Suzume kirjoitti:Kävin metsässä kävelyllä kahden lampun voimin ja ei nää kolmeakymmentä senttiä pidemmälle eteenpäin voin sanoa että se jos mikä on PELOTTAVAA
...oli pakko soittaa serkulle sieltä umpimehtästä että auta mua, musta tuntuu et mulla on slendermanit ja titaanit mua vaanimassa. Ja sit pelättiin yhdessä.
Agna kirjoitti:Oon ollu ihan kauhean laiska pelaamisen suhteen. Nykikää mua hihasta. Kasvattakaa mun inspiraatiota. Tehkää jotain. En jaksa itse :D Mutta vastasin tänään yhteen peliin! Pitäis herättää muutkin henkiin ja karsia semmosia mihin on tullu vastauksia viimeksi viimevuonna. Hih. Tsirp. Jatkoa odotellessa, jatkakaa, hiiohoi.
HOBITTI TULEE PIAN!
Suzume kirjoitti:Ja niinhän se on kun se on se main hand Aksu (suomennokset on mullakin hukassa) niin elämä on hankalaa >_<
Kitty kirjoitti:Aksu puhuu asiaa, ja ei pahalla mut nauroin :D

Aksutar kirjoitti:Siellä se Kitty vaan näkee unia Deppeistä. Kohta vedät oikeesti jotkut merirosvokuteet niskaan ja lähet kumiveneellä seilaamaan lähimpään järveen?
Niin mä ainakin tekisin 8) Voin tulla sun perämieheks.
MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?
Aksutar kirjoitti:Ja Agna, et oo ainoo joka käy hitaalla ropettamisen suhteen. Nytkin haluaisin vastailla kaikkiin peleihin mutku en saa hahmoista kiinni ja sit en saa järkevää tekstiä aikaan (kuten tää random papatus tässä nyt kertookin) ja sit oon vaan et pläh.
Tosin. Fiksuna aloin tylsyyttäni tekemään tätä mega hahmokyselykaavaketta --.
Aksutar kirjoitti:mutta. MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?

Tein keijuja. Siis mun muokkauksillani haltioita. Eräät tietyt kaksoset loin :3
.... Nyt ne on naimisissa.
...Mikä meni vikaan xD

Aksutar kirjoitti:
Tosin. Fiksuna aloin tylsyyttäni tekemään tätä mega hahmokyselykaavaketta Dariuksesta. Ihan mielenkiintosta miettiä hahmoaan vähän syvällisemminkin noiden kysymysten pohjalta. Näin niiku jos jollakulla muulla on yhtä tylsää mitä mulla ja haluaa koittaa herätellä ropeintoa ni ehkä tota täyttämällä vois saada jotain ittestään irti.
mutta. MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa