Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Kesä 2015, 20:04

Hah, nauran Agnan ylemmille jutuille joista en jaksanut quotettaa yhtäkään. Vanhoja hyviä muistoja.
En oo tehnyt enkä saanut kokea aprillipilaa pariin vuoteen. En tiedä onko tämä siunaus vai kirous.

Koira elossa.

Hyvä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Kesä 2015, 16:36

Agna kirjoitti:
Ppps.

Aksutar kirjoitti:Aprilli pilana muutan teidän kaikkien nickit -gna loppusiks.

HEI. Tää kommentti sanottiin syyskuussa 2011 sen jälkeen kun paljastui että mä ja Lotdow ollaan sisaruksia :d Tuli puheeksi että Lotdowin nick olis luultavasti ollu Logna jos me ei oltais toteutettu meidän salakavalaa suunnitelmaa. MIKSET SÄ TOTEUTTANU TÄTÄ UHKAUSTA SE OIS OLLU NEROKAS. Kaikki ois ollu vaan Agna, Logna, Ivy ois Igna, sä oisit Aksgna (wtf). Harlekiini ois Harlgna. Very legit. Laitetaan vielä enemmän konsonantteja peräkkäin niin paranee vaan. Mohnake olis Mohgna, Pandanna Pagna ja tynnyri Tygna :'D

Okei nyt mä en enää kaivele tota. Paras mesta ever.

Tygna :D vitsi miksen ite oo tollasta kesinyt, vaan aina oon tynnyri möyh.. :/

Äääh että ottaa tää kesäkuu päähän, jos ette oo huomannut niin tuolla ulkona on ollut outoja sääilmiöitä koko P****leen kesän.
Eikait tommaset pikku sateet muuten haittais, mutta mistä vetoa että kun astun armeijan palvelukseen, niin tullee taas ne kolmenkymmenen asteen ihanat lämpöiset helteet :)

Hyvä että koira/koirat on elossa :)
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2015, 12:33

uhhuhuh. Sää on tosiaan ollu aika mielenkiintonen, mut nyt alkuviikosta asti täällä on paistanu aurinko ja ollu lämmintä. Mikä on erittäin kivaa näin kun on flunssassa ja kuume heiluu väliä 38-39. Ja sitten kun vielä koiraa pitäis käyttää tässä olotilassa, näillä helteillä, niin voin sanoa että ei oo kyl kauheen mukava kokemus. Onneks ton koiran ny voi takapihalle päästää päivystämään niin ei sen tarvii ihan sisällä nököttää samalla kun mä niistän aivoja pihalle ja odotan että tulee ilta ni on vähän viileempää ja voi kävelylle lähtee.
Vielä en oo kumminkaan kunnon ukkosta kokenu tältä kesältä >:| Tahdon edes yhden kunnon ukkospäivän.

Mut kaikkein kamalinta tässä flunssasena on se, että ko koko alkuviikon pelaillu kumppanin kanssa pleikkarilla ni siinä ehti kehittyä hirvee hinku ropettaa. Mutta eihän sitä tukkosena saa mitään kovin fiksua tekstiä aikaan sitten. SILTI VOIN YRITTÄÄ.
Mites muilla kuun vaihde?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2015, 12:59

Sullei oo kunnon ukkosii siellä mut tuus Nivalaan ). Nyt paistaa aurinko mut viimesen viikon on vaan tullu vettä ku saavista ja ukkostanu ihan piruna. Ihanaa. Also tuun varmaan ite kipeeks kans kohta uAu me herään aamulla kurkku tajun kipeenä ja täynnä räkää joten... Mut taas kun otetaan huomioon et mulle tapahtuu sitä ympäri vuoden suunnilleen joka aamu niin sei välttämättä oo mitään vakavaa. Ellei se oo vakavaa o_O onko se vakavaa? Pls tell me

Also Aksu I feel you .< pelaa videopelejä kullan kans. Been doing that eilisen ja tod näk seuraavan viikon että... I feel you, haluun kirjottaa mut ei jaksa eikä ny ehi ku FF JA MUN SERKKU TUO MULLE LEGEND OF DRAGOONIN LAINAAN. Oon viimeks pelannu sitä niinku 10 vee ja nyt oon viimeset puol vuotta yrittäny jäljittää sitä helmee omaan kokoelmaan mutta... Ei oo varaa :/ tai usan pleikkarii. Miksei siitä löydy kohtuuhalpaa Eurooppaversiota?? Kuolen. Nyt pääsen kuitenki pelaa taas, jeeeeee, Record Keeperiä ja Kahtatoista on pelattu jo ihan tarpeeks vähäks aikaa. Huomenna lisää .w.
HALUUN KIRJOTTAA UUDEN HAHMON TÄNNE, SAANKO?? Tuntuu siltä .'>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2015, 13:07

Pandanna kirjoitti:HALUUN KIRJOTTAA UUDEN HAHMON TÄNNE, SAANKO?? Tuntuu siltä .'>

AINA SAA KIRJOTTAA UUSIA HAHMOJA TÄNNE JOOO.
Ja mä tuun Nivalaan. Tuu sä tänne Nakkilaan aurinkoon. Nakkilan tropiikkiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Heinä 2015, 18:24

Tule Nivalaan - Suomen Texasiin. ._. Kenen idea se oikeesti oli. Suomen Teksas? Like rly. Täällon vaan lehmiä. Ehkä just siks o3o
Ei mut rly. Nivala-viikko. Vettä tulee ku esterin ahterista ja äiti päättää raahata meidät kaikki kylälle kattomaan LÄPPÄRINHEITON EM-KISOJA. Ilman sateenvarjoja
Mullois niin paljo parempaaki tekemistä uAu niinku vaikka kirjottamista. Ja pitäis laulaa o3o ehkä illalla, nyt me kastun.

Mites muilla?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Suzume » 09 Heinä 2015, 14:20

Leiriltä tulin, itikan puremana. Nyt on hirmu hässäkkää kotona puoleen jos toiseen, cossin sentäin sain valmiiksi (vaikka Animeconiin vain lauantaiksi pääsenkin ._.)
Mutta tulkaa SAO II:n Sinonia moikkaamaan jos sellasen paikannatte! Liikun siskon seurassa pääosin, se on se pikkanen punamekkonen lohikäärmetyty. (Silica siis.)

Oon kirjotellu juttuja uusiks ja AAGH MÄ TAHDON TEHDÄ UUDEN HAHMON EN KESTÄ. ASDFDHHSJAJKS. Mut pelataanpa ensin noilla muilla. Conin jälkeen alkaa tulla tekstiä teillekin, arvon immeesset joille pelejä jumittelen!
Suzume

ViestiKirjoittaja Michyy » 10 Heinä 2015, 00:15

Noh mitäs tässä, tänään jonkin verran yrittänyt autella animeconin pystytyksessä, huomenna lisää sitä. Ja tosiaan ihmiset tulkaa juttelemaan, olen laiska ja en osaa tehdä cosseja (en ole kyllä hirveästi yrittänytkään mut anyway. Henkilökunnan badgesta varmaan saa jotain varmistusta kerta nimellinen, muuten semmonen pitkä kiharatukkanen tyyppi) mutta joka tapauksessa ois tavallaan kiva miitata porukkaa foorumin puolelta. Ja ehkä tulen moikkaa shinonia jos shinon siellä vastaan kävelee.

Ja aiheesta kukkaruukkuun yrittäny pitkän tauon jälkeen herättellä piirtämistä, menestys ollut parhaillaankin vaihtelevaa... Mutta vielä minä siinä joskus ryhdistäydyn samoin ku keskeneräisten ropejen pelaamisessa, jos vaikka saisi ensin tuon conin taakse ja unirytmin vihdoinkin kuntoon. Päivät kun katoaa uskomattoman tehokkaasti sellasessa puolikoomassa.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Heinä 2015, 12:21

Aksutar kirjoitti:Voi äiti nyt :------------D AGNA MITÄ SÄ OOT KAIVELLU ESIIN SIELTÄ.

AARTEITA!

Aksutar kirjoitti:No mut se kaatu siihen et kukaan teistä ei ois päässy sisään ku ette ois älynny et nickit on muuttunu ja sit ois tullu kauhee kysely vieraskirjaan/sähköpostiin et Aksu mitä kettua.
Yks aprillipilaidea oli kans se, että oltais täytetty foorumi ja kotisivut Garrett ponin kuvilla. Sekin vähän jäi. Ja ultimaattisin aprillipila ois ollu, et oltais leikitty et "TNF ON LOPETTANUT" ja pistetty sivut ja foorumi alas päivän ajaks. Mut sekin oli sit vähän että :D joo.
Kaivelet kumminkin.

Voi pieru. En tullu ees ajatelleeks. Mutta se olis silti ollu nerokas! Ja garrett-poni olis ollu kans kultaa, nimim. löysin kaivellessani myös tämän. Se on yksisarvis-Garrett (Joo, niin kaivelin.)

Kuva

TNF:n lopetus ois ollu jo ehkä liian julma. Olisin hukuttanu sut rageen skypessä.

Mun heinäkuuhun kuuluu hyvää! Saatiin katottua Lotdowin kans hela Avatar: The last airbender ja tällä hetkellä katotaan silmät tillillään Legend of Korraa. Tällä hetkellä edellämainittu tuntuu kyllä olleen paljon parempi, mutta eikö tää tästä kohta lähde.

Hahmontekoinspis iskee täälläkin. Kesä on petollista aikaa ainakin mulla, sillä silloin mun ropetusinto ja kaikki muu kohtalokas aikaasyövä suunnittelu on korkeimmillaan :'D SOMEBODY STOP ME.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Heinä 2015, 08:06

Ei jumantsuikka meidän pitäs vetää TNF-larppi.
Juostaan puskassa ja larpataan meidän hahmoja. Täydellistä.
Nyt Danna menee oikeesti nukkumaan näin kaheksalta aamulla. Piti saada jakaa tää ultasupermegahyperüberhieno idea.
Ei muuta.
Jatkakaa.
Väsyttää.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Heinä 2015, 11:40

Ei jumantsuikka meidän pitäs vetää TNF-larppi.

Etin ruskeen makuupussin ja sateenvarjon ja tuun larppaan Lelacãa. Ois mageeta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Heinä 2015, 11:42

Siis mä oon aina miettiny että jos tulis TNF-larppi niin ketä mä larppaisin. Luultavasti jotain omaa hahmoani, mutta en näytä yhdeltäkään. Voisin olla Hiroi (-D ja kävellä puujaloilla peruukki päässä ja musta maali ihossa. Rehellisesti ajateltuna olisin varmaan 161cm pitkä hobittiseikkailija Pulla, joka ragella pakkotutustuis kaikkien muiden hahmojen kanssa ja sitten juoksisi taistelemaan koivuja vastaan.

Tai sit oisin Jerrell ja laittaisin korvatulpat niin saisitte hikoilla yrittäessänne kommunikoida kanssani.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Heinä 2015, 11:47

Suzume kirjoitti:Leiriltä tulin, itikan puremana. Nyt on hirmu hässäkkää kotona puoleen jos toiseen, cossin sentäin sain valmiiksi (vaikka Animeconiin vain lauantaiksi pääsenkin ._.)
Mutta tulkaa SAO II:n Sinonia moikkaamaan jos sellasen paikannatte! Liikun siskon seurassa pääosin, se on se pikkanen punamekkonen lohikäärmetyty. (Silica siis.)

Oon kirjotellu juttuja uusiks ja AAGH MÄ TAHDON TEHDÄ UUDEN HAHMON EN KESTÄ. ASDFDHHSJAJKS. Mut pelataanpa ensin noilla muilla. Conin jälkeen alkaa tulla tekstiä teillekin, arvon immeesset joille pelejä jumittelen!

AAAAAAAAAAAAA UUUSIA HAHMOJA antaa tulla vaan tänne kaikki heti nyt.

Agna kirjoitti:AARTEITA!

NO NÄEMMÄ TODELLAKIN voi Garrett poni. Legenda. No ois voinu kyllä tulla aika skype ragea - tosin sillon tais olla vielä mese se hitti - jos oisin vitsillä pistänyt alas yhdeks päiväks. Mun on kans pitäny kattoo The last airbender vaik kui kauan mut oonko saanu katottua sitä sarjaa? En. Paitsi silleen passiivisesti ku sitä tuli Foxilta aamusin ja isä sattu kattoon sitä taka-alalla. Kyl mä kohta jaksan.

Huh nyt se inspis aalto todellakin iskee. Agna tekee nyt loppuun sen peuraneitihahmon tahdon tavata hänet.
Nyt kun sais vielä kanavoitua tätä luovuutta piirtämisen puolelle.

Pandanna kirjoitti:Ei jumantsuikka meidän pitäs vetää TNF-larppi.
Nyt Danna menee oikeesti nukkumaan näin kaheksalta aamulla. Piti saada jakaa tää ultasupermegahyperüberhieno idea.
Ei muuta.
Jatkakaa.
Väsyttää.

Oisko meno sitten Tämä :-----DDD Suostun larppiin jos saan olla Hecate ja juosta alasti metässä ja syödä sieniä. Se on ainoo mun hahmoista johon voin samastua 100%.
Tai sit toteutettais Crimin kans meidän Iridari kaappicossi uhkaukset.
Aamu kahdeksan.. Herran jumala Danna nuku nyt joskus. Mäki luovutin neljältä yöllä.

Lotdow ota tästä si mallia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Heinä 2015, 11:53

Aksutar kirjoitti:Huh nyt se inspis aalto todellakin iskee. Agna tekee nyt loppuun sen peuraneitihahmon tahdon tavata hänet.

Minähän teen, minähän teen ò3ó
Btw toi kummelivideo oli kyl aika kultanen. Tolta se varmaan näyttäis sit, ellei pahemmalta.

Aksutar kirjoitti:Lotdow ota tästä si mallia.

Toi on niin hyvä. Riemu oli suuri kun toi tuli joulukalenterimetsästyksestä silloin aikanaan. The kosteat nesteet ever.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Heinä 2015, 12:45

Agna voi olla Pulla ja Aksu voi olla Heca .'D I don't judge. Mut se meinaa sit et me saan olla Azure ja tökkiä kaikkia kepillä koska "MÄ EN NÄE YYYYY" Tai vaihtoehtosesti Haulokki, voin vetää deal with it-lasit päähän ja olla aina sillon pesukarhu ja kiivetä puuhun. Täydellistä.
HALUUN KIRJOTTAA JONKU AZUREN VELJISTÄ TÄNNE KUKA PELAIS MUN KANS YYY
Also menin nukkumaan. Heräsin kaheltatoista koska äiti. Maalaan saunaa gdi. Good stuff where are my breadsticks. Ei. Oikeesti moon hermoromahuksen partaalla kun kukot huutaa, helvatan kanat, ja aurinko paistaa. Hyvin menee.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut