Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Heinä 2015, 15:34

Joku pelastakaa mut ei helevata.
Porukat ilmotti et ylihuomenna mennään perheen kans Power Parkiin. Ei muuten mitään mut mua huolestuttaa se "perheen kans"-osa siinä. Mun perhe on mielenkiintonen. Kaks kiljuvaa kakaraa joista toinen on kymmenen ja toinen kaheksan ja jotka ei kunnioita vanhempia (mua ainakaan) ollenkaan ja kolmas vähän vanhempi pikkusisarus teiniangst-vaiheessa ja joka sai tunti sitte mopokortin. Ja ofc äiti ja isäpuoli jotka on asia erikseen. Ja pitäs NIIDEN kans lähtee päiväks johonki huvipuistoon jossa men kuitenkaan uskalla tehä mitään koska yy pelottaa. Ja siellä on ihmisiä. Me vihaan ihmisiä. Yleisesti ottaen. En teitä .w. Mut yh mua ahistaa ja ressaa muutenki tarpeeks et haluaisin vaan lukittautua huoneeseeni ja kääriytyä peiton alle ja vaan olla. Me tarvisin varmaan psykiatrin tai jotain, mun pää ei kestä enää yhtään mitään xAx'
Rant over

Asiasta puuhun! Jos haluan opiskella anatomiaa ni sit etin kuvia .'D yleensä jos jään kattoo ihmisiä pitemmäks aikaa ni son sen takia koska sillon nätit hiukset/vaatteet/jotain vastaavaa. Arvostan ihmiskauneutta.
Ja haluan vieläki nugetteja
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Heinä 2015, 15:55

Perusanatomia on hyvä osata kaikenlaisten elämänmuotojen suhteen ku piirtämään alkaa. Itte ei kyl tuu enää pahemmin ihmisii tuijoteltua ku liikkeelle lähtee. Mut sitä on tullu huomattua et jos realistisesti ihmisii haluu piirtää nii tää " kultainen maski" periaate ei kyl toimi. Ruumiinrakenteita ku on nii monia erilaisia. Parhaiten sen huomaa ku vetää niitä 5-10 min pikapiirroksia malleista.
Mut joo, kyl sitä tuppaa aika ajoin ympärilleen kattoon sillä luovalla "piirtäjän" silmällä.

Ja yyy danna parka D: eiks oo mahdollisuutta si jäädä kotiin? Vai pakotetaanko sut mukaan? Väkijoukot on kyl ahdistavia, en tykkää :|

Jee kirjotan taas viestiä kännykäl. Ehkä mä joskus opin tän käytön kunnolla ja saan nopeesti tekstiä aikaseks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Heinä 2015, 19:09

Joo kyl se rupee itelläki olee anatomia pikkuhiljaa hallussa, näin kaheksan vuoden aktiivisen piirtämisen jälkeen .DD lähinnä vaikeemmat poset tuittaa ongelmia mutta muuten menee iha jees. Toki aina vois parantaa. Ja realistisempaan työhön haetaan reffejä anyway.

Ja yy Aksu me jäisin mieluusti kotiin vaikka lukee sitä hissaa koska kirjotukset mutta "Mei käydä ikinä yhessä missään, nyt mennään kaikki ei muttia! D.<"-diktatuurimeininki hallitsee uAu' pitää yrittää ottaa ilo irti parhaan mukaan, ahistaa jo etukäteen
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Heinä 2015, 19:42

Powerpark on niin lähellä meitä et melkein huvittais tulla sun seuraks sinne! (-D Okei en yritä saattaa sua enää enempään ihmiskaaokseen, ehkä sulla on tarpeeks kestämistä jo omassa perheessä. Mut hei mee Junkeriin, ihan paras laite. Saattaa näyttää kauheelta mutta siinä on tosi vapauttavaa päästellä höyryjä ja vetää kunnon adrenaliinipaukut. Suosittelen lämpimästi.

Mä tykkään kans kattoa ihmisiä ulkonäöllisistä syistä, ja muistan aina kaikista tosi pikkutarkkoja asioita. Poikakaveri aina toteaa että "no en oo pahemmin kattellu" ku kysyn että onko jollain henkilöllä X sen mielestä oudot kulmakarvat tai vinot hampaat tai vastaavaa. Kiinnitän kauheen usein huomiota kulmakarvoihin jos ne on jotenki poikkeavat. Ja sit nenän muotoon ja silmiin ja huulten muotoon, ja sit ruumiinrakenteeseen jonkun verran. En yleensä niinkään siihen että onko joku henkilö mun mielestä laiha tai lihava, vaan ennemminkin siihen että onko henkilöllä päärynämuotonen vartalo vai tosi tiimalasimainen vai onko sillä pitkät jalat ja lyhyt torso. Tällasia outoja juttuja. Ja pukeutumistyyliin kiinnitän huomiota kans usein! Tykkään katella erilaisia ihmisiä, ehkä mua kiehtoo Dannan tavoin ihmiskauneus. Tai sit oon vaan kiinnostunut ihmisistä :D

Plus ihmistarinat ♥ Ehkä se on osasyy miks haluaisin olla psykiatri. Tai lääkäri ylipäätään. Ken tietää. Ihmistarinat on ihqui.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Heinä 2015, 20:17

Ei jumpe, tuu ihmeessä .'D voin esitellä sut äiteelle sillain "Kato äiti tää on ihminen netistä jonka kans me tapettiin karhu" ja niin poies päin. Eiku. Ehkä ei. .'> mun tuntien se menis kuitenki siihen et men saa sanottua mitää koska oon awkward. Ehkä siinä omassa perheessä on ihan tarpeeks anyway.

Ihmistarinat! Komppaan, tykkään. Itteeki kyl kiinnostas se psykiatrina oleminen ja näin mut yhhyh, mullon omassa päässä sen verran juttuja et ei ois ihan paras vaihtoehto mulle. Sama sen kans et haluaisin opettajaks mutku yyy men kestäs .<
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Wolga » 28 Heinä 2015, 22:03

Mää hakiin aikoinaan psykologiaa lukemaan, mutta silloin en viitsinyt lukea tarpeeksi joten vähän eripuolelle päädyin. Ihmisten pariin kuitenkin. Vaan nyt tarkoitus ensi vuonna hakea humanistiseen kulttuuriantropologiaa lukemaan (sivuaineeksi historiaa, filosofiaa tms.). Joten ihmisten mielenmaailma on munkin "intohimo" ja kulttuurit jajajaja... Ei välttämättä niinkään ulkonäkö, mutta en olekaan kauhean visuaalinen tyyppi.

Mekin käytiin powerparkissa nyt vasta ja siis, mää kyllä nyt koitan kumota Agnan mielipiteen ihan täysin. Se junkkeri oli siis aivan hirveä :DD Ihan kauhee. Tai sit me ollaan liian vanhoja. Mutta siis, minäkin joka oon aina tykänny hurjista laitteista, olin ihan kauhusta kankeana jälkeen päin. Siis ihan kauhee. Ja ei kait se liike, mut hitto ko siinä ei oo ees kunnon turvakaaria tai miksi niitä nyt sanotaan. Oli vaan siitä lantiolta kiinni penkissä. Apuaaaaa. Hyi. Vieläki tutisuttaa :D
Wolga

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Heinä 2015, 21:01

Hei vaan hei! Olen jälleen vaivaantunut alkaa käymään täällä opiskelun ja työssäopin lomasta. Ja olen jälleen erittäin paljon pihalla keskustelusta ja siitä, että mitä täällä on tapahtunut poissa ollessani.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Heinä 2015, 12:56

Mitä täällä on tapahtunu? Ei mitään merkittävää varsinaisesti. Mistä pulinassa puhutaan? Kaikesta. MUTTA MOHNIS SINÄ ELÄT JA SE ON TÄRKEINTÄ.

Huh heijaa, meinas rouva kuolla nauruun kun näki meikän koiran hännän. Piskillä siis on puolitöpö häntä joka näyttää kirjaimellisesti siltä et se ois aikaan jääny oven väliin ja katkennu. Se oli sit niin huvittavaa että marjassa ollu rouva päätti nauraa ittensä melki hautaan. Timi ei ymmärtäny miksi hälle nauretaan mut kerta kaikilla oli kivaa niin oli koirallakin kivaa <:

Ja höh, lupailivat eilen hirveitä ukkoskuuroja Hämeeseen mut ei kertaakaan jyrähtäny täällä tessulla päin >:< Minua on petetty.

Danna otan osaa >: Pakko se sitten kai. Kuten se sanontakin menee, kaveris voit valita mut sukuas et.
Mä en oo koskaan käyny powerparkissa, eikä kyl kauheesti innostakaan. Mikään huvipuisto ylipäätään. Paitsi eläintarhat. Viekää mut särkänniemen eläintarhaan ja mä viihdyn seuraavat viis tuntia niitä pässejä kattellen ja ruokkien.

Mut viikonloppu, YAAAYYY (??). Mitä porukalla suunnitelmissa? Menoa ja meininkiä? Vai ihan kotioloissa koneella?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Heinä 2015, 15:57

Tämä pierasee viikonloppuna Alajärvelle tekemään jotain randomia kaverin kaa ilman yhtään hyvää syytä.
Lisäksi pitäisi nuo pelijuonet suunnitella loppuun ja varmaan päivittää Annan kaa nuo virtuoosi-Vilit. Ei muuta tähän viikonloppuun.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mori » 31 Heinä 2015, 16:45

Oih, Danna, koita pärjätä. Suku on suku, sille ei voi mitään. Itse vihaan kaikkea sukuun liittyvää, kun ei olla oikeasti mitään verisukulaisia *mutinaa*

Täällä satoi hetki sitten kaatamalla, mutta ei jyrähdellyt ja nyt paistaa kaunis aurinko! :9

Huomenna lähden keräämään mökiltä vadelmia, masikoita ja sieniä. Joudun ajamaan sinne yhyy, en halua, mut pakko. Voisin kinuta isältä jäätelön........... *Poistuu takavasemmalle.*

Muut kaverit on messukeskusessa tappamassa itseään unen vajeeseen ruudun äärellä. Voisin kipaista sinne heittämään muutaman kahvipurut naamaan, niin ei kuole, kun pitää sinnittellä sunnuntaihin asti xD Sain kuulla vieläpä, että kaverin käydessä nukkumisnurkkaan, oli kokemus melko kaamea siitä puolesta tunnista. Onneksi en ole siellä.

Nyt menen päivittelemään hahmoija, pienesti vain :)
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Heinä 2015, 17:11

Lotdow kirjoitti:Lisäksi pitäisi nuo pelijuonet suunnitella loppuun ja varmaan päivittää Annan kaa nuo virtuoosi-Vilit. Ei muuta tähän viikonloppuun.

HAH! Virtuoosi-Vilit. Todellakin. Banjo-Pete ja Viulu-Vilpertti.

Suku on pahin joissain tapauksissa, itse pidän omastani, mutta Morille ja miksei Dannallekin lohdutukseksi inspiroivia quoteja internetin syövereistä.

Wolga hei, ei se niin kamala ole! (-D Ja mäki huolestuneena huomautin laitteen ohjaajaa siitä melko luirusta turvakaaresta, niin sit se vaan totes että "no koitapa nousta seisomaan". Koitin. Ei onnistunut, ja tunsin olevani ihan hyvissä käsissä.
Kulttuuriantropologiakin kuulostaa mielenkiintoiselta! Kaikki mun tietämys siitä alasta tosin rajoittuu lähinnä yläasteen uskonnontunneilla puhuttuun, ja siitäkin on aika kauan. Ja joo, kulttuurit mua kiinnostaa kans, mutta myönnän kyllä yhä vierastavani joitain kulttuureja vähän, ja se harmittaa mua itteäkin :c ehkä oon liian länsimaalainen? Kamalaa. Yritän silti olla kaikelle avoin ja kokeilla aina ulkomailla uutta.

Ja tervetuloa elävien kirjoihin, Mohnis! Viimeisimmällä sivulla olevia viestejä lukemalla yleensä selviää, mistä täällä on puhuttu. (-D

Siis pelaaminen inspaa mua jotenkin ihan uudella levelillä pitkästä aikaa. Oon pelannu nyt JOKA PÄIVÄ. Vitsi oon ahkera! Ja oottakaa hyvät naiset ja herrat kun päivitän tässä tota Eugenea paraikaa, etsin sille yhtä dramaattista kivaa hassua tärkeää pelijuonikaveria myöhemmin. Mhehe. Siispä tänäviikonloppuna kavereiden treffaamisen lisäksi tiedossa rutkasti tönffiä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Wolga » 31 Heinä 2015, 18:51

Huh, meillä on rentoilu viikonloppu! Käyn mutkan töissä huomenna ja muuten vedetään kyllä lonkkaa! Tänään ehkä koitan saada siivottua sillä, että lupaan itelleni karkkipussin jos siivoan :DD Että semmosta.

Meillä on ollu ihanan aktiivinen viikko, koirien kanssa on lenkkeilty, uitu, tottisteltu, hakuiltu, paimennettu, leikitty ja tolskattu kaikkea mahollista. On treffattu ihmisiä ja koiria jajajaja... Itekin alkaa olla jo ihan sippi, vaan huomenna viimestään on kuitenkin sellainen, "mitäs nyt olo?". Meillä kaikilla, ei vain koirilla :D Nuorempi kävi tänään osteopaatilla, joten sillä on nyt viikonloppuna pakkovapaa kaikesta riekkumisesta, joten vanhempi saakin oikeen roppakaupalla yhteistä aikaa.

Pääsin kortistoon! Wuhuu... Tästä se ilo urkenee. Kyllä sitä taas miettii, että ois aikanaan pitänyt käyttää enempi aikaa opiskeluun ja vähempi aikaa pöljäilyyn - nyt voisin olla joku vastavalmistunut lääkäri, tai ainain kandi. Tai ehkä lakimies(-nainen), psykologi,... Tai vaikka poliisi. Mutta ei. No, turha on rykiä, ja on kaupassa ihan hauska olla töissä. Harmi vaan, että tunteja ei oikein tahdo olla tarjolla, joten joutuu sitten valtiolta anomaan avustusta, mikä on aika kurjaa.
Wolga

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 31 Heinä 2015, 20:03

Danna palaa takaisin.... xwx' kohtuu kivuton reissu takana, mitä ny kakarat kilju ja kiukutteli ja verensokeri oli turhan matalalla ja ihmisiä yyyy. Ei ees satanu vettä ku kerran vartin ajan.
Sain hyvää ruokaa illalla. Ja HOLY HELL EN ME KÄYTÄ TOLLASIA LAITTEITA JUMALISTE. Mustekala on iha tarpeeks hurja mulle .'DD

Ja viikonloppu. Koko päivä on menny mun autotallihuonetta siivoillessa ja uudestaan järkkäillessä ja asuntolan muuttilaatikoita tyhjentäessä. Non lojunu kirjaimellisesti viis kuukautta lattialla täysinä. Ja parin viikon sisään pitäs muuttaa takas todennäkösesti jos me nyt sen paikan saan enää. Ehkä.
Loppuviikonlopusta en tiiä. Ehkä vastailen peleihin, ehkä vaan löhöän. Tai lukisin hissaa yhyy.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja kiifpro » 01 Elo 2015, 10:01

Hnngh, here I am..! Kyllä, en ole kuollut, yhä teidän vaivana täällä roikun, muahahaa.
Kyllä, olen kamala ihminen enkä ole oikein löytänyt aikaa käydä täällä näin kesällä. Tuntuu että aina kun oon yrittänyt kirjoittaa on joku tullut sanomaan että syömään, kaveri tuli, tms. ._. Nooh, ehkä tää tästä viimestään ku koulut alkaa viikon päästä..!

Jaahas, että ihan laitteista vai mistä ikinä täällä puhutaan. :D Mut saa hyvinkin hurjiin laitteisiin a)ruokalahjonnalla b)sillä että totean pystyväni olemaan oksentamatta. Ja kuka sanoikaan siitä särkän eläintarhasta: musta siellä on nyt vähentynyt eläimet sillon ku tuli se typerän koiramäki. (´・_・`) Mut en sit kyl tiiä, saatan muistaa väärin. Tänä vuonna kun en särkässä vielä ole käynyt. :D

Ja Aksulle: Kirjoitan tänkin, ja melkein kaikki viestini tänne kännykällä, koska en omaa toimivaa konetta. Ettääh... Kyllä sitä sitten oppii kirjoittamaan nopsaan. ^^||
kiifpro

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2015, 13:39

kiifpro kirjoitti:Ja Aksulle: Kirjoitan tänkin, ja melkein kaikki viestini tänne kännykällä, koska en omaa toimivaa konetta. Ettääh... Kyllä sitä sitten oppii kirjoittamaan nopsaan. ^^||

HNNNNGHGH mun käy aina kateeks ihmisiä jotka kirjottaa nopeesti - ja ennen kaikkea taitavasti - kännykäl ku mul kestää viis minuuttii ees pari lausetta väsää kun typottelen ja painan vääriä näppäimiä ja sit turhaudun ja lentääki se luuri seinään. Ehkä mäkin vielä opin.

Pandanna kirjoitti:Danna palaa takaisin.... xwx' kohtuu kivuton reissu takana, mitä ny kakarat kilju ja kiukutteli ja verensokeri oli turhan matalalla ja ihmisiä yyyy. Ei ees satanu vettä ku kerran vartin ajan.

MUTTA OLET ELOSSA YAYYYYYY.

Agna kirjoitti:HAH! Virtuoosi-Vilit. Todellakin. Banjo-Pete ja Viulu-Vilpertti.

Matti ja Teppo. Cryptin Matti ja Teppo.

Mori kirjoitti:Muut kaverit on messukeskusessa tappamassa itseään unen vajeeseen ruudun äärellä.

Haaahhh kun itteki pääsis. VIELÄ JOSKUS. Kai ne sentään otti paljon kahvia tai vaihtoehtoisesti energiajuomaa mukaan?

Yh kun piti taas tulla mutkia matkaan just viikko ennen koulujen alkua. Saa nähä mitä tästäkin taas tulee jos tulee ees mitään. Kiitos äiti kun olet hankala, taas.
JA HYI MUL ON ENS KESKIVIIKKONA TAAS VERIKOKEET.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut