Arvostele edellisen kappale

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Marras 2011, 18:28

Minun mielestä kappale kertoo mainiosti ihanan surullisella tavalla siitä kuinka moni nykyään on yksin, eikä sitä huomata ennenkuin on liian myöhäistä, hiljaiset avunhuudot eivät vaan tule huomatuksi. Ja tuokin niin ihanalla tavalla verrattuna fantasiaan, sanoisin että täys kymppi.


Set the world on fire

Fight for all you known when your backs against the wall, stand against the liars.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 12:53

Ei ihan sellaista, mitä itse kuuntelisin, mutta kappale on ihana, laulu ja musiikki ospivat hyvin yhteen ja ovat yhdessä hyvin voimakas pari. Taidan kuunnella tämän pariinkiin kertaan vielä... :D EDIT: Numeroksi tästä antaisin 9-

Beautiful ones
Templer
 

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 14:58

Pidän yllättävän paljon kyseisestä bändistä ja biisi on hyvä, siinä on tempoa, ajatusta ja bändilleen ominaista olemusta. Lyriikka toimii, mutta kyseinen kappale ei ole silti parhaimmistoa, vaikka se hyvä onkin. Siitä ehkä puuttuu sellainen kliimaksi ja se jää kovin..hiljaiseksi. Mutta silti, 8 : )

Manan lapset (huom! Intro kestää 1.10 minuuttia, kyllä sitä laulua tulee : D)
Forte
 

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 16:27

Kun tuon intron sain kuunneltua ja sitä laulua kovasti odottelin kuunnellen samantempoista musiikkia, niin alkoi siinä jo hetken tulla aika ontto olo. Kun laulu alkoi, niin olin vähän öö... ja teki mieli aloittaa jo introkin alusta. Ei siis paha, mutta tämä ei ole sellaista musiikkia jota kuuntelen, ensinnäkään sanoista ei saa selvää ja muutenkin... :| 6- ei ollut ihan minun musiikkia ;D

Broken
Sitten mennään tähän minun lempibändiini eli Sonata Arcticaan <3
Templer
 

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 00:35

No tää on ollu pitkään hiljasena. Herätän sen eloon.

Sonata arctica aina plussaa mut ko kappale on vähän turhan tasapaksu mulle, odotin jotain räjähtävää jo melkein alusta. Tai sitten kyse on vaan mun mielentilasta, tarviin räjähtävää nyt. Muuten hieno biisi, tykkään <:

Alan Parsons Project - I am A mirror
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Michyy » 25 Heinä 2014, 20:33

Suoraan sanottuna en tiedä. Ei ehkä eniten kuuntelemiani tyylejä mutta se ei siitä myöskään huonoa tee. Jostain syystä tuosta tuli myös sellainen "jenkkisarjan tunnari" fiilis. Eli siinä yhteydessä jos tuon tyylistä musiikkia kuulisin niin en todellakaan yllättyisi, ihmemielikuvat. Joten lopullinen mielipiteeni on neutraali 7.5 ja ei tarpeaksi "hyvää" kitaratrackiä että voisin sanoa sen kuuluvan henkilökohtaisten suosikkien listaan (joka on kuitenkin kohtuullisen laaja)

Foreground Eclipse - Storytellers
Bändi josta itselläni on hyvin kaksijakoinen mielipide. Toisaalta tykkään ja toisaalta edustaa asioita joita en vain voi musiikissa ymmärtää.
Ja teen jotain poikkeuksellista ja tarjoan toisen biisin vaihtoehdoksi^^ Foreground Eclipse - (I Don't Need Any Titles To This Song!)
Eli kumpi tahansa noista tai jos haluat voit myös molemmista tehdä.
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Janni » 25 Heinä 2014, 21:01

No arvostelen ton ekan vaihtoehon :3 Mahtava sähkökitara heti alkuunsa ja laulajan söpöääni sopi hyvin sekaan, plus kiva mörinä puolivälissä ja tupla basarit <3 Tämä tais livahtaa talteen soittolistalle :3

DECO*27 - Love Distance Long Affair
Janni
 

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Michyy » 29 Heinä 2014, 23:20

Yllättävän hyvä biisi. Tykkään aika paljonkin. Ehkä vähän popimman oloinen mutta se ei tosin pääse haittaamaan, tykkään laulusta ja jpop on kuitenkin aina parempi kuin normi pop. Oliko tuolla biisillä muuten paljonkin tekemistä vocaloidin kanssa kun ei kuulosta hirveän keinotekoiselta tuo ääni verrattuna joihinkin muihin vocaloid biiseihin? No jokatapauksessa tuo eksyy jonnekkin muistin perukoille, pitää vähän pitää silmällä muitakin tuosta suunnasta tulevia biisejä.

Xi-on: scarlet chain
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Elo 2014, 02:07

Aika perus touhou meininkiä. En mikään varsinainen fani ole, mutta kyllä tämä nyt kerran kuunteleman myötä meni, eikä sitten taas semmoinen biisi ole, minkä haluaisi vaan ohittaa jos uudestaan pärähtäisi soimaan. Kelpo kauraa, sanotaan näin, vokaaleja kuitenkin kaipasin. Tykkään henkilökohtasesti enemmän semmosesta symfonisesta instrumentaalista, kuin tämmösestä kitara taiteilusta, johon on syntikat ja rummut lyöty kylkeen <:

Love Again - Pentatonix
Koska Pentatonix ja a cappella o3o
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Helmi 2015, 16:23

Nää on näitä biisejä mihin itte en IKINÄ törmäis mut sitten kun joku ymmärtäis linkata mulle, niin rakastuisin heti. Eli toisin sanottuna yes plz tykkään.

Rollin stones - Paint it Black
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Suzume » 13 Maalis 2015, 19:16

Musiikintunnilla oon bassossa ja vastuussa tästä kappaleesta joten hyvin menee! o/ (Tosin pidän meidän bändin versiosta ehkä enemmän?XD)

AMBER- Shake That Brass
Suzume
 

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Maalis 2015, 09:24

Holy Neon Heaven, Batman! Olen niin kahden vaiheilla englannin ja korean yhdistämisestä. Korea kyllä toimii aina, mutta en ole ikinä paljoa välittänyt näistä kielisekoitusbiiseistä. Jäi hieman päähän soimaan. Osittain mukavalla tavalla ja osittain ärsyttävällä. Ei huono!

Dethklok - Face Fisted
Tiedän, että rakastatte tätä kuitenkin.
Mohnake
 

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja kiifpro » 18 Huhti 2015, 21:55

Ei aivan iskenyt kyllä itseeni, vaikka joissain väleissä pakko oli todeta, että ihan jees sanat. Itse en aivan tälläistä musiikkia kuuntele, vaikka toisaalta ymmärrän, miksi jotkut tästäkin tykkäävät.

Skillet- Salvation
kiifpro
 

Re: Arvostele edellisen kappale

ViestiKirjoittaja Michyy » 18 Huhti 2015, 22:26

Noniin, sanotaan vaikka että skillet on yksi henkilökohtaisista suosikkibändeistäni heti touhoumusiikin ulkopuolelta. Ei välttämättä paras biisi bändiltä muttei myöskään huonoin, loppujenlopuksi 5/5 ja kuuntelen skilletin musiikkia sekoituksen kera pitkälti joka ikinen auto- ja/tai junamatka. Joten suosittelen myös muille ainakin kokeilemaan, niin tuota kuin myös muutakin tuotantoa.

Rise against-Paper wings
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron