Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Maalis 2015, 08:37

Edelliseen yhtyen jep, täällä ollaan koulu- ja työkiireidenkin keskellä, mutta yleensä hiljaisen seuraajan roolissa. Sitten on niitä kausia kun kommenttia tulee kokoajan ja pulina saattaa vierähtää kaksi sivua eteenpäin yhdessä päivässä (silloin jos joskus nähdään "en tiedä mistä täällä puhutaan" -kommentteja). Jotta siis, tervetuloa mukaan Kiifpro, toivottavasti viihdyt! :> Kylläpäs meidän pelaajauntamme taas iloisesti lisääntyy. Uusi veri on aina hyvä *myhäilyä*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 18 Maalis 2015, 13:02

Juu, painottuu aikalailla kauteen ja päiviin. IRL:ssä on aina omat ongelmansa....

Tervetuloa vaan siis munkin puolesta.

Mulla on kakka päivä. Neljään ja sitten mun pitäs olla vielä pirteä lapsille illalla, mutta ei saakeli... Mul on vielä ruotsin verbikoe eikä mul oo aikaa lukee siihen xD. *repii hiuksiaan päästä* nut oikeesti... Mitä mä teen mun elämälläni.

Btw. Oon jonku aikaa jo työstäny uutta hahmoo, mut sen piirtäminen on aina niin hankalaa... Miksi mä piirrän liian vaikeita hahmoja??? Siitäkin tulee sellanen outolintu taas vaihteeksi
Mori

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Maalis 2015, 00:51

Mulla sen sijaan zombi kausi alkaa, nukkua, syödä ja olla töissä ei mitään muuta. Vapaa-aika menee nukkumiseen enemmäkseen.

Jei kohta on taas euroviisut. Sanon suoraan, että ärsyttää melkein kaikki biisit ovat todella matkittuja jostakin. Liikaa Time ja Love kappaleita. Jopa Austraalian biisi muistuttaa Bruno Marssia. Israel muistuttaa Queens ja Timberlake sekoitukselta. Kaikki ovat täysin saman tyylisiä 50-luku tai Adele tyylistä. Pari punkkia. Onneksi on ruotsi mikä vie kaikki noi biisit toiseen maailmaan. Hyvä Måns Zelmerlöw ja nyky tekniikka. Valkovenäjä ja Sveitsi ovat Ruotsin jälkeen mun lemppareita. Pahoittelut, jotka vihaavat euroviisuista. XD
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Maalis 2015, 11:06

En tiiä, onko joku jo ehtinyt tästä pulisemaan tai onko kyse vaan omasta koneesta, mutta huomasin että yllättävän moni linkki foorumilla vie syystä x johonkin ponnahdusikkunamaiseen mainospaikkaan.

Ja tervetuloa munkin puolesta o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2015, 12:02

Lotdow kirjoitti:En tiiä, onko joku jo ehtinyt tästä pulisemaan tai onko kyse vaan omasta koneesta, mutta huomasin että yllättävän moni linkki foorumilla vie syystä x johonkin ponnahdusikkunamaiseen mainospaikkaan.

Ja tervetuloa munkin puolesta o/

Meinaatko sivustoa, jossa mainostetaan jtn pikavippejä jne?

Meinaan. Ne kaikki linkit, jotka vie vanhan foorumin puolelle, on muuttunu just ko. linkeiks. foorumi.info kun lopetti, niin niistä sivuista muuttu vaan tommonen mainossivu.
Täten ois ihan kiva jos jokainen vanhalta foorumilta asti ollu pelaaja kattois ne linkkinsä läpi - varsinkin ne linkit, mitä allekirjoituksiinsa on pistäny. Myös jos availette linkkejä foorumilla, niin en suosittele avaamaan mokomia jotka vie foorumi.info - nimiselle sivustolle.

Mikäli taas meinaat jotain muuta Lotdow, en tiedä mistä puhut.

Zombikausi kuulostaa tutulta, mullakin on semosia.
MUT EUROVIISUT YES. PARTY HARDY.

Kaks kuukautta hurahti hirveen nopeeta. En oo tehny mitään mitä piti ja nyt kun jakso vaihtuu niin vähän kuumottaa taas. "huomenna".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Maalis 2015, 16:32

Aksutar kirjoitti:Meinaatko sivustoa, jossa mainostetaan jtn pikavippejä jne?

Meinaan. Ne kaikki linkit, jotka vie vanhan foorumin puolelle, on muuttunu just ko. linkeiks. foorumi.info kun lopetti, niin niistä sivuista muuttu vaan tommonen mainossivu.
Täten ois ihan kiva jos jokainen vanhalta foorumilta asti ollu pelaaja kattois ne linkkinsä läpi - varsinkin ne linkit, mitä allekirjoituksiinsa on pistäny. Myös jos availette linkkejä foorumilla, niin en suosittele avaamaan mokomia jotka vie foorumi.info - nimiselle sivustolle.

Mikäli taas meinaat jotain muuta Lotdow, en tiedä mistä puhut.

Juuri tästä puhun, kiitos
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 29 Maalis 2015, 22:11

Parjataanko me nyt mainoksia? Eeppistä. Minä näen usein eri paikoissa näitä "Meet Asian/Russian/Ukrainian beuties". En ole koskaan vielä koskenut niihin linkkeihin, koska niissä ei koskaan ole miehiä. Aina vain naisia. Pyh.

Uudessa hiusvärissä jota ostin, paketissa luki "suojaa korvat vaseliinilla". Täytyy sanoa, että oli kummallinen lause, en oikein tiedä, mitä siitä ajattelen, enkä usko, että vaseliini auttaa yhtään mitään.
Forte

ViestiKirjoittaja DailyStar » 30 Maalis 2015, 12:51

Forte kirjoitti:Uudessa hiusvärissä jota ostin, paketissa luki "suojaa korvat vaseliinilla". Täytyy sanoa, että oli kummallinen lause, en oikein tiedä, mitä siitä ajattelen, enkä usko, että vaseliini auttaa yhtään mitään.

Mut korvien suojaaminen ylipäätänsä millä tahansa rasvalla auttaa siinä ettei tuu niitä ärsyttäviä tahroja korvalehtiin. :D Ite oon aina suojannu perus käsirasvalla ja auttaa kyl hirmusesti.
DailyStar

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Maalis 2015, 19:36

Pöh. En ole suojannut korviani enkä mitään muutakaan koskaan, ja aina on pysynyt väri hiuksissa ja korvat päässä. Sitä paitsi, oli äärimmäisen siistiä olla hetken aikaa täysin sininen, kun väriä tarttui kaikkiin muihinkin kohtiin, kuin hiuksiin. Otin siitä kaiken riemun irti suihkussa!

...Mahdoinkohan paljastaa nyt liikaa?

Edit! Huijasin juuri erään ystäväni liittymään tänne! (Ja nyt kun hän näkee tämän, hän varmaan peruu liittymisensä)
Forte

ViestiKirjoittaja Ay » 01 Huhti 2015, 20:43

Vanhassa foorumissa mullekkin tuli pongahdus sivuja missä oli mitä kaikkea mainoksia.

Zombeus taas alkaa, kun pääsi kyläilystä. Kyläily piti kestää yhden päivän vaan jäi kolmeksi, kun lunta alkoi sataa. Ei olisi pitänyt vaihtaa auton renkaita vielä.
Mutta mulla onki herätys kolmelta, kun tunin ajomatka töihin missä täytyy olla 05.00 paikalla. Apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Unet jäävät pienelle. Kun ei ole edes hyvää uni rytmisyyttä. Onneksi minua väsyttää toissapäiväisen valvominen.

Mutta onneksi kohta tulee ihan viikonloppu missä saa pukeutuu asusteeni mitä olen tässä vehkeillyt. Pin up Girl ja Musten lesken tyylisen asunen.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Huhti 2015, 07:38

Forte kirjoitti:Pöh. En ole suojannut korviani enkä mitään muutakaan koskaan, ja aina on pysynyt väri hiuksissa ja korvat päässä. Sitä paitsi, oli äärimmäisen siistiä olla hetken aikaa täysin sininen, kun väriä tarttui kaikkiin muihinkin kohtiin, kuin hiuksiin. Otin siitä kaiken riemun irti suihkussa!

...Mahdoinkohan paljastaa nyt liikaa?

Edit! Huijasin juuri erään ystäväni liittymään tänne! (Ja nyt kun hän näkee tämän, hän varmaan peruu liittymisensä)

Punasen värin kans on kiva leikkii crime sceneä kun on aika huuhdella. Niin paljon punaista.

Hohohoo, uusia uhreja forkalle. Liittymisviestejä odotellessa.
Taas oli porukkaa yrittäny kirjautua vaan suoraa foorumille. Suurin osa niistä on kyllä selviä botteja tjsp mutta sillon tällön näkyy myös ihan selviä suomalaisia yrittämässä foorumille ennen kun on edes mitään viestiä tullu sähköpostiin indikoiden liittymistä >: Pitää vaan raa'asti poistaa ne ja kattoo koska porukka hokaa ne liittymisohjeet lukea.

Nghf, väsyttää nii vietävästi, tuli Crimin kans valvottua kolmeen asti yöllä ja nyt pitäis jaksaa lekurille mennä. Sentään sain itteni ylös ilman et Crimin herätin. Ainakin melkein. Sori Crim ei pitäny sun jalan päälle möyriä.
Jos jokin on lagitus aamu niin sitten tämä.

Ay kirjoitti:Vanhassa foorumissa mullekkin tuli pongahdus sivuja missä oli mitä kaikkea mainoksia.

Zombeus taas alkaa, kun pääsi kyläilystä. Kyläily piti kestää yhden päivän vaan jäi kolmeksi, kun lunta alkoi sataa. Ei olisi pitänyt vaihtaa auton renkaita vielä.
Mutta mulla onki herätys kolmelta, kun tunin ajomatka töihin missä täytyy olla 05.00 paikalla. Apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Unet jäävät pienelle. Kun ei ole edes hyvää uni rytmisyyttä. Onneksi minua väsyttää toissapäiväisen valvominen.

Mutta onneksi kohta tulee ihan viikonloppu missä saa pukeutuu asusteeni mitä olen tässä vehkeillyt. Pin up Girl ja Musten lesken tyylisen asunen.

Yyyup, sinne p1.foorumi.info sivustolle vievät linkit on tosiaan niitä vanhan foorumin linkkejä ja niitä ei kannata avata. Tietääkseni ne ei kyllä oo mitään vaarallisia et siitä avautuu vaan se mainos sivu, mutta me kaikkihan vihaamme mainoksia ja varsinkin pop up tyylisiä sellaisia.
Also pin up girl ja mustanlesken tyylinen asu on jotain mitä tahtoisin nähdä.

MUT HEI PÄÄSIÄISLOMAT. Onko porukalla paljonkin suunnitelmia hieman pidemmälle viikonlopulle?
Me nyt Crimin kans varmaan riehutaan kahdestaan naggilassa ja katotaan mitä saadaan aikaan. Pitäis kattoo potterit maratonina, mut ollaan tuijotettu vaan Hell's kitcheniä lähemmäs kaks tuotantokautta putkeen 8|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Huhti 2015, 13:04

Pääsiäinen! Kotiin pohjosempaan lomalle ovo tälläkin hetkellä seison Ylivieskan rautatieasemalla odottamassa äitiä hakemaan jee! Ja kuka osaa auttaa mua kun mun läppäri ei näytä hiirikuvaketta eikä anna tehä mitään .< pitäis saada se toimimaan äkkiä, nyt inspais jopa kirohäröillä!

Ihan jees käydä kotona välillä =v= kissan oisin halunnu mukaan mutta junien lemmikkipaikat vähän täynnä. No onneks on olemassa se kultainen rakas joka suostuu vahtimaan munkin kattia tän ajan. Minä vaan kotia syömään suklaata ja lahnaamaan. Ihastuttavaa.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 10 Huhti 2015, 18:07

Osaako kukaan sanoa/suositella mitä pelaisin koko lauantain ja sunnuntain välisenyön? Kun olen ryhmän kanssa menossa pelitaloon helsingissä pelaamaan koko yön. (Mitään ideaa siinähä ei ole, ku perjantajn ja lauantain välinen työ olisi ollut viisaampi, olisi saanut nukkua...) Niin mutta sieltä kyllä ötyy tuota pelitarjontaa, mutta kun niistä peleistä en ole koskaan kuullutkaan, enkä koskaan pelannut mitään, niin ehdotuksia tällaiselle avuttomalle aloittelijalle? xD
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 10 Huhti 2015, 19:26

vai että pelejä pitäisi suositella. Noh, minäpä suosittelen sitten. Itse menisin linjalla league of legends ja age of mythology varsinkin jos on porukalla menossa (koska moninpelit.) Oikeastaan kaikki muutkin strategiapelit (esim warcraft3, starcraft ja civilisation) , MOBAt (lolin lisäksi taitaa olla lähinnä dota2 ja smite) ja fps:sät (kuten nyt vaikka joku cs, yms räiskinnät joista en itse niin paljoa pidä.) Riippuu täysin siitä mistä sattuu itse pitämään, tietenkin voithan sinä porukaltas kysyä että mitä he haluavat ottaa jos yhdessä satutte pelaamaan. Sitten jos haluaa olla epäsosiaalinen niin vaikkapa skyrim on sellainen tuttavuus jolla saa melko vaivattomasti yhden yön kulumaan. Mutta jälleen kerran kyse on lähinnä siitä mistä itse sattuu tykkäämään
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Huhti 2015, 19:25

Myönnän olevani henkilö joka nauraa omille vitseilleen, mutta selasin tossa vanhoja viestejä ja löysin Cryptin kakkumaakarit ja itkunauroin omalle sutkautukselleni Dragon Age - Ovens of Crypt. Olenpas hulvaton.
Välillä ku luen omia vanhoja Pulla-ropetuksiani niin nauran niissäkin omalle nokkeluudelleni, hohhohhoh. Kauhee vitsinarsisti :D Kertokaa nyt hyvät ihmiset että tekin nauratte omille jutuillenne, oli ne vanhoja tai ei.

Lisäksi luin mun ja Ikanen peliä läpi ja muhun iski kaoottinen ropehimo, mutta mun opiskelu on nyt hektisimmillään niin en uskalla alottaa uusia pelejä ku tiedän että sit ne seisoo :'( Nyyh. Ja se ei oo kivaa.

Parhaita pelejä kamujen kans on kyllä Castle Crashers ja BattleBlock Theater sekä tämmöset hassut pienet moninpelit - ainakin ite tykkään. Ja kaikki lego-pelit. Ja CS on hassu moninpeli jos on äfpeeässän ystävä.
Mikäli puhuitte lautapeleistä tms niin Eclipse ja Magic the Gathering sun muut on todettu ainakin hyvin aikaavieviksi, joskaan en oo ikinä pelannu ite.

Mitä teille kuuluuuuuuuuuuu c: Tää opiskelu ja pänttäys on ihan kakapylystä. Quolen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna