Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Maalis 2015, 11:44

Ei, kun tarkoitin sitä, että jotkut cossaavat tissien kanssa vähän liikaakin. You know, heruttavat niitä tai muutoin cossaavat aina asussa, jossa tissit suorastaan hyppii muiden silmille. Isoissa rinnoissa eikä joidenkin hahmojen cossaamisessa ole mitään vikaa, mutta jotkut vain vievät nuo kaksi asiaa vähän liiallisuuksiin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Mori » 13 Maalis 2015, 12:17

Ai jaa ettänsellasta, juu olen toki nähnyt sellaistakin cossaaista. Ei oikein miellytä silmää ku ne sellaset yperisot ja cossista ei näy muu kuin tissit xD
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Maalis 2015, 18:03

Oottekp huomanneet miten aina kun mainitaan coneista niin puhe menee taas cosplayhin? Koska me olen, ja sei haittaa ainakaan mua koska olen intohimoinem cosplay-harrastaja itsekin. Mut anteeks kaikille joita ärsyttää.

Tisseillä cossaamisesta sen verran, että komppaan kaikkia. Son sekä ärsyttävää kun omat rasvapallot tulee tielle cosplayn kanssa, ja bindaus on kohtuullisen vaikeeta kun non mulla ainakin vähän isommanpuoleiset :/ mut sitten kyllä taas on tullut nähtyä niitäkin jotka suorastaan esittelee itseään vähän turhankin paljon, vaikka henk koht en dissaakaan paljastavia cosseja koska syyt. Mut ei silti liikoja tarvis jooko?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Suzume » 13 Maalis 2015, 18:39

Olen huomannut. xD mutta jos joitakin ärsyttää niin voidaanhan lopulta luoda joku conitöpö tai jtn.

Komppaan! Liika on kummiski aina liikaa vaikka jotkut cossit voisivat olla aivan mahtavia mut sit on aina se liian paljas pinta... tai ei nyt aina. Riippuu tilanteesta. Ja tissit on tiellä jos meinaa poikia cossia tiukoissa paidoissa. Joskus tuo ärsyttää ainakin minua koska olen itse tämän öhh... uhri? :<
Suzume

ViestiKirjoittaja Mori » 13 Maalis 2015, 19:42

Sanotaankk että ole huomannut. Se tulee vähän aina automaattisesti mukana, koska ihmiset haluu kertoo cosplay ideioita x3

No tissit on tissi ja sillä selvä. Minun mielestänk toiset saa cossata mite haluavat, kunhan eivät tee sitä aivan nuri kurin. Itse en kyllä ole ennen teipanut rintojani, jote saa nähdä mi kälaise vaurion saa aikaan xD. Pitää laittaa suoja kangas alle ennen teippausta.
Mori

ViestiKirjoittaja Ikane » 13 Maalis 2015, 21:55

Aaaahhh tissien teippaus :''D Tällä hetkellä meidän musikaalissa olen poika, ja joudun nyt olemaan tässä kolme kuukautta kolme päivää viikossa teipattuna/muuten ihme juttujen litistyksessä rintakehästä suurinpiirtein reiden puoliväliin. Tanssiminen, laulaminen, jopa puhuminen on aika jännää jos hengästyy liikaa :--D Saa nähdä kutistuisiko kaikki ylimääräiset läskit pois ainakin osittain tässä kevään aikana! xD

PS. Älkää laittako sellaista kiristyssidettä (ruskea), vaan harsositeet (valkeat) toimivat parhaiten. En myöskään teippiä suosittele elleivät rintanne ole pienet = vahingoittaa kiristyssiteen tavoin tietääkseni kylkiluita sekä keuhkoja --> saattaa tulla happivajetta(?) jos et saa henkeä : << Plus valkeat tuki/harsositeet joustavat hieman niin saatte happea! Been there done that.

PPS. Cosplay ja conit on aina hyvä aihe! Toki jos jotakuta tökkii tämä niin rohkeasti vaan ilmoille sana hep justiin : D
Ikane

ViestiKirjoittaja Mori » 13 Maalis 2015, 22:51

Ai siis jos on avonainen kaula aukko nii valkosta harsosidettä? XD Mut siis mulle tuntuu olevan ainut vaihto ehto toi teippaus... Koska se koko rinnan bindaus näkyis liian hyvin
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Maalis 2015, 13:31

Eipä ainakaan käy kateeksi näin miehenä tuo rintojen kanssa tuskailu. Paitsi, jos aikoisi itse cossia naishahmoa(olisin muutenkin vähemmän kaunis naisena). Cossaaminen vaan maksaa rahaa, jos ei osaa ommella itse ja yllätykseksi en osaa tippaakaan. Ihan en kuitenkaan viitsi muovipussi ja jesari-linjallekaan lähteä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 15 Maalis 2015, 16:09

Cossaaminen maksaa rahaa vaikka osaisikin ommella .< ainakin jos haluaa yhtään laadukkaampana tehdä kuten minä, eikä kelpuuta ihan mitä sattuu halpaa kakkaa. Ei siinä, jotkut halvatki kankaat on ihan nättejä mutta silleen.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Maalis 2015, 09:27

Hei, nyt kun on tässä ollut puhetta cossaamisesta niin ihan täydestä mielenkiinnosta kysynkin, että katsooko jengi täällä kuinkakin paljon animea?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Maalis 2015, 12:26

Ikane kirjoitti:PPS. Cosplay ja conit on aina hyvä aihe! Toki jos jotakuta tökkii tämä niin rohkeasti vaan ilmoille sana hep justiin : D

No pulina nyt ylipäätään on tarkotettu vapaalle keskustelulle ja cossauksesta tulee aina puhuttua kerralla vähän enemmän, ku täällä nii paljon harrastajia on. Joten jos joku kattoo ettei halua keskusteluun osallistua tai aihe ei itteensä kiinnosta niin aina saa koittaa vaihtaa puheenaihetta tai sitten yksinkertasesti olla ottamatta osaa, antaa toisten pulista jos juttua kerta on! :D
Herää vaan kysymys, kui moni on koittanu cossaa (tai varmaan lähinnä kaappicossausta) omia hahmojaan?

Mohnis, musta vähän tuntuu, että itse kukin kattoo täällä enemmän tai vähemmän animea. Josta tuli mieleen et pitäis kattoa Shidonia no Kishi jo vihdoista viimein kerta Crim sitä suositteli >:< Oon vaan niin laiska alottamaan mitään tai edes jatkamaan, jos menetän intoni edes hetkeks (aka millonkohan viimeks oisin kattonu Shingeki no kyojin ffs jäi seki kesken. "Kohta")
. Tarviin sen jonkun suositteleen mulle jtn, ennen ko ees alotan mtn. Niiko Forte just suositteli yhtä kirjaa, pakko tilaa se si ko rahee on, et pääsee lukeen 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kiifpro » 17 Maalis 2015, 12:52

Hellou ihmiset. ^^ *täysin pihalla mitä aluksi ollaan puhuttu*
kiifpro

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Maalis 2015, 12:54

Teretulemasta täälläkin, Kiifpro! Ja elä huoli, itse kukin on aina enemmän tai vähemmän pihalla kun pulinaan hyppää mukaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kiifpro » 17 Maalis 2015, 13:00

Uskon. :D Mutta eiköhän tähän aika pian pääse mukaan. ^^ Ja kiitos! Onkos täällä pulinoissa ja ylipäätään TNFssä kuinka aktiivista menoa?
kiifpro

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Maalis 2015, 13:14

Sanoisin että kausittaista hiljentymistä, mut kokonaisuudessaan semi aktiivinen paikka. Irl kiireet nyt aina syö itse kultaki aikaa jne, porukka ku opiskelee ja työskentelee. Mut kyl tääl porukkaa käy onlinessa päivittäin.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut