Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Maalis 2015, 12:05

Agna kirjoitti:MÄ OON 19 VUOTTA VANHA MIHIN TÄMÄ MAAILMA ON MENOSSA. OLIN IHAN JUST 12 VEE.

ET OLE. OOT YHÄ SE AGNA 12 WEE JONKA MUKAAN ON ANNETTU MYÖS FOORUMIN K-AGNA MERKINTÄ HERRAN JUMALA MEE NY ROSKIIN NOIDEN VALHEIDES KANSSA. *dramaattisesti käsi otsalle*
Niin se aika rientää kun on hauskaa. Vielä kerran onnittelut vanhenemisesta.

Mohnake kirjoitti:Esittelyn uudistuksessa ei ainakaan tullut silmään vielä mitään sellaista, joka olisi Ikolokille ehdoton nay. Ja kyllä tuo piirrustus on muuten niin päätä huimaava, että varmasti pääsee Louvreen näytille.

Goody.

Nnngh, conit. Vähän uhkailin Morille et joskus vielä johonkin Coniin uskaltaudun ja meen sitä moikkaan sit. Saa nähdä koska tämä uhkaus toteutuu. Onko muuten Animeconiin aina pitäny ostaa liput? Mul on semmonen muistikuva et sinne ois joskus päässy ilmatteeks? Sillon ku se oli vielä finnconin kanssa samassa? Vai muistanko mä nyt ihan päin persettä. Siitä meinaan on, mitä, varmaan lähemmäs kymmenen vuotta ku viimeks jossain conis käyny.

EDITTO // MITÄ HITTOA SINNE TULEE DOUG WALKER OFGSAFKJEER nyt kyllä vähän himottais samantien ostaa liput seuraavaan animeconiin

Suzume kirjoitti:Agh elossa ollaan. Vielä muutama viikko niin käsi leikkaillaan kuntoon ja voin taas ihan niinkuin aikuisten oikeasti oikeasti (pfft mitä se sellanen on?) aktivoitua. (Entä mitä se on?)

Uuuu, onnea leikkaukseen jo näin etukäteen, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Ja mitä tulee aktivoitumiseen niin me voidaan ajatella, et kaikki te ootte aktiivisia TNF logiikan mukaan. Kerta täällä sut lasketaan aktiiviseks jos oot käyny kirjautuun sisällä kolmen kuukauden sisään. Joten periaatteessa niin jos silleen mutta toisaalta.
Eipä kenenkään tarvii stressata, loppupeleis tää on vaan harrastus ja en mie ainakaan halua et kukaan teistä tuntis velvollisuudeks ja pakotteeks tahon tai toisen takia käydä ropettamassa täällä >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 10 Maalis 2015, 13:12

Animecoooon ! \o/
Tulossa ja liputkin jo varattu. Sitten kans matkalla nyt kuun loppupuolella tuonne Tampere Kuplii-jutskaan. Mutta nyt mun pitää ihan oikeasti säästää sitä rahaaaaaa läppäriä varten, en sitten yhtään tuhlaa coneissa.
(Hiljaa sisällä sydämessään hän tiesi, että tämä lupaus ei kestäisi päivääkään.)

Ja Aksu hei, kiitos onnentoivotuksista! Hyvin se menee ainakin toivottavasti xD
Ja mie itehän aina vaan valitan aktiivisuudestani, hiljaisuudestani ja kaikesta mahdollisesta. Omaksi huviksehan tätä tehdään ja näin cx ja jos TNF sanoo et oon aktiivinen niin en usko sitä koska mun pitää napata itteäni ihan kunnolla joku päivä niskasta kiinni >:D
Suzume

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Maalis 2015, 18:48

Nope nope. Ei Animeconiin, mut Desuun kylläkin sitten kesäkuussa, ollaan nyt nykyisen tyttöystävän kanssa käyty jo viitenä vuotena peräjälkeen eikä comboa katkasta nyt. Tänäkin kesänä cosseissa - tällä kertaa FF XII Fran ja Balthier ois suunnitelmissa. kaikki vaan mukaan .>>

Ja axsjsnacacag kolmas viikko työharjottelua pyörähti käyntiin, tulkaa nyt joku Tampereelle moikkaamaan .<

Aktiivisiahan me kaikki ollaan.... Paitsi sillon kun mun pitäis vastata peleihin... Itken henkisesti..
anteeksi kaikille... "Huomenna sitten.."
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 11 Maalis 2015, 08:53

minä olen tulossa tampereelle launataina. Käydään kissakahvilassa xD ja ktken, kun on koko päivä aikaa olla siellä. Mitä me tehään siellä? Onks siellä mitään peruukki kauppoja tai cosplay kauppoja yms? Help someone!

Animeconiin olis itselläni ollu suunnitelmat, mutta menenkin kielikurssille joka on juuri sen päällä. Ens vuonna sitten.
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Maalis 2015, 09:57

Oiskin rahaa tulla johonkin coniin täältä Pohjanmaalta... Ja vielpä jos olisi rahaa ja taitoa asun kokoamiseen...
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2015, 12:35

Mori kirjoitti:minä olen tulossa tampereelle launataina. Käydään kissakahvilassa xD ja ktken, kun on koko päivä aikaa olla siellä. Mitä me tehään siellä? Onks siellä mitään peruukki kauppoja tai cosplay kauppoja yms? Help someone!

Animeconiin olis itselläni ollu suunnitelmat, mutta menenkin kielikurssille joka on juuri sen päällä. Ens vuonna sitten.

Ainakin Punanaamio on tampereella, sen vieres pitäis myös olla fantasiapelikauppa jos moiset kiinnostaa. Eihän kumpikaan niistä oo lopettanut tosin? Tuskin.
Hämeenpuistoon päin ku menee puutarha- tai kauppakatua ni sielläki on joku naamiaisasu/peruukkiliike, en kyl kuolemaksenikaan muista sen nimeä ku aina tuli käveltyä ohi mut koskaan ei käytyä. Jos ois tampereella ni voisin tulla näyttäänki.

Pandanna kirjoitti:Ja axsjsnacacag kolmas viikko työharjottelua pyörähti käyntiin, tulkaa nyt joku Tampereelle moikkaamaan .<

Aktiivisiahan me kaikki ollaan.... Paitsi sillon kun mun pitäis vastata peleihin... Itken henkisesti..
anteeksi kaikille... "Huomenna sitten.."

Yyy mä just olin tampereella lähemmäs kuukauden pulsuilemassa isän nurkissa >:

Ja "huomenna" on aina hyvä päivä vastata ropeihin. Mäkin ajattelin eilen että "huomenna heti aamusta". Katotaan siirtyykö tääs "huomiselle".
Vois kyl keittää kahvii ja kattoo pyörähtääkö tää kirjotusvimma käyntiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 12 Maalis 2015, 01:47

Aksu on aivan oikeassa, vuonna kivi ja keppi animecon oli ilmainen, tosin silloin se oli myös todella paljon pienempi tapahtuma. Ja silti halvempi kuin esim desucon (ainakin frostbite oli sen päälle 10 euroa kalliimpi joten sinäänsä en menisi valittamaan.) Täällä muuten jostain syystä vallitsee yleinen yhteisymmärrys siitä että desu on tasoltaan hieman meh, en sitten voi itse kommentoida kun en ole käynyt mutta traconia ne kaverit suosittelee huomattavasti desun yli.

Ja niin suzume, tiedän tunteen, aina sitä ajattelee että ei sitten tuhlata, yllättäen sitten tulee vastaan joku demetorin levy tai touhou taidekirjat ja saadaan käytettyä niitä kohtuullisia kolminumeroisia summia vajaaseen viiteen minuuttiin... Mutta ei tänä vuonna, hyllyyn nimittäin ei mahdu (ihan niinkuin se olisi ennenkään estänyt.) Tietokone se on täälläkin minkä perään vähän kuolataan, tosin rehellinen pöytäkone erittäin todennäköisesti itse koottuna. Joten jos löytyy ihmisillä hyvää tietoutta siitä mitä kaikkea sinne sisälle tunkisi niin vois olla ihan jees (lähinnä järkevän yhteensopivuuden ja jäähdytyksen osalta, yleiskuvaa voi antaa se että lähdetään puhumaan jostain gtx970 näyttiksestä ja joku kohtalainen prossu siihen rinnalle, en ole tarkemmin sitä vielä valinnut joten ehdotuksia ja tietoutta otetaan vastaan.)

Ja niin ainahan niitä on ensivuonnakin niitä coneja, sillo sitten jos nyt ei jonnekkin pääse.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Suzume » 12 Maalis 2015, 19:59

AHHHHAhaaaaaa rahankäyttöni riistäytyi kyllä viime kesänä lapasista. Vain kaksi conia ja käytin niin paljon rahaa että loppuvuosi tuntui oikein OIKEIN köyhältä. Mutta just joku Touhou taidekirja tai sitten D.Gray-Manin Noche, niiin EIHÄN NIITÄ VOI SINNE JÄTTÄÄ: EI VAIN VOI.

Ainakin nyt Tampere Kuplii, Animecon ja toivottavasti Desucon ja Kokkocon. Ainniin, ehkä niitä kestätöitä vois hakea o/

EI OLE TOTTA rupesinko oikeasti suunnittelemaan uutta ihmishahmoa fykentunnilla vaikken oo saanu Calanonilla yhtä enempää pelattua. Miksi mieleni miksi ?! o3o no, tyyydyn tässä vaiheessa vaan sairaaan runsaaseen suunnitteluun- siinäpähän ideat muhii.
Suzume

ViestiKirjoittaja DailyStar » 12 Maalis 2015, 20:11

Miekin oon miettiny ystävien kanssa josko sitä mentäis Desuconiin yhessä ^^ cossattais Alice in Wonderland-tyyliin koko porukka.
Todella toivon että sais kesätöitä, nii vois vähän käyttää rahaakin elämässä XD

Mut hei Suzume! Mä en oo tänään oikein muuta tehnykkään ku miettiny uusia hahmosia tänne!
DailyStar

ViestiKirjoittaja Suzume » 12 Maalis 2015, 20:53

DailyStar kirjoitti:Miekin oon miettiny ystävien kanssa josko sitä mentäis Desuconiin yhessä ^^ cossattais Alice in Wonderland-tyyliin koko porukka.
Todella toivon että sais kesätöitä, nii vois vähän käyttää rahaakin elämässä XD

Mut hei Suzume! Mä en oo tänään oikein muuta tehnykkään ku miettiny uusia hahmosia tänne!

Uu tehkää sillai nää tai sit tää Alice Madness Returns-tavalla XD mutjoo itse haaveilen joskus pelin omistavani niin tuli ekana mieleen.... xD

Onneks mie en oo ainoo huh! Tuntuu että joskus ideoita vaan putkahtaa kuin maahan sieniä ja sitten on menoa :D
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2015, 21:08

Uudet hahmot on aina kivoja 8) Niitä odotellessa (muistakaa uudet liittyjät lukee säännöt hahmojenhyväksynnästä näin niiku hahmojenlisäämisen suhteen niin kaikki sujuu hyvin~ )
Ittelläkin ties kui monta houkuttelevaa ideaa mut kun en oo viimesimmäl ees pelannu yhtä peliä läpi ja ehkä mä nyt taas tyydyn nykysiin hahmoihini ja niiden kehitykseen parin vuoden ajaks, ennen kun mitään uutta tungen tänne >:<

Sain siivottua koko kämpän, nyt voin tyytyväisenä keittää iltakahvit ja istua koneen ääreen.

Also Alice cossaus kuulostaa coolilta 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja DailyStar » 12 Maalis 2015, 21:23

Nuo olis niin upeita cosseja *p* mut pitäydyn Hullun Hatuntekijän roolissa. Ei jotenkin ole Alice ollut oman luonteen mukainen :D

Ymmärrän kyllä hyvin kiinostuksen tuohon kyseiseen peliin. Se on itelläkin käyny mielessä (hankkiminen siis) mutta jatkuva rahapula...
DailyStar

ViestiKirjoittaja Mori » 12 Maalis 2015, 21:38

Muhahahahahahahahah!!!! Jos täällä cosseista puhutaan niin kaveriporukan kanssa päätettiin rupee tekee hakuouki animesta cosseja. Hijikata, saito ja heisuke olis ne hahmot joita cossataan. lyhintä heistä cossaan
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Maalis 2015, 09:45

Tää olisi tosi helppo cossi, jos on käynyt vähän salilla. Olenko muuten ainoa, jota ärsyttää tisseillä cossaaminen?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Mori » 13 Maalis 2015, 11:10

Et ole mohnis. Minäkin omistan nämä tissit, jotka häiritsevät elämääni. Ei pysty tanssii breaktanssia kuin miehet ja ne hölskyy ku juoksee ja niitä tuijotetaan. Ne on liian herut jos laitat liian ison paidan päälle jajajajaja...... Kyllähän näitä löytyy.

Nyt kun tuossa omassa cossissani on vähän avonaisempi kaulaaukko niin pitää teipata tissin kainaloihin xD. Onneks on pienet.
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut