Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Loka 2015, 13:38

Käyks Agnalle ällösöpöilyks se että molen nyt yllätyskihloissa? c.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Loka 2015, 13:46

No käyhän sekii :3 ♥ Paljon onnea! Täytyy kyl myöntää et mul on ns. teinikihloista vaan negatiivisia kokemuksia kavereiden kautta, et ne ei oo ihan mun juttu :D Mutta se ei mitenkään vähennä iloani puolestasi c:

Menin Habboon pitkästä aikaa. Why did I go. Tästä paikasta on tullut kaaos. :D Ihan ku se ei olis aina sitä ollut. Mutta ainakin nostalgia virtaa!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Loka 2015, 13:49

Tai no, en ny tiiä oliks se "yllätys" yllätys, oli meillä ollu aiemmin jo ihan vakavaa puhetta asiasta mutta en ollu hirveemmin ajatellu eteenpäin ja se yllätys tuli siitä et se tehtiin nyt .'> et joo. "Teinikihlat" tai ei, miten sen nyt ottaa
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Loka 2015, 15:49

Agna kirjoitti:Menin Habboon pitkästä aikaa. Why did I go. Tästä paikasta on tullut kaaos. :D Ihan ku se ei olis aina sitä ollut. Mutta ainakin nostalgia virtaa!

Jep. Se paikka ei ole enää entisensä. Jouduin myös opintojeni puolesta vetämään yhden nuorisoillan siellä, ja herranjestas että paikka on nykyään outo, tai minä olen vaihtoehtoisesti vanha. Pelotti D:

Osallistuin viimeisen kerran Kauppakadun Aprobatur- tapahtumaan, ja hilpeää oli. Minulle tuli hirveä himo piirtää ropehahmoja haalareissa, koska haalarit. Mutta, ne ovat myös petolliset. Ainakin kahdella muulla oppilaitoksella on saman väriset haalarit kuin minulla, ja ainoa ero on ahterin kohdalla oleva teksti, että mistä oppilaitoksesta on kyse. Joten jouduin, kirjaimellisesti, tiiraamaan muiden peppuja, saadakseni selville, missä heimolaiseni menevät.

JA

Näemmä juhlahumu jatkuu Sokoksen Herkkuun (ruokakauppa, may I add). Olin siellä hyllyjen välissä etsimässä öljyä, kun käytävän toisesta päästä joku huusi "Susiparit ei koskaan eroa!". No, jaa. Että silleen. Hyvä tietää. Mitä oikeasti tuohon edes voi reagoida? Ja koska kukaan ei reagoinut miehen huutoihin, hän huusi asiansa vielä kahdesti uudelleen. Eli, susiparit eivät koskaan eroa. Taas ollaan vähän viisaampia.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2015, 16:37

Agna kirjoitti:Täytyy kyl myöntää et mul on ns. teinikihloista vaan negatiivisia kokemuksia kavereiden kautta, et ne ei oo ihan mun juttu :D

Jos 18wee menee kihloihin ni ei ne oo enää teinikihloja >:U Ja Dannaa tuntien tää tuskin oli mikään klisee teinikihla meininki.

MUTTA AJWFAWKJF ONNEA DANNA KIHLOISTAKIN NYT SITTEN <3

Agna kirjoitti:Menin Habboon pitkästä aikaa. Why did I go. Tästä paikasta on tullut kaaos. :D Ihan ku se ei olis aina sitä ollut. Mutta ainakin nostalgia virtaa!

Sinäkin Brutukseni. Ivy kans just hetki sit kävi siel pyörimässä jostain kumman syystä ja oli lähellä ettei itteki sinne eksyny. Ei sil oon harkinnu josko Imvussa kävis taas pyörimässä joskus, tosin vastaan tulee se kysymys, että mitäs siellä.

Forte kirjoitti: Jouduin myös opintojeni puolesta vetämään yhden nuorisoillan siellä, ja herranjestas että paikka on nykyään outo, tai minä olen vaihtoehtoisesti vanha. Pelotti D:

Etkä kutsunu muo mukaan? >:

Selvisin elossa seminaarista. Nyt voin rentoutua.

Agna kirjoitti:Mulla on taas ihan toudella ällöromanttinen fiilis. Romantiikkaa. Liirumlaarumia. Pusuja ja haleja. Siirappista silittelyä ja kauniiden sanojen kuiskimista kiitos. Ja kädestä pitämistä. Ja sylissä kantamista ja siirapit tänne niinku olis jo.

Meidän pitää selvästi pelaa neiti bambilla ja Aranilla jotain. Vinkivonki
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 02 Loka 2015, 16:52

Aksutar kirjoitti:
Agna kirjoitti:[size=85]

Sinäkin Brutukseni. Ivy kans just hetki sit kävi siel pyörimässä jostain kumman syystä ja oli lähellä ettei itteki sinne eksyny. Ei sil oon harkinnu josko Imvussa kävis taas pyörimässä joskus, tosin vastaan tulee se kysymys, että mitäs siellä.

MULLA ON HIENO HUONE SIEL! Ku periaattes ei tarvii ees maksaa kamoista ku voi kokeilla jtn huoneen rakentaja demoo siel. Mut ei siel kyl kauaa kestänyt se itse oleminen.

♥♥♥ALSO CONGRATS DANNA♥♥♥
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja cardea » 02 Loka 2015, 20:24

Holaa everyone :D

Uuuu... Habbo! Mikäköhän tunnus mulla ees sinne oli? Ei mitään muistikuvaa. Tosin en kyllä ollut paikasta kovin kiinnostunut. Mä pelasin miniclipissä motherloadia :D
cardea

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2015, 20:26

TERETULEMASTA Vielä täälläkin Cardea.

Ivy sä ja sun huonees. Koska esittelet mulle imvu huonees?

JA ALKFJAWKJLFA Miniclip on niiku lapsuus. Siel pelattiin vaikka mitä aina siskon kans. Onks se sivusto ees pystyssä vielä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja cardea » 02 Loka 2015, 20:27

Onse! Siellä on se bubble attack vai missä se oli kun mentiin sillä ihme hyypällä ja räiskittiin palloja.
cardea

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2015, 20:30

Voi ei ihanaa! Muistan et siel oli joku peli mis sä pelasit jossain villis lännes ja olit possu ja se oli niiko tasohyppypeli ja ja jaja. Ei kerpele, pakko kyl käydä kattoo se sivusto taas. KIITOS CARDEA ETTÄ MUISTUTIT SIITÄ!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 02 Loka 2015, 20:49

Agna kirjoitti:Paljon myöhäistä onnea Pandanna! *3*

DAI on kyllä ihan paras. Pitäis ostaa Lotan kans ne kaks uutta DLC:tä ja lähteä seikkailulle. Koska colee cocacole colekalsiferoli colehtilipas Cole on coolein. Ja Doritorian. Täytyy tosin pelata Legend of Zelda - Ocarina of time ehkä sitä ennen läpi ja siihen voi upota tovi jos toinenkin. Sigh!

Mulla on taas ihan toudella ällöromanttinen fiilis. Romantiikkaa. Liirumlaarumia. Pusuja ja haleja. Siirappista silittelyä ja kauniiden sanojen kuiskimista kiitos. Ja kädestä pitämistä. Ja sylissä kantamista ja siirapit tänne niinku olis jo.

Siinä on kyllä mahtavia hahmoja useampiakin. Haluaisin etenkin sen viimesimmän lisäosan, se traileri on ihana XD Olen sen ny kaks kertaa pelannu kokonaan läpi ja kolmannen puoliksi XD Iron Bullin romanssitarinassa on kyllä pelin mahtavin kohtaus XD Cullen on kyllä mun suosikki siinä mielessä XD

Niin ja Agna, tervetuloa kerhoon XD Olen kauhea piiloromantikko ja nyt on taas joku vaaleanpunainen kausi menossa.

Pandanalle onnittelut kihlojen johdosta!
Ylva

ViestiKirjoittaja cardea » 02 Loka 2015, 20:58

Oho, kihlat - onnea! :D

Ylva - sun nimimerkki on ihan sama kuin mun ensimmäisellä hahmolla ikinä. Koen tällä hetkellä jäätävää nostalgiaa.

Aksu - Ollos hjyvä
cardea

ViestiKirjoittaja Ylva » 02 Loka 2015, 21:25

cardea; ylva on mun ensimmäinen hahmo ikinä XD mistä nykyinen hahmo on hieman kehittynyt mutta periaate sama. jäänyt nickiksi kun alotin ropettamisen joskus vuonna nakki jippiin chatissä XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Loka 2015, 19:51

Forte kirjoitti:Jep. Se paikka ei ole enää entisensä. Jouduin myös opintojeni puolesta vetämään yhden nuorisoillan siellä, ja herranjestas että paikka on nykyään outo, tai minä olen vaihtoehtoisesti vanha. Pelotti D:

Kuulostaa eeppiseltä. :D Habbossa on ilmeisesti aika paljon kaiken maailman "gaaloja" sun muita kekkereitä nykyään niinkuin noita nuorisotapahtumiakin, ihmettelen että kuinka ne on saaneet ne toimimaan. Mielenkiintoista. KAIKKI SÄHKÖISTYY.

Aksutar kirjoitti:Jos 18wee menee kihloihin ni ei ne oo enää teinikihloja >:U Ja Dannaa tuntien tää tuskin oli mikään klisee teinikihla meininki.

Joo, siis sitä en sano missään nimessä ettäkö kyseessä olis mitkään pilipalikihlat, koska minusta ei ole tuomitsemaan kenenkään parisuhteita varsinkaan jos en tunne osapuolia henkilökohtasesti - ja olen ihan vilpittömästi onnellinen Dannan puolesta u3u Tää ei siis ollut mikään hyökkäys! MUTTA hei, mun mielestä kaikki alle 20-vuotiaat on teinejä, oli täysi-ikäisiä tai ei. Mulla on pitkä perustelu tälle mun teinikihlaväitteelle, mut se olis niin diippiä settiä että jos alkaisin nyt avaamaan sitä niin saisin siirtää sen saman tien sivistyneen argumentoinnin kehtoon. :D Ja se päivä ei ole tänään!

Aksutar kirjoitti:Meidän pitää selvästi pelaa neiti bambilla ja Aranilla jotain. Vinkivonki

OI JOOOOOO ♥ Sais sievästi avattua bambin pelitilinkin siinä samalla, mitä en oo uskaltanu tehdä kun vähän laiskistuttaa nykyisiinkin peleihin vastailu. Saan aina viikossa vastattua yhteen, puuhkis puuh :B

Aksutar kirjoitti:Voi ei ihanaa! Muistan et siel oli joku peli mis sä pelasit jossain villis lännes ja olit possu ja se oli niiko tasohyppypeli ja ja jaja. Ei kerpele, pakko kyl käydä kattoo se sivusto taas. KIITOS CARDEA ETTÄ MUISTUTIT SIITÄ!

SE ON SAFE THE SHERIFF! Ja pelasin sitä ihan sikana pienenä ja sit oli joku perhanan vaikee taso mitä en ikinä päässy läpi. Rip seriffi. Sinne meni. Rosvot vei.

Lämpimästi tervetuloa cardea tänne sekalaiseen sakkiimme! :>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Loka 2015, 21:42

heh itse menin kihloihin/naimisiin vuoden seurutelun jälkeen mitä en olisi koskaan uskonut mutta hyvin se tässä on neljä vuotta jo sujunut XD eipä ollut teinikihlat mutta kuitenkin. yleisesti ottaen itsekin olen sitä mieltä että kannattaa kunnolla tutustua kumppaniin ensin. tietää itsekin niitä huonojakin esimerkkejä turhan monta. mutta toisaalta elämä yllättää.

hmm pitäisiköhän sitä jotain söpöä yrittää piirrellä paremman puutteessa...
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut