Aksutar kirjoitti:Iridari alko siitä että Crim tuli ja sano että "kelaa hei, jos".
Mohnake kirjoitti:
Muutoin olenkin taas pihalla, että mistä puhutaan :D
Crimson kirjoitti:Välillä mä tykkään siitä että spottaan nimeni ilmestyvän aina muiden juttuja kyttäillessäni spontaanisti sillon tällön, ja jään sitä itekseni hihittelemään sitten. Mutta Iridari, OTP josta en nyt haluaisi ikinä saada tarpeekseni <:
Forte kirjoitti:Ei kun oli minulla ihan oikeaakin asiaa. Olenko minä vain missannut kaikki, vai eikö tämä peliporukka ole järjestänyt miittejä? Tapaisin mielelläni muita pelaajia face to face.
Pandanna kirjoitti:Ja joo .w. just se juttu. Kerranki fB:stä on jotain hyötyäki, kukaan ei ikinä kuuntele mua mut JUST THIS ONCE KU JOKU HALUAA JOTAIN NI SITTE. Mut en valita
Enpähän joudu tekemään mummokotelomekkoa. Sois kamalin vaihtoehto jonka me keksisin.

Agna kirjoitti:Muistaakseni kuuma peruna oli ainakin kysymys siitä, että voiko miitingissä nauttia alkoholia. Ite olin silloin sitä vastaan koska olin varmaan 16v ellen nuorempi, ja moni pelaaja ylipäätään oli alaikänen. Siihen taidettiin lopulta päätyäkin. En muista enää, siitä on aikaa!

Agna kirjoitti:Itse asiassa btw muumilimsa on mun mielestä pahaa :--D

Forte kirjoitti:Sanoisin, että arvostaisin suunnattomasti, mikäli miitti olisi päihteetön.
Mori kirjoitti:Pakko se kuitenkin on. *potkii kirjoja* YO:t pilaa mun elämän ja mun tulevaisuuden.

Aksutar kirjoitti:
No oke ei sillä, mä en ees pahemmin tykkää juoda limppareita jos siitä lähetään. Litkin yleensä vettä jos jotain haluun juoda. MUT MUUMILIMPPARI ON HYVÄÄ AGNA, SINÄ PETTURI.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa