25 Marras 2014, 20:25

Mulla on kaikki toistaiseksi hyvin. Pitäs tossa viikonloppuna mennä leirille näillä jäsenillä... tulee kuumat paikat.

Eikä ajamis pelkoa ole! Pois se minusta. Jos totta puhutaan mä sain kokea kaatumisen ja taisin nauttiakin siitä. Krröhkröh.
Mut Suzume yrittää pitää sen kädem levossa ja Kitty. Sä sentään selvisit pienillä! :9
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Marras 2014, 09:52

Mori kirjoitti:Aksu oot ainakin sen verran onnekkaampi, että heräät tuntia aikaisemmin, kuin myöhemmin xD

Parempi joo niin :DD
Tosin tiistaina nukuin sit pommiin kun kello herätti vasta kahdeltatoista. Oon aivan satavarma et pistin sen soittaan puol yhdeksän mut ilmeisesti sitten en. Tai sitten oon unissani taas jotain säheltäny. anyways!

Elkää nyt kaatuilko niillä menopeleillä voi sattua vielä pahemminkin D: Ei sillä, vedin pienenä honda monkeylla ladon seinään. Siin on mun kokemukset kakspyöräsistä moottoriajoneuvoista.

Voi Suzume parka >: Koita saada tassus kuntoon, ei varmasti oo kivaa. Varsinkin kun on tuossa kunnossa se "main hand" (mikä hemmeti sen suomenkielinen nimi nyt olis... käsi jota käytät kaikkeen you know, hirvee black out näin aamusta).

Marraskuu on kohta ohi, hyvä. TNFän synttäritkin meni silleen hupsista vaan ohi näemmä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 26 Marras 2014, 19:49

Aksutar kirjoitti:Elkää nyt kaatuilko niillä menopeleillä voi sattua vielä pahemminkin D: Ei sillä, vedin pienenä honda monkeylla ladon seinään. Siin on mun kokemukset kakspyöräsistä moottoriajoneuvoista.

Aksu puhuu asiaa, ja ei pahalla mut nauroin :D

Kittyn taikametsään tuli jouluvaloja. Hoblaa
Hitsi ku on haikee olo kun pitäis alkaa laitteleen myynti ilmotusta autosta nettiin. Rauta on rakkautta <3
Sit tää valinnanvaikeus mitä ostaa tilalle.. Blääf
Kitty

ViestiKirjoittaja Cheikki » 26 Marras 2014, 21:36

Juu, elossa ollaan! :)

Mäkinhaluan jouluvaloja! >_<
... ja koiran
Cheikki

ViestiKirjoittaja Suzume » 26 Marras 2014, 21:45

MULLEKKIN JOULUVALOJA!

Byääh reksi otti mut tänään puheille aiheesta vaihdetaan valinnaisiasi keskellä vuotta. Jakso vaihtuu huomenna ja mulla ois ihanasti neljä tuntia kuvista (jota en voi krhm krhm suorittaa) joten mut heitetään niistä pois ja varmaan jonnekin ihme aineisiin QnQ mieentahoooo

Ja äikäntunnilla piirtelin vasurilla ja päätin että FUDGE IT, mä opettelen käyttään tätä vasuria. Eri asia opinko.

Ja niinhän se on kun se on se main hand Aksu (suomennokset on mullakin hukassa) niin elämä on hankalaa >_<

Kävin metsässä kävelyllä kahden lampun voimin ja ei nää kolmeakymmentä senttiä pidemmälle eteenpäin voin sanoa että se jos mikä on PELOTTAVAA

...oli pakko soittaa serkulle sieltä umpimehtästä että auta mua, musta tuntuu et mulla on slendermanit ja titaanit mua vaanimassa. Ja sit pelättiin yhdessä.
Suzume

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut