Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2017, 12:41

Vanhaan tuli maaginen luku 500 täyteen joten aloitetaan uusi.

Puhu, rupattele, kerro, kysele.

Pulinassa pätee samat säännöt mitä foorumilla yleisesti.
Ei kiusata, haasteta riitaa, ei rasistisia puheita, ei K-merkittyä kamaa suoraan näkyville vaan linkkien taakse. Ei mielellään tuplapostauksia, ainakaan hirveästi. Ei yltiöpäistä mainontaa.
Jos haastavaa keskustelua, Argumentointia ja sen sellaista haluaa herätellä, niin siitä keskustelemaan tänne. Pulina pidetään yleisön pyynnöstä kevyenä keskusteluna.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2017, 12:41

höhö alotin sitten uuden.

Pandanna kirjoitti:MINÄ OLEN AINAKIN BILEISSÄ MUKANA SITTEN HEI. Oon niin party animal. En oikeesti mut voin tehä poikkeuksen tällä kertaa 8')


Ikane kirjoitti:Niin ja joku spessu häppeninki olisi kyllä erityisen bueno juhlistaaksemme pitkäikäistä TNFää! Ainaki kymmenkerroksinen kakku pittää olla!


Mori kirjoitti:Pitää pyyhkiä vähän pölyjä itteni päältä ja onnitella TNF:ssää kuinka elossa se on vielä tänäänkin :3

Party party, yay! Jokin kilpailu olisi kiva :3 Miittiin en uskalla osallistua >3<


Forte kirjoitti:onnea tälle paikalle, ylläpitäjille sekä kaikille pelaajille, jotka ovat jaksaneet 10 vuotta!


Wolga kirjoitti:Täytyy kyllä nostaa hattua pelille ja pelaajille, kun on pysynyt elossa ja aktiivisena 10 vuotta!



Myäääh emmä oo koskaan uskonu et kukaan täällä jaksais olla saatikka sitten bilettää 10wee synttäreitä muuta kun minä QUQ
Välil kyllä on ollu semmonen fiilis et koko kakka alas kun on joko turhauttanu tai suoranaisesti itkettäny erinäiset syyt. Kuten ne iänihanat, jokavuotiset foorumin kaatumiset kesäisin ja joulunpartaalla 8)) AI ETTÄ NIIDEN TAKIA OLI IHANAA REPIÄ HIUKSIA PÄÄSTÄ. Puhumattakaan siitä kerrasta, kun oikeesti kaatu kunnolla kiitos sen hyökkäyksen foorumintarjoajan servereille. Sitten menetettiin viestejä. Sitten tuli savior Crimson ja kekkas että googlen kautta löytää vielä uusimmat viestit kopioitaviks.
Siitä mieleen, vois taas pyytää varmuuskopioinnin foorumista. Tämä kaatumiskammo koskee myös foorumia, koskaan ei voi olla liian vainoharhainen.

Miitistäkin on ollu puhetta. Koskaan ei sinne asti olla päästy. Ei tosin johdu siitä, etteikö porukkaa ois kiinnostanu tai etteikö järjestelyihin apua ois tarjottu. Ehkä sekin joskus toteutuu sitten, pitäis vaan kekkasta just joku tapahtuma jonka yhteydessä sen vois järjestää. Esim joku con.
Kaiketi sitäkin vois taas tosissaan harkita, nyt kun on viimein jostain valmistunu ja sais elämän rullaan kunnolla, ni ehtii suunnitellakin jotain ylimäärästä.


Wolga kirjoitti:Mulla on semmoinen tunne, että tänä vuonna elämässä tapahtuu jotain merkittävää! Viime vuosi on ollut täynnä itsetutkiskelua, jotenkin vahva luotto että tämä vuosi sitten avaa ainakin mahdollisuuden... Johonkin :D Ehkä sen näkee sitten, kun alkanut vuosi on lopussa. Näillä saatesanoilla siis: Huisin onnekasta alkanutta vuotta minunkin puolestani kaikille! :)


En mä tiedä miks, mut i feel u. Tästä tekstistä tuli muutenkin niin ihanan positiivinen ja energinen olo. Tänään teen jotain kivaa enkä kattele tai kuuntele ketään negatiivista, semmonen fiilis :>
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Tammi 2017, 21:19

SE ON POIKA!

Huudahti Agna, kun uusi Pulina syntyi. Hän saattoi erehtyä. Ehkä Pulinoilla ei ole sukupuolta.

Aksu, kiitos edellisen keskustelun lopusta vielä linkeistä, olen surkea tallentamaan mitään. :'D Mutta nytpä tallensin! Ja toivottavasti jaksan myös paneutua niihin nyt kun niitä on käsillä peräti kaksin kappalein, jes!

Ja ihanaa että teidän vuodet alkaa noin positiivisissa fiiliksissä, se on inspiroivaa ja tosiaan tarttuu, minullekin tuli hyvä olo kun lueskelin näitä. :> Olkoon tämä vuosi hyvä. Ja tuottoisa ja mielenkiintoinen ja voimistava, ja kaikkea sellaista. Mullakin oli tänään aika hyvä päivä, opiskelin ahkerasti eikä se edes tuntunut pakkopullalta. Ehkä alan saavuttaa vihdoin luonnontiedenörtin mentaliteetin! Tai sitten asia oli helppoa. Oli miten oli, hyvä oli.

Mua kiinnostaisi kyllä miitti! Tietysti mun osallistumista helpottaisi mahdollisesti se että Lotdow tulisi myös, ja tutun kanssahan on aina helpompi tulla kuin yksin, mutta oon mä myös muiden pelaajien kanssa jakanut sanasen jos toisenkin tässä vuosien aikana ja olen pitänyt näkemästäni ja kuulemastani monen kohdalla. (: Ja tosiaan, jos siinä kylkiäisenä olisi joku tapahtuma niin sehän vasta rikkoisikin jäitä. Mutta totta kai ymmärrän jos se ei kaikkien korvaan kuulosta miellyttävältä, olin itsekin tosi ujo ennenkuin jossain vaiheessa teinivuosia tuli täyskäännös ja minusta tulikin varsinainen ylisosiaalinen ahdistelija. Tai ehkä se johtuu siitä että pelkään kiusallisia hiljaisuuksia, ja siksi suuni on auki kokoajan ja yritän heittää hyvää läppää. Luvatkaa nauraa sitten jos miitataan :--D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Tammi 2017, 21:50

Uus pulina on ihana jeeeeeeee

VUOSI ALKOI IHAN JEES TÄÄLLÄKIN, musta ainakin tuntuu siltä et masennus haluaa ainakin vähän hellittää, oon jopa tällä viikolla päässy kahtena päivänä kouluun uwu enemmän kun viime aikoina. Valmistuminen lähenee, ei ois enää paljoa jäljellä! Hakupaperit lähetetty jo seuraavaan kouluun, sain kasattua taideportfolionki sitä varten ö0ö sit yhteishakuja odotellessa et hakis varalta jonneki suomenkieliseenki! Toivottavasti tää tyyli jatkuis sit pidempäänkin!

JOTAIN KIVAA TAPAHTUMAA JOOOOOO tulen miittaamaan tai tekemään mitä muuta vaan, voin olla snack provider kaikille. Eikun siis.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Tammi 2017, 23:21

Onneksi helpottaa, Pandanna, nyt vain paljon tsemppiä ja jaksamista sinne :>

Heh..olen todennut, että roolipelaajat eivät ole juuri muuta, kuin isoja lapsia. Eikä siis loukkauksena, koska olenhan itsekin pelaaja, ja tähän on syynsä; Tänään töissä kuuntelin kolmen 10- vuotiaan tytön leikkiä. He leikkivät, että yksi on keiju, yksi on yksisarvinen, ja yksi yksisarviskissa (Juu, en tiedä, mikä se on. Pinkki ainakin, kuten nuo kaikki), ja leikki meni suunnilleen niin, että "Ja sit tää keiju vois vaik huomaa sen yksisarvisen ja taikoo sen irti niist kahleista.." jne. Ja tajusin, että olen selvästi edelleen 10- vuotias, koska aika pitkälti roolipelaaminen on juuri tuota. Meinasin alkaa nauramaan.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 14 Tammi 2017, 03:47

Hengissä!!!!!! Jösses... Ette arvaa kuka sitten marraskuun lopussa, joulun aluksi vetäsi itsensä ihan rapakuntoon ja lopulta mulle selvisi, että pusutauti ei oo ihan sama juttu kuin halipula! Kevyesti tunsin muuten itteni tyhmäksi lääkärin vastaanotolla kun möläytin tämän... Anyways, mun valmistuminen siirty heittämällä reippaasti. Kävi ilmi, että meiän kuumemittari on valehdellu parilla asteella ja se "pieni lämpö" oli oikeesti 39-40 astetta. Plus sain satinkutia, kun lääkärille paljastu miten kipeä olen ollut ja silti esim. kiivennyt paikalliselle vesitornille ja haukkonut henkeä siellä kaksin kerroin. Voitte kuvitella minkä näkönen mun "korjattu" oppari on... Lisäksi kyseinen yritys vetäsi maton totaalisesti jalkojen alla ja yhtäkkiä mun kokemattomuudesta tuli iso ongelma. Vituttaako? Kyllä. Harmittaako? Kyllä. Toisaalta sitä myös ymmärtää, mutta PRKL. Päädyin sitten leikkaukseen saakka ja jouluna kun muut veteli kaikkee hyvää ni mä söin yhden perhanan suklaavanukkaan. Onneksi äippä on ihana ja mulle tehdään ihan ikioma jouluateria <3 Kaverit järjestää mulle myös uudet Uusi Vuosi juhlat ja tiistaina tulee vuosi siitä, kun toi mies rimputti ovikelloa ja syötti mulle lasagnea. Epäilen meiän parisuhteen perustuvan puhtaasti välillä siihen, että se lasagne on parasta ikinä.

Sowwy kun katosin, mut oikeesti oli hyvä syy ja oon tähän saakka vaan koomannut ja koettanut löytää aivot jostain. Ugh mä oon niin ilonen kun tää kaikki on ohi. Nyt meen näpyttää peliviestejä.

BTW. Oon oikeesti vaikuttunut pitkästä iästä. Mulla tulee pelaajana tänä vuonna 12 vuotta (laskin ja sain jonkin sortin shokin, mihin aika on mennyt?) Kyllähän TNF pitää jotenkin juhlia!
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 15 Tammi 2017, 12:25

Mitäs ekaksi tänne pulina töppöön vois pistää.
Eilen voitettiin kaksi ottelua salibändystä. Jei. Mutta kaverille ilalla hävisin biljardissa. Lähtiessä kotiin auto alkoi huutaa jotain saksaksi, kun on saksalainen auto. Saatuaan selvityksi miksi auto pyysi minua kokoa ajan pysähtymään niin oli jarruneste vähissä. Hups, että tuli matka aika vaaraliseksi. Mutta se taas tarkoittaa sitä, että jotain on vikaa letkuissa ja täytyy korjailla.
Ennen kaikkea huomenna reissuun ja toivon, että Admin ei heivaa minua siinä välissä pois täältä. Pelkään kyllä, kun tulee takaisin minulla taitaa olla vauva kuumme. Kun meen hoitaa pikkuisii lapsii.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Tammi 2017, 12:52

Admin... Kukaan ei varmaan koskaan oo kutsunu muo sillä tittelillä. En tykkää >: AKSU VAIN. Ja Ay kerta sä oot siitä reissustas ilmottanu ja ajoissa ni ei meil oo mitään syytä suo poistella :>

cardea kirjoitti:Hengissä!!!!!!


SE ELÄÄÄ! Ehdin jo pelästyä T_T

Forte kirjoitti:roolipelaajat eivät ole juuri muuta, kuin isoja lapsia.


Vai ovatko lapset pieniä roolipelaajia? Larppauksen mestareita.
Foorumin mukaan sul oli eilen synttärit mut en jaksanu kirjottaa. Joten näin päivän myöhässä, onnittelut!

Pandanna kirjoitti:Valmistuminen lähenee, ei ois enää paljoa jäljellä! Hakupaperit lähetetty jo seuraavaan kouluun, sain kasattua taideportfolionki sitä varten ö0ö sit yhteishakuja odotellessa et hakis varalta jonneki suomenkieliseenki!


YAAAAS! Kyllä se siitä \o/ Sit biletetään kun valmistut.

Agna kirjoitti:Aksu, kiitos edellisen keskustelun lopusta vielä linkeistä, olen surkea tallentamaan mitään. :'D Mutta nytpä tallensin! Ja toivottavasti jaksan myös paneutua niihin nyt kun niitä on käsillä peräti kaksin kappalein, jes!


Ollos hyvä jälleen kerran ;D Nyt pidät ne visusti tallessa - tosin nyt ne on varmaan helpompi pistääki talteen ku voi vaan devari tilin suosikkeihin läntätä.

Agna kirjoitti:Tietysti mun osallistumista helpottaisi mahdollisesti se että Lotdow tulisi myös


Lotdow kainaloon ja sorsapuistoon larppaamaan. Otan Crimin mukaan ja tullaan messiin. Ja syön Dannan kaikki snackit.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 15 Tammi 2017, 12:59

Ayyy biletetään sit saman tien ja urakalla joo! Sit oon Danna, ylioppilas JA vaatetusartesaani, vuoden myöhässä uwu ja kolmanneks viimenen ryhmäki kaiken päälle, meidän osaston vaatetus loppu nyt kokonaan, nyt niistä lapsosista tuleeki stailausartesaaneja ö3ö

SORSAPUISTOON VAAN. Voidaan pitää oma minimuotoinen Tampere-miitti jos ei mitään muuta, voin tuoda Bizarankin mukana jos joku sitä vielä muistaa ö 0 ö
Tuon välipalaa ja jälkkäriä sit niin paljo et Aksu ei jaksa syödä kaikkee vaan sen on pakko jättää muilleki!
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Tammi 2017, 21:15

Minä haluan pitää Nakkila-miitin! Haluan nähdä Nakkivaltakunnan kaikessa kauneudessaan ja tietää parhaat menomestat!
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Tammi 2017, 00:22

Ok Ansku. Se vaan tuli niin auttomaattisesti se sana.
Pandanna mä juhlinkin voiton kunniaksi kunnolla, kuitenkaan Rodeoon asti jalat eivät kuitenkaan vienyt.
Jos on joku Tampereen miitti menossa BLIIS älkää pitäkö samaan aikaan, kun oon reissussa. Sen jälkeen?? Minäkin haluan sellaiseen miittiin tulla mukaan. reissusta kun tuun on kyllä viikko vapaa ennen kuin taas meen neljäksi päiväksi urheilu lomalle aamusta iltaan urheilua jei XD
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Tammi 2017, 14:20

Ay kirjoitti:Ok Ansku. Se vaan tuli niin auttomaattisesti se sana.


Aksu :D Ei Ansku ^^'

Pandanna kirjoitti: voin tuoda Bizarankin mukana jos joku sitä vielä muistaa ö 0 ö


Minä muistan kyllä \o

Forte kirjoitti:Minä haluan pitää Nakkila-miitin! Haluan nähdä Nakkivaltakunnan kaikessa kauneudessaan ja tietää parhaat menomestat!


Siel ei oikeesti oo mitään :----D Peltoja ja kaks baaria. Ennen oli yks, kesällä tehtiin uus. Ja nekin on niin lähellä toisiaan et näät toisen terassilta toiselle. Baarien nimet on Maailmanloppu ja Höpö. Siinä voit valita onko niin angst meno et mennään Maailmanloppuun vai niin hulivili et mennään Höpöön. Ja jos mieli vaihtuu kesken illan ni sit vaa hoipertelee siitä Nakkilan ainoon liikenneympyrän yli toiselle baarille.
Nakkilassa ei oo ees liikennevaloja missään. Mutta siellä on nahkiaismarkkinat kesällä, sillon kannattaa käydä. Jos siis tykkää tupaten täyteen ahdetusta pikkutorista.
Musta tuntuu etten nyt ihan oikein markkinoinu tätä nakkilaa teille :DD

FINNISH GAME JAM. seuraako kukaan streamia? Tai onko joku jopa osallistumassa tänävuonna? Harkittin tosissani et ois Nakkilan tiimiin menny mukaan mut emmä sit mennykään. Taaskaan. >: Toisaalta tänään on niin kiva ilma ja aurinkoista et en tiiä oisko se sit kivaa istuu sisällä väsäämässä pelejä.

Pandanna kirjoitti:Tuon välipalaa ja jälkkäriä sit niin paljo et Aksu ei jaksa syödä kaikkee vaan sen on pakko jättää muilleki!


OLIKO SE HAASTE? Syön kaiken, vatsani on pohjaton.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Maalis 2017, 20:39

Hyvää naistenpäivää!!!!
Veikkaisin suurin osa pelaajista ovat naisia. XD
Nukkumaan, kun on ollut niin tylsä päivä ja väsyttää aivan suunnattomasti
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Maalis 2017, 15:15

Hyvää naistenpäivää jälkijunassa! Olen 21. Sos. Help. Mayday. Aikuisuus imaisee minut sisuksiinsa.

Jokainen päivä on uuvuttava ja raskas. Klo 10-19 en oikeastaan tee muuta kuin opiskelen, syön ja käyn tyhjäämässä sieluni pönttöön. Iltaisin kaikki mun patterit on käytetty ja olen kuin tyhjennetty lahna. Ollaan katottu sarjaa 24 ja pelattu The Witcher 3 ja kaikki sen lisäosat läpi. Siinä ainoat tekemiset jotka vaatii tarpeeksi vähän aivoja että jaksan tehdä niitä. Lukisin mielelläni kirjoja ja ropettaisin ja piirtelisin mutta ei kyllä pysty. Siinä kuulumiseni joita ei kysytty :'D Mutta olen siis elossa.

Mutta sain tänään kesätyöpuhelun, jee! Hotellihuoneiden siistiminen odottaa taas tulevana kesänä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 12 Maalis 2017, 00:43

Agnalle onnittelut vanhenemisesta ja kesätöistä! Aikuisuus on kaamea peto joka tulee ja syö pahaa-aavistamattomat lapset. Varokaa vain!

Ajatelkaa, on jo/vasta maaliskuu! Helmikuu meni taas ihan ohi ja tuntuu että olisi kohta jo juhannus, mutta samalla on vasta maaliskuu ja edes pääsiäinen ei ole ohi ja ei malttaisi odottaa kevättä (miinus siitepöly. fck allergioita) Miten on, nauttiiko TNF:n kansa kevätauringosta vai saisiko lumi sulaa ilman tietokoneen näytön näkemisen mahdottomaksi tekevää auringonpaistetta? :)
Nyt on jotenkin kummallisen kiva olo vaikka kirjoittaminen hidastuu kirjaimellisesti taidottomuuden takia. Miten minä suomi. Olen kuitenkin ihan innoissani, näppis edessäni ja jaan kaikille virtuaalisia haleja! Kukkia! Kissanpentuja! Vihollistenne verta!
Ikane
 

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron