Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 15 Touko 2017, 23:08

Oh! Koulupaikka ensvuodelle saatu! Nyt ei siitäkää sitten stressiä tartte enää ottaa!

ps. jos miittiä koskaan tässä esim. tämän kesän (vaikka lumiselta näyttääki) rajoissa ajattelis porukka pitää nii mä oon ainaki tulossa. okei, vaikkei ois miittiä nii tuun silti, lällislää!
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Touko 2017, 00:01

JTP kirjoitti:Oh! Koulupaikka ensvuodelle saatu! Nyt ei siitäkää sitten stressiä tartte enää ottaa!

ps. jos miittiä koskaan tässä esim. tämän kesän (vaikka lumiselta näyttääki) rajoissa ajattelis porukka pitää nii mä oon ainaki tulossa. okei, vaikkei ois miittiä nii tuun silti, lällislää!


Wuup wuup! Iloa ja onnea, Gandalfin ilotulituksia ja hobittien lauluja! Onneksi olkoon. Koulupaikka on aina siistiä saada, tulee heti parempi usko tulevaisuuteen.

Ja, sitten ihan vain tämä koska MLP mainittu. Hyvällä huumorilla, ystäväiset. Samaistun siihen siniseen poniin.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 16 Touko 2017, 19:34

Euroviisut mainittu! Nimimerkillä seurasin ne joka vuosi, paitsi viime- ja tänävuonna... tai niitä edeltävänä...

Forte kirjoitti:Ja, sitten ihan vain tämä koska MLP mainittu. Hyvällä huumorilla, ystäväiset. Samaistun siihen siniseen poniin.

Voi kyllä, saatoin hörähtää ääneen. :'D Varsin miellyttävä esitys! Meniskö jollain koululaisbändillä joulu-/kevätjuhlassa? Ja kauniita kuvia, mitä ehdin vanhoja viestejä lukaista.

JTP, onnea vielä kerran! Koulupaikka on aina superi juttu. Voisin itseänikin lyödä pyllylle, napata koiravauvani ja juosta hoitamaan näitä asioita. Sitten päikkäreitten jälkeen.
Oon saanu jostain inspaa peleihin taas (luojan kiitos) mutta en osaa kanavoida sitä! Ihan kuin yrittäisi kaataa vettä pois pallon sisältä. Niin ja unensaanti on menny miinuksen puolelle ja varmaan jäätyi ikiajoiksi, kun aurinko päätti että nyt voi taas terrorisoida ihmisiä ja tunkeutua viereisen huoneen ikkunoista, avonaisen makkarinoven pinnasta silmiini. Tuurini on vastustamaton.
Ikane
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 20 Touko 2017, 00:06

Kiitti Ikane! <3 Olin jo sanomassa, että riko se ikkuna niin ei aurinko paista, mutta hmm... jostain kumman syystä minusta tuntuu, että ei taida auttaa tällainen ratkaisumenetelmä :D
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Touko 2017, 19:39

Itse en pitänyt viisuista, että viime vuoden Ruotsin isännöinti oli paljon parempi mitä tämän vuoden oli. Olihan se kiva se katsaus 2007 vuoteen. Yhdestä uudesta asiasta en pidä ollenkaan, että kun näytetätään maksaja maat siinä välissä klipsinä niin näytetään minkälainen show on. Itse pidän mielummin siitä, että näkee shown ekaa kertaa kun tulee livenä. Pidin aikalailla voittokappaleesta, kuin se oli pieni virkistys näistä kunnon show jutuista. Oma suosikki jäi kunnolla häntäpäähän.

Ei mennyt oikein hyvin leijonien mmestaruuskin
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Touko 2017, 16:32

Onnea opiskelupaikasta JTP!

Mulla on taas vihdoin tältäerää pääsykokeet ohi, 17.pv keskiviikkona kävin suoltamassa kaiken tahtoni ja tarmoni lääkiksen pääsykokeeseen, ja voi hemmetti. Oli ihan sairaan (heh) hirveä. Aamulla ennen koetta olin ihan saletti, että olen jo toinen jalka sisällä, sillä tein koetta edeltävänä sunnuntaina viime kevään eli vuoden 2016 pääsykokeen, ja olisin päässyt sen pinnoilla kaikkiin lääkiksiin sisään. Sen sijaan tämä koe, johon tuli nyt jonkin verran uudistuksia, oli aivan jäätävä. Kokeessa oli tosi epäselvät tehtävänannot, todella paljon aineistopohjaisia tehtäviä, jotka siis eivät olleet lukion kursseja nähneetkään, ja kysymysten asettelu oli myös kummallinen, enkä aina tajunnut, mitä kysymyksessä haluttiin tietää. Ihan superlannistava koe. Itkin koko päivän sen jälkeen, että eipä ole paljon kesälomafiilistä täällä ollut :p Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja näyttää siltä, että ehkä se kesä sieltä tulee, vaikkei opiskelupaikkaa heltiäisikään. Sanotaan vaikka näin, että mahdollisuus on, mutta siihen vaaditaan kyllä pieni ihme. Onneksi koe oli kaikkien kanssahakijoidenkin mielestä horriblus maximus.

Syntymäpäiväonnitteluni kaikille, joiden synttärit meni huhtikuussa ja toukokuun tuolla puolella!

Huomenna kutsuu matka Krakovaan. Odotan jännityksellä, millainen reissusta tulee, sillä kaikkein mieleenpainuvimpana matkakohteena on varmasti Auschwitzin keskitysleiri. Olen kuullut sen olevan todella ahdistava, ja uskon, etteivät siellä vierailleet ole liioitelleet yhtään. Jos selviän koko kierroksen itkemättä, niin rasti seinään. Voi olla että se mönkään mennyt pääsykoe alkaa näyttää siinä historian hirveyden rinnalla melko pieneltä pahalta.

Nyt minä yritän sitten taas aktivoitua ja vastata peleihin! Jos en tänään onnistu, niin jatkan Puolasta palattuani, eli 27.pv eteenpäin! ->
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 24 Touko 2017, 08:39

JTPlle paljon onnea opiskelupaikasta!! Tosi hieno homma! Agnalle taas: mä kuvittelin ryssineeni omat pääsykokeeni perusteellisesti ja pääsin sisään hyvillä pisteillä. Lääkiksen kokeet on muutenkin olleet todellista hepreaa kun autoin kaveria valmistautumaan niihin. Plus se paine voi lisätä epävarmuutta. Musta on absurdia, miten hankalaksi kokeet voidaan tehdä.

Meillä alkaa muutto olemaan valmis! Mä oon saanu vasta yhden kasvin hengiltä ja auringonkukat itää. Oon kauheen ylpee ittestäni, mutta mun kroppa huutaa halleluujaata. En oo yhtään tottunut näin fyysiseen hommaan. Mun haban melkeen tuntee. Vielä kun saisin huonekaluni ja hyvästellä lopullisesti entiset vuokraisännät.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 01 Kesä 2017, 21:35

Minulla on uusi työ! Shokki!

Kuva

Be afraid...be very, very afraid...
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Kesä 2017, 09:52

Onnee uudesta työpaikasta!

Hyh pääsykokeet meni kyl melkolailla päin pitseriaa et melko turha toivoo et pääsisin yliopistoon ainakaan tänä syksynä orz no, ehkä ens vuonna uudestaan ellen saa töitä tai pääse muualle kouluun!

MUT HUOMENNA ON VIIMEIN NE SAAKUTIN YO-JUHLAT! Eihän tätä ookaan tapeltu ku se neljä vuotta ja tulin eilen takas kotiin Tampereelta ja voi saatsi tätä ressiä 8'D mummoki on ollu maanantaista asti siivoomassa täällä ja kuulostaa siltä et kaikki räjähtää ihan kohta. Guys, chill please, en ymmärrä tätä hirveetä ressiä ahahahahah
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Kesä 2017, 17:12

Wow Hyvä, että joku saa työ paikkoja. Ei joudu työkkäri noidankehälle.

Onneksi tänä vuonna oli ainoastaan yksi kenellä oli lakkiaiset, mutta asuu kaukana niin eipä tullut oikein paaston aikaa käytyä pikkuserkun lakkiaisissa. Onneksi vanhemmatni menivät kuitenkin.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Niehku » 07 Kesä 2017, 21:55

Vähän noloa tulla tänne höpisemään "aktiivisena pelaajana" hehheh.
Uskallan kuitenkin olla nolo :D

Sen verran mitä nyt silmäilin teidän juttujanne ja mitä teille muille kuuluu niin ensinnäkin tässä asianomaisille:

Kuva

Hurjasti onnea!!

Omakotitaloon muuttoa, työpaikan saantia sekä jatko-opiskelupaikkaakin oli myönnetty, ihanaa kuulla tälläsiä uutisia :)

Sitten kuulemma on jälleen tönffi miittinkiä suunnitteilla? MUKANA!
Niehku
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja JTP » 09 Kesä 2017, 03:26

Kiitos kaikille onnittelijoille ja ihana kuulla, että muillakin menee hyvin! ^3^
JTP
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2017, 14:58

ASDLSEF
ONNEA KAIKILLE KAIKESTA KIVASTA WOOP näin tahdikkaasti myöhässä hiljaisuuden jälkeen. Pitäny jo pitkään täälläkin elää mut aina sitä on ollu muuta. Tänään piti olla se päivä, kun vastailen ropeihin mutta hupsista kun piti sit sairastua kaiken kiireen päälle. Tho voishan sitä silti koittaa täs pikkuhiljaa, kerta inspis on jo koholla. Itken silti että anteeks kaikki kun kestää vastailla T^T

Näin jo untakin et Forte oli töissä oreo tehtaalla. Ihan esimiehenä. Ja se koitti täältä palkata työntekijöitä sinne.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Kesä 2017, 17:35

Kitokset kaikille tsempeistä, toivotaan että ihme tapahtuu, tällä hetkellä fiilis on kyllä aika lannistunut. :D

Mitäs juhannussuunnitelmia? Minä mökille, grillin ja hyvän ruuan ja ilmeisesti kylmien kelien pariin. JEA.

Aivan huikea yhtäaikaisten paikallaolleiden käyttäjien ennätys meillä tällä hetkellä muuten, ottaen huomioon ettei meillä edes ole noin montaa käyttäjää. Noh mitäs pienistä, PARTY sen kunniaksi! Kummitukset ovat olleet paikalla kanssamme. Ja joo en käytä standarditeemaa koska tykkäsin tästä synkästä ihme lohisteemasta. :>
Kuva
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 19 Kesä 2017, 22:00

Onnea kaikille kaikista kivoista elämäntapahtumista! Ihan huikeaa, kun tapahtuu mukavia juttuja :) Pidän Agnalle peukkuja, jospa se opiskelupaikka nyt tulisi, ei kannata vielä vaipua masennuksen alhoon!

Juhannuksena oon vapaalla, että eiköhän sitä tässä kotona grillailla kun ei viitsi neljän koiran kanssa oikein lähteäkään minnekään. Semmoista mukavaa kalsaritissuttelua ja höpöttelyä miehen kanssa, tiiä vaikka saataisiin hääsuunnitelmia edes vähän eteenpäin :D
Wolga
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron