Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Huhti 2015, 16:32

CRIM PELASTAA. Jälleen.
MmMmm League. Oon varmaan tasan kaks kertaa pelannu ja päätin et se ei oo mun peli. Musat ja hahmot kyl on kivoja, mut itte pelaamisesta en välitä 8) Ennemmin Smite. Jota oon tasan kerran pelannu. Oon aktiivinen ja silleen. Mutkun yksin on niin tylsää pelaa, oon seurapelaaja :(

Viikonloppu oli ja meni, kaikkee piti tehä mut hups, pelaillenhan se aika lähinnä kulu (kiitos seurasta Crim). Mut onneks on kevät ja lumet sulanu ja aurinko kurkkii, sitä jotenki piristyy aina kivasti kesän lähestyessä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 19 Huhti 2015, 17:48

Crim da Savior.

Jeaah Aksu! Parannellen ja parannellen! Eilen pääsin jo maalaamaan ja niin innoissani olin että vesivärit lensi lattialle enemmän kuin kerran (hups) 83
Mun viikonloppu ja viime viikko meni ylläksellä. Rakastuin niihin mäkiin ja vedin kuin pieni rasvattu salama laudallani. Lumimyrksy teki elämästä vähän enemmän extremeä -lumivyöryvaara neljä viidestä kriittisyyspisteestä ja näkökenttä 4-7m - mutta ainakin oli hauskaa!

Nyt huomenna junalla Tampereelle tettiin. Eihän tässä ehtinyt kuin vasta purkaa tavarat niin heti uuteen reissuun, huoh.
Suzume

ViestiKirjoittaja Michyy » 19 Huhti 2015, 19:14

No niin sillätavalla mori. Ja pistäkääs ihmiset serveriä ja nimimerkkiä jakoon, aina liian vähän seuraa siellä lolin puolella. Omat nimimerkit on eune puolella lurepure ja euw puolella lurepure36, enemmän viihdyn eastilla.

Viikonloppu ollut aika lasikanpuoleinen, mitään saanut oikeasti aikaseks mutta syytän sitä kun kaveri nakitti minulle yhden vapputapahtuman julisteen tekemisen ja väkersin sitä sitten yrittäen saada jotain julkaisukelpoista aikaan deadlineen mennessä. Mutta hyviä motivaattoreita tuollaset projektit kyllä on, piirtää parissa päivässä enemmän kuin yhdessä kuukaudessa normisti. Ehkä sitä täältä jossain vaiheessa osaisi taas aktivoitua ja alkailla peleihin vastailemaan... mutta vain ja ainoastaan ehkä^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Mori » 19 Huhti 2015, 19:35

U oh! Oke Michyy, mutta jos löydän en tiiä xD miun nimeni siellä on linseed! xD kaveri keksi nimen, naurettiin sille sitte yhdessä. Mut joo, en tiiä näistä eastistä ja jostain mut kai mä eastissa oon? O___O En tiiä koita löytää xD

Köhkröm niin Michyy :'D Pelivastaus olsi edistävä.No ei mikään kiire ole :D
Mori

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Huhti 2015, 20:54

Ou jeah! Fortella on nyt uusi, hieno ja mielettömän upea kone, jota olen mielettömän huono käyttämään. Windows 8 tuhoaa aivosoluni. Miten toimii tämä tässä nyt näin? D: Haluan myös hienon taustakuvan, ehdotuksia?
Forte

ViestiKirjoittaja Janni » 21 Huhti 2015, 00:00

Forte kirjoitti:Ou jeah! Fortella on nyt uusi, hieno ja mielettömän upea kone, jota olen mielettömän huono käyttämään. Windows 8 tuhoaa aivosoluni. Miten toimii tämä tässä nyt näin? D: Haluan myös hienon taustakuvan, ehdotuksia?

Jos ongelmii on Windows 8 kaa nii tubesta löytyy ihan kunnon videoita missä näytetään kuinka sitä järjestelmää ajetaan. Itekki tuijotellu monia videoita, jos oon opetellu esim jotaki uutta ohjelmaa :D ja taustakuvaksi joku hieno fantasia maisema <3
Janni

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Huhti 2015, 10:13

Helloooooo darlinggssss arvatkaa kuka vastailee peleihin tänään töiden ja kaupan jälkeen! Näin puolen vuoden kuluttua. Antakaa anteeksi. Kirjotan muutenkin tänään niin siinä samallahan sitä kun inspaa kerta nii c. Olokeet ylypeet minust. Pitääpi ruveta vähä kartottaa mitä missään tapahtuu.

ja vui herranen aika, mulla tulee heinäkuussa kolme vuotta foorumilla täyteen, joko saan alkaa kutsua itseäni jokski muuksi ku uudeks pelaajaks? OuO
Danna on kikseissä taas. Anteeksi. Mitä kuuluu porukalle?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Huhti 2015, 10:58

Suzume kirjoitti:Crim da Savior.

Jeaah Aksu! Parannellen ja parannellen! Eilen pääsin jo maalaamaan ja niin innoissani olin että vesivärit lensi lattialle enemmän kuin kerran (hups) 83

Crim on ollut pelastajamme siitä lähtien, kun vanhalla foorumilla löysi tavan palauttaa viestejä sen foorumi.infon kaatumisen jälkeen, jonka johdosta kasa uusimpia viestejä katos taivaan tuuliin 8) Voi vanhaa forkkaa, ainoa mitä siitä jäi kaipaamaan oli se ulkoasu.

Mutta hyvä että ranne on jo paranemaan päin O3O Hemmeti ku tekis ittekin maalaa taas pitkästä aikaa, viimeks maalasin pääsykokeissa.

Uudet koneet on aina kivoja, vaikka niihin ny joutuukin totutteleen 8)

Pandanna kirjoitti:Helloooooo darlinggssss arvatkaa kuka vastailee peleihin tänään töiden ja kaupan jälkeen! Näin puolen vuoden kuluttua. Antakaa anteeksi. Kirjotan muutenkin tänään niin siinä samallahan sitä kun inspaa kerta nii c. Olokeet ylypeet minust. Pitääpi ruveta vähä kartottaa mitä missään tapahtuu.

ja vui herranen aika, mulla tulee heinäkuussa kolme vuotta foorumilla täyteen, joko saan alkaa kutsua itseäni jokski muuksi ku uudeks pelaajaks? OuO
Danna on kikseissä taas. Anteeksi. Mitä kuuluu porukalle?

DANNA MY LÖVE olet palannut, olen ylpeä<3 . Hyvä, hienoa, mä meinasin jo turhautua Sethosin kanssa kun sä olit poissa. Puolen vuoden ropetus tauot ei kyl oo harvinaisia, mitä nyt seittemän vuoden aikana seuraillu tätä menoa. Aina ei vaan inspaa itse kullakin.

Ja kolme vuotta on jo ihan kiitettävä aika, voit nyt kutsua itseäsi jäseneksi.

Yh, vappu lähestyy ja mä haluaisin vappupallon. En ees tiedä mikä into niissä enää näin aikuisiällä ois, mutta tahdon silti. En kyllä oo hankkinu vappupalloa moneen vuoteen, turhan kalliita. Ehkä pitäis silti kehitellä jotain kivaa vapuks eikä vaan istua kotosalla.
Onko muilla suunnitelmia vapun suhteen?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Huhti 2015, 11:28

AKSU MY DARLING <3 I'M BACK FINALLY, enää ei tarvi turhautua Sethosin kanssa, Azure on täällä taas .>
VAPPU me haluan simaa ja munkkeja kotoa mutta ei ole rahea lähteä Pohjois-Pohjanmaalle ku just pääsiäisenä olin D. Ehkä äiti maksaaaaaa
Ja jeeeeee olen jäsen!
antakaa anteeksi mutta HOLYSHIAAT AGE OF ULTRON <3 Oltiin eilen ihanan Bizaran kans kattomassa Plevnassa maailmanensi-iltaa ja voi luoja en kestä se oli täydellistä voi luoja hnnnngh kuolen Hawkeye on ihana ja Quicksilver ja Scarlet Witch ja Tony ja Steve ja Thor ja Natasha ja Bruce ja KAIKKI VOI LUOJA MEN KESTÄ
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 25 Huhti 2015, 02:45

Syön kello 02.44 sinisiä pullia. Miksikäs ei.
Forte

ViestiKirjoittaja Norgh » 26 Huhti 2015, 19:59

Jessöörie. Minuakin varmasti näkee pitkästä aikaa! Niille jotka eivät tunnista minun örveltävää nimikettä niin mainitaan että hahmoissani on Finleyn kylän kreivi. Olen toki ollut suhteellisen epäaktiivinen (tilillä nolla peliä, mutta peräti yksi teemapeli pystyssä) koska on ollut paljon erillaisia juttuja minulla, mitä en tohdi edes myöntää. Voin toki olla sinällään syntinen, koska olen ollut tässä enemmän innokas kirjoittelemaan omaa blogia kuin tänne yhtään mitään. En ryhdy mainostaa blokia sääntöjen puitteissa enempää mut sen linkki löytyy minun esittelyissä (and it would change your whole life in Moomins world MBWHAHAHAHAAHAA!).

Mut jos nyt voisi jotenkin selittää oman hahmoni "hiljaisuuden" niin Hänen Ylhäisyytensä Finleyn kylän kreivi Jarle Tzot sattui sairastumaan keuhkokuumeeseen juuri ennen markkinoita, joten hänestä ei paljoakaan kuulunut eikä näkynyt. Tämä ehkä enemmän näkyi pienissä hintojen heitoissa myydyissä tuotteissa sekä reilumman oloisissa vedonlyönneissä. Tässä pistän vielä yhden tarinan runo/tarinanurkkaukseen, vaikka se ei kerrokaan lähes tulkoon tippaakaan itse kreivistä, mutta siitä voisi olla jonkin tasoinen ikävä uutisen pohja hänen jalomielisyydestä.

Pitäneet tässä vaikkapa ruveta väkertää luonnoskarttaa Finleystä....
Norgh

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Huhti 2015, 21:37

Aksutar kirjoitti:Yes. Join us. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Pelaat kaikki kolme ja DLCt ja sit voidaan itkee yhdessä. Crim ja Ivy ja Lotdow ja Agna ja Nipustin ja ja ja ja ketkä kaikki muut niitä nyt oli pelaillu. 5/5 suosittelen kaikille anyway.

Kyllä! Liity kaartiimme, Pandanna. Huippumahtispelisarja, 1/1 täysi piste, suosittelen valtavasti. Ja Bizaralle kans täältäkin terkkuja sit kun seuraavan kerran näet :>

Aksutar kirjoitti:Voi voi voi voi Agna mun aamuni ei saa alkaa näin, ei näitä muistellen. Virne heti aamusta naamalla onko tämä nyt kaunista. Major bottom. Kyl mä vielä joskus sulle niitä kuvia piirrän.

Odotan kärsivällisesti että kauniit tarinat saavat jatkoa. Piirrän sulle sillävälin Jerrellin murhaamassa Haraldia.

Ropetuttaaaaaaaa. Pitäis opiskella niin juutanasti ja tehdä vielä Lotalle synttärikorttikin. Lotdow 17v vappuna. Omg. Älä yritä tulla sieltä täysi-ikäisyyttä kohti sinä senkin pieru.

ON NÄLKÄ. Haluaisin kokeilla uusia cooleja ruokia. Ehdottakaa mulle jotain.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Huhti 2015, 22:45

Oooohohoho kerron kerron terkkuja kullalle .>> Tossa kun vielä sitä näkee 24/7 vielä muutaman viikon. Son erittäin otettu siitä että te jaksatte muistaa sitäkin palloa vielä.
Siltä tuli terkkuja takasin näin DA:han liittyen että "Alistair." Ja että se haluaa Dorianin. Kaunista.
JA PELAAN KUN SAAN KÄTENI NIIHIN KAIKKIIN MUTTA TÄSSÄ EKASSA ON JO TARPEEKS TEKEMISTÄ. Vielä joskus. Lupaan. Erittäin syvästi.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2015, 08:53

UuUu Norgh olet elossa.

Agna kirjoitti:Ropetuttaaaaaaaa. Pitäis opiskella niin juutanasti ja tehdä vielä Lotalle synttärikorttikin. Lotdow 17v vappuna. Omg. Älä yritä tulla sieltä täysi-ikäisyyttä kohti sinä senkin pieru

KAUTTA MOR VUORTEN MITÄ ONKO SE JO 17?! EI SE SAA OLLA JO SEITTEMÄNTOISTA. VOI VOI VOI. Mihin se aika kiitääkään. Sunkin pitäis olla vielä pikku Agna, foorumin juniori, mä en antanu teille lupaa vanheta.
Mitä tulee uusiin ruokiin en osaa sanoa mitään. Kokeile paellaa, sitä on kiva tehä. Tosin Forten mainittemat siniset pullat kuulostaa tarpeeks coolilta.

Vähän kyl ropetuttaa ja tekis mieli mennä uusilta kyseleen peliseuraa, mutta kun koulutttt. Ei kyl yhtään huvittais mennä jtn after effecteillä leikkimään mut ois se ny kiva kurssista päästä läpi. Kolme päivää koulua, sit on taas täysin tyhjää lukkarissa, lukuunottamatta näyttöviikkoa ens kuussa 8| Voi äiti kun en haluais.

Pandanna kirjoitti:Siltä tuli terkkuja takasin näin DA:han liittyen että "Alistair." Ja että se haluaa Dorianin. Kaunista.

Swooping is bad.

Meinas hajottaa eilen yöllä kun olin henkisesti valmistautunu kahdeksan aamuun. Onneks katoin lukkaria ja meillä olikin vasta kymmeneltä tunteja. Ei kyl siltikään huvittais lähtee liikkeelle koska maanantai, mut kaipa se tästä. Melkein tuli nukuttuakin, hups.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Huhti 2015, 17:59

Aksutar kirjoitti:
Agna kirjoitti:Ropetuttaaaaaaaa. Pitäis opiskella niin juutanasti ja tehdä vielä Lotalle synttärikorttikin. Lotdow 17v vappuna. Omg. Älä yritä tulla sieltä täysi-ikäisyyttä kohti sinä senkin pieru

KAUTTA MOR VUORTEN MITÄ ONKO SE JO 17?! EI SE SAA OLLA JO SEITTEMÄNTOISTA. VOI VOI VOI. Mihin se aika kiitääkään. Sunkin pitäis olla vielä pikku Agna, foorumin juniori, mä en antanu teille lupaa vanheta.

Salakavalasti minä täällä vanhenen ja liityn kohta paikallisten mummelien virkkausseuraan.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut