Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Tammi 2017, 15:43

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE JOO

Also Agna vau .'D kuulostaa tosi siistiltä tollaset kivihommat, on ollu kiinnostusta just tollasta kokeilla ehkä joskus, ehkä toimii ehkä ei, mut mitään ei tiedä yrittämättä u v u kun sais aikaseks

STRESSI JA YMPÄRIVUOTINEN MASENNUS. Edelleen yritän saada koulua alta pois ja haettua seuraavaan mutta kun yh, ei onnistu mikään >3> oon kuollu roolipelien kanssaki ja itkettää ku haluais kirjottaa mutku hyh, lupaan nousta täältä suosta vielä, yrittäkää kestää plz.

MITÄS MUUTA PORUKALLE KUULUU, miten lomat, mitä tehään tänä vuonna, TNF 10 WEE KOHTA, onhan sitä tullu iteki hetken aikaa täällä jo pyörittyä, seriously en oo missään muussa roolipelissä pysyny varmaan puolta vuotta kauempaa aktiivisena, tää on saavutus ö0ö
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2017, 16:53

TNF 10v miitti.
TNF 10v fan art lahjoitus jollekin random pelaajalle arpomalla.
TNF 10v sekoboltzipeli jossa kaikki on keskenään alternative aika-avaruudessa ja pitää bileet ja silloin tapahtuu myös unholaan painunut TNF:n Master Chef kakkurakentelu.
TNF 10v "kerro paras muistosi/pelisi TNF:stä" kooste johonkin. Kyllä. Juliste.

Mutta siis on todellakin pitkäikäinen roolipeliksi. Ja vielä aktiiviseksi roolipeliksi. Nostaisin hattua jos olisi sellainen, joten nostan imaginäärihattua. Mun oli pakko kirjottaa tää viesti vaan siksi että pääsisin sivulle 500 :--D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2017, 11:06

Jotain kivaa vois kyl järjestää kunhan porukkaa kans kiinnostais 8) Aika mood drop sitten jos ainoo joka bilettää olenkin minä >: Pitäis muutenkin potkii pyllyyn itteensä ja keksiä ja kehitellä jotain aktiivista tänne foorumille. Josko jopa repäsis ja koittais toteuttaa taas joulukalenterin pitkästä aikaa tänävuonna.

Ja Agna, kuinkakohan monta kertaa sää oot ton kysyny :DD Etkö sää ota sitä kyselyä talteen? Anyway, emmä tiiä onko sitä enää missään muual mutta ymmärtääkseni tämä on se sama kysely jne. Plus toi sama kysely löytyy myös suomenkielisenä by Dinloss.

Forte kirjoitti:Kiitos Aksuttarelle, saatan tosiaan vaihtaa nimeä, jahka tässä kerkiän.


Vaikka vaihtaisitkin niin mulle sä oot forever Forte.

viissataa sivuu. Pitäisköhän taas lukita pulina ja tehä uus pulina vol. 3.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Tammi 2017, 11:31

MINÄ OLEN AINAKIN BILEISSÄ MUKANA SITTEN HEI. Oon niin party animal. En oikeesti mut voin tehä poikkeuksen tällä kertaa 8')

Viissataa sivua vau .'> muistan vielä ku joku parisataa sivua sitten podettiin taas samaa et pitäskö teherä uus töpö mut se jäi
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 09 Tammi 2017, 14:11

Ehdinkö vielä pulinan sivulle viissataa? Päivän mysteerimikitin

Piupau myöhässä kaikille hyvät pyhät ja uudet vuodet! C: Niin ja joku spessu häppeninki olisi kyllä erityisen bueno juhlistaaksemme pitkäikäistä TNFää! Ainaki kymmenkerroksinen kakku pittää olla!
Nyt tarkastamaan pelit ja runoilemaan sinne jotain. Tai seuraavan kuuden tunnin aikana ainakin, sormeni eivät ehkä liiku sulavasti näppiksellä mutta ei se matka tapa vaan se vauhti, hiljaa hyvä tulee...
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 10 Tammi 2017, 22:38

Cough cough...! En oo koskenu pulinaan pitkään aikaan. Pitää pyyhkiä vähän pölyjä itteni päältä ja onnitella TNF:ssää kuinka elossa se on vielä tänäänkin :3

Party party, yay! Jokin kilpailu olisi kiva :3 Miittiin en uskalla osallistua >3< ujo ku mikä ja meen ihan solmuun, jos uusia ihmisiä tapaan. Vaikka täällä on HUIKEITA IHMISII, nii silti kierin riisikulhoni kanssa koloon jossa odotan, että tilanne on ohi :'D Tai sit oon se seinäruusu ja juon boolia nurkassa. Sitten voin vain odottaa, että mun Master Chef Chloros taikoo mulle jotain. Lols.
Mori
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Tammi 2017, 00:18

Yksi viesti vielä! Olen tässä lueskellut suomalaisista kummitustarinoista, ja terveisiä Nakkilaan! Siellä on paikka nimeltä Ämmäkivi, jossa kummittelee.

Tulen myös mielelläni miittiin, jos pääsen. Olen ihan kiva, en syrji ketään, vaan olen tasapuolisesti kaikkia ihmisryhmiä vastaan. Nyah. No, joka tapauksessa, onnea tälle paikalle, ylläpitäjille sekä kaikille pelaajille, jotka ovat jaksaneet 10 vuotta!
Viimeksi muokannut Forte päivämäärä 11 Tammi 2017, 07:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 11 Tammi 2017, 01:17

Täytyy kyllä nostaa hattua pelille ja pelaajille, kun on pysynyt elossa ja aktiivisena 10 vuotta! Ei moni pysty samaan. Eli onnea tnf! Ja ihmiset ketkä tähän maailmaan ovat vaikuttaneet ja vaikuttavat :)

Ah, miitti. En ole koskaan eksynyt miittiin, vaikka niitä joskus on edellisissä ropeissa järjestetty ja jopa menestyksekkäästi. Koskaan ei ole ollut ihan sellainen olo, että on riittävän "spesiaali" (tai persoonallinen?) niihin osallistuakseen. Tnf:n miittiin voisi jopa vakavasti harkita osallistuvansa, pelaajat täällä kuulostavat olevan niin laidasta laitaan persoonia että tilaa varmaan löytyisi minullekin :) Tosin, en varmaan silti tohtisi lähteä, ellei samalle paikkakunnalle sattuisi joku kiinnostava harrastusseminaari tms.

Agnalle ja muille pänttääjille tsemppiä! Vaan tosiaan, pitää välillä muistaa irrottautua arjesta ja velvollisuuksista - muuten ei varmasti jaksa.

Mulla on semmoinen tunne, että tänä vuonna elämässä tapahtuu jotain merkittävää! Viime vuosi on ollut täynnä itsetutkiskelua, jotenkin vahva luotto että tämä vuosi sitten avaa ainakin mahdollisuuden... Johonkin :D Ehkä sen näkee sitten, kun alkanut vuosi on lopussa. Näillä saatesanoilla siis: Huisin onnekasta alkanutta vuotta minunkin puolestani kaikille! :)
Wolga
 

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron