Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2013, 22:03

Hobitti - Smaugin autioittama maa

Ihan kiva, kyllä joo, menee semmosen keskiverron yläpuolelle, mutta jotenkin olen onnistunut nostamaan odotukset tosi korkealle, joten voin myöntää, että oli pienoinen pettymys, mutta siis hei! Se on Hobitti. Ei se nyt voi olla mitään muuta kuin hyvää ;) suosittelen kaikille! En kerro itse elokuvasta mitään, niin en vahingossakaan spoilaa ;3

8½/10
Templer
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2014, 15:01

Frozen

Mistä Elsa sai voimansa?
Perus disney, en voi sanoa et tykkäisin niiden hahmomalleista mut ei ne nyt NIIIN pahoja oo mitä jotkut ruikuttaa. Häiritti niiden kankaiden fysiikkamoottorit, Kangas näytti paksummalta mitä käyttäyty >:<
vähän turhan nopeetemposta skippailua ja huomas kyl mikä siinä leffassa oli se focus, itte en tykänny et ne niin hienosti taas lauluin skippas perhanan paljon alkuunsa. Eikä ne laulut nyt niin kauheen hyviä ollu, imo. Kylhän niitä kuuntelee - ainakin niitä tuhansia variaatioita mitä Tumblrissa tulee vastaan... WILL YOU HELP ME HIDE A BODY - mutta en nyt varsinaisesti välittäny. En kyllä vihannukaan. Dat snow mmmMMMMM. Kauniisti animoitu.

Voi Hans.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Maalis 2014, 22:46

Battleship

Minun guilty pleasure! Se on ehkä vähän typerä, sellainen typerä, kuin yhdistäisi Pearl Harborn, minkä tahansa alienleffan ja romanttisen komedian. Sellainen huono. Mutta minä niin nautin siitä. Nautin efekteistä, nautin räjähdyksistä, nautin upeista alienlaivueista. Eikä juonikaan ole nyt maailman huonoin. Omaperäinen se ei ole, mutta ei ainakaan huono. Se on vähän kuin Transformers, mutta meriversiona. Ihmekkös tuo, se on Transfomersien tekijöiltä. Tiedostan, ettei tämä on typerä elokuva, mutta se on juuri sellainen aivot narikassa- leffa, jossa ei tarvitse ajatella. Antaa räjähtää!

Plus, se taistelulaiva ON hieno.
Forte
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Mori » 10 Heinä 2014, 13:54

Näin koulutat lohikäärmesi 2!

Ihan mahtava leffa. Hikotuksesta oli tullu oikein komee mies jajajaja.... MÄ PILLITIN SIELLÄ!! T^T Niin kun yleensäkin, pilitän kaikissa leffoissa, paisti kauhuleffois, ne asia erikseen. Lisäksi olin kaverin kanssa kattomassa sitä ja se fiilis oli niin hyvä, ku siel oli sit vaan sellaisia pikku pirpanoita seurana, tosin se ei voittanut sitä fiilistä ku kävin keväällä kattoo Legoleffan... Ne kuusvuotiaat pirpanat kattoa vähän, et ollaanko liian vanhoja tähän. Mut he se oli aika läppä, vaikka se olikin legoleffa. :DD
Mori
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Forte » 22 Heinä 2014, 21:23

The Thief and The Cobbler (original cut)

Jaa-a. Enpä tiedä. Minulla ei oikein ole selkeää mielipidettä. Taiteellisesti, tämä on hyvä elokuva. Siinä on erikoinen piirtotyyli ja lukuisia mind fuck-kohtia, josta ei oikein tiedä, onko kyseessä kaksi- vai kolmiulotteinen kuva. Taiteellisesti pidän tästä, mutta juonellisesti en. Melko tylsä ja mitäänsanomaton, melko perus Aladdin-tarina. Hmph. Onneksi siinä puhutaan todella vähän, ja pahiksena on Vincentti. Se pelastaa paljon.
Forte
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Norgh » 23 Heinä 2014, 00:26

Rölli ja kultainen avain

Vanhana Rölli-fanina päätin katsoa sen ihan huvikseen ja sain itkeä silmäni lähestulkoon päästäni. Syynä ei ollut tietokone-efektit vaan koko miljöö. Olen tottunut Röllin rämpimässä selkeästi kotimaisissa mäntymetsissä ja itsekseen höpöttävänä olentona, joka välillä vetää hyvin tehtyjä lauluja. Kultainen avain taas kuuluu siihen ihmeelliseen fantasiamaailmaan missä ollaan talssittu jo toisesta Rölli-elokuvasta lähtien.

Osa vanhan Röllin taikuudesta oli siinä, että Rölli tavallaan oli oikeasti olemassa. Hän kertoi ihmisten touhuista omalla näkemyksellään sekä välillä joutui heidän kanssa kosketuksiinkin. Pieni satuelementti ei ollut haitaksi ja se oli hyvin sovellettuna Röllin maailmaan.

Tässä uudessa Röllissä taas ollaan... No...Jossain. Tämä aina uudestaan ja uudestaan tavallaan aloitettu Röllimaailma alkoi olemaan aika kulunut käsite, vaikka itse yksihampainen olikin jo vanha ukko.

Pahiten minua pänni elokuvassa se kuinka muut röllit ovatkin sellaisia arkajalkoja, että huhhahhei. Suurin ärtymys oli jo Röllin sydämmessä ilmi tullut Iso Röllin pehmoisuus. Nyt se oli kuin jälkeenjäänyt, pelkkä varjo entisestä hirmuisuudestaan. Toisaalta varjo on tuohon Iso Rölliin liian mahtipontinen vertaus.

Totta kai ymmärrän, että leffa oli tehty koko perheen elokuvaksi, mutta olihan se ihan ensimmäinenkin, Rölli - hirmuisia tarinoita, koko perheen elokuva. Viimeksi kun muistan nähneeni telkkarissa kyseisen elokuvan tv-kuuluttaja totesi, että elokuva kannattaa katsoa vanhempien seurassa. Joo, onhan se synkkä ja Rölli vetää ne kuuluisat kännit, mutta se on silti se paras Rölli-elokuva.

Kultainen avain oli toki tarinaltaan ihan siedettävää, mutta lopulta homma meni siihen, että leffa pyöri toisessa ruudussa ja päänäytöltä lueskelin juttuja netin syövereistä. Vanhat laulut ilahdutti vain sen suhteen, että tuli reaktio "hei mähän osaan tämän!" mutta kipaleiden toteutus sitten oli pohjanoteeraus. Ainoastaan "Minne menee, mistä tulee" oli lauluna sellainen joka melkein hipoo alkuperäisen kipaleen täydellisyyttä.

Rölli ja Kultainen avain ei ole kovin nautinnollinen elokuva. Se pistää minunlaisen Rölli-fanin haikailemaan sen parhaimman Rölli-elokuvan perään. Haikeus ei saa lohtua, sillä paikallisesta kirjastosta ei löydy Rölli - hirmuisia tarinoita DVD:nä.
Norgh
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2014, 12:44

Seven Psychopaths

Oli hyvä, suosittelen. Aika surullinen loppu komediaks mutta silti. JA KAIKKI TÄMÄ YHDEN KOIRAN TAKIA.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 12 Elo 2014, 00:01

Thor ja Thor: The Dark World

Holy shit. Oikeesti. HOLY SHIT. Moon aina tykänny Marvelin leffoista, mutta oikeesti o__o Thor oli hyvä, mutta The dark world oli jotain ihanaa. Koska LOKI. LOKI OLI EKASSA OSASSA MUN VAUVA, SOLI AVENGERSISSA MUN VAUVA JA THE DARK WORLDISSA SOLI MUN VAUVA. Jos ei muuta niin herranjumala Tom Hiddleston o//A//o se jätkä alkaa nousta mun silmissä samalle tasolle kun Misha Collins ja se. On. Jo. PALJON. KOSKA AAAAAAAH MEN OSAA SANOA MITÄÄN MUUTA KOKO LEFFASTA KUN LOKI. KERPELEEN LOKI MEN KESTÄ, FEELS. AAAAAAAAAAAA. THE DARK WORLDIN LOPPU.

Noni. Rauhoitu Danna uwu.....

LOKI.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Norgh » 16 Elo 2014, 19:59

Minisankarit - Ruohonjuuritasolla

Ruohonjuuritasolla (Minuscule) on erittäin viihdyttävä 5-minuuttia kestävistä jaksoista koostuva animaatio hyönteisistä Ranskaa muistuttavassa ympäristössä. Tämä sarja on suhteellisen suosittu ja siitä tehtiin elokuva viime vuonna, joka on näköjään tänä vuonna rantautunut Suomeen.

Tässä sarjan ystävät ovat välittömästi kotonaan. Toki alussa rikotaan sarjan kaavaa näyttämällä peräti ihmisiä, mutta onneksi he eivät sano mitään eikä tee mitään typerää. Loppu onkin omistettu kokonaan hyönteisille, jotka eivät luonnollisesti puhu, ainakaan suoraan, ja ovat pallosilmäisestä ulkonäöstään huolimatta hyvin eläviä ja viihdyttäviä hahmoja.

Siipirikon leppäkertun seikkailu muurahaisten kanssa on hyvin toteutettu kokonaisuus, vaikka homma vaikutti menevän yhdessä vaiheessa sarjan teemaan kuulumattomalle radalle. Todellakin suositeltavana koko perheelle puhtaalla omatunnolla.

Henkilökohtaisesti kiintoisinta loppujen lopuksi oli se, että puolen välin aikoihin tarinasta iski inspiraatio peli-ideoiden syövereihin (mekaniikka, ei mikään tarina siis).
Norgh
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Loka 2014, 20:06

Hobitti - Odottamaton matka

Ieääh..en haluaisi sanoa tästä leffasta mitään. Paitsi Thorin Thorin Thorin Thorin Thorin! Sanoinko jo Thorin? No jaa. Ensimmäiseksi trilogian osaksi ihan..hyvä. Hieman pitkäveteinen välillä, mutta kun pääsee vauhtiin, pääsee TODELLA vauhtiin. Thorin!
Forte
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2014, 16:05

The Taking of Deborah Logan

Meh, kauhun kannalta melko mitäänsanomaton, mut sinällään ihan ok. Ei kyl mitään uutta, paranormal activity x blair witch project.
Mut kerran katottava, toista kertaa en jaksais istuu leffan läpi kaikessa hiljasuudessa.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Marras 2014, 01:05

La Belle et la Bête

Ranskalainen ja saksalainen tuontano leffa 2014 tyylinen Kaunotar ja Hirviöstä. Siis aivan mahtava kertomus. Ihanasti juoni etenee ja niin fantasialainen leffa. Erikoisefektit olivat todella hienot ja samoin puvustus. Miten ihanat vaatteet ja itse haluisin myös sellaiset. Erittäin hieno kertomuksellinen, vaikka nyt ihan lopusta tykännyt. Se on hieman liian yksi niistä tyypillisistä lopuista. Ai niin joo lasvasteet olivat mahtavat.
Näytteliä kaarti oli hyvät. Parhaimmat tämän hetkiset näyttelijät ranskasta. Sen sijaan leffan tekstitys oli englanniksi, mutta ei se mitään vaikka omasta mielestä parissa kohtaa töppäsi ja oli könkkömäisesti käännetty. Erittäin erinomainen Ranskan kielinen leffa.

SUOSITTELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Tammi 2015, 22:21

Hobitti - Viiden Armeijan taistelu

Kurjuus. Halusin pitää tästä elokuvasta, mutta siinä on kaikki väärin. Hyvin väärin. Tehosteet ovat upeita, mutta muuten, kohtaukset ja hahmot ovat väärin. Aargh!
Forte
 

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja Ay » 20 Tammi 2015, 15:26

Hercules Legenda

Renny Harlinin leffa ja surkeimpia hänen leffoistaansa. Jopa Troyakin voittaa tuon ajan lasvastuksesta ja puvustuksesta. Tuntui täydelliseltä B leffa tasoiselta. Pettynyt. Ainoo ihanaa, että Heculeksen näyttelijä oli ok hyvän näköinen mies.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

ViestiKirjoittaja suskari » 27 Tammi 2015, 20:16

Arashi No Yoru Ni

Katsoin tämän elokuvan joskus aikanaan ja katsoin nyt uudestaan, ja yhtä hyvä oli kuin ensinmäisellä katselu kerralla. Animaatio on taattua japanilaista laatu tavaraa, ääninäyttely on todella hyvää etenkin japanilaisessa versiossa, enkuksi oli hieman meh, ja juonikin oli hieman erilainen kun yleensä tämän tyyppisissä elokuvissa jossa vanhempi/vanhemmat kuolee ja lähdetään kosto retkelle. Onneksi tässä sitä ei esiinny vaan elokuva painottuu enemmänkin kahden päähenkilön ystävyyteen mikä oli kaikinpuolin hyvin viihdyttävää seurattavaa.. kuin myös surullista :s En kuitenkaan ala paljastamaan juonesta yhtään mitään vaan saatte itse katsella mitä tykkäätte.
suskari
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron