Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja DailyStar » 23 Huhti 2015, 18:13

Adanna: Niitä on aivan liian paljon, jotta voisin valita...
Sartea: Kyllä minä sinusta pidän Rudolf. (Se typerä petturi sai maistaa omaa lääkettään.)

Joudut menneisyyteen ja tapaat oman itsesi nuorempana. Mitä sanoisit/antaisit neuvoksi tulevaa varten nuoremmalle itsellesi?
DailyStar
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja kiifpro » 26 Huhti 2015, 13:09

Enki: No, kertoisin varmaan, että kun kuulen tulevaisuudessa jotain kamalaa, ei kannata paeta kotoa. Säästyisivät vanhemmat helpommalla...

Lastica: 'Kertoisin kaiken hyödyllisen saukoista, niin ettei tarvitsisi asua joella montaa vuotta'


Jos saisit muuttaa yhtä asiaa elämässäsi, mitä muuttaisit?
kiifpro
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Sumikko » 26 Huhti 2015, 13:50

Fannlaug: En muuttaisi varmaankaan mitään, hyvähän tässä on elellessä.
Elle: pieni rahasumma ei olisi pahitteeksi...

Mikä menneisyytesi päivä on vaikuttanut nykyiseen elämäntilanteeseesi eniten?
Sumikko
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Suzume » 26 Huhti 2015, 18:39

Caladhiel: Varmaankin siskoni syntymä. Se sai minut harjoittamaan parannusta jopa epätoivoisesti, enkä olisi nyt tässä enkä täällä ilman siskoani, jota kaipaan kovasti.
Calanon: Ilta jolloin isäukkoni päätti sinetöidä kirotun kohtaloni ja antaa minulle elämäni vievän miekan. Sitä en unohda eikä perheelleni olisi käynyt mitään ilman sitä päivää.

Tapa tai luonteenpiirre, jonka haluasit itsessäsi muuttaa?
Suzume
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2015, 13:22

Henry: Voisin ehkä olla hieman ankarampi ja luopua ainaisesta toiveajattelusta...
Aran: En mitään, olen täydellinen.
Darius: ... Tahtoisin osata/kyetä puhumaan minua huolestuttavista asioista paremmin kumppanini kanssa. Muuttaisin siis sitä mielelläni.
Alf: Ehkä voisi muuttaa sitä suorasanaisuuttaan. Poskeni ovat pian alati turvonneet naisten lyönneistä jos en opi turpaani tukkimaan.
Kali: Juomistottumuksistani voisin kyllä pikkuhiljaa luopua... Ei sitä enää jaksa niin villisti viinaa vetää... Eikä kroppakaan tunnu kestävän.
Pumpkin: Uteliaisuus taitaa olla suurin paheeni.. Joten jos siitä eroon pääsisi, niin ei ehkä tulisi jouduttua hankaluuksiinkaan.
Hecate: Hecate tahoo eroon kirouksista!
Edna: Ehkä voisin hieman muuttaa tulista luonnettani... Ennen kuin joudun hankaluuksiin...
Lily: Olen kuulemma kovinkin lapsellinen ja kiukuttelen turhasta. Jos näin on, ehkä niitä tapoja voisi muuttaa... Mutta se ei ole totta!
Black: Ehkä kannattaisi luopua pessimismistä ja opetella kohtelemaan toisia hieman ystävällisemmin...
Erudessa: Jäätävä luonteeni kuulemma työntää pois luotaan tuntemattomia. Ehkä sitä voisin muuttaa... Mutta toisaalta, ei minulla ole kiinnostusta moisiin henkilöihin. Jos ette kestä jäätävää luonnetta, ei teidän tarvitse minuun tutustua.
Perian: Itserakkauteni on huhujen mukaan ärsyttävää ja olen varma, että moni haluaisi sen seikan minussa muuttaa... mutta itsehän en muuttaisi itsessäni mitään. Mitä sitä täydellisyyttä muokkaamaan!
Raella: Jotkut eivät pidä siitä, kuinka välillä kohtelen kansalaisia kuin tasavertaisia. Ehkä tuon tavan voisi karsia tai ainakin hieman muokata, joskin itse en näe siinä mitään väärää.
Arathet: Stressini voisin mielelläni antaa pois. Ja tapani stressata kaikesta, pienistäkin asioista.
Lounatuuli: Petomaisista tavoista olisi hyvä päästä eroon, jos näin humanoidina meinaan liikkua... Mutta toisaalta..
Marduk: Ei ole mitään, mitä itsessäni muuttaisin. Olen tyytyväinen siihen, mitä olen.
Shiloh: Toisinaan toivon voivani päästä eroon mahdollisista inhimillisistä tunteista...
Constantine: Ehkä lasteni tähden voisin luopua viinanjuonnista. Tai ainakin vähentää...
Nimue: En muuttaisi mitään. Olen mitä olen, jos joku ei minusta pidä, se on heidän ongelmansa. En kaipaa muiden mielipiteitä.
Sethos: Alakuloisuudesta olisi mukava päästä eroon, nyt kun löysin syyn hymyillä...
Mirell: Toisinaan toivon, että osaisin olla kunnolla vakava uhkaavissa tilanteissa. En vain osaa! Ja se saattaa antaa väärän kuvan...
Ardashir: ?????? 8|


Kuvaile muutamalla sanalla rakkainta/läheisintä henkilöäsi?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Sumikko » 07 Touko 2015, 15:51

Fannlaug: *punast* jaa että... Hauska, mukava, lempeä
Elle: luotettava, järjestelmällinen, mahtava

Tutustutko mielelläsi uusiin tuttavuuksiin?
Sumikko
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Kesä 2015, 12:54

Andrew: Kyllä! Kivoihin ainakin!
Sha'lannae: En.
William: No mutta totta kai! Maailma olisi niin väritön ilman monenlaisia persooniaan...
Yurel: Mmm, joskus, kyllä... Mutta kyllä välillä minulle täytyy suoda oma rauhani.
Lyron: Erityisiin kyllä, muodonmuuttajiin kyllä. Nykypäivän ihmiset ovat kaikki sodan sokaisemia ja ennakkoluuloisia että voisin sanoa etteivät he välitä minun tapaamisestani kovin kaksisesti.
Oami: Kaikilla on oma tarinansa kerrottavana, ja minusta on mielenkiintoista huomata miksi jostakusta on tullut sellainen kuin hän on tänä päivänä. Jokainen on oma laulunsa ja minä kuuntelen niitä mielelläni!
Phoenix: Kivoihin, silmää miellyttäviin tyyppeihin.
Kiirastuli: En ihmisiin. Muihin kyllä. Ihmiset eivät ansaitse minun tuttavuuttani, mokomat vallan himoiset selkäänpuukottajat.
Kerensa: Oikeat ihmiset ovat kuun valo pimeään yöhön, väärät ihmiset ovat käärmeitä vuoteessasi. Kehottaisin varovaisuutta keiden kanssa haluaa tuttavuutta solmia.

Jos sinun tulisi valita, pelastaisitko sinulle kaikista rakkaimman henkilön/asian, vai kokonaisen kylän, kumman valitsisit?
Nipustin
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Kesä 2015, 15:39

Loryen: Luultavasti kylän, koska en voisi valita yhtä rakasta henkilöä, jonka haluaisin pelastaa.
Aberec: Jos kylän pelastaminen tarkoittaisi sen rakkaimman henkilön tuhoutumista, pelastaisin rakkaimman henkilön. Niin lojaali kuin haluankin olla rodulleni, on minulle tärkein henkilö ehdottomasti etusijalla.
Fred: Hmmh, pelastaisin kylän. Ehkä saisin anteeksi sen, etten koskaan liittynyt armeijaan, ja mieleni saisi siinä samassa yhteydessä rauhan.
Eugene: Pelastaisin luultavasti minulle rakkaimman asian. Olen elämänkaareni aikana onnistunut työntämään henkilöitä itsestäni poispäin enkä päin vastoin, joten kukaan ei toistaiseksi ole pelastukseni arvoinen.
Jerrell: Koska en voinut pelastaa kotikaupunkiani, pelastaisin kylän. Tiedän, millaista on menettää koti, perhe ja kaikki, minkä pohjalle elämä on rakennettu. Siksi en soisi kenellekään samanlaista kohtaloa.
Hiroi: Pelastaisin kylän ja toivoisin rakkaimpieni pelastuvan kylän mukana.
Aphaderuiondur: Aerdirnaithon, minä pelastan sinut!! Ja banjoni. Se on sentään huippuluokan käsityötä.
Pulla: Hmm. Kummasta saisi enemmän meriittejä? Jos pelastaisin kokonaisen kylän, olisin monelle henkilölle suuri sankari, ja minusta kirjoitettaisiin lauluja kaikkien aikojen suojelijana. Siitä huolimatta rakkauslaulut taitavat olla suositumpia? Mutta pidettäisiinkö minua luopiona, jos hylkäisin kylän pelastamisen sen takia, että haluaisin pelastaa rakkaimpani? Minulla ei edes ole kumppania. Valinnan hetkellä kuitenkin saattaisi jo olla. Ja jos aivan realistisia ollaan, minulla saattaisi olla paremmat lähtökohdat pelastaa yksi henkilö, kuin kokonainen kylä. Ei sillä, ettenkö haluaisi pelastaa kokonaista kylää! Se vain saattaisi koitua omaksi kohtalokseni. Toisaalta - minua pidettäisiin vielä suurempana sankarina, suorastaan legendana, jos kuolisin rakastamani kylän puolesta, eikö niin? Suosio saattaisi kasvaa entisestään, jos kuolisinkin rakkaimman henkilöni puolesta! Se vasta olisi jotain se. Vaan sitä ennen tulisi löytää sopiva henkilö ja katsoa, että hän sopisi myös lauluun. Jos hänellä olisi hassut korvat tai liikavarpaita, kaikki sankaritarinat ja -laulut keskittyisivät kuitenkin vain niihin varpaisiin. Tai liian pitkiin kulmakarvoihin. Sitten minä jäisin kokonaan taka-alalle. Täytyisi siis olla varma, että heila olisi sopiva lauluun, ja sitten voisin pelastaa hänet. Ei, ei hyvänen aika, enhän minä niin voisi sanoa. Se olisi julmaa. Sitäpaitsi oikea kauneus tulee sisältä! Niin olen kuullut, mutta en vielä ole varma, mitä se tarkoittaa. Joka tapauksessa tämä päättelyni kulminoituu siihen pisteeseen, että jos kylä on täysin tuntematon ja suorastaan epäsuosittu, minun ei kannata...

Jos saisit valita ikuisen maanpäällisen elämän ja kuoleman jälkeisen elämän välillä, kumman valitsisit?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Lörri » 27 Kesä 2015, 02:54

Jos saisit valita ikuisen maanpäällisen elämän ja kuoleman jälkeisen elämän välillä, kumman valitsisit?

Nau:
Ikuisen maanpäällisen elämän ilmanmuuta. Koska saisin olla yhdessä ikuisesti rakkaani kanssa, enkä kuolisi pois keskenkaiken.

Jeremiah:
Ikuinen maanpäällinen elämä. Kuolemanjälkeinen elämä on liian pelottava ajatus.

Albinus:
Että kehtaatkin kysyä! Hirteen moisesta pakanuudesta ja epäpyhyydestä!

Bart:
Jaa. Kyllä se menisi minulla tällätavalla sotilasmiehenä sinne kuolemanjälkeiseen elämään. Jos se vain olisi hyvää ja antoisaa, eikä tarkoittaisi esimerkiksi ikuista kiirastulta. Jos se tarkoittaa jotain sellaista, niin kai sitä täällä maanpäälläkin ikuisesti talustelisi, vaikka tuntuu, että tylsäksi moinen lopulta kävisi.

Jos poimisit kukkasen - sinun olisi pakko- niin mikä kukka se olisi ja kelle sen antaisit?
Lörri
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2015, 11:32

Azure: Sinivuokko .w.' Ja varmaankin Sethosille, vaikka... No. Vähän veikkaan ettei hän arvostaisi sitä kovinkaan paljoa... Eheheh... Niin. Harmi.
Haulokki: Kukkiiko päärynäpuu?
Aella: Ah... Ruusu. Mielellään valkoinen. Mutta... Ei minulla ole ketään kenelle se antaa o3o'
Marielle: Lilylle. Ihan mikä kukka vain minkä hän saattaisi haluta. Vaikka kokonainen kimppu. Tai kaksi.

Syksyinen sadepäivä. Mitä teet?
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Sumikko » 17 Heinä 2015, 13:45

Fannlaug: Ruokaa! Mikään ei piristä muuten niin masentavaa syksyistä päivää paremmin kuin lämmin keitto <3. Toivon mukaan voin syödä sitä jonkun kanssa, ehkä Enkin :3

Elle: Päivällä ehkäpä töitä, jos sellaisia sattuu löytymään... Illalla lähden juhlimaan syksyä! Ai että, rakastan syksyä. Tuletko sinä kanssani tanssimaan sateeseen?

Kuka on sinulle läheisin henkilö?
Sumikko
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Janni » 17 Heinä 2015, 14:28

Samkiel: Jenna... tai siis oli, kunnes hänet riistettiin minulta!
Elodie: Um... heitä kyllä on kaksi. Karhuntakku ja... P-Perian.
Gray: Äitini uskoisin.
Celebri: Un!
Kfir: Hopea... ai henkilö? Äiti tietenkin.
Haul: Noh, Jack on läheisin siinä mielessä, kun hän on lähelläni jatkuvasti... ja ystävänäkin.
Ryus: Äitini on hy-hyvin läheinen minulle.
Liluth: ...Minä e-en oikein tiedä... isäntäni?

Makea vai suolainen?
Janni
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Sumikko » 17 Heinä 2015, 18:13

Fannlaug: Hmm... Veikkaisin, että suolainen. Makea on vain liian... Makeaa.

Elle: Ei sillä ole merkitystä, kunhan pidän siitä mitä suuhuni laitan :). Molemmat ovat hyviä.

Jos olisit jokin muu olento, kuin se mikä nyt olet, mikä olisit?
Sumikko
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Heinä 2015, 19:49

Loryen: Olisin lohikäärme, koska ne ovat mystisiä ja voimakkaita olentoja.
Aberec: Olisin luultavasti hobitti, hah!
Fred: Hevonen. Tai sitten kokeilisin, millaista on olla haltia.
Eugene: Hmh, olisin räyhähenki ja ilmestyisin kusipäille.
Jerrell: Toivottavasti joku hyvin pidetty olento. Yksisarvinen?
Hiroi: Olisin karhu tai leijona.
Aphaderuiondur: Ohhohhohhoh, olisin varmasti merenmies! Mutta kysyisin varmuuden vuoksi veljeltäni ensin.
Pulla: Hmmh... Hmmmmm... Äh... Hmm... Öh... Olisin lohikäärme joka voisi muuttua ihmiseksi ja haltiaksi ja syöstä tulta ja lentää ja haalia timantteja ja laulaa kauniita lauluja.

Miksi päätit asua Cryptissä?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Heinä 2015, 13:26

Henry: Synnyin täällä. Toki kävi nuorena mielessä jos hyppäisi laivaan ja purjehtisi pois, mutta... Katsoin valtakunnan tarvitsevan minua. Joskaan enää en ole niin varma siitä..
Aran: Tämä on kotini, Crypt kuuluu haltioille!
Darius: Synnyin täällä.
Alf: No eipä tässä muutakaan vaihtoehtoa ollut kun tänne syntyi.
Kali: Hyvä jos pääsin edes tänne! Sieltä mistä minä tulen, ei mielellään oteta naisia laivaan. Toki olisihan se ehkä mukava päästä pois, nyt kun tietää kuinka sotaisaa täällä on... Mutta eipä minulla ole varaa lähteä. Sitä paitsi olen saanut jo mukavasti kanta-asiakkaita.
Pumpkin: Tulin tänne etsimään veljeäni - ja löysinkin hänet - mutta jäin muista syistä. Harkitsin lähtöä pois, mutta sitten törmäsin Briariin. Enää en voisi harkita hylkääväni Lokenea, ei mokoma pärjää ilman minua! Mukamas. Enkä ole vielä edes tutkinut pohjoista, pitäisi sielläkin käydä joskus....
Hecate: Metsä :3
Edna: Synnyin tänne, eikä ole kyllä varaa poiskaan lähteä. Vaikka se saattaisikin olla ihan mukava vaihtoehto. Olen tosin kuullut että Manasses saarilla voisi olla hyvä kylä, mihin paeta sotaa....
Lily: Synnyin täällä, eikä prinsessa nyt maataan voi hylätä! Ellei isä olisi naittanut minua jonnekin... Mutta hän antoi minun mukavasti valita itse kumppanini, joskin se taisi ehkä olla virhe... >_>
Black: Sain täällä mukavan aseman ja paremman elämän, mitä kiertolaisena... Kerta kansani tuhoutui, en "kotiin" voinut palata...
Erudessa: Synnyin täällä. Enkä todellakaan koskaan harkinnut poistuvani Cryptistä, en hylkäisi kansaamme kuin mikäkin pelkuri! Varsinkaan nyt, kun olen kreivittären asemassa.
Perian: Synnyin tähän valtakuntaan, joten miksikäs minnekään lähtisi. Oltavani kun ovat niin kovin mukavat.
Raella: Synnyin Cryptiin, joskin mieleni tekisi lähteä kyllä seikkailemaan pitkin maailmaa! Mutta jos nyt edes etelämpänä pääsisi käymään näin aluksi...
Arathet: Synnyin tänne.
Lounatuuli: Luulin saaneeni täältä ystäviä, toisin se sitten osoittautui loppupeleissä. Nyt jäin lähinnä Metsän Oikeuden takia... Olen heille yhä velkaa henkeni... Siinä missä haluan myös viettää aikaani Aethenan kanssa...
Marduk: Synnyin Cryptistä, tämä on kotini. Te olette minun maillani.
Shiloh: Meidät määrättiin tänne... Mutta kovin turhaa tänne taisi olla tulla...
Constantine: Synnyin täällä, enkä minnekään ole menossa! En niin kauan, kuin mokomia suippokorvia täällä vielä hyppii! FRIIKIT! TAPAN NE KAIKKI!
Nimue: Meillä on kana kynittävänä veljeni kanssa. Tulin tänne hänen perässään, lähden heti kun olen saanut hänet hengiltä....
Sethos: .... Synnyin täällä, en nähnyt koskaan syytä lähteä.... Ja nyt minulla on jopa syy jäädä. Vaikka toisaalta... Ehkä voisin lähteä Azuren kanssa jonnekin rauhallisempaan paikkaan...
Mirell: Synnyin täällä ja en näe syytä poistuakaan. Sodasta riippumatta.
Ardashir: Ajauduin rantaan... ._.

Mikä olisi sinun ratkaisusi tähän sotaan?
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron