Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Joulu 2014, 23:12

Kuva

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Oivallisen supermahtavaa ja ihastuttavan rauhallista joulua toivottavat siskokset Igneissös!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kuva
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Joulu 2014, 18:01

Iiiihanat mahtavat joulut myös täältä kaikille, vaikkakin näin "muutama" päivä myöhässä. Mutta eipä sitä pahemmin koneelle oo jaksanu istahtaakaan nyt kun kyläilemässä on.

Nyt ei kyllä taas vuoteen tarvii kaivata jouluruokia, joulutortuista ja pipareista puhumattakaan. Niitä ko syö sen pari päivää putkeen niin kyllästyy aika äkkiä.

Mitenkäs muiden joulut/lomat on menny?

suskari kirjoitti:MISKET OLE NÄYTTÄNYT TÄTÄ MINULLE!? :D Auttaisi paljon noiden hahmoesittelyjen kanssa, koska olen laiska kakka (D

No mä ny oletin et jos sen tänne länttää ohimennen niin kaikki jotka saattais olla kiinnostuneita niin sen osais bongata (D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Norgh » 29 Joulu 2014, 18:28

Hyvää jo mennyttä joulua mutta tulevaa uuttavuotta.

Pyydän nyt kovasti anteeksi, että en ole ollut täällä pyörimässä yli kuukauteen. Marraskuussa tuli käytyä Helsingissä Videogame Live konsertissa ja mahtava oli meno. Kai meno oli niinkin mahtava, että sitä vaivuttiin jonkin tasoiseen morkkikseen, kun ei virallisesti ollut opintoja opistossa ja tekemiset alkoivat tuntua jokseenkin niin puiselta, että tahtoi vaan roikkua koneen ääressä ihan muissa asioissa. Joulukuukin oli aattoon asti varsin raskasta ihan ihmissuhteeseeni asti. Joulun jälkeen tilanne kyllä raukesi sen verta, että tässä ollaan saatu paljonkin jo ideaa ja intoa ensi vuoteen :3

Yksi idea olisi että vetäisin tässä let's playna Withcer kakkosta, koska olen aikamoinen noituri-fani ja kolmonen löytyypi jo minulta GoGin luettelosta. Kolmosen veto olisi siten tuolloin varmasti parasta aikaa saada katsojia, vaikka väenpaljous jäisi vain suomenkieliseen ryhmittymään.

Toinen taas olisi blogin aloitus. Olen pitkään halunnut tehdä blogin, jonka aihepiirinä olisivat pääasiassa muumit ja piiretyt. Aaton aattona olin kihlattuni kavereiden kanssa viettämässä iltaa, joista yhtenä puheenaiheena nousi tämä blogi-idea ja se keskustelu pisti taas intoa pesään. Ainut ongelma tämän blogin nostatukseen vain on blogin nimi sekä sen ulkoasu. Media-assarina on tullut suhteelisen korkea tietämys laadusta ja tahtoisi saada vetävä nimi blogille.

Muut ideat ovat enemmän omaa koulutuksen puoleista asiaa, mutta on noussut myös yksi tännekin, joka oikeastaan vaan olisi tekosyy, miksei minun kreiviä näkynyt sen järjestämissä pidoissa.

Muttah, mitäs porukat saivat lahjaksi? Itselle luonnollisesti tuli suklaata ja rahaa, mutta erikoisuuksina tuli pari lautapeliä, muorin väkertämät sukat, lapaset ja pyyhkeet sekä kirja. Toinen näistä lautapeleistä ostettiin vasta pari päivää sitten "meille molemmille yhteisesti" ja se on tämän vuoden 2014 aikuispeliksi valittu Splendor. Ollaan vain yksi peli vedetty ja se oli aika jännittävä, koska peli oli tasatilanteessa viimeiseen kierrokseen asti. Aattona saatu lautapeli oli Realm of Wonder, jota ei olla päästy pelaamaan loppuun asti, sillä vastoin minun kihlattuni odotuksia, se peli ei ole hänen mieleen hv-stradegisuuden vuoksi. Itsestäni se olisi varsin mainio hyvässä seurassa ja sen taustamusiikiksi sopisi Trine-pelin soundtrack.

Pehmeät lahjat eivät kiinnosta ketään mutta kirja ehkäpä. Muori hankki meille molemmille kirjan ja minulle tuli Muumien suuria ja pieniä seikkailuja. Kihlattuni sai hänen toivomansa Tove Janssonin elämänkerran "Tee työtä ja rakasta". Lisäksi olin rahoissani ja ostatin rakkaalleni SodaStreamin, jota ollaan nyt tänään vasta opittu käyttämään oikein :mrgreen:
Norgh

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Joulu 2014, 15:46

Kohta tulee vaihtuu vuosi. Kai voijo hehkutella, että yhdessä lupauksessa onnistui. Toivon, että sitä lupausta voisi parantaa ensi vuonna. Kohta tulee vuosi siitä, että en ole ostannut mäkkäristä minkäänlaista hampurilaista ja muutenkin söin vain kaksi hampparia, mutta hesen. Nyt yrittäisin, että en osataisi hesestäkään. Vain ainoastaan omia tekemiä hamppareita tekisin ja söisin.
Hui viimeinen tiistai päivä tästä vuodesta.
Sitten pelaillaan vielä ensi vuona.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Joulu 2014, 20:41

Norgh olet elossa YAY!
NNnnnNGHH Ivy osti mulle joululahjaks Dragon age inquisitionin ja sitä ois täs tarkotus pelailla. Paras lahja yes.
Raketit paukkuu ja koira parka on tehny linnotuksen mun vaatekaappiin missä toivoo olevansa turvassa. Voi kun se ymmärtäis ettei mitään hätää ole >:

Mutta, tässä vaiheessa jo hyvät uudetvuodet kaikille Ivyltä sekä minulta! Pitäkee hauskaa niiko me ajateltiin, mutta olkaa myös varovaisia jos rakettejen kanssa riehutte!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 01 Tammi 2015, 18:50

Aksutar kirjoitti:
suskari kirjoitti:MISKET OLE NÄYTTÄNYT TÄTÄ MINULLE!? :D Auttaisi paljon noiden hahmoesittelyjen kanssa, koska olen laiska kakka (D

No mä ny oletin et jos sen tänne länttää ohimennen niin kaikki jotka saattais olla kiinnostuneita niin sen osais bongata (D

Mä pyörinkin niin usein täällä (-D

Aksutar kirjoitti: Raketit paukkuu ja koira parka on tehny linnotuksen mun vaatekaappiin missä toivoo olevansa turvassa. Voi kun se ymmärtäis ettei mitään hätää ole >:

D: Timi raasu..

Ja vielä itseltäni hyvät myöhäiset joulut ja uudet vuodet, mikä meni omalta osalta pelaillessa WoWia, katellessa parvekkeelta ku muut paukuttelee ja syödessä herkkuja. Alennus myynneilläkin tuli käytyä, mutta sieltä mitään muuta matkaan tarttunut kun uudet, ja sika kalliit, mustavalkoset promaker tussit kerta vanhat kuoli Jackiä värittäessä. Ja odotan edelleenkin sitä mun piirtopöytääni gigantti >:

PS. Agna saa ootella lähi tulevaisuudessa arttia~
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2015, 14:41

suskari kirjoitti:PS. Agna saa ootella lähi tulevaisuudessa arttia~

*suurennuslasi* OH MY! Mitähän ihmeellistä sieltä mahtaa paljastua? :D Odotan innolla!

Mahtavat uuden hienon vuoden alut kaikille pelaajille. Mun pitää taas valitettavasti alkaa lukea yo-kokeisiin ja pääsykokeisiin. Saa nähdä kuinka pelien käy - MUTTA KYLLÄ MINÄ ELOSSA OLEN SILTI.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 04 Tammi 2015, 15:10

Agna kirjoitti:
suskari kirjoitti:PS. Agna saa ootella lähi tulevaisuudessa arttia~

*suurennuslasi* OH MY! Mitähän ihmeellistä sieltä mahtaa paljastua? :D Odotan innolla!

Se on salaisuus >:3 Näet sitten ~
suskari

ViestiKirjoittaja Ikane » 04 Tammi 2015, 21:31

Yllätysartin tekeminen on aina kivaa joten tsemppiä siihen nyt itse kullekin! >:3 ehkä jaksaisin aloittaa taas animaatio jutskua. Tai sitten en. Ideoita? Koska duh esim tänne TNFään olisi ihana tehdä vaikka lyhytkin animaatiojuttu eri hahmoista mutta kun aika. Ja skillsit eivät ole hyvät. Ja taas se aika. Miten te ihmiset oikein jäsentelette aikataulujanne?? *Q*

Aah, huomenna äidin kanssa hallille luistelemaan. Varmaan nauraa mut ulos kun harrastaa nykyisin taitoluistelua ja minä.... osaan mennä eteenpäin.
Ikane

ViestiKirjoittaja Michyy » 04 Tammi 2015, 22:27

mitä mitä, animaatiota. Opeta minua sensei! Ja ei, en järjestele aikatauluja, aikataulut ovat kirottuja, kaootisuus ja hetken mielijohteet kunniaansa. Ja älä hätäile, en minäkään osaa mennä kuin eteenpäin, aika harva loppujen lopuksi osaa taitoluistelua edes etäisesti tai pienissämäärin. Ja aika harva pitää kyseistä painotusta niin tärkeänä, itse valitsen retkiluistelun koska vain sellaisen ihmeellisen hifistelyn yli. Mutta juu pidä hauskaa, sehän se taitaa olla pääasia^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Mori » 04 Tammi 2015, 23:09

Animaatoita! Haluan yrittää, mutta hirveän vaikeaa työstää! Sanoo joku, joka koskaan ei edes ole yrittänyt. Krhöhö.

Mikä aikataulu? En minä sellaisesta koskaan ole kuulukaan. Joskus sitä vaan tajuaa, että aika meni ja eräpäivä pommittaa niskaan. Aaaaaaaah! Jep. Tapahtui myös bindauspaitaa miettiessä. Onneksi löysin hyvän vinkin, enkä joudu tuhlaamaan lantin lanttia.
Luisteleminen... Pikemminkin tyylini on, juokse jäällä ja näytä siltä, että muka osaat. Ja lopputulos on se, et olet pyllylläsi jäässä. Kerran kaaduin poskelleni. Ai että oli kylmä kosketus. Onnea vaan. Minä menen leipomaan mansikka kakkua kaveri kanssa.
Mori

ViestiKirjoittaja Ikane » 04 Tammi 2015, 23:16

Michyy kirjoitti:-- itse valitsen retkiluistelun koska vain sellaisen ihmeellisen hifistelyn yli.--
Ooh retkiluistelu! Olen ymmärtänyt sen olevan aika kestävyyttä kysyvä laji (no ihmekös kun nimikin jo niin sanoo, duh)! mahtaa tuntua hyvältä jaloissa :'D Ja sensei yrittää ja opettaa ja yrittää uudellen

MORI MAINITSI MANSIKAT! Olen tulossa jo! *sprinttaa subervauhtia kohti tuntematonta jota myös ulkomaailmaksi kutsutaan* tehkäähän hyvä kakku niin voin pistellä poskeeni >:D No ei, en minä toisten kakkuja varasta! Pikku palasen vain!
Ikane

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2015, 23:36

Mansikoita tänne ja sassiin kans!

Mäkin oon ihan hanurista luistelussa. Osaan sirklata ja mennä eteenpäin ja taaksepäin. Ja tehdä makkaroita. Jalkaterät vaan on aina niin kamalassa asennossa että 10min luistelun jälkeen ne huutaa hoosiannaa.

Mulla on ihan jäätävä ropeinspis mutta samalla hiki ja väsy niin haluaisin mennä nukkumaan. :D Ja vieläpä aikanen herätys! Toisaalta huvittais piirtää kun Loryenilla ja Aberecilla on vihdoin päivitetyt kuvat, mutten oo ladannu niitä vielä. Pitäis jaksaa tehä ensin muillekin, sillä on epäreilua laittaa vain joillekin ja sitten jollain Fredillä olis tollanen kämänen kakka ja Jerrellikin on vähän niin ja näin ja kaikki. Ja ihan kaikki. Okei Loryen ja Aberec on kyllä pahimmassa jamassa muutenkin. Katotaan. Voi olla että kohta sytyn liekkeihin ja nousen ja lisään kaksi kuvaa koneelle, mutta tuskin. Haluaisin vain ropettaa hirmuisesti kaikkia jännittäviä pelejä. Draamaa. Tuskaa. Draamaa. Mutta tiedän, etten viitsi ottaa enää lisää pelejä ennen sitä kevättä kun muuten ne seisoo niinkun kaikki nytkin.
Omassa elämässä sitten kai tuskaa ja draamaa tarpeeksi :'D *syvä huokaus*

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 04 Tammi 2015, 23:46

Minä lapset tuon teille mansikkaa! *Pamauttaa kauheen korin mansikoita nenä eteen* Yrittäkää vaan ottaa. Varokaa vaan! Saatan purra ja vesikauhu vaivanpalkaksi.

Tiedän tunteen Agna. Ropetuttais hirveesti, mutta oma nukkumaan aika pitäs jotenkin saada kuntoon. Viimeks nukahdin puol neljä. Aamuyöllä. Heräsin sitten mukavasti jossain puoliyksitoista. Kattokaa näitä mun silmäpussejah!
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Tammi 2015, 23:52

Animaatiiiiiooohhh, ittekin miettiny et jtn TNF aiheista väsäis joskus mutta kun se aika. Ja viitsiminen, si ku tulee koulun puolesta väsättyä animaatiota jos toistakin niin >:( tarviin yhteistyökumppanin et saan mitään kävelyanimaatiota suurempaa aikaan 8|

Luistelua ois kiva kokeilla pitkästä aikaa, en ees muista millon viimeks ois kokeillu. Mut se on varmaa että hiihtään en ala!

TAHDON MYÖS KAKKUA KIITOS NAM :3
Kännykkä selailu ftw. Katotaan Ivyn kans Potter leffaa ja minähän en ole foorumiriippuvainen ja selaa kännykälläkin vähän väliä.
Unirytmin korjaaminen ois kyl hyvä idea
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut