Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 10 Tammi 2016, 23:08

Teitin puheita saatte syyttää nyt tästä mun seitsämän vuoden: "en voi piirtää mitään yhyy..." Isolden kuvasta. En löytänyt mistään muuta kuin lyijytäytekynän, mutta mä aina suosin lyijykyniä yli värikynien.

Kaikki kehittyy aina harjoittelulla. Mä en ole luonnostani hyvä käsillätekijä, mutta silti oon neulonut sukkia, opettelemassa tekemään mekkoja jne. Mun parhaat kaverit on kaikki sellasia, jotka osaa tehdä mitä tahansa käsillään. Itse olen taas parempi matematiikassa, historiassa ja luonnontieteissä.
cardea

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Tammi 2016, 23:10

cardea kirjoitti:Teitin puheita saatte syyttää nyt tästä mun seitsämän vuoden: "en voi piirtää mitään yhyy..." Isolden kuvasta. En löytänyt mistään muuta kuin lyijytäytekynän, mutta mä aina suosin lyijykyniä yli värikynien.

SEHÄN ON HIENO! Niin ihanan pehmeät varjostuksetkin <3 JA NUO HIUKSET<3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Tammi 2016, 23:49

Juu niin, molen uudesti syntynyt iiiiivul priesti :D

Pandanna, mitkä o syitä että et rohkaisisi? K 18 kamat? Vai että haluut pitää jotain itelläski :D

Tuohan on Cardea hieno luomus <3

Mää piirtelen paljonkin, mut sit ei oo ikinä saapuvilla mitään konstia, millä esim tänne saisin kuvia. Ei mulloo tuommosta taitoo mitä näillä supereilla täällä, mutta ei tarviikkaa, hyvä mieli siitä tulee vähän vähemmälläki :D

Ylva oli muuten vanginnut ihanan Naun "Piirrä edellisen hahmo"-ketjuun. Tosi hyvin saanu kiinni naikkosesta :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Tammi 2016, 00:03

Isoldehan on nätti .>> keep up the good work!

Also Lörri. En oikeestaan ees tiedä .'> kyllähän minä voisin sen kans pelailla mut sit hommat menis siihen että se ei jättäis mua rauhaan ikinä .w. ja emmä tiiä, jos sanon sille et "et si ikinä lue peliä josson sekä Darius että Iriador" ni ehkä se eläis .'>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2016, 00:07

Pandanna kirjoitti:jos sanon sille et "et si ikinä lue peliä josson sekä Darius että Iriador" ni ehkä se eläis .'>

HEI :D:D:D:D:D:D:D:D Nyt nyt nyt nyt.

Tänne vaan suostuttelet sen, onhan täällä muutaki seuraa ku sinä sitten. Teette Agnat ja Lotdownit. Mä meinasin houkutella mun serkkua paikalle mut en sit koskaan tehny niin syystä tai toisesta.

Lörri kirjoitti:Juu niin, molen uudesti syntynyt iiiiivul priesti :D

Tiesin sen! Lörri on Albinus, varmistettu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 11 Tammi 2016, 00:09

No nii justiin, meppä sanoon tollee, tietäähän sen miten siinä käy :P

Hitto, miks mää oon tämmönen? Aina about sama sykli. Eka oon jotain 2kk enemmän tai vähemmän pois. Syystä porkkana. Sit tuun takas, ja vauhtiin päästyäni en mitään muuta haluiskaa ko pelata vaan ihan himona...tätä hurjaa vaihetta kestänee jonkun pari viikkoa, sit pelailen maltillisemmin jonkun aikaa, kuukaudesta kahteen, ja sit taas katoon, vain tullakseni superhyper-innoissani takaisin :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Tammi 2016, 00:11

... No okei Aksu, ehkä sen pitää varoo muutamaa muutaki hahmoa joka niiden kans saattas pyöriä .>>>
Mut ehkä suostuttelenkin! Sit voin nauraa sen kans kahestaan jutuille joita tette tajuu .P Ollaan elitistikerho. Liittyyks Agna ja Lotdow sinne kans? Sisaruskerho?

#IIVULPRIEST89
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 11 Tammi 2016, 00:16

Kastit. Sisarukselliset on parempaa poppoota ku me muut :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2016, 00:16

Lörri kirjoitti:Hitto, miks mää oon tämmönen? Aina about sama sykli. Eka oon jotain 2kk enemmän tai vähemmän pois. Syystä porkkana. Sit tuun takas, ja vauhtiin päästyäni en mitään muuta haluiskaa ko pelata vaan ihan himona...tätä hurjaa vaihetta kestänee jonkun pari viikkoa, sit pelailen maltillisemmin jonkun aikaa, kuukaudesta kahteen, ja sit taas katoon, vain tullakseni superhyper-innoissani takaisin :D

Jokaisella on oma syklinsä, itteki välillä tulee vastaan se et ei vaan bygee ja sit ei pelaa ja sit iskee hirvee boosti kausi >:< Pitää mennä huhuileen nyt Sandsia yksäreillä paikalle ni se vois vastaa meidän peliin, selvästi.

Pandanna kirjoitti:... No okei Aksu, ehkä sen pitää varoo muutamaa muutaki hahmoa joka niiden kans saattas pyöriä .>>>

HEI NYT :D Sää luet liian tarkkaan ja intensiivisesti meidän pelejä. Sanot sille kato vaan et älä mee Crimin ja Aksun pelejä lukemaan. K-pikkusisko materiaalia.

Pandanna kirjoitti:Liittyyks Agna ja Lotdow sinne kans? Sisaruskerho?

Niil on joo oma sisaruskerhonsa. Jotain ne puhu et sen kolmannen siskonsa kans tänne houkuttelisivat, sit ne ois kolme muskettisoturia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Tammi 2016, 00:22

MINÄ LUEN INTENSIIVISESTI KAIKKIA PELEJÄ MUTKU NE VAAN ON JOKA PAIKASSA .'D .'DD Mut joo. Jos vaan sanon et Aksu + Crim = huono idea sun silmille ja mielelle.

Tottakai sisarukset on aina parempaa poppoota mitä muut, kehtaatko muka väittää muuta 8)
Mut Agna ja Lotta vois liittyä kato meidänki kerhoon ni meidän ois helpompi vallottaa maailma yhessä (. Sit kun (huomatkaa KUN, ei JOS) se kolmaski sisko pääsee paikalle ni voidaan olla VIIS muskettisoturia
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 11 Tammi 2016, 00:22

Mäki haluun siskon tänne! Mun toinen sisko vaan ei osaa kirjottaa ku nimensä ja mielikuvitusta sillo yhtä paljo ku pikulusikalla, ja toinen on alkkisjuoppohummehörhö, ja yhestä en tiiä mitään muuta ko et on opettajana Turussa jossain ja et on jotain päälle 40v. Opettaja-sisko vois olla paras vaihtoehto noista kuitenkin?

Joo, Sands. Joo. Niin sitten en ainakaan pääse nukkumaan ihmisten ajoissa :D
Lörri

ViestiKirjoittaja cardea » 11 Tammi 2016, 00:27

Kiitoksi :3 Pitänee alkaa petraamaan ja kaivaa jostain vanhat välineet.

Mun sisaruksista kukaan ei kyllä ropettais. Siskoista toinen on yhtä mielikuvituksellinen kuin kultakala ja jos se lukis MITÄÄN k18 materiaalia saisin kuulla kunniani. Toisella on neljämuksua ja sen mielikuvitus on samaa tasoa. Molempien mielestä btw. kirjat on tyhmiä. Jotenka... joudutte tyytymään meikäläiseen. Sowwy.
cardea

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Tammi 2016, 00:36

Aksutar kirjoitti:
Pandanna kirjoitti:Liittyyks Agna ja Lotdow sinne kans? Sisaruskerho?

Niil on joo oma sisaruskerhonsa. Jotain ne puhu et sen kolmannen siskonsa kans tänne houkuttelisivat, sit ne ois kolme muskettisoturia.

Kolme muskettisoturia Perä-Utopian kukkaniityiltä. Ehkä vielä joskus tulee sen aika. Aika kauanhan me Agnan kaa onnistuttiin olemaan täällä ilman että kukaan tiesi meidän olevan siskokset - mistä te tiedätte ettei meidän kolmas muskettisoturi ole jo täällä? Salaisissa tehtävissä ja silleen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Tammi 2016, 00:37

PLOT TWIST OON TEIDÄN SISKO
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 11 Tammi 2016, 00:39

:D :D :D
Word.
Lörri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut