Agna kirjoitti:MÄ OON 19 VUOTTA VANHA MIHIN TÄMÄ MAAILMA ON MENOSSA. OLIN IHAN JUST 12 VEE.
ET OLE. OOT YHÄ SE AGNA 12 WEE JONKA MUKAAN ON ANNETTU MYÖS FOORUMIN K-AGNA MERKINTÄ HERRAN JUMALA MEE NY ROSKIIN NOIDEN VALHEIDES KANSSA. *dramaattisesti käsi otsalle*
Niin se aika rientää kun on hauskaa. Vielä kerran onnittelut vanhenemisesta.
Mohnake kirjoitti:Esittelyn uudistuksessa ei ainakaan tullut silmään vielä mitään sellaista, joka olisi Ikolokille ehdoton nay. Ja kyllä tuo piirrustus on muuten niin päätä huimaava, että varmasti pääsee Louvreen näytille.
Goody.
Nnngh, conit. Vähän uhkailin Morille et joskus vielä johonkin Coniin uskaltaudun ja meen sitä moikkaan sit. Saa nähdä koska tämä uhkaus toteutuu. Onko muuten Animeconiin aina pitäny ostaa liput? Mul on semmonen muistikuva et sinne ois joskus päässy ilmatteeks? Sillon ku se oli vielä finnconin kanssa samassa? Vai muistanko mä nyt ihan päin persettä. Siitä meinaan on, mitä, varmaan lähemmäs kymmenen vuotta ku viimeks jossain conis käyny.
EDITTO // MITÄ HITTOA SINNE TULEE DOUG WALKER OFGSAFKJEER nyt kyllä vähän himottais samantien ostaa liput seuraavaan animeconiin
Suzume kirjoitti:Agh elossa ollaan. Vielä muutama viikko niin käsi leikkaillaan kuntoon ja voin taas ihan niinkuin aikuisten oikeasti oikeasti (pfft mitä se sellanen on?) aktivoitua. (Entä mitä se on?)
Uuuu, onnea leikkaukseen jo näin etukäteen, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Ja mitä tulee aktivoitumiseen niin me voidaan ajatella, et kaikki te ootte aktiivisia TNF logiikan mukaan. Kerta täällä sut lasketaan aktiiviseks jos oot käyny kirjautuun sisällä kolmen kuukauden sisään. Joten periaatteessa niin jos silleen mutta toisaalta.
Eipä kenenkään tarvii stressata, loppupeleis tää on vaan harrastus ja en mie ainakaan halua et kukaan teistä tuntis velvollisuudeks ja pakotteeks tahon tai toisen takia käydä ropettamassa täällä >: