Agna kirjoitti:Menin Habboon pitkästä aikaa. Why did I go. Tästä paikasta on tullut kaaos. :D Ihan ku se ei olis aina sitä ollut. Mutta ainakin nostalgia virtaa!
Agna kirjoitti:Täytyy kyl myöntää et mul on ns. teinikihloista vaan negatiivisia kokemuksia kavereiden kautta, et ne ei oo ihan mun juttu :D
Agna kirjoitti:Menin Habboon pitkästä aikaa. Why did I go. Tästä paikasta on tullut kaaos. :D Ihan ku se ei olis aina sitä ollut. Mutta ainakin nostalgia virtaa!
Forte kirjoitti: Jouduin myös opintojeni puolesta vetämään yhden nuorisoillan siellä, ja herranjestas että paikka on nykyään outo, tai minä olen vaihtoehtoisesti vanha. Pelotti D:
Agna kirjoitti:Mulla on taas ihan toudella ällöromanttinen fiilis. Romantiikkaa. Liirumlaarumia. Pusuja ja haleja. Siirappista silittelyä ja kauniiden sanojen kuiskimista kiitos. Ja kädestä pitämistä. Ja sylissä kantamista ja siirapit tänne niinku olis jo.

Aksutar kirjoitti:Agna kirjoitti:[size=85]Agna kirjoitti:Menin Habboon pitkästä aikaa. Why did I go. Tästä paikasta on tullut kaaos. :D Ihan ku se ei olis aina sitä ollut. Mutta ainakin nostalgia virtaa!
Sinäkin Brutukseni. Ivy kans just hetki sit kävi siel pyörimässä jostain kumman syystä ja oli lähellä ettei itteki sinne eksyny. Ei sil oon harkinnu josko Imvussa kävis taas pyörimässä joskus, tosin vastaan tulee se kysymys, että mitäs siellä.

Agna kirjoitti:Paljon myöhäistä onnea Pandanna! *3* ♥
DAI on kyllä ihan paras. Pitäis ostaa Lotan kans ne kaks uutta DLC:tä ja lähteä seikkailulle. Koska colee cocacole colekalsiferoli colehtilipas Cole on coolein. Ja Doritorian. Täytyy tosin pelata Legend of Zelda - Ocarina of time ehkä sitä ennen läpi ja siihen voi upota tovi jos toinenkin. Sigh!
Mulla on taas ihan toudella ällöromanttinen fiilis. Romantiikkaa. Liirumlaarumia. Pusuja ja haleja. Siirappista silittelyä ja kauniiden sanojen kuiskimista kiitos. Ja kädestä pitämistä. Ja sylissä kantamista ja siirapit tänne niinku olis jo.
Forte kirjoitti:Jep. Se paikka ei ole enää entisensä. Jouduin myös opintojeni puolesta vetämään yhden nuorisoillan siellä, ja herranjestas että paikka on nykyään outo, tai minä olen vaihtoehtoisesti vanha. Pelotti D:
Aksutar kirjoitti:Jos 18wee menee kihloihin ni ei ne oo enää teinikihloja >:U Ja Dannaa tuntien tää tuskin oli mikään klisee teinikihla meininki.
Aksutar kirjoitti:Meidän pitää selvästi pelaa neiti bambilla ja Aranilla jotain. Vinkivonki
Aksutar kirjoitti:Voi ei ihanaa! Muistan et siel oli joku peli mis sä pelasit jossain villis lännes ja olit possu ja se oli niiko tasohyppypeli ja ja jaja. Ei kerpele, pakko kyl käydä kattoo se sivusto taas. KIITOS CARDEA ETTÄ MUISTUTIT SIITÄ!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa