Ghosts || Suskari

Länsikujat sijaitsevat kauimpana linnasta. Täälläpäin asustaa yleensä köyhin väki ja länsikujat ovat tunnettuja hämäristä hiippareista. Länsikujat tuhoutuivat täysin palossa, ennen toisen tannersodan alkua, kiitos haltioiden hyökkäyksen. Nyttemmin, kun tannersota on päättynyt, on länsikujia alettu rakentamaan uudestaan. Siltikin, alueelta löytyy yhä palaneita raunioita, vaikka uusia rakennuksia on alkanut kohoamaan sinne tänne.
Länsikujilta on helpointa livahtaa kylän alla risteileviin, valtaviin viemäriverkostoihin. Osa verkostosta on ihmisten itse rakentamaa, osa taas luonnon muovaamaa, niin käytäviä kuin luoliakin. Tätä kautta ei kuitenkaan tiettävästi pääse kylään sisälle, vaikka käytävä muurien alitse olisi helpoin tapa livahtaa sisään. Mutta sellaista ei kuitenkaan ole olemassa vai onko?

Valvoja: Crimson

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Kesä 2015, 20:38

"No minulla on kuolevaisen ruumis, jossa sieluni on kiinni.. jos sen tappaa niin minäkin kuolen." Kalma selitti Haulille. Muiden kehojen valtaamisessa oli aina omat riskinsä, mutta sen avulla hän kykeni moniin asioihin joita hän ei pytyisi aineettomana sieluna tekemään, vaikka se maksaisikin sen että hän nyt oli osittain kuolevainen.
"En kuitenkaan voi ikääntyä." Kalma lisäsi virnistäen, mutta pyyhki sen nopeasti kasvoiltaan katsoen sitten Haulia. "Eikö sinulla ole sellaista ongelmaa?" Koira kysyi mieheltä, eikä käynnyt takertumaan miehen toistamiseen. Haul varmasti osasi kysyä jos halusi jotakin tietää enemmän riivaamisesta.

"Kyllä.. mutta aikaa se kyllä otti ennenkuin sain alkuperäisen isännän murskattua henkisesti kuin fyysisesti." Kalma sanoi virnuillen muistellen sitä kuinka Jack oli vielä viimeisillä voimillaan yrittänyt taistella häntä vastaan, mutta lopulta vain kaatunut.
Haul kävi sittemmin kertomaan omaa tarinaansa. Mies kertoi että oli tullut petetyksi, jolloin hänestä oli tehty ase. Kalma katsoi miestä kummastuneesti ja ihmetellen, ei Haul näyttänyt aseelta.. Mies vielä kertoi että aseen tekijän tekemä ase, toisin sanottuna Haul, oli lopulta kääntynyt itseään vastaan ja ilmeisesti oli vapautunut tekijänsä kahleista.
"Et sinä näytä aseelta.." Kalma totesi kun Haul oli saannut tarinansa kerrottua. "Miten sinusta aseen saa?" Kalma kummasteli lisää mieheltä.

// Anna mennä jos vaa pystyy (DD
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 17 Kesä 2015, 22:46

"Ymmärrän, joten sinulla on omat ongelmasi niin kuin minulla." Haul totesi koiran selittäessä, kuinka ei ikääntynyt, mutta fyysisen kehon kuolessa kuolisi tuo myös itse. "Niin, minulla ei ole sellaista ongelmaa, fyysisen muotoni voi tappaa uudestaan ja uudestaan. Se on kivuliasta, mutta palaan aina vain tähän muotoon, kerran tuhottua ei voi tuhota uudestaan." Mies selitti.
Toisen virneestä päätellen tuo oli nauttinut ruumiin entisen omistajan murtamisesta. Ei Haul pitänyt siitä ajatuksesta kuinka Jack murtui riivauksen alla, mutta hän kuitenkin pystyi toteamaan itsekseen, että kenties kaikki aaveet olivat yhtä kieroja. Sielu soi toiselle virnistyksen takaisin.

Koira kummasteli miehen tarinaa ja alkoi lähestyä aihetta jota Haul ei ollut tähän mennessä aivan valmis paljastamaan... mutta taas toisaalta, jos hän aikoi voittaa toisen luottamuksen itselleen, olisi kenties puhuttava totta ja kenties jopa esittää houkutuskin. Haul nousi ylös kyylystä ja asteli takaisin lähemmäs kujan seinää. Sielusta kajastava sininen valo sai jonkin välkähtämään maassa seinän vierellä. Se tuttu miekka lojui maassa, sen terä välkehteli Haulin tuottamassa valossa, joka kuitenkin sammui miehen palatessa fyysiseksi. Miekan terä katosi ja Haul kumartui noukkimaan miekankahvan maasta. "Tähän minä olen sidoksissa, minä olen tämän miekkan terä. Se ei omaa terää kun olen fyysinen, mutta aaveena, niin kuin näit, se omaa terän joka tappaessaan syö kuolevaiselta sielun." Mies kertoi esitellessään sinertävänmetallista kahvaa.

//Aina voi yrittää :DD //
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Kesä 2015, 23:40

Kalma kohotti yllättyneenä kulmiaan kun Haul kävi sanomaan että miehen voisi tappaa aina uudestaan ja uudestaan ilman että mies kuolisi. Haul tuntisi vain sen tuskan, mutta ei pystyisi kuolemaan.
"Siistiä!" Kalma myönsi häntäänsä heilutellen Haulin jopa uskomattomalle kyvylle ja Kalma kieltämättä tunsi itsensä hieman.. mustasukkaiseksi. Olisi hienoa olla kokonaan kuolematon, mutta toisaalta se saattaisi olla jostakin toisesta päästä pois.
"Jään melko vaisuksi sinuun verrattuna." Koira hymähti pienesti.

Kalma seurasi päätään kallistaen kuinka Haul nousi ylös kyykystä, kävellen kujalla olevan seinän viereen. Kalma kurkotti kaulaansa kävellen hieman lähemmäksi huomaten maassa makaavan aseen Haulin jalkojen lähellä. Sen terä kimmelteli Haulin luomassa valossa niin kauan kunnes mies otti kiinteämmän muodon ja sen mukana terä katosi. Kalma räpäytti silmiään ollen hyvin ihmeissään tapahtuneesta katsoen ensin tyhjää miekan kahvaa ja sitten Haulia, joka noukki miekan tyhjän tupen maasta.
"Eikö se ole inhottavaa?" Kalma äytyi kyselemään uskaltautuen nyt silkan uteliaisuutensa avulla lähemmäksi Haulia, sekä tuon kädessä pitämää miekan kahvaa. Kalma pomppasi miestä vasten sen enempää mitää kysymättä ja nuuhki kirsullaan uteliaana miekan kahvaa katsoen sitten Haulia, joka selitti että kun miekka omisti terän ja sen upotti johonkuhun niin se söisi sielut. Kalma nyrpisti kuonoaan.
"Inhottava kapistus." Koira tuhahti ja laskeutui alas.

// aaaw Kalma xD
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 17 Kesä 2015, 23:55

"Noh onhan siinä huonot puolensa, sielut antavat minulle voimani olla fyysinen ja jos en saa syödäkseni en voi olla fyysinen."Haul selitti, jonka jälkeen ei voinut olla yllättymättä, kun koira tuli ja nousi häntä vasten nuuhkimaan miekankahvaa tarkemmin. Oli jotenkin vaikea kuvitella tämän otuksen riivanneen Jackiä, toki oli tuo outo puhuva aave koira, mutta käytös tuntui tällä hetellä niin koiramaiselta. Ei mies kuitenkaan ollut moksiskaan tassuista, jotka häntä vasten nyt olivat, paitsi että, eikö toisen pitänyt nelijalkaisena olla aave? "Pystyt olemaan fyysinen koiranakin?" Mies kummasteli samalla, kun koira oli tarpeekseen nuuhkinut miekankahvaa.

"Inhottava? Kenties niille jotka joutuvat terällä lävistetyiksi, muuten pidän siitä oikein kovasti." Haul kommentoi toisen tuhahdukseen. "Ja myös ne, jotka pääsevät käyttämään tätä kapistusta puolestani. Se kun on täynnä magiaa ja antaa vastineeksi hieman voimaa käyttäjälleen."

//Awwwww voi sentään :'DD //
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 18 Kesä 2015, 10:06

"Onneksi minä en tarvi tuollaisia ollakseni fyysinen." Kalma totesi Haulin puheisiin siintä kuinka miehen olisi hankittava niitä epäonnekkaita sieluja. Kalma ei olisi välttämättä kyennyt edes hankkimaan niitä itselleen nykyisessä tilassaan kerta aavekoira oli rauhoittanut paljonkin elämäänsä entisestä minästään, eikä aavekoiraa tappaminen oikeastaan enään kiinnostanut. Hän oli päässyt siintä jo yli. Ainakin jossakin määrin, ettei se hallinnut koiran elämää enään.
"Kyllä, pystyn olemaan.. olen aina pystynyt." Kalma kehaisi itseään katsoen alhaalta käsin ylöspäin pidempää miestä. Ennen uutta fyysista kehoaankin Kalma oli pystynyt olemaan jonkin aikaa fyysinen, mutta se kulutti ja söi voimia paljon, joten Kalma ei ollut kyennyt olemaan muutamaa minuuttia kauempaa sellaisessa tilassa. Nyt hän pystyi olemaan ihmiskehonsa ansiota fyysinen miten tahtoi ilman voimien kuluttamista ja se oli oikein mukavaa. Sai olla koira silloin kun halusi.

Kalma luimisti korviaan miehelle, joka kävi ihmettelemään miten miekan käyttö voisi olla inhottavaa, vaikka se olisi vain niille jotka joutuisivat miekan terän lävistetyksi. Kalma itse ei pitänyt ajatuksesta.
"Jaa?" Kalma totesi tuhahtaen kun Haul kävi myös mainitsemaan että miekan käyttäjä saisi itselleen voimia, joista koira ei Haulin ikäväksi välittänyt.
"Et siis pysty hankkimaan sielujasi itse vaan tarvitset jonkun toisen?" Kalma kysyi. "Ja et kai sinä nyt minua yritä vihjailla käyttämään?" Kalma uteli vielä perään, eikä näyttänyt kovinkaan innostuneelta kuin joku muu olisi saattanut olla.
"Tassuilla on muutenkin vaikea huitoa miekalla." Kalma naurahti vitsaillen.
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 18 Kesä 2015, 13:19

Haul pisti merkille, ettei koira ollut niin kiinnostunut miekasta, tuntui kuin tuo kavahti koko ajatusta sieluja syövästä aseesta.
"Valitettavasti en, se on minun kiroukseni." Mies harmitteli silmäillessään miekankahvaa kädessään, vilkaisten kuitenkin toista, joka uteli ettei kai hän yrittänyt saada tuota miekkaa käyttämään, sehän olisi tassuilla hankalaa. "Aina on hyvä esitellä itsensä, en minä voi tietää tahtoisitko auttaa minua. Mutta ei huolta, minulla ei tällä hetkellä ole tarvetta miekan heiluttajalle, olenhan fyysinen." Haul totesi. "Vaikka olisikin mielenkiintoista nähdä mihin kykenet, kaksi aavetta yhteistyössä."

"Mutta olen horissut tarpeeksi jo itsestäni. Kerrohan miten riivaaminen toimii?" Mies pyysi, samalla kun sujautti miekankahvan vyöllensä ja otti pari askelta eteenpäin, kuin kehoittaen että he voisivat ottaa yhteisen kävelyretken yöllisellä kujalla kuunvalossa. "Se kuulostaa kiehtovalta." Haul vielä kehuskeli uteliaana.
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 18 Kesä 2015, 14:14

Kalma sai helpotukseen kuulla ettei Haul ollut kiinnostunut aavekoirasta miekan heiluttajana ja seilun kerääjänä, kerta oli fyysinen tällä hetkellä. Mies kuitenkin lisäsi vielä että olisi tietysti aina mielenkiintoista nähdä kaksi aavetta yhteistyössä, jolle koira nyrpisti kuonoaan.
"En ole silti kiinnostunut." Kalma sanoi ilmoittaen näin kohteliaasti ettei ollut edelleenkään kiinnotunut Haulista aseena. Kalmalla oli jo perhe josta piti pitää huolta, joten aavekoira ei siihen kaivannut siihen vielä sieluja vaativaa asetta. Hän ei lähtisi elämäänsä riskeeraamaan Haulin tähden vain miekasta saatavien voimien tähden.

Haul vaihtoi sittemmin puheen aiheensa itsestään aavekoiraan, kysellen kuinka riivaaminen toimikaan lähtien kävelemään eteenpäin. Kalma tietenkin neljällä jalallaan seurasi miestä kuin hyvin koulutettu koira konsanaan.
"No ensin siihen tarvitsee sopivan kohteen, jolloin hitaasti alat rikkomaan hänntä aluksi henkisesti ja myöhemmin fyysisesti, jotta hän olisi heikompi kestämään toista sielua kehossaan." Kalma kertoi Haulille kävellessään. "Tietenkin aina on riski että kohde kuolee ennenkuin olet saannut murskattua ja syrjäytettyä hänet." Kalma lisäsi pohtivana. Jack oli aikanaan selvinnyt vain siksi että tuo oli ollut henkisesti vahva ja taistelija sielu.
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 18 Kesä 2015, 15:33

"Eli siinä joutuu riskeeraamaan oman henkesäkin, jos kohde mene prosessin aikana kuolemaan?" Haul pohdiskeli ääneen koiran selittäessä riivausta hänelle. Toinen oli mukisematta lähtenyt seuraamaan mierstä, joka nyt asteli verkkaisesti kujaa pitkin eteenpäin. Haul tiesi, ettei varmasti kyennyt johdattelemaan toista aivan Jackin nokan alle, mutta tähän suuntaan toinen oli ollut kulkemassa, joten kenties hän saisi tietää missä toinen lymysi.
"Itse en taida kyvytä moiseen, koska en pääse irti miekasta, joten en voi asettua jonkun toisen kehoon." Haul totesi harmitellen. "Oletko riivannut montakin kuolevaista aavemaisen elämäsi aikana vai oletko tarvinnut vain tämän yhden?" Mies uteli vilkaisten vierellään jolkottavaa nelijalkaista.

//Pleh lyhyt :< //
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Kesä 2015, 00:51

"En, jos en ole ehtinyt kiinnittämään sieluani ruumiiseen." Kalma vastasi miehen uteluihin kuolisiko hän jos kohde kuolisi kesken riivaamisen. Ei, mutta vain silloin jos Kalma ei ollut ehtinyt kiinnittämään sieluaan kunnolla uuteen isäntä kehoon. Silloin kehosta voisi vielä livahtaa pois ennen kehon kuolemaa ja etsiä sitten vaikka uusi.
"Etkö ole kysyn keltään velhoilta apua, että pääsisit pois?" Kalma kysyi Haulilta kun tuo puhui ettei päässyt miekka kirouksestaan eroon, eikä myöskään riivaamaan ketään kuten Kalma. "...Toisaalta se saattaisi tarkoittaa että siirtyisit eteenpäin." Kalma lisäsi ääneen pohtien. Haulilla tuskin olisi maanpäällä enään mitään tehtävää, kuten Kalmalla vielä oli.

"En ole, en ole tarvinnut. Tämä keho on ollut todella hyvä.. tosin sen saamisessa kyllä kestikin." Kalma vastasi Haulille hymähtäen hiljentyen sitten seuraamaan miestä kiinnittäen katseensa ympäristöön hetkeksi aikaa, kunnes nosti katseensa taas Hauliin.. ja pysähtyi yllättäen.
"Minne me olemme oikeastaan edes menossa?" Kalma kysyi Haulilta yllättäen. "Jos jotain kapakkaa haluat niin olisihan siinä lähellä ollut?" Kalma kysyi katsoen jkysyvän näköisenä Haulia. Mies ei ollut kuitenkaan maininnut mitään minne oli matkalla, vaikka sitä hiljaisesti olikin ehdottanut.
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 21 Kesä 2015, 13:16

"Niin kai voisi tehdä." Haul myönsi pohtivaan sävyyn koiran udellessa eikö mies ollut kysynyt joltain velholta apua loitsun kanssa, mikä sitoi sielun miekkaan. Tosin saattaisihan Haul päästessään irti astua tuonpuoleiseen. "Niin ja jos se tapahtuisi, en tiedä millaiseen tuonpuopleiseen joutuisin, tuskin hyvään. Joten olen tyytyväinen olemaan näin kuolemattomana henkenä miekassa." Mies naurahti. Hän ei ollut pahemmin ajatellut tuonpuoleista, mutta jos elemän teot punnittaisiin niin hänellä ei olisi hauska tuonpuoleinen edessä.

Haul hymähti itsekseen, toisen kehuskellessa, että nykyinen keho on ollut todella hyvä, joten ketään muuta ei ole tarvinnut riivata. Ei hän Jackiltä olisi sen enempää edes odottanut, sinnikäs ja sisukas.
Mies vilkaisi koiraa takaisin, tuon nyt älytessä kysellä minne he olivat oikein menossa, kapakkaanko Haul halusi? "Ajattelin vain kun olit menossa jo tähän suuntaan, niin käyttäisimme ajan hyväksi samalla kun jutustelemme." Mies vastasi, samalla kun pysähtyi siinä missä koirakin. "Mutta toki jos olemme menneet jo määränpääsi ohi, olen johdattanut sinua väärään suuntaan, anteeksi."

//Tuli mieleen aika villi ja ehkä jopa turhankin hahmoja muuttava idea, joka saattaa olla tyhmäkin, mutta kerron sen kuitenkin: Aattele jos Jack sais tapettuu Kalman Haulilla, mut sit Kalman henki siirtys Hauliin, koska se meni syömään sen ja sit se alkaa riivaan sitä ja siitä syntys uus hässäkkä. Mut niin ku sanoin, se muuttelis aika paljon hahmoja ja jos Kalmallaki on se perhe yms yms nii eipä mitään :D //
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Kesä 2015, 23:14

"Ehkä sitten kannattaa pitää kiinni elämästäsi." Kalma naurahti Haulin toteamukseen että joutuisi tuonpuoleiseen siirtyessään kaikkea muualla kuin kivaa ja kilttiin paikkaan. Ilmeisesti mies oli elännyt elämänsä astetta räväpäisemmin?

"Ah, oikeasti olisin vain mennyt kotiini." Kalma vastasi Haulille kun tuo puhui vain samaan matkaa kulkemisesta tämän pienen matkan ajan. "Eikä minulla ole siellä nyt mitään kerta vaimoni on opettajan luona ja lapsi isoäidillään. Voin hyvin jäädä kuluttamaan aikaani kanssasi." Kalma kertoi suoden hymyn Haulille. Hän voisi mielellään jäädä Haulin kanssa juttelemaan ja höpisemään pidemmäksikin aikaa, sekä muuten vain kuluttamaan aikaa aaveen kanssa. Kerta Haul oli nyt itse häntä lähestynyt tutustumis aikeissa, eikä Kalmakaan kieltänyt Haulin läsnäoloa. Oikein mukavan oloinen mies.
"Joten kapakka kuulostaa oikein hyvältä tällä hetkellä!" Kalma ilmoitti lähes jo menossa, kun sitten katsoi Haulia. "Ellei sinulla ole kiire kotiisi?" Kalma kysyi tullessaan miettineeksi jos Haulilla itsellään olisi kiire kotiinsa syystä tai toisesta, jos mies edes asuisi tässä kylässä?
"Tietysti olisi mielenkiintoista nähdä missä asut." Kalma pohti ääneen. Haulista voisi saada hyvän ystävän ja tietysti olisi hyvä tietää silloin missä mies asuisi.

// Pitää kyllä sanoa ihan suoraan että: ei. En ole nyt tässä lähiaikoina aikomassa tapattaa Kalman kehoa, koska on muita suunnitelmia vielä hurtalle tässä :s Tietysti mietin että jos Haul lopulta sisäisen tappelun jälkeen "okentaisi" Kalman ulos liian kovana purtavana, mutta siinä on se että Jack varmasti olisi siinä ajassa vetänyt jo Kalman ihmiskehon pään irti ja silpunut jo semmoiseen kuntoon ettei sitä voi enää käyttää >: Plus siinä on sekin jos Kalma siirtyy kuolettavasti loukkaantuneeseen kehoon takaisin niin se sit kuolee hetken päästä uudestaan ihan vaan vammoihin. //
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 21 Kesä 2015, 23:47

Haul hymähti hiljaa vastaukselle, jota hän oli hieman odottanutkin, toinen oli ollut matkalla kotiin, muttei tuolla ollut vielä syytä palata. Koti oli tyhjillään vaimon ja lapsen olessa toisaalla. "Ai sinulla on perhe." Mies totesi pienesti yllättyneenä. Ei hän olisi uskonut aaveen perustavan perhettä, mutta jos toisella kerran kaikki kyvyt siihen oli, niin miksi ei? Haul itse näki perheen perustamisen itselleen mahdottomana, hän ei ollut vakaasti fyysinen olento, perheestä välittäminen olisi vain kivuliasta.
Koira ilmoitti, että kapakka kuulostaisi todella viihdyttävältä määränpäältä, jos Hualilla itsellään olisi kiire kotiin. "Noh virvoiketta minä alunperin tulin hakemaan." Mies myönsi, mutta ei voinut olla kohottamatta kulmiaan toisen seuraavalle lausahdukselle. Koirasta olisi mielenkiintoista nähdä missä hän asui. Haulin oli pidäteltävä virneensä kurissa, hyvä ettei hän purrut huultansa. Tämä tuntui liian helpolta.
"En tiedä mitä mielenkiintoista asuinpaikassani olisi, mutta jos sinua kiinnostaa, voin kyllä näyttää tien sinne." Mies totesi ja lisäsi vielä perään; "Mutta minulle sopii illan vietto miten päin vain, kappakka tai pedempi kävelyretki asumukselleni."

//Jooh niin mä vähän ajattelin :D ja mulla käy sääliksi Kalmaa, Haul on niin ilkee salaa D://
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 22 Kesä 2015, 00:30

"Jep... tai no lapseni ei ole omani." Kalma myönsi hieman harmistuneen kuuloisena. Se lapsi oli biologisesti Jackin veriperimää, mutta Kalma osallistui kasvattamiseen Ednan tähden. Ei hän halunnut tappaa viatonta lasta vain sen tähden että se oli Jackin, vaikka se tieto sattuikin. Lisäksi Ednan raivo niskassa ei houkuttanut laisinkaan.
Haul kertoi että oli alunperin tullut hakemaan virvokkeita kurkustaan alas, mutta ilmeisesti hänen näkemisensä oli keskeyttänyt Haulin alkuperäiset ajatukset. Eikä Haul nähnyt asuinpaikkaansa kovinkaan kiinnostavana tapauksena, että sinne olisi pitänyt mennä, mutta oli tietenkin valmis lähtemään koiralle näyttämään kotiaan. Kapakka ei kuitenkaan ollut täysin suljettu.
"Ei minun ollut tarkoitus keskeyttää illan viattoasi." Kalma sanoi hymähtäen. "Voimme mennä kapakkaan ja vasta sitten vaikka kotiisi?" Kalma ehdotti häntä pienesti takana heiluen. Se kuulosti paljon järkevämmältä ja olisi Haulillekin varmasti mieluinen valinta kerta oli tosiaan alunperin lähdössä kapakka iltaa viettämään.
"Sitä paitsi mukavampi iltaa kaverin kanssa vietellä?" Kalma lisäsi hymähtäen ja vaihtoi muotonsa humaaniseksi ottaen suuntaansa jo kapakkaa kohden, mutta odotti Haulia.

// Sä saat jo heittää kaksikon kapakkaan... ellei Haulilla oo muita suunnitelmia. //
suskari
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja Janni » 22 Kesä 2015, 01:31

"Aaaaivan." Haul tajusi mitä koira oikein tarkoitti ettei lapsi ollut täysin oma. Olikohan Jack itse tietoinen asiasta? Mies ei kuitenkaa lähtenyt asiaa sen pidemmälle pohtimaan, hän ehtisi kiusata Jackia tällä tiedolla hupaisasti.
Toinen oli kapakan puolella ja ehdotti että he piipahtaisivat siellä ensin ja myöhemmin Haul voisi näyttää tietä tämän kotiin. Mies hymähti koiran muuttuessa takaisin humaaniseen muotoonsa ja totesi että iltaa oli mukavampi viettää kaverin kanssa. Hän toisinaan yllätti jopa itsensä kuinka hyvin pääsi tutustumaan ihmisiin, vaikka toki olihan heillä paljon yhteistä, joten se oli auttanut asiaa paljon. Kunhan Haul ei tekisi samaa virhettä kuin Jackin kanssa, hän oli luonut todella syvän ystävyys suhteen, joka saattaisi kolhaista pahasti nilkkaan joskus, mutta sitä oli turha murehtia, sille ei voinut enää mitään.
"Totta!" Haul myönteli naurahtaen tokaisuun, samalla kun lähti tuon perässä kohti lähintä kapakkaa.

Kaksikon rupattelu ei ollut ehtinyt kuluttaa iltaa paljoa, joten elämä kapakan siällä oli vielä eloisaa. Paikka ei ollut siisteimmästä päästä, mutta tunnelma pyyhki sen seikan tiehensä. Haul johdatti uuden tuttavuutensa baaritiskille, heilauttaen kättä tiskin takana työskentelevälle ihmismiehelle. "Yksi tuoppi ja..." Tämä pyysi vilkaisten nyt toisen puoleen, odottaen että tuo tilaisi myös, mutta lisäsi vielä; "Minä maksan."

//Ei Haulilla silleen muita suunnitelmia tällä hetkellä ollu :D //
Janni
 

Re: Ghosts || Suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 22 Kesä 2015, 11:07

Kalma hymähti miehelle, joka kapakka ideaa myöntyneenä lähti kävelemään aavekoiran kanssa lähimmän kapakan suuntaan. Kapakassa oli vielä elämää jäljellä tähänkin aikaa illasta ja tunnelma oli kännisistä ihmisitä huolimatta vielä mukavan rentoa ja ihmisillä oli hauskaa. Kukaan ei vielä ainakaan känni tilastaan lähtenyt suutaan soittamaan naapurille ja aiheuttanut sitä legendaarista ketju reagtiota kapakka tappelun suhteen. Mikä oli hyvä. Kalma seurasi Haulia kapakan tiskille ja valtasi tuolin miehen viereltä, joka kävi huikkaamaan työntekijälle oman tilauksensa. Kalma ite mietti hetken mitä tahtoisi mahdollisesti juoda, mutta päätyi kuitenkin samaan mitä Haulikin otti. Ei Kalman kohdalla oikeastaan ollut mitään väliä mitä hän joi, kerta ei känni tilaa voinnut saada pakottamallakaan. Mikä oli hyvin surullista. Joskus sitä toivoi pääsevänsä sillä ihme litkulla siihen niin haluttuun humaltuneeseen tilaan ja unohtaa muun maailman meno. Se ei vain onnistunut aavekoiran kohdalla.
"Ei sinun tarvitse.." Kalma sanoi katsoen Haulia, joka tarjoutui maksamaan tämän huvin.
"Tuttujahan tässä vasta ollaan. Ei sinun tarvitse rahojasi sellaiseen tuhlata." Kalma lisäsi virnistäen itsekeen samalla kun kaivoi jostakin taskunsa pohjasta muutaman kolikon ja otti pöydän pintaa pitin liukuvan tuoppinsa vastaan ja nosti juoman huulillensa juoden tuopin suoralta kädeltä noin puoleen väliin. Aah, hän ei muistanutkaan olevansa näin janoinen. Sitä se metsässä juokseminen teetti.
"Millainen elämä sinulla sitten oli.. ennenkuin sinulle kävi noin?" Kalma ryhtyi utelemaan Haulilta laskien tuoppinsa alas pöydän pintaa vasten.

// Eihän sillä (D Muuten vaa viemässä teuraaksi teurastajalle. Haulhan voisi yrittää ihan piruuttain kolkata/huumata/juottaa Kalmaa tokkuraan :-DD //
suskari
 

EdellinenSeuraava

Paluu Länsikujat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron