Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2014, 21:22

Eng. Kiss, kill, marry

Pelin ideana on siis listata kolme TNFässä olevaa hahmoa, joista seuraava pelaaja valitsee yhden jokaiseen kohtaan: Yhden, jota suutelisi. Yhden, jonka tappaisi. Yhden, jonka veisi vihille.

Esim:

Pelaaja 1: Hahmo A, Hahmo B, Hahmo C.

Pelaaja 2:
Suutelisin: Hahmo B koska se on aika söötti.
Tappaisin: Hahmo C koska se vaikuttaa aika ilkeeltä ):
Veisin vihille: Hahmo A koska se vaikuttaa näistä vaihtoehdoista parhaimmalta pidemmällä tähtäimellä!

Uudet hahmot: Hahmo X, Hahmo Y, Hahmo Z


Valintoja saa perustella. Listattujen hahmojen ei tarvitse olla vain omia hahmojasi, voit listata myös muiden hahmoja. Pääasia on, että hahmot pysyvät TNFän rajoissa. Samat perussäännöt mitä keskusteluissa aina! Hahmolistan jos tarvitsee, se löytyy Cryptin sanomista



Ja minä aloitan, hahmot ovat:

Aran Cúthalion, Henry Scarlington, Ikolok Tornhelm
(kuningassuora lol)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Heinä 2014, 23:12

Suutelisin: Ikolok, koska en vaan haluis tappaa enkä mennä vihille, sitäpaitsi voishan se olla ihan kivakin suudella kääpiötä kun on iso parta ja kaikki. dunno. ~
Tappaisin: Aran, koska kiero kakka. >:
Veisin vihille: Henry, koska vois olla ihan kivaa mies materiaalia. :3 Plus ihminen ja ihminen on aina parempi kuin ihminen ja kääpiö. Minun mielestäni. ;3(ja arania ei edes kuvitella.)

Uudet hahmot: Lanae Winder, Delia Winder, Darius Winder
mitäköhän tuli tämmöset mieleen. ei varmasti mitään yhteistä näillä hahmoilla.
Templer
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Ivy » 25 Heinä 2014, 00:36

Suutelisin: Lanae, sillei kivasti ottalle. Saa neito pysyä viel mahd puhtoisena.
Tappaisin: Darius, sanoisin että armokuolema.
Veisin vihille: Delia ku on jo tottunu tuohon vaimokkeen rooliin, ni mitäs sitä muuttamaan.

Uudet hahmot: Constantine Fritz, Greilir Gallus ja Bartholomeus Dromelus Hillgore
ei näilläkään tod
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Vahti » 25 Heinä 2014, 01:38

Suutelisin: Bartia, koska se vaikuttaa siltä joka ei yrittäisi mitään... Hassua. Ja koska vanhemmat miehet, grau~
Tappaisin: Geilir. Koska I have the right! Hah hah hah!
Veisin vihille: Constantine, koska olen heikkona vanhempiin, isoihin, lihaksikkaisiin miehiin joilla on karu machoasenne. Sue me!

Uudet hahmot: Elodie, Haltiakuningas Aran ja Nardur.
Eka miun piti kirjoittaa joku muu Aranin tilalle, mutta vielä kolmannellakin kerralla käteni vain kirjoitti itsestään Aranin nimen... Se hyväkäs hallitsee mieltänikin jo... ._.'''
Vahti
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Mori » 25 Heinä 2014, 09:59

Suutelisin: Elodie, koska en välttämättä halua tappaa näin viatonta olentoa ja enkä välttämättä viedä vihille liika naiviudesta...
Tappaisin: Tappaisin Aranin, en pidä narsisteista, en pidä myöskään siitä, että huomiota kerjätään liikaa...
Veisin vihille: Mahdollisesti veisin vihille itse Nardurin, koska se olis sitten varmaan uskollinen?

Uudet hahmot: Edward, Lapis, Jarle Tzot

Vai miten toi Jarlen nimi nyt kirjoitetaan??? O___O
Mori
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 10:52

Suutelisin: Lapis Lazuli. Samalla rapsuttaisin vähän korvan takaa.
Tappaisin: PAKKO TAPPAA JOKU JOTEN ANTEEKS EDWARD! Lupaan tehdä turkistasi kauniin taljan!
Veisin vihille: Vaikka kuin romanttiselta kuulostais juosta ihmissuden tai hämäräsuden kanssa pitkin valtakuntaa pakoon kukkivassa suhteessa, niin valitisin silti helpon ja turvatun liiton Jarlen kanssa 8| Ei sitä rakkaudesta menty naimisiin, mutta enpähän kuole nälkään!

Uudet hahmot: Kreivi Garrett Fortescue, Piispa Albinus Maximillian Hillgore III, Kreivi Arethdriel Aranthil Cúthalion
Tykkään näistä pikku viesteistä täällä. Tykkään myös siitä et "kaikki" tappais Aranin. Tehtäväni suoritettu.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Marras 2014, 16:21

Suutelisin: Kreivi Garrett Fortescue, tai ainakin yrittäisin suudella.
Tappaisin: Piispa Albinus Maximillian Hillgore III Ihan vaan koska piispa, sori :P
Veisin vihille: Kreivi Arethdriel Aranthil Cúthalion Vaikka onkin varattu, mutta jos ei olisi niin vihille koska on rikas, hottis eikä harrasta tunteista lärpättämistä.

Uudet hahmot: Delathos N'drayer, Samkiel, Raella Tornhelm.
Kitty
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Marras 2014, 10:15

Suutelisin: Samkiel, pikku pusu ja sit adios <:
Tappaisin: Raella Tornhelm, ihan vaan koska mulla on Aran mode päällä ja haluaisin nähdä Ikolokin itkemässä >:)
Veisin vihille: Mietin pitkään et veisinkö Raellan vihille koska sit saisin olla kuningatar kuningattaren rinnalla ja uh, mutta päätin että vien Delathosin vihille niin ehkä se jättäis Dariuksen rauhaan. Ehkä.... TOIVOTTAVASTI. Ja uh tuo tummasuklaa.eikun

Uudet hahmot:
Roswell, Tsytan, Darion
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Marras 2014, 16:11

Ei helkkari mikä valinnanvaikeus. Demoneja kaikkialla.

Suutelisin: Tsytania, koska hän jäi ns. jäljelle kun olin päättänyt kaksi jälkimmäistä ja koska pitkätukkaisista ja limaisista demoneista pitävät kaikki.
Tappaisin: Okei. Mietin pitkään kumman tappaisin, Roswellin vaiko Tsytanin, ja tulin siihen tulokseen että Roswell saa menettää päänsä niin Hiroista voi tulla neuvonantaja. AAHHHAHAHAHAHAHAHA, väistyhän, pätkä.
Veisin vihille: DARIONIN. Äkkiä, pelasta minut noilta kahdelta pahikselta. Darion on porukasta ainoa jonka kanssa en ehkä tekisi henkistä itsaria jos veisin vihille.

Uudet hahmot: Hiroi, Dagnir, Karhuntakku
Insert pakollinen pikkuviesti here. Saatte tästä jättejä valittavaksenne.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2014, 12:37

Suutelisin: Dagnir, kerrankos sitä lohikäärmettä.
Tappaisin: Sisäinen Constantineni vaatii retkeä karhumetsälle, joten sori Karhuntakku, susta tehdään nyt talja. Tai teltta.
Veisin vihille: Hiroi. Mulla on joku juttu näitä pitkiä miehiä kohtaan, jos joku ei vielä sitä oo hokannu. Kaiken lisäks jos Agna murhaa Roswellin ja Hiroista tulis neuvonantaja niin sittenhän ois talouskin turvattu <:

Uudet hahmot: Nardur, Atrevaux Argenteus, Darius Winder
Te ja teidän pikkuviestit. Kenraaleja taas, sori Acom sä jäit pois >:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Nipustin » 22 Kesä 2015, 17:28

Suutelisin: Selvästi Dariusta sillä onhan siinä tommoinen tietty charmi arpineen kaikkineen. Muttei ole miesmaikku matskuu kun eihän pahaa poikaa viedä vihille :D Perustelut kultaa
Tappaisin: Atrevaux, koska raasu jäi yli :<
Veisin vihille: Vahvan uh suloisen karvaisen minotaurin nimittäin Nardurin. Ainakin ois sopivan jämäkkä pitämään hengissä näinä vaikoina aikoina.

Uudet hahmot: Phoenix, Arent, Samkiel
Nipustin
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja kiifpro » 01 Elo 2015, 09:43

Suutelisin: Samkiel, koska no... Se jäi yli päätettyäni kaksi seuraavaa.. :D
Tappaisin: Phoenix, koska se syntyisi sitten uudelleen, ni ei tarvii tappaa kivoja hahmoja. x)
Veisin vihille: Arent, koska ihastuin tuon hiuksiin eivätkä silmätkään pahat ole kun ajattelee. Ja jotenkin tuo herran mystisyys ja kaikki vetoaa muhun. (Perustelut 5/5)

Uudet hahmot: Enki, Nelladel ja Nardur 
kiifpro
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Sumikko » 01 Elo 2015, 13:22

Suutelisin: Enki, koska se jäi vaan jäljelle, ja kyllä sille voisi pusun antaa
Tappaisin: Nardur, sillä se varmaa yrittäisi tappaa mut, jos ihminen sitä tulis suutelemaan tai menis sen kaa naimisiin. Ja minä haluan elää!
Veisin vihille: Nelladel, me tultais varmaan ihan hyvin juttuun, eikä tapettais toisiamme viikon jälkeen. Luulisin. Ja tuon hiukset <3

Uudet hahmot:
Hecate Vesna
Lastica
Fannlaug Thudasdottir
Sumikko
 

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Elo 2015, 16:48

Suutelisin: Suutelisin Hecatea, koska se on niin söpö. Ja sitten me hihhuloitaisiin metsässä alasti hiukset hulmuten.
Tappaisin: Apua mikä valinnanvaikeus oli! Mun pitäis kyllä tappaa Fannlaug, koska noiden kahden reppana metsäläisen nitistämisestä mulle olis tullu niin paha mieli :c Olen pahoillani, oi arvostettu kääpiö!
Veisin vihille: Minähän haluan saukkovaimon, joten Lastica on valintani. Lisäksi saisin samalla söpön lemmikin.

Uudet hahmot:
Eleonora
Arasinya
Rinya
Saatte viimeisimmät hahmot joka puolelta! Jee! Naislinja jatkuu.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Suutelisin, Tappaisin, veisin vihille

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2015, 09:08

Suutelisin: Eleonora, jooo. Se on pieni ja söpö.
Tappaisin: ÄÄÄÄÄÄÄÄ VAIKEITA VALINTOJA KUN. No ehkä tappaisin Rinyan JOS ON PAKKO VALITA vetoan siihen että sisäinen Constantineni ei demoneista tykkää.
Veisin vihille: Arasinya the bambi lady tietty. Sil on valtaa ja asemaa ja se on nätti ja hirvee velmu. Ja nuo sarvet. Mulla on juttu sarviin.


Enkeleitä onko heitä, aka uudet:
Sullivan, Shiloh, Pisantheuma
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron