Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Joulu 2008, 14:09

jahas, se on sitten joulu ohi... mutta uus vuos tulossa \o/ pääsee paukuttelemaan raketteja.. vaikka mä en siitä pahemmin piittaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 29 Joulu 2008, 22:32

Ah, oli kyllä niin maar mukava joulu!
Olen tällä viikolla lukenut jo kaksi joululahjaksi saamaani kirjaa, toinen oli n. 300 sivuinen ja toinen n.550. Enpä ole täällä ehtinyt kunnolla käymään tämän takia. Koettelenpa kuitenkin vastata huomenna peleihin.

Mitäs täällä saatiin lahjoiksi? Saatiinko mitä toivottiin? Mää sain melkein kaiken mitä halusin ja semmoisiakin mitä en halunnu.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Joulu 2008, 14:25

Kyyyllähän sieltä tuli melkein kaikki tärkeimmät, mitä toivottiinkin. Tosin nykyään on kuulemma niin vaikee ostaa lahjoja, joten suurin osta lahjoista tuli rahana.. nyt on sitten 200 euroo tuhlattavana 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Joulu 2008, 18:06

Myöhäiset joulu onnittelut. Tietokone ei avannut tätä foorumia, kun tämä oli vaarallinen tai vastaavaa. Se oli ihme, että avasi muut peli paikan missä pelasin.
Ihanan loma reissu meni todella hitaasti. Iltaisin tuli hyviä elokuvia. Yhtä kauhu elokuvaa en halua nähdä enään. Sää oli kylvempi kuin Suomessa. Lunta satoi, vaikka viikko sitten sielä on ollut 20 hellettä. Halvalla tuli ostoksetkin. Ihanin löytö oli sellainen 1700 luvun miesten takki mikä oli leikattu vyötäröstä poikki. Sellainen löytyi naisten osastollta.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 30 Joulu 2008, 22:49

Mulla meni päivä ihan pilalle.
Yllättäen äiskä tuli ilmoittaan, että mennään koko päiväksi shoppailemaan.
Käytiin läpi kaikki ideaparkin sisustus- ja vaatekaupat. Arvakkaa vaan pidänkö yhtään vaatekaupoista tai sisustuskaupoista. Parissa kirjakaupassa ehdin onneksi käymään, joten kävi edes jonkinlainen tuuri. Ei niissä kuitenkaan mitään ollut. Olin saanut kaikki hyvät joululahjaksi.

Missäs päin olit Ay?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Joulu 2008, 00:10

mun mielestä ideapark oli pettymys.. ei se ollu niin hieno mitä hehkutettiin, eikä siellä oo paljoo ees kauppoja, missä mä kävisin.. paitsi nyt just kirjakaupat, jalokivi galleria ja se yks krääsä kauppa mis on kaikkee hienoo fantasia kamaa.. ja si tietty Tilt ja lelukaupat ^-^
ja mä vihaan shoppailua! Varsinkin jos pitää lähteä jonkun kanssa ettimään jtn vaatteita tai kenkiä =_= turhauttavaa, mä yleensä selviän kaupunki kierroksessa alle tunnissa, mut muilla menee ties kuin kauan..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2008, 14:10

Haa, vihdoinkin joku on kanssani samaa mieltä shoppailusta \o/ Tosin hieman eri ikäluokasta.

Kavereilla kestää sata vuotta tehdä ostoksia, kun on itse löytänyt jo vaikka mitä hienoa... ...En shoppailekkaan kovin usein ^^

Happy New Year! ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Joulu 2008, 20:29

Olin Kostanttinanopoli eli Istanbull. Mahtava kaupunki.
En minäkään oikein pidä shoppailusta se saa minut pahpoin voinniksi. Kolme tuntia pystyn niin sitte alkaa yrjöäminen alkaa tuntua. Mikä ei ole oikein kivaa.
"Hyvää uutta vuotta ja loppu vuotta"
2008 oli surkea toivottavasti 2009 iloisempi
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 01 Tammi 2009, 02:21

Hyvää uutta vuotta!!
Zaubares

ViestiKirjoittaja Morado » 01 Tammi 2009, 13:56

Hyvää uutta vuotta ^.^
Morado

ViestiKirjoittaja Ay » 03 Tammi 2009, 21:26

Huhuh tänään tultiin luisteltua. Ainakin nelise tuntia luisteltiin. Huomenna pitäisi luistella Tampereelle asti. Katsotaan pystyykö siihe oikein. Kaaduin myös kahdesti. Ai, että kun litta antaa hikeä pintaan.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Tammi 2009, 17:24

Akuma sen tarkoituksi pistin, että kertoa säe jää päähän soimaan. Huomenna kolme koetta miten selviän.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 08 Tammi 2009, 23:03

Kolme koetta? Mulla oli viime vuonna kerran sillain. Sitten opettajat tajusi sen ja siirsi historian kokeen seuraavalle päivälle. *Huokaisee helpotuksesta*

Aaah, mulla oli rankka päivä. Yhdeksään kouluun (se ei ollut rankkaa), koulusta pääsi kolmelta, sitten menin uimahalliin tunniksi. Sitten etin äidinkielen esitelmää varten tietoa kirjastosta pari tuntia ja sitten oli sanataidekoulua puolitoista tuntia. Sitten kotiin ja koiran kanssa lenkille.

Siinä oli huonot asiat. Sitten hyvät: Löysin tietoa esitelmääni, pääsin tekemään kirja-arvostelua Lukufiilis -lehteen. Jes.
Zaubares

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut