Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Elo 2015, 00:40

Joooo siitä kaikkia aina alkaa. Been there done that. "Kelaa jos" on paras alotus kaikelle. Mulla ja Bizaralla on varmaan viismiljoonaa sillä lailla alkanutta juttua. Ei ihan. Monta anyway.

Ja joo .w. just se juttu. Kerranki fB:stä on jotain hyötyäki, kukaan ei ikinä kuuntele mua mut JUST THIS ONCE KU JOKU HALUAA JOTAIN NI SITTE. Mut en valita
Enpähän joudu tekemään mummokotelomekkoa. Sois kamalin vaihtoehto jonka me keksisin.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Elo 2015, 03:54

Aksutar kirjoitti:Iridari alko siitä että Crim tuli ja sano että "kelaa hei, jos".

Välillä mä tykkään siitä että spottaan nimeni ilmestyvän aina muiden juttuja kyttäillessäni spontaanisti sillon tällön, ja jään sitä itekseni hihittelemään sitten. Mutta Iridari, OTP josta en nyt haluaisi ikinä saada tarpeekseni <:

Mutta uu mami Pandanna kuulostaa helkkarin siistiltä projektilta o3o onnea vaan matkaan sellaisen mekon väsäilyyn, tiedän tasantarkkaan itsekin gothictyylisen tanssimekon tehneenä millanen homma siinä on vastassa kankaista alkaen.
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Elo 2015, 09:52

Itse en välittäisi niin Euroopassa reissata, mutta Etelä-Aasia, Kaakkois-Aasia ja Itä-Aasia olisivat varmasti aivan mahtavia kokea.

Muutoin olenkin taas pihalla, että mistä puhutaan :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Elo 2015, 14:08

Mohnake kirjoitti:
Muutoin olenkin taas pihalla, että mistä puhutaan :D

En tiedä, mutta aion vaihtaa aihetta. Hah!

Ei kun oli minulla ihan oikeaakin asiaa. Olenko minä vain missannut kaikki, vai eikö tämä peliporukka ole järjestänyt miittejä? Tapaisin mielelläni muita pelaajia face to face.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2015, 14:28

Crimson kirjoitti:Välillä mä tykkään siitä että spottaan nimeni ilmestyvän aina muiden juttuja kyttäillessäni spontaanisti sillon tällön, ja jään sitä itekseni hihittelemään sitten. Mutta Iridari, OTP josta en nyt haluaisi ikinä saada tarpeekseni <:

Kihihihihi<3

Forte kirjoitti:Ei kun oli minulla ihan oikeaakin asiaa. Olenko minä vain missannut kaikki, vai eikö tämä peliporukka ole järjestänyt miittejä? Tapaisin mielelläni muita pelaajia face to face.

TNF miitti on aina ollu ikuisuusprojekti jota ei koskaan sitten toteutuettukaan vielä joten ei, ei oo varsinaisii miittejä järjestetty. Hirveesti siitä oli kyl puhetta muutama vuos takaperin ja suunnitelmii, mut ei sitä koskaan si toteutettu. Mitä nyt porukka toisiaan satunnaisesti kaksistaan tavannu jne?
Ja indeedly, aihetta voi aina vaihtaa jos edellisestä ei saa kiinni.

Pandanna kirjoitti:Ja joo .w. just se juttu. Kerranki fB:stä on jotain hyötyäki, kukaan ei ikinä kuuntele mua mut JUST THIS ONCE KU JOKU HALUAA JOTAIN NI SITTE. Mut en valita
Enpähän joudu tekemään mummokotelomekkoa. Sois kamalin vaihtoehto jonka me keksisin.

Mä tuun ens kerral pyytään sulta sit mummokotelomekkoa. Mikä ikinä se onkaan. Tiedän vaatteista paljon ja silleen.

Hyi projektit seisoo kun toiset osapuolet ei vastaa. En tykkää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Elo 2015, 15:25

Minä mielelläni kyllä tapaan muita pelaajia. Teen opinnäytetyötä, joten en fyysisesti ole koulussa. Aikaa siis on.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Elo 2015, 15:43

Kieltämättä kyllä ois kiva tavata porukkaa .> aikaa ei oo mut sitä pitää sit tehä. Morin oon kerran nähny mut muuten en.

Ja mulla on yhtä aikaa kirjotukset, trikookurssi, somistuksen näyttö, ompelun viimenen näyttö (se tanssipuku) ja autokoulu </3 ihanaa.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Elo 2015, 21:27

Miitti on kiva jos miitattavat on sosiaalisia tai tykkää ihmisistä ylipäätään. Se on aina vähän nihkistä jos kaikki on silleen "hmmmm en halua puhua". Mun mielestä olis kans kiva törmäillä kaikkiin, täältä kun en oo tavannu muita kuin Lotdowin koska kröh asumme saman katon alla. Mut muistan kun aikanaan oli suunnitelman poikanen törmäillä keskiaikamarkkinoilla missä ne sitten silloin järjestettiinkin, ja se ois ollu kyllä aika huba juttu! Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Muistaakseni kuuma peruna oli ainakin kysymys siitä, että voiko miitingissä nauttia alkoholia. Ite olin silloin sitä vastaan koska olin varmaan 16v ellen nuorempi, ja moni pelaaja ylipäätään oli alaikänen. Siihen taidettiin lopulta päätyäkin. En muista enää, siitä on aikaa!

Huh heijaa koulu alkoi kans viime keskiviikkona, mukavalta on tähän asti vaikuttanut mutta kiireisenä pitää. Piirrän täällä dramaattisuuksia kun en kerran voi roolailla ällöä lässynlää romantiikkaa. Draamakin kelpais. Draama on niin hyvää puuta. En koskaan kyllästy draamaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2015, 21:44

Agna kirjoitti:Muistaakseni kuuma peruna oli ainakin kysymys siitä, että voiko miitingissä nauttia alkoholia. Ite olin silloin sitä vastaan koska olin varmaan 16v ellen nuorempi, ja moni pelaaja ylipäätään oli alaikänen. Siihen taidettiin lopulta päätyäkin. En muista enää, siitä on aikaa!

Sit ehdotettiin et eka ois "Päivämiitti" ja ne jotka haluaa jäädä sit alkoholin kans toisia miittaan niin jää roikkuun myöhäsempään ko. tilaisuudessa - missä ikinä se miitti sit ois pidettykään. Imo kyl jos ikinä miittiä tulee niin alkoholit ja päihteet jää kotiin ja ollaan kaikki selvinpäin ja pietään hauskaa muumilimpparilla. Täällä kun tosiaan on myös niitä alaikäsiä ja myös absoja.
Oishan se miitti ehkä kiva jos ei ois niin perhanan ahdistuvaa sorttia nykyään, hyvä jos mummolassa uskallan käydä sillon kun sukulaisia on paikalla 8) Toinen on sit just se aika ja raha, nyt kun on lopputyöt jne kortilla ni pakko panostaa niihin. Tullu kyl vuosien varrella tavattua porukkaa satunnaisesti, yksitellen lähinnä. Kuten esim just Harlekiini, Crim, Dogster... Rossinkin tapasin sillon ko se viel pelas... Ivyn ny oon aina tuntenu irl. ET SINÄLLÄÄN ku tuntee jo porukkaa ni ei oo niin hirveet paineet mut aina se uusien ihmisten tapaaminen on vähän huh.
Loppupeleis myös tuli vastaan se, että ei sitä sopivaa miitti päivää löydetty. Mutta tbh jos kaikkia yrittää miellyttää niin ei siihen miittiin ikinä päästäkään, pitäis vaan sanoo aika ja paikka, ne tulee ketkä pääsee - sillä taktiikalla se ainakin muilla foorumeil on joskus toiminu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Elo 2015, 22:37

Sanoisin, että arvostaisin suunnattomasti, mikäli miitti olisi päihteetön. Koska tosiaan on alaikäisiä pelaajia, ja en voi ammatillisista sekä eettisistä syistä osallistua tapahtumaan, jossa on tarjolla kuningas alkoholia alaikäisille.
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 18 Elo 2015, 20:27

Miitiäkö, pähteetön? Kuulostaa samalla kiehtovalta ja samalla harmistun, sillä en itse harrasta miittejä. Minä olen ihminen, joka ei poistu talosta ellei ole pakko.... Ja mitä tulee uusien ihmisten tapaamiseen ei ole ongelma ei. Mutta puheen aiheen löytäminen on se toinen asia. "päivää, olen mori ja kaunis päivä hei" siihen se jää varmaan minun osaltani, kerta en ryhmissä oikein pääse puhumaan. XD Noh, ei sellai, ettekö kiinnostaisi, mutta kuvitelma on se ainainen. Valun hitaasti pois. Ja MUUMILIMUT HEI KATTOON! Muumilimut on parhaita, sain synttärilahjaksikin kolmepulloa xD Voisin ostaa muutaman pullon taass huomenna xD

Päivä meni koulussa, palauteajossa ja vielä lisää opiskelua. Nyt pitäisi juosta suihkuun ja nukkumaan. *heittää kirjat lattialle* JA yli huomenna pitäs vielä raahautua neljäksi tunniksi harjoitusvaiheeseen, ei kiiton. Pakko se kuitenkin on. *potkii kirjoja* YO:t pilaa mun elämän ja mun tulevaisuuden. Meen töihin mäkkäriin jos pakko, mutta se homma haiskahtaa vielä pahemmalle kuin pizza Rax, joka keitti joka ikinen kerta, kun muistelee niitä miten oikeasti se työn jako meni siellä.... *mököttää nurkassa* Tarvitsen unta. Jatkaa.
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Elo 2015, 20:53

Mäkin oon semi päihteetön! Valtavin kännäys jota oon harrastanut on yksi siideri per ilta pari kertaa kesässä. Ja varmaan jotain 0,2% alkoholia 500 millilitrassa. Kun menin reilaamaan Britteihin niin sanottiin parhaan frendin kanssa baarimikoillekin vaan että "anna jotain mitä antaisit sellaselle ihmiselle joka ei koskaan juo" :'D Ja sieltä tuli ihan hyviä mehuja. Literaalisti maistuivat pelkälle mehulle, mutta pakko se oli pubissa käydä pari kertaa kun pubikulttuurin pariin raahauduttiin. Joten limsa-/mehulinja on mulle kans parempi kuin hyvä.
Itse asiassa btw muumilimsa on mun mielestä pahaa :--D

Mullakin ois vielä yks autokouluvaihe ylihuomenna. Liukasrata-ajon toinen käynti ja tälläkertaa ilman opettajaa. Ei liian hankalaa uskoakseni, ainoa mikä tuottaa haasteita on sinne paikan päälle suunnistaminen. Mun suuntavaisto on kotikaupungissakin ihan plörä kun en koskaan liiku muulla kun "keskustan" alueella, ja kun ei koskaan ollu mautoa tai skootteria tai mopoa niin ei tullu muiden nuorten tavoin kierreltyä kyliä. Minä olen sotkenut fillarilla, niin!

Kannattaa opiskella että pääsee mieluiseen ammattiin sitten tulevaisuudessa :> itseänne vartenhan te sitä teette. Vaikka se tällä hetkellä kuolemaa ja tusgaa onkin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Elo 2015, 21:33

Agna kirjoitti:Itse asiassa btw muumilimsa on mun mielestä pahaa :--D

Kuva

No oke ei sillä, mä en ees pahemmin tykkää juoda limppareita jos siitä lähetään. Litkin yleensä vettä jos jotain haluun juoda. MUT MUUMILIMPPARI ON HYVÄÄ AGNA, SINÄ PETTURI. Meen sit pitään Morin kans muumilimppa bileet keskenäni.

Forte kirjoitti:Sanoisin, että arvostaisin suunnattomasti, mikäli miitti olisi päihteetön.

Sama. Varsinkin jos jossain yleisellä paikalla tulis miitti olemaan.
Also en kannata alaikäisten juomista (kuulostaa siltä että sä juot sitä alaikästä...), mutta mikä minä olen tuomitsemaan. Varmaa on, etten minä niitä juomia kumminkaan välitä kellekään, missään, koskaan.

Mori kirjoitti:Pakko se kuitenkin on. *potkii kirjoja* YO:t pilaa mun elämän ja mun tulevaisuuden.

Kyl sä pystyt siihen! Kato nyt kun vetää kunnialla loppuun niin sitten se on ohi. YOU CAN DO IT.

Mäki sain tänään jopa jotain fiksua aikaan, lopputyön blogi alotettu ja sain kirjotettua kässärin melkein loppuun kunnes alko enkuks kirjottaminen tökkiä. Ens viikol ois tarkotus alottaa sitten mallintaminen 8)
Ja persposket sentään kun toi meidän koulu taas on niin sekavaa touhua. Viime viikol sanottiin ettei meidän tarvii enää varsinaisesti koululla käydä, ellei haluu lopputyötä siellä työstää, mut tänään puoli tuntia ennen kun tunti ois alkanu, tuli ilmotus facebookissa siitä, että tänään ois ollu tunteja joille pitäis osallistua. PÄÄTTÄISIVÄT JO.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 18 Elo 2015, 21:45

Aksun kanssa muumilimppa bileet! Im so in!

Juu kyllä minä puristan ne johonkin kasaan. Ainoo vaan et mitä niistä oikeestaan ees hirveesti hyödyn kerta en halua yliopistoon mennä ja ammattikorkee kulostan kivemmalta... Voisin kokiksi ryhtyä tai leipuriksi xD

Voih Aksu, koita kestää tunties kanssa.

Ja Agnasein! Suunnistaminen on lapsille eikun. Jos sinä kerta liikut keskustassa kuin kotonasi nii minä liikun luonossa. Helsingin keskusta on mulle melkein mukiin menevää ja sen ulkopuolella olevat alueet on täydellinen pimeä pusikko meikäläiselle. Ei tule kesää, kun mori lähtee etsimään asioita muualta kuin juna-aseman läheltä.
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Elo 2015, 21:54

Aksutar kirjoitti:Kuva

No oke ei sillä, mä en ees pahemmin tykkää juoda limppareita jos siitä lähetään. Litkin yleensä vettä jos jotain haluun juoda. MUT MUUMILIMPPARI ON HYVÄÄ AGNA, SINÄ PETTURI.

Kuva

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna