Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Tammi 2015, 21:15

Mä olen niiiiin toivoton tapaus taasen. Noh, voisin puolustautua tavalkla jos toisellakin, mutten viitti, tyydyn toteamaan että olen surkimus, joka pyrkii ryömimäänj takaisin heti vain kunah kykenee.
Äh.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2015, 08:41

LÖRRI OLET ELOSSA Q3Q Etkä ole surkimus, en usko.

Lotdow kirjoitti:Älä ny viitsi köyhää ihmistä kiusata. Olen tulossa pian! Pitää vain nopeasti katsastaa se DA2 läpi niin voin sitten ostaa sen DA:In. Lähden vaikka Siperiaan myymään suolaa suolakaivokseen sen puolesta.

Jos mul ois DA2 koneella ni voisin streamata sulle let's playn mutkun. Pakko se on pelaa joo ennen Daitsua koska Varric. Ja pakko se on pelaa koska Meredith on liian kaunis hahmo sivuutettavaks.

Yäh kun ens viikko enää aikaa tehdä tän kurssin tehtäviä ja lopputyön paperitehtävät et pääsee sit alottaan lopputyön tekemistäkin. Onneks oon ryhmässä neljän henkilön kans niin ei oo niin suuri urakka.
Sit alkaakin parin kuukauden "loma" koska atto jakso 8)
Ois jo kevät, en tykkää pakkasista.

Mites muilla?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Helmi 2015, 01:18

Todellakin jengi on puuhannu vaikka mitä! Nykyisin miun elämän jännitys on Netflix ja ostettiin kämppiksen kanssa Kingdom Hearts sellanen missä on 1 ja 2. Sitä siis on paukuteltu ja saatu kissakin säikähtämään huutoja :D kuhan ei naapurit tulis äksyymään...

Vois alkaa täällä palloilla vähän useammin .__.
Niehku

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Helmi 2015, 11:12

https://www.youtube.com/watch?v=BEG-ly9tQGk

Jos jotakuta kiinnostaa tehdä omasta jousipyssyhahmostaan hieman autenttisemman niin kannattaa katsoa. Kannattaa kyllä katsoa muutenkin!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Helmi 2015, 22:53

Kuuleppas Mohnake, juurikin tästä kyseisestä videosta kaverini selitteli mielissään kun ollaan aloteltu jousiammuntaa harrastuksena.
Ja arvaa kuule onko ton jälkeen pyöriny mielessä muuta ku että riittääkö äly ja pitkäjänteisyys opetella :D
On kyl näemmä hyvä video, ihailtavaa :3

Oon kuitenkin henk koht ajatellu että kannattaa ensin opetella moderni perustekniikka ja sit ku vähä tietää ja ymmärtää niin koittaa lähtä vanhoille poluille.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Helmi 2015, 14:58

Tuntuu et toi video on ollu vähän kaikkialla ja kaikki siitä puhunu. Mä en oo vieläkään kattonu sitä kunnolla läpi koska oon muka niin kiireinen (D Ehkä nyt kun aamukahvit tippuu. "AAMU" kahvi.

Yh, vasta kaks päivää "lomaa" ja nyt jo oon ihan sekasin. Pelannu pitkälle yöhön ja heränny vasta kahdeltatoista, mikä ei oo yhtään kivaa, ku haluaa kumminkin arkirytmiä yrittää pitää yllä >:| No, ehkä tää tästä kun on saanu pari "palautumis" päivää eka alta pois.
Ja ehkä vähän liikutuin kun luin Agnan viestin "pelasta toisen pelaajan päivä" osiossa. Pikkasen nousi hymy huuleen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Helmi 2015, 20:36

Loma on ihmisen pahin vihollinen. Tai ainakin minun, koska minulla ei edes ole lomaa. Mutta koska kontaktiopetusta on hyvällä lykyllä kaksi kertaa kahdessa viikossa, olen suurimman osan ajasta vain möllinyt kotona ja kaivanut nenää. Ainakin kuvainnollisesti. Koska olen seitsemässä päivässä kirjoittanut viisi 12- sivun ficciä. Minä en ole oikein itsekkään varma, mite se on mahdollista. Ficit ovat muutenkin jänniä. Löysin vanhoja tekeleitäni, jotka olin tehnyt kauan sitten, kun Darion ja ystäväni hahmo Isaac olivat kavereita ja meillä on kummallisia kaksinpelejä. Nostalgiahetki!! Ja löysin myös piirroksiani. Sekin oli jännä. Mutta ei sen enempää, muuten teen psykologisen monologin ja joutuisin näyttämään jokusen työn, jotta ymmärtäisi, mitä hölisen D:
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2015, 12:38

"Lomat" on siitä pahoja kun tulee otettua käyttöön tää "Mä voin tehdä ton kyl huomennakin" taktiikka ja sit kaikki jää aina huomiselle ja sit onkin jo deadline huomenna ja hups. Pitäis harjotella mallintamista kevään näyttöä varten mut mä teen sen huomenna.

Yh pitäis äiteelle mennä kyläileen, siel ei pääse kunnolla nettiin. Just kun alkaa taas ropettaminen inspaan ja oleen aikaaki siihen. Kerpele sentään.

Mutta mitä ihmisille ja kaikenkarvaisille tai karvattomille eliömuodoille kuuluu? Huolia murheita, hauskoja asioita?

Mulla on ollu kauhee hinku viimeaikoina omenoihin. En ees tiedä miks, mut pakko ostaa omenoita. Ei tee mieli ees syödä mitään muuta ku omenoita. VOISIN ELÄÄ OMENOILLA. Ja kahvilla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Helmi 2015, 20:38

Aamuja nolla, aamuja nolla!
Kiva olla monni, aamuja tonni!
Kiva olla seniori, vielä pitkä periodi!
Aamuja nolla, aamuja nolla, AAMUJA NOLLA - WOOOOOOOOOOOO!

*pyyhältää aggressiivisesti pois karkkeja heitellen*

• • •• •• • •• • • • • • •• •• • •• • • •
• • •• •• • •• • •• •• • •• • • • • • •
• • • • •
• •• • •• • • ••• • • • •• • • •
• •
• •• •• • •• • • •• •• •• • •• • • •
• • •• •• • •• • • • • • •• •• • •• • • •
• • ••
•• • •• • •• •• • •• • • • • • • •
• • • • •• •• • •• • • ••• • • • •• • • •
• • • •• •• • •• • • •• •• •• • •• • • •
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Helmi 2015, 13:09

CONGRATULATIONS! Mullekin karkkia >:3

Mäkin jouduin just äsken toteamaan työturvallisuuskokeen jälkeen, josta muuten pääsin läpi turhankin kirkkaasti, että siinä tais olla mun kolmen vuoden kestäneet opinnot teoriapuolelta kuitissa. Kulkukortit palautettu infotiskille, muutto opiskelija-asunnosta haneen häämöttää, harjottelupaikka on tiedossa ja opinnäytetyölle toimeksiantaja. Kerranki mä oon se ilopilleri nyt kun kaikki tuntuu sujuvan pitkän pimeen puolivuotisen jälkeen <:

Tän myötä mä pääsen taas ropettaan kunnollaaaaaaah, kun mulla on aikaa katella muutakin kun vaan koodeja O3O
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2015, 13:25

Crimson kirjoitti:Tän myötä mä pääsen taas ropettaan kunnollaaaaaaah, kun mulla on aikaa katella muutakin kun vaan koodeja O3O

Ei kato nyt katot sitten sen TNFän sivun uuden ulkan ja foorumille koodaat jonkun hienon ulkan kanssa. ET IKINÄ PÄÄSE KOODEISTA No oke pääset (D MUTTA WOOP GZ

Agna kirjoitti:Aamuja nolla, aamuja nolla!
Kiva olla monni, aamuja tonni!
Kiva olla seniori, vielä pitkä periodi!
Aamuja nolla, aamuja nolla, AAMUJA NOLLA - WOOOOOOOOOOOO!

JA AKWDFJAW ONNITTELUT AGNA. Ethän heittänyt ketään karkilla silmään?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Helmi 2015, 13:29

ET IKINÄ PÄÄSE KOODEISTA

NO EN NIIIIIII! Mut kyl mä koodaan meille vielä siistit ulkat kaikkialle jooooo oottakaas vaan >8)
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Helmi 2015, 21:06

Crimson kirjoitti:CONGRATULATIONS! Mullekin karkkia >:3

*nakkaa jämäkarkilla jota kukaan ei ole halunnut syödä* Kiitän onnitteluista! Ja kuin myös onnea itsellesi haikeista(ko) jäähyväisistä akateemista koodailua kohtaan! Nyt voit tosiaan keskittyä sit TNF:n koodailuun :d Ei vaan, ota nyt hyvä ihminen lepiä kun kerkeet.

Aksutar kirjoitti:JA AKWDFJAW ONNITTELUT AGNA. Ethän heittänyt ketään karkilla silmään?

Kiitos sinulle myös! Itseasiassa hauskaa että kysyit, nakkasin nimittäin Lotdowia SUORAA silmään kun se otti musta ja mun kavereista kuvia kun seisoskelimme jo rekoissa ja odottelimme niiden lähtöä. Aattelin että tulee kivan näkönen kuva jossa lentää karkkeja kameraa kohti. Noh, se kuva tosiaan tuli, mutta sisko hyvä otti osumaa. Ei onneks jäänyt jälkeä. Sädekehä rullaa pääni yläpuolella.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Helmi 2015, 02:18

Jälleen kipeen ei kannata enään mennä Lahteen, kun tulee takaisin kipeenä.

Jei kohta alkaa oscarit. Ottaisiko parin tunnin nokaret et jaksaisi paremmin katsotuksi ne. Että vitsit ei menisi täysin sivusuun. Himputtin hyviä leffoja on tullut teemalta ja musiikki esityksiä, jotka ovat voittaneet oscarin. Paitsi se suomalainen, joka oli ehdokkaana vuosi sitten.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Helmi 2015, 15:02

Agna kirjoitti:Kiitos sinulle myös! Itseasiassa hauskaa että kysyit, nakkasin nimittäin Lotdowia SUORAA silmään kun se otti musta ja mun kavereista kuvia kun seisoskelimme jo rekoissa ja odottelimme niiden lähtöä. Aattelin että tulee kivan näkönen kuva jossa lentää karkkeja kameraa kohti. Noh, se kuva tosiaan tuli, mutta sisko hyvä otti osumaa. Ei onneks jäänyt jälkeä. Sädekehä rullaa pääni yläpuolella.

Hyi häpeä, miten Lotdow nyt näkee pelata Daitsua >:U Tosin jos toinen silmä vaan meni niin se voi nyt leikkiä sit Iron bullia.

HNNNNGH Oscarit meni, piti kattoo mutkun piti myös herätä tänään ajoissa jotta jakso lähtee liikkeelle. No, jäi nyt sit kattomati, harmi. Ehkä jälkikäteen.
Mutta onpa ihanaa olla taas kotona. Kaks viikkoo kun isällä pulsuillu ni kyl sitä jo kotiin ehätti ikävöidä. Ehkä nyt saa jotain myös paremmin aikaankin, vaikkaki ehätin pari hahmoesittelyä aikanikuluks sieltä käsin uusia. Hyvä minä, muutama vielä jäljellä.

Toisil alko nyt loma, onko paljonki reissuun lähteviä?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut