Totuus vai tehtävä

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Helmi 2015, 19:16

Kaikkein suosikeimman videoni ikinä täytyy olla Lord of the rings - Nightwish - Ghost Love score jonka teki vuosia sitten TomHen77, sitten video poistettiin syystä tai toisesta (joskin kanava "the best deleted videos" tai vastaava latasi sen takaisin) ja nyt 2 vuotta sitten samainen ihana ihminen latasi videonsa uudelleen HD:nä.
Miksi tämä on suosikkini? Ensinnäkin Taru Sormusten Herrasta -trilogia on ehdoton lempielokuva(sarja)ni - se on kaikin puolin paras. Toisekseen tämä kappale on todella hyvä, ja kolmanneksi TomHen on saanut editoitua koko elokuvatrilogian taitavasti mitään olennaista poissulkematta kymmeneen minuuttiin. Propseja? No täytyy antaa! Tämä video symboloi mulle jotain niin suurta ja nostalgista. Se on paras.

Totuus: Oletko ikinä pieraissut äänekkäästi julkisella paikalla?
Tehtävä: Kerro meille vitsi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Teritan » 13 Touko 2015, 13:37

Koska en osaa kertoa vitsejä nii-
Totuus: En mun muistaakseni ole (onneksi XDDD)

Totuus: Oletko luntannut kokeessa? Jos kyllä, miten? Onnistuiko?
Tehtävä: Ota kuva liikennemerkistä, joka on asuntoasi lähimpänä. 8DD
Teritan
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2015, 11:45

Totuus: Joo kerran ala-asteella enkun sanakokeessa oli lunttilappu >: Pääsin lunttilapun avulla läpi.


Totuus: Oletko koskaan varastanut/näpistänyt jotain? Mitä ja mistä/keneltä?
Tehtävä: Ota kuva ympäristöstä/huoneesta, jossa juuri tällä hetkellä olet.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Teritan » 22 Touko 2015, 13:03

Olen laiska ja valitsen totuuden: Joo, varastin kerran pentuna kunnon läjän pokemon peli kortteja yhden ärsyttävän luokkalaisen kotoa. :---D NO REGRETS!

Totuus: Oletko koskaan blokannut skypessä/mesessä/facessa/missälie jotakuta henkilöä, jolle et vain ole jaksanut jutella ja jotta voisit jutella paremmin jollekin muulle?
Tehtävä: Valitse yksi ottamasi kuva jostain eläimestä ja näytä se meille. >w<
Teritan
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Kesä 2015, 11:31

TEHTÄVÄ.
Kuva
Katsokaa sitä. KATSOKAA MINUN TIMIÄ.


Totuus: Oletko koskaan huijannut/pelannut vilpillisesti jossain kilpailussa/pelissä?
Tehtävä: Esittele meille kotisi/huoneesi. Ota kuvia tai video asunnosta/huoneesta.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Kesä 2015, 13:30

TEHTÄVÄÄÄÄÄÄÄ, koska tarvitsin jotain tekemistä

Kuva
Meikän puoli tästä solukämpästä. Sisältää kaiken mitä tarvitsen, mm. pianon, pedin, elektroniikkaa liiakseenkin ja täyteen tupatun kirjahyllyn. Ja nyt kun aloin kattoon niin mun eiffeltornitaulu näyttäis olevan taas vinossa... Huomatkaa katonrajassa olevat tiikeripehmot!

Kuva
Keittiö, on keittiö. Saalistaja, aka meidän parvekkeella työtään pääasiassa toteuttava kyylä, pääsi myös kuvaan, vaikka yritti kovasti karata pöydän alle kun tajus sisään tullessaan että otan kuvaa <:

Kuva
Hämärääkin hämärämpi eteinen, jonka naulakko pursuaa mun mustia takkeja.

Meidän omakotitalossa ois ollu huomattavasti enemmän kuvattavaa, mut tämmösessä luukussa opiskeluaikani olen kyyhöttänyt. Valitettavasti kämppiksen puolelle multa on pääsy evätty, voin kertoa kuitenkin että siellä on vaaleanpunaiset verhot.

Totuus: Oletko koskaan ollut ihastunut/rakastunut animaatio-hahmoon ja kehen mahdollisesti?
Tehtävä: Piirrä meille paperiin katsomatta, valitsemallasi menetelmällä, mallia katsomatta tai ilman, vuohenpoikanen eli kili <:
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Ikane » 08 Kesä 2015, 19:02

TOTUUS!!!

.... ja listahan on pitkä. Ihan liian pitkä...

laittelen tähän muutaman ensimmäiseksi mieleentulevan. Tapanani on ihastua aina yhteen hahmoon per sarja, enkä osaa olla tekemättä niin edelleenkään. Shippaan tosin usein samoja hahmoja muiden hahmojen kanssa ;;___;; god help me

- DN Angel sarjan Dark Mousy - en vaan kestä tuollaisia pitkiä tummia miehiä. Ja sillä on vielä siivetkin! Toki Dark x Daisuke toimii mutta mielummin omin tuon miehen. C;
- 07-Ghost sarjan Frau - tarvitseeko edes kommentoida? Olen toki kovempi shippaamaan häntä ja Teitoa kuin itseäni mutta lasken tämän mukaan silti ;;3;;
- Fullmetal Alchemist ja Edward Elric - tähän en edes kommentoi. Tai no sen verran, että shippaan edelleen rajusti Ed x Envy komboa, mutta kuitenkin!
- Princess Tutun Fakir - hieman uudempi tuttavuus minulle, mutta ihana mies. Ja tanssiikin vielä! Jälleen kova shippaus Fakir x Ahiru, mutta en anna sen häiritä.

TOTUUS: Puhutko useimmiten raa'an totuuden vai kaunisteletko sanojasi mielummin miellyttääksesi tai päästäksesi tilanteesta helpommalla? Vai jotain siltä väliltä? Oletetaan, että puhutaan kavereiden/ystävien välisestä juttelusta.
TEHTÄVÄ: Valitse a) yksi henkilö (tv/anime/manga/comic/real life) b)yksi esine c) yksi albumi tai biisi jotka lähtevät mukaasi autiolle saarelle!
Ikane
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Teritan » 09 Kesä 2015, 16:12

TEHTÄVÄ. Nnnhg. Elikkä...

a) Henkilöksi lähtis nopean pohtimisen jälkeen Hetalian Saksa, se ehkä sais pidettyy meidät molemmat hengissä jotenki. :---D
b) Esine onkin vähän hankalampi. Kyllä se varmaan ois joku viidakko veitsi tai vastaava. XD
c) Albumiksi valitsen Ayabien Rikkaboshi albumi, tykkään vaan sitä niin paljon ja muutenki, hyvä musa on aina hyvä juttu. Saksa ei kyllä välttis nauttis musiikista. :---3

Totuus: Oletko koskaan rikkonut mitään, ja päässyt kuin koira veräjästä? Eli kukaan ei ole arvannut että se olet sinä tai olet valehdellut ,ettet se ollut sinä?
Tehtävä: PIIRRÄ JOTAIN ja linkitä se tähän. o/
Teritan
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Nipustin » 13 Kesä 2015, 12:50

Kuva

Potretti Äijästä :3

Tehtävä: Askartele käpylehmä.

Totuus: Oletko koskaan kopioinut (ottanut erittäin paljon vaikutteita) toista TNF pelajaa? Hänen hahmojaan, allekirjoitustaan, pelityyliään... yms yms
Nipustin
 

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Kesä 2015, 13:40

Totuus: OLEN. (Okei en tiedä onko tää varsinaisesti kopioimista.) Eniten oon ottanut vaikutteita pelityyliini, ja no, ehkä kopioin allekirjoitukseen tuon tavan linkata hahmot ja pelimäärät joltain kanssapelaajalta.
Joka tapauksessa suurimmat TNF-esimerkkini ovat olleet ehdottomasti söör Sands ja jossain määrin myös harlekiini, joiden kanssa pelatessani oon kiinnittänyt huomiota eritoten kuvailevaan ja kieliopillisesti lähes virheettömään tapaan vastata. Sitä kautta sitten pala palalta omakin kirjoitustyyli, niin peleissä kuin niiden ulkopuolella, on muotoutunut samantapaiseksi. Oon tarkkaillut pelivuoron kokoonpanoa, mihin on hyvä laittaa kappalejako ja millä kaikilla sanoilla voi korvata lauseen "hän sanoi", mitkä sanat kirjoitetaan yhteen, mitkä erikseen. Lisäksi Sandsin argumentit on olleet oiva tapa nyhtää inspiraatiota järkevään ja kypsään kirjoittamiseen (mun pelivuorot on yleensä huomattavalla huumorilla höystettyjä). Voisin väittää, että näiden pilkunviilaajien opastus poiki minulle loppujen lopuksi äikän ällän.

Totuus: Mikä on turhin esine jota olet säilyttänyt kaikki nämä vuodet raaskimatta heittää sitä pois?
Tehtävä: Pelaa jotain lautapeliä ja kerro sitten kuka voitti.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Syys 2015, 11:39

Totuus! Mul on niiku varmaan 7 vuoden takaset tyhjät mountain dew "Game fuel" tölkit tos hyllyllä. Ainoo syy miks säilytän niitä, on se et niissä on piru vie World of Warcraft aiheiset kuvitukset. Emmä semmosii voi heittää pois!

Totuus: Oletko koskaan satuttanut mitään eläintä? Tahallasi tai vahingossa?
Tehtävä: (ähääh kierrätän tehtävän koska oon utelias velmu) Esittele meille kotisi/huoneesi. Ota kuvia tai video asunnosta/huoneesta.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Syys 2015, 19:30

TEHTÄVÄ! kattokaa mun fancya huonetta mun fancyllä youtube-kanavalla!

Totuus: Kerro minulle mikä on sinussa itsessäsi se asia, josta pidät eniten?
Tehtävä: Valokuva tai jokin vastaava suosikkiesineestäsi?
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Syys 2015, 21:35

Tehtävä! Suosikkiesine. Härregyd. Yritin välttää tietokonetta ja kännykkää ja näytän teille joululahjan jonka sain toissavuonna Lotdowilta eli pikkusiskoltani. Se on Jack Frost -nukke elokuvasta Rise of the Guardians (Viisi Legendaa), ja Lotdow kutoi sen omin pikku kätösin ja keksi sille vaatteet eikä mulla ollut asiasta harmainta haiskahdusta! Olin NIIIIN otettu! Anteeksi jos sen asento on vähän kärsinyt (kampauksesta puhumattakaan) kun en kerinnyt asetella sitä mitenkään ettei kukaan vienyt tätä vastauspaikkaa :D
Kuva

Mulla olis ollu ihan sikana lempiesineitä mut ehkä näette ne kaikki järjestyksessä jos tää kysymys joskus toistuu (-D

Totuus: Oletko vetänyt alaikäisenä kännejä?
Tehtävä: Haluan nähdä huoneestasi kuvan (tai videon) myös! Olen utelias pieru as well. Jos haluat esitellä koko kämpän niin anna palaa.

Pandanna sun ääni on söpöin ever ja toi video oli sensaatiomainen ♥ Ei mulla muuta!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2015, 12:46

Totuuus, kerta kotona en oo ni en voi kuvailla: Juu olen, en suosittele. Muistakaa juoda vettä.

Totuus: Menisitkö naimisiin rahasta, jos siihen tilaisuus tulisi?
Tehtävä: Piirrä omakuva.

(AAA DANNA SUN ÄÄNI ON SÖPÖ afdlkjawe<3 ja voi ei sul on se TNF koru seinällä ;u; Oletin et porukka vaan heittäis niitä roskiin samantien)
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Totuus vai tehtävä

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Loka 2015, 17:08

Otan totuuden. Mutta en voi luvata lyhyttä ja helppoa vastausta. Lyhyesti, kyllä, mutta en ihan noin vain ja suin päin. Minun pitää edes jotenkuten sietää kyseistä miestä, ja jos avioliittoon asti menen, siinä pitää olla molemminpuoleista kunnioitusta sekä puolisoaan että liittoa kohtaan. Eli ei hypitä syrjähyppyjä. Lisäksi, en ole itsetuhoinen. Vaikka mies olisi rikkaampi kuin Smaug, mutta luonteeltaan samanlainen, niin en ikinä.

Totuus: Oletko koskaan ollut ihastunut kahteen henkilöön samaan aikaan?
Tehtävä: Ota kuva kirjasta, jonka olet viimeksi lukenu/joka juuri nyt sinulla on kesken.
Forte
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron