Lotdow kirjoitti:En tiiä, onko joku jo ehtinyt tästä pulisemaan tai onko kyse vaan omasta koneesta, mutta huomasin että yllättävän moni linkki foorumilla vie syystä x johonkin ponnahdusikkunamaiseen mainospaikkaan.
Ja tervetuloa munkin puolesta o/

Aksutar kirjoitti:Meinaatko sivustoa, jossa mainostetaan jtn pikavippejä jne?
Meinaan. Ne kaikki linkit, jotka vie vanhan foorumin puolelle, on muuttunu just ko. linkeiks. foorumi.info kun lopetti, niin niistä sivuista muuttu vaan tommonen mainossivu.
Täten ois ihan kiva jos jokainen vanhalta foorumilta asti ollu pelaaja kattois ne linkkinsä läpi - varsinkin ne linkit, mitä allekirjoituksiinsa on pistäny. Myös jos availette linkkejä foorumilla, niin en suosittele avaamaan mokomia jotka vie foorumi.info - nimiselle sivustolle.
Mikäli taas meinaat jotain muuta Lotdow, en tiedä mistä puhut.
Forte kirjoitti:Uudessa hiusvärissä jota ostin, paketissa luki "suojaa korvat vaseliinilla". Täytyy sanoa, että oli kummallinen lause, en oikein tiedä, mitä siitä ajattelen, enkä usko, että vaseliini auttaa yhtään mitään.
Forte kirjoitti:Pöh. En ole suojannut korviani enkä mitään muutakaan koskaan, ja aina on pysynyt väri hiuksissa ja korvat päässä. Sitä paitsi, oli äärimmäisen siistiä olla hetken aikaa täysin sininen, kun väriä tarttui kaikkiin muihinkin kohtiin, kuin hiuksiin. Otin siitä kaiken riemun irti suihkussa!
...Mahdoinkohan paljastaa nyt liikaa?
Edit! Huijasin juuri erään ystäväni liittymään tänne! (Ja nyt kun hän näkee tämän, hän varmaan peruu liittymisensä)
Ay kirjoitti:Vanhassa foorumissa mullekkin tuli pongahdus sivuja missä oli mitä kaikkea mainoksia.
Zombeus taas alkaa, kun pääsi kyläilystä. Kyläily piti kestää yhden päivän vaan jäi kolmeksi, kun lunta alkoi sataa. Ei olisi pitänyt vaihtaa auton renkaita vielä.
Mutta mulla onki herätys kolmelta, kun tunin ajomatka töihin missä täytyy olla 05.00 paikalla. Apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Unet jäävät pienelle. Kun ei ole edes hyvää uni rytmisyyttä. Onneksi minua väsyttää toissapäiväisen valvominen.
Mutta onneksi kohta tulee ihan viikonloppu missä saa pukeutuu asusteeni mitä olen tässä vehkeillyt. Pin up Girl ja Musten lesken tyylisen asunen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa