Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Syys 2015, 16:08

Yo-kirjotukset, lopputyöt, gradut, opparia..oletettavasti suurella osalla on jotain meneillään opintojen kanssa. Samaistun stressiinne.

Olen pitkästä aikaa käymässä vanhempien luona, ja luin äsken opparia varten yhtä oppikirjaa, kun mieleeni tuli laittaa post-it lappuja väliin. Helpottaa kummasti tärkeän kohdan löytämistä. Etsiessäni näitä lappuja kolusin läpi piironginlaatikkoa, ja iloiseksi yllätyksekseni löysin kaikkea krääsää, aarteita, jotka vanhemmat olivat säästäneet. Vanhoja Disney-nauhoja, onnea tuovat pikkuesineeni ja hevosenkenkäni, huuliharppuni, ja isoveljeni pelihahmot. En tiedä, mistä lautaroolipelistä (kenties jonkilainen Warhammer) ne olivat, mutta sain aina maalata hevoset. Sitten löysin vanhan piirrustusvihkoni. Se oli aika avaava kokemus, ja jouduin ihan istumaan alas hetkeksi. Tykkäsin niin paljon piirtää lapsena, ja kaikki kaatui vain yhden lauseen takia. Vau. Tuli hetkeksi äärimmäisen tyhjä olo.

SIITÄ TULI MIELEEN!
Olen tehnyt kyselyn oppariini liittyen, ja Aksutar on ystävällisyydessään suostunut laittamaan kyselyn sivuille. Olisin kiitollinen vastauksista. Kysely löytyy uutisista.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Syys 2015, 11:28

Elämä helpottu kun pääsin pois lopputyö ryhmästä ja saan tehdä nyt lopputyön yksin, haluamastani aiheesta. Onko yllättävää, että se on jotain TNFään liittyvää. Sentään ei tarvii enää väen väkisin koittaa vääntää jotain 3D puita ja ylipäätään tehdä lopputyökseen jotain, mihin kiinnostus on pyöree nolla. Mut nyt on jotain kivaa si.

Uh vanhoja piirustuksia. Sitä ku törmää omiin kansioihin nii jää jostain syystä aina selaamaan. Parasta on jos pystyy sanomaan kui paljon on kehittyny verrattuna vuosientakasiin töihin. Sit tuutki törmään johkin työhön mikä oli kultaiselta aikakaudelta ja kaduttaa, ettet enää osaa piirtää samal tavalla mitä sillon.
Ja voi sitä koirien määrää.

Tosiaan ne jotka ei vielä oo Cryptin sanomia vilkassu niin plz. Ja ofc sen lisäks et vaan kattositte sen nii jos vastaisitteki ni saadaan Fortelle materiaalia.

Kaikki on flunssassa vähän väliä. Mä oon koittanu parhaani mukaan vältellä flenssusia ihmisiä, en haluu flunssaan nyt. Pitäis tänään käydä kaupas ja jos ykskään mummo pärskähtää siellä ni juoksen kyllä ulos.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Syys 2015, 21:23

Huomasin juuri sen forten pyynnön ja ajattelin vastailla siihen kunhan saan aikaiseksi, vaikka jotenkin tuntuu että olen yli-ikäinen XD mulla alko taideryhmä taas, kiva päästä pitkästä aikaa maalailemaan, vaikka saankin hermoromahduksen koska tuntuu etten taas osaa mitään tehdä, mutta saapahan sitä jotain sotkea XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Enkidu » 20 Syys 2015, 22:49

Hmh, jännä huomata miten sitä on yllättävän lyhyessä ajassa löytänyt paljon lisää energiaa esimerkiksi ropettamisen ja muun sellaisen suhteen. Tässä on ollut paljon hankalia aikoja takana, mutta asiat ovat menneet nyt viime aikoina huomattavasti parempaan suuntaan, ja ihmeen hyvin on löytynyt taas energiaa ja pelihaluakin. Valehtelematta viimeiset viitisen vuotta ovat olleet hyvin tuskaisaa tämänkin suhteen, vähän kaikki on ollut hakusessa, ja nyt äkkiä alkaakin saada kiinni siitä vanhojen aikojen touhusta, kun oikeasti pelaaminen onnistui hyvin, eikä vain pakottamalla itseään. Ilmeisesti pitkäpinnaisuus ja sinnittely jopa palkitaan.

Heh, kaipa tähän voi ainakin olla melko tyytyväinen.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Syys 2015, 19:39

Minuakin inspaaa aikalailla. Yritän olla aktiivisempi, jos saisi seuraa.
Siitä huolimatta on kiirettä piisannut ja koko viikko on kiirettä. Pitäisi olla jopa lauantaina olla kolmessa paikassa. Puvun etsintää ja sen sellaista. Lahjaa ollaan etsitty monta päivää ja eikä oo sopivaa löytynyt.
Aaa paniikissa ja väärin päin
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Syys 2015, 18:24

Löytäispä itekin energiaa kaikkien keskeneräisten ja aloittamattomien hommien tekemiseksi. Huhhuh! Ainakin syksy on nyt virallisesti tullut ja kaikkea. Vettä tulee ja lehdet alkaa kellastua joskaan missään ei oo vielä varsinaista ruskaa. Opiskelu on kyllä aika intensiivistä ja tekemistä riittäis joka päivälle niin paljon että hyvä kun ehtii istahtaa. Nyt mulla on tämmönen aikaistettu viikonloppu, koska lauantai ja sunnuntai pitää viettää koulussa. Tänään ja huomenna saa nukkua. Ensviikolla sama rumba, mutta onneks tää ei oo mitenkään jokaviikkoista että mun lauantai-sunnuntai yritetään tuhota. :D

Vietän tänään kuudetta vuosipäivääni. Jee! Aika se vierii vain. Ja samoin on kulunut kaksi vuotta siitä kun kävin katsomassa elokuvan Rush. Se oli helkkarin hyvä. Suosittelen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 25 Syys 2015, 16:02

Juu syksy virallisesti tullut, senpä sanoit Agna senpä sanoit. Ite selviydyin juuri viimeisestä syksyn YO kokeesta. Oli kauheaa en lukenu siihen xD Terveystietoa ja aamulla sitten päätin ottaa kännyn sievään käteeni ja lukea sepelvaltimotaudista ja kappas! Se oli koekysymyksessä :D Meni koe kyl muuten ihan maalaisjätkeä käyttäen ja muistiin tulvivia käsitteitä käyttäen.
Sit tuli psykologian alustavat tulokset. Silmät palo ku niitä katteli eikä auttanut, että oli koulun keskivertotasoa, koska YTL kuitenkin heittää keskiarvon mun yli ja saa mun numero C:n tasolle D: Noh ei yliopistoon ei, jonnekin jossa on käytännöllisempää. Hip hei.

Muuten täällä pulinassa olen taas kerran ulapalla, mutta Agna selkeästi on ihanuisen ahkera :3 Tsemppiä! En ite koskaan osaa olla epäaktiivinen, ku tulee niit tilanteita et ei jaksa ja nyt inspaa xD Et se mun epäaktiivisuudesta.

Mitö smuille kuulluu?
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 25 Syys 2015, 16:06

YO-kokeiden alustavat tulokset TTwTT Sain pitkästä enkusta melkein L:n puolella olevan E:n että jos YTL pari pistettä vielä antais niin... ehkä. Ja historia! C näillä näkymin, viime kertojen mukaan pistettä vaille M. Oon niin helvatan ylpee itestäni, olin ihan varma et joko I tai rimaa hipova A. Mut että C. Ihanaa.

Mites muut?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Michyy » 25 Syys 2015, 19:33

Mori hyvä ja muut jotka olette kirjoitelleet, C ei ole huono numero, ei välttämättä kaikille se ykkösunelma mutta ihan tarpeaksi hyvä.

Opiskelut syö mua täällä elävältä 25 opparia kerralla tulossa, liian monta rautaa tulessa ja lusikkaa sopassa ja sitä rataa terveisin 15 tuntiset päivät on kivoja... Sit mietitään miksi ei tule vastailtua tarpeaksi usein ja kun tahdista menettää otteen niin se vaan vaikeutuu... mut semmosta, kyl tää tästä vielä ja jos tulee turhaa aikaa niin yritetään sitä tekstiäkin väkertää tännekkin aina välistä.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Syys 2015, 21:12

Okei. Antakaa me kikseilen.
Mun yks parhaista ystävistä ilmotti pari päivää sit et ne tulee yhen toisen ystävän kans tänään kahville/teelle ja molin sit vaan silleen "Okei oon yksin siskon kans viikonlopun muutenki ku porukat on Tampereella." Ja sit ne tuli, juotiin kahvit ja ne kysy et lähetäänks kattoo toisen kaverin kämpille kattoo uus Avengers ku non hommannu sen dvdllä ja näin ja aattelin et no miks ei, ei mulloo muutakaan tekemistä.
Me mentiin.
Niillä oli mulle Supernatural-aiheinen kakku, karkkia ja limsaa ja tajuton kasa lahjoja ja vielä FINAL FANTASY XV:N DEMO PELATTAVAKS JA ME KUOLIN. Koska mulla on tosiaan tiistaina 18-vuotispäivä ja noli järkänny mulle yllätyspartyt kahestaan ja aaaa ;__; soli ihanaa. Kusettivat kyllä siitä Avengersista mut sain jotain parempaa. Tai oli se plan b mutta aaaa.
Ja äiti soitti aamulla et ne osti mulle DA Inquisitionin. Voisko parempaa toivoa.
Spazz over
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Syys 2015, 11:29

Minäkin haluan hehkuttaa! Näin tänään järkyttävän pitkän miehen. Hän oli niin pitkä, että vaikka minulla oli korkkarit, naamani oli suunnilleen vain hänen haarovälissä kohdalla (no pun intended), enkä itsekään ole nyt sentään ihan hobitin pituinen. Tyyppi oli muuten saksalainen.
Forte

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Syys 2015, 17:06

Viikonloppu oli hauska ja erittäi raskas. Saatiin morsiankimppun. ILMOITUKSIA shokko treffeille vapaa. Näin sinä päivänä 13 pikkuserkkuani. Join kaverin läksijäisissä paljon viinaa. Su olikin sängyssä makaamista tuttavan asunnolla, kun piti mennä toisella junalla kotiin mut meninkin heille yllättäen.
Edelleen on huono, että ei uskalla syödä yhtään mitään. Vähänkin ajattelee ruokaa niin haluaa laatata. Tää fiilistä en anna pilata estää kirjoitusta
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ylva » 02 Loka 2015, 07:18

Dragon Age Inquisition <3 nyt vaan odottelen että ne lisäosat tulis johonkin alennukseen, tahtoooooo XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2015, 07:41

Mun pitäis yhä pelata se Daitsu ees läpi :---D MULTA JÄI SE TARINA KESKEN ja keskityin enemmän mulitplayeriin. Sit ostinkin jo Destinyn ja siel riehunu ZGn ja Crimin kans.
Ehkä mä vielä joskus pelaan sen loppuun. Jahka aikaa vaan liikenis.

JA DANNA NÄIN JÄLKIKÄTEENKIN ONNITTELUT VANHENEMISESTA~
Oot nyt 18wee, saat lukee K-agna pelejä viimein.

Yh. Tänään eka lopputyöseminaari ja oon jo nyt ihan paniikissa. Toivottavasti se menee hyvin ;_;
Mut sit pääsee tampereelle pulsuileen pariks viikkoo <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Loka 2015, 12:49

Paljon myöhäistä onnea Pandanna! *3*

DAI on kyllä ihan paras. Pitäis ostaa Lotan kans ne kaks uutta DLC:tä ja lähteä seikkailulle. Koska colee cocacole colekalsiferoli colehtilipas Cole on coolein. Ja Doritorian. Täytyy tosin pelata Legend of Zelda - Ocarina of time ehkä sitä ennen läpi ja siihen voi upota tovi jos toinenkin. Sigh!

Mulla on taas ihan toudella ällöromanttinen fiilis. Romantiikkaa. Liirumlaarumia. Pusuja ja haleja. Siirappista silittelyä ja kauniiden sanojen kuiskimista kiitos. Ja kädestä pitämistä. Ja sylissä kantamista ja siirapit tänne niinku olis jo.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna