Pulina

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja tynnyri » 02 Maalis 2018, 21:22

Uuu uusia ihmisiä Owo Teretulemast varpu!
tynnyri
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 03 Maalis 2018, 00:49

Tervetuloa Varpu ! (:

Mullakin alkoi hiihtoloma, tai siis, itsenäisen opiskelun viikko. Onnistuin jotenkin jumiuttaan tämän kunniaksi pakaran, joka tietenkin sitten muodostui kivaksi pikku noidan nuoleksi ihan näin liikunnalliseksi suunnitellun loman kunniaksi. No, ei se mitään, tänään on persposket hierottu pehmeiksi ja kipulääkitys hoidettu kuntoon - eiköhän näillä jo ala krampit vetristymään ja lumikenkäily maistumaan :D Tiiä vaikka erehtyisi ihan laskettelemaan joku päivä.

Mites muilla on mennyt hiihtolomat, tai jos on muitakin pohjoisen asukkeja niin tietenkin tiedustellaan, että mitä on suunnitelmissa?
Wolga
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 04 Maalis 2018, 16:23

Kiitos! Pitää tunnustaa, et stalkkasin luin TNF:ää jo muutama kolme vuotta sitten ihan innolla. Sit elämä meni niin sanottuna pipareiksi useasta eri kohtaa ja no, ny tässä kasaillaan ihteä. Eli tässä vihdoin olen. :D

Loma loppuu tänään ja se meinaa että mulla on kahden viikon ajalta kouluhommia. Viikon ennen lomaa vietin kuumeessa sängynpohjalla ja nyt se kostautuu. En halua. Äh.

Toivottavasti Wolgan pakara ja samalla kipuili hellittää ja voit jo paremmin? Itse olis niin kovasti mieli tehny lenkille tänäänkin, vaan pidän yhä taukoa vanhan revähdyksen oireillessa. Perjantaina olis kuitenkin tanssinäyttö koululla, ja haluaisin lisätä siihen vielä yhden uuden koreografian,,,. Apua :D
varpu
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2018, 20:23

varpu kirjoitti:Kiitos! Pitää tunnustaa, et stalkkasin luin TNF:ää jo muutama kolme vuotta sitten ihan innolla.


Senkin ruoja! No mut kiva että viimein sitten päätit liittyäkin, ei tarvii vaan puskista kurkkia kiikareilla.

Hirveitä aktiivilomia ja suunnitelmia teillä, samaan aikaan mää mietin kahdesti jaksanko viedä roskat ku on pakkasta ja liukasta :--D No, onneks on koira niin tulee liikuttuakin, ettei ihan mökkihöperöks tule.

varpu kirjoitti:Toivottavasti Wolgan pakara ja samalla kipuili hellittää ja voit jo paremmin?


Wolgan pakaroille pikaisia paramesia, kyllä! Tylsäähän se on jos on aktiivisia suunnitelmia ja sitten tommosen takii joutuiskin jäämään kotisohvalle :<

Forte kirjoitti:Olen Lintsillä kahvilapuolella. En laitteissa, onneksi. Olisin huonoin jarrumies ikinä, koska en tunne sanaa jarru. Palkka on...kohtuullinen, mutta saan hyviä etuja!


No muo ois vähän kyl pelottanu tulla kyytiin jos sää siellä virnuilet jarrumiehen paikalla :D Mut täytyy pitää mielessä, et jos lintsin suuntaan sattuu eskyyn jostain ihmeen syystä niin suo voi metsästää sieltä kahvia keittelemästä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja cardea » 20 Maalis 2018, 18:57

Onnea kesätöistä ja tsempejä kouluihin! Enkä ole työllistynyt - täällä päin suomea yhteen virkaan johon mulla on koulutus hakee n. 70 hakijaa. Harkitsen uutta koulutusta, mutta työkkärin mukaan voin mennä vasta kun mun valmistumisesta on vuosi ja työttömyydestäkin VÄHINTÄÄN vuosi. Lisäksi jouduin just kiroomaan sen aktiivimallin. Arvatkaa vaan, kun mut ilmotettiin "nuorten" kurssille ja ikäraja olikin 24 ja mä täytin sitten 25 - en päässyt enää kurssille kun olin liian vanha. Ugh....

Me mennään miehen kanssa naimisiin maistraatissa - kirkkoon mua ei saa ja mieskään ei ole sinne halukas menemään. Tehdään oman näköisemme hääjuhla sitten kun tehdään. Osa suvusta nikotteli aika kovaa tästä, mutta eivätpä ne meidän parisuhteeseen oikeasti mitään voi sanoa. Sormuksetkin on "väliaikaiset" halvat. Ärsytti oikein myyjän asenne kun ne ostettiin. Teki mieli kysyä haluaisko se ehkä maksaa meidän velat, jos ne sormukset on muka niin tärkeät. Tottakai olisi ihanaa saada timantit ja muut, mutta mieluummin otan velkavapaan elämän ja joskus päivitän sitten sormukseni. Meistä ei kumpikaan lisäksi ole materialisti, eikä meidän tarvitse kiillottaa imagoa. Tossa just kuuntelin kauhulla kun kaverin mies oli ostanut yli tonnin sormukset ja sitten tulikin ero... Niissä on kaiverrukset ja kaikki niin niitä ei enää kyllä voi myydäkkään kuin romumetalliksi.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Maalis 2018, 01:00

Ai että pistää vihaksi kyllä tuo aktiivimalli. En ole tällä hetkellä sen piirissä edes, mutta voin kuvitella, millaista nillittämistä se on. Oikeasti, eivätkö asioista päättävät ihmiset ymmärrä mitään tavallisesta elämästä? Pfft, hölmöä, miten työkkäri päättää kaikesta, muttei silti etsi ihmisille töitä.

Ja tosiaan, jos unohdin sanoa, onnea Cardealle ja hänen miehelleen häiden johdosta! Mahtavaa, pitäkää viikinkihäät! Niissä juodaan paljon, sitten hääpari ratsastaa kilpaa ja myös tappelee, ettei sitten avioliitossa tule enää aiheita riitoihin. Ja oikeasti, sormukset. Olen niin tylsämielinen ihminen, etten ole koskaan ymmärtänyt timanttisormuksia. Mitä merkitystä sillä on, vaikka sormus olisi Kinder- munasta? Se on kuitenkin vain sormus, aito rakkaushan siinä asiassa ratkaisee, ei jokin esine. Henkilökohtaisesti, minua saisi kosia vaikka avaimenperän sillä pyöreällä osalla, jos mies vain on juuri Se Oikea minulle.

EDIT! Näin viime yönä unta, että minun piti olla aamu kymmeneltä Helsingin Kissakahvilassa, koska TNF:llä olisi siellä miitti. Jokaisen piti tuoda aveciksi joku hahmoistaan (wait, what..?), ja jostain syystä Aksutar halusi koko ajan kiilata ohitseni kahvijonossa. Aksu! Aamulla heräsin ajatukseen, että pitäisi kai nukkua hieman lisää, kerta on vasta perjantai. Sitten hain kahvia ja ihmettelin aivojeni sisältöä.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja varpu » 22 Huhti 2018, 16:51

Huh hah ja hei!

Käsi kramppaa mutta piirtopöydästä ei hellitetä. Kuviksenopettaja saa muutenkin jo tuijata kun palautan kaiken näin myöhässä (lue: kyseinen portfolio piti olla palautettu jo viime vuoden keväänä. Meikäläinenhän ei koskaan saanut sitä tehtyä artblockin ja hermoromahduksen kera.)
Nyt kuitenkin uusi yritys vol 4 meneillään!

Tuol on jo ihan lämmintä o_o kävin haravoimassa ja umm kesä?

Olen myös paennut kirjotuksiin valmistavia tehtävänippuja Skyrimin pariin taasen kerran, ja nyt hakkaan lävitse näitä esseitä ja tehtäviä. Huah. Asioiden välttely 0/10.
Sain myös kutsun työhaastatteluun ja o____o yiKES keskiviikkona menen sitten sinneapua

Miitti kissakahvilassa... Itkettää, miten sulosta. Aksu kiilailee jonossa ja vie loput kahvit pannusta juuri sopivalla hetkellä.

MIten sinne kuuluman, ruudun toiselle puolen?
varpu
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Huhti 2018, 00:09

huohhh en ole kuollut vaikka siltä vaikutankin.

Käsi tekee kuolemaa, tietokone kuoli, tilasin uuden, se on saapunut. Huomenna pitäis käydä verikokeet ja ylihuomenna röntgenissä kun lääkärit haluu tutkii onks mulla reumaa tai jotain muuta vastaavaa :)) Rasituksesta rikki menneet kädet on ihan kivat kyllä mut en ihan siihen reumaan jaksa uskoo mut käydäänpä ny kuitenki kattomassa ni tiedetään varmaks, kyl se mahollisuus on kun suvusta sitä löytyy mut... enivei. TORSTAINA ON VAKAVA-KOE JA OON IHAN HELVETIN RESSINÄ SIITÄ. Oon yrittäny opiskella ku viimestä päivää mut mikään ei tunnu jäävän päähän vaikka mitä tekis mut pakko on.

Muuten menee kyl ihan jees, toivosin et sinne kouluun viimein pääsis mut en sit tiiä, cossit edistyy, buukkasin tänään itelleni reissun Popcultiin ens kuussa, ei kai täs muuta. Joka paikkaan sattuu ja ressaa ja väsyttää

Joten joo, minä palaan sinne mistä tulinki ja tuun taas pyörähtää joku päivä varmaan ellen veivejäni heitä rasituksesta ennen sitä.
... Kaikkia kinosti.

Naava
Avatar
Noitarinki
Porvari
 
Viestit: 753
Liittynyt: 14 Heinä 2012, 17:28

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2018, 11:15

Hei apua tääl on viestejä joista en oo saanu mitään ilmotusta >:U Foorumi nyt

Forte kirjoitti:EDIT! Näin viime yönä unta, että minun piti olla aamu kymmeneltä Helsingin Kissakahvilassa, koska TNF:llä olisi siellä miitti. Jokaisen piti tuoda aveciksi joku hahmoistaan (wait, what..?), ja jostain syystä Aksutar halusi koko ajan kiilata ohitseni kahvijonossa. Aksu! Aamulla heräsin ajatukseen, että pitäisi kai nukkua hieman lisää, kerta on vasta perjantai. Sitten hain kahvia ja ihmettelin aivojeni sisältöä.


NO SIIS! Totta kai kiilaan jonossa koska haluan kahvia, jota en saisi juoda oikeesti. Mutta kun!

varpu kirjoitti:Tuol on jo ihan lämmintä o_o kävin haravoimassa ja umm kesä?


IHANAN LÄMMINTÄ ON OLLU JOO ja kevät on muutenkin ihanaa aikaa imo. Mun pitäis ottaa itteeni niskasta kiinni ja käydä harjaamassa terassi ja pistämässä kukkapenkit siihen kuntoon ettei mun piha näydä ihan viidakolta. Mutta kun tärkeitä asioita on kiva vältellä.

DANNA ÄLÄ KUOLE, toivotaan ettei sun käpälässä mitään vakavaa oo. Ittellä kans ranteet paukkuu ja kämmenet vihloo siihen malliin et pitäis itteki varmaan konsultoida lekuria mutta en mene >:| Kärsin. Rannetuki ois kyllä bueno.

Also skyrim mainittu. On tehny jo pitkään mieli pelaa se uudestaan mutta en oo saanu aikaseks. Muutenkin kone ja konsoli täynnä pelejä mitkä pitäis pelaa ees kerran läpi, mutta mitä teen? Pelaan niitä samoja vanhoja. Ei sais ostaa pelejä ennen kun vanhat on pelattu, mutta olen heikko.

Mites ihmisten elämä? Onko porukalla vappu suunnitelmia? Ite varmaan oon taas kotosalla, jos on hieno sää ni sillon vois ton pihaprojektin potkasta käyntiin.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Touko 2018, 00:00

Ihan liian kuuma! Ei näin mustiin pukeutuva selviä hengissä, varsinkin, kun en voi käyttää edes lyhyitä hameita, ku on niin leveä ahteri D:

Mutta nyt on työt alkaneet! Yay! Tervetuloa tosiaan Lintsille moikkaamaan ja syömään (omalla vastuulla) omin pikku kätösini vääntämää ruokaa. En ole vieläkään tosin kovin tasokas tekemään pehmiksiä, mokomat yllättävät kovin usein.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 15 Touko 2018, 10:48

Mutta kesä on kivaa ja helle, mökki ja riippumatto... Toisaalta hyttyset on ikäviä... Onnea töistä fortelle
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2018, 08:47

Pehmikset mainittu, nyt tekee mieli... Tuun Forte ihan vaan sun kiusaks tilaan pehmistä lintsille.
Pitäis varmaan muutenkin avata jo jäätelökesä. Talviturkinkin (viiden talven takaisen) vois käydä kastelemassa jossain.

Ja hyi hyttyset, ne on kyllä ikäviä. Koirakaan ei tykkää ku tulevat kuonolle >:|
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Kesä 2018, 18:56

Opin tekemään niitä pehmiksiä lopulta.

Tulipa tässä mieleeni, että täällä on jos jonkinlaista kirjoittajaa, niin uskon, että osa voisi olla kiinnostunut tästä; https://www.epressi.com/tiedotteet/kult ... qF.twitter
Itse olen osallistumassa, ainakin yritän. Katsoo mitä kummallinen mieleni saa aikaan, jonkinlaista idean alkua on olemassa, sitten se pitää vain muuttaa kauhuksi.
Forte
 

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Kesä 2018, 22:18

Aika mielenkiintoista. Osaisinko minä sellaista edes kirjoittaa???
Oon vaan kirjoittanut realista ja fantasiaa

Ennen kaikkea TJ0 on tullut eli aktiivisuus nousee, kun en oo saanut edes kesätyötä :( Tietenkin kun juhannus tulee ja muita niin kesäkuu ja heinäkuu alku olla pientä kiirettä, kun mennään patikoimaan taas Rovalle. Rova on niin kaunis. Intti kyll jätti kovasti paperi työtä mikä ärsyttää kovasti. Liika töitä ja pään vaivaa niin kuin saakelin pankki jututkin. Miksi pankitkin täytyy muuttua monimutkaisemmaksi. Selkeesti alkaa tulla, jos et pärjää tässä hiivaisessa maailmassa niin padadam....piu poks.
Saisi jo tulla talvi, vaikka järvessä on kyll ihana polskia. Mutta aina kesällä on flunssassa niin kuin nytkin, muurrrr
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Kesä 2018, 08:40

Forte kirjoitti:Opin tekemään niitä pehmiksiä lopulta.

Tulipa tässä mieleeni, että täällä on jos jonkinlaista kirjoittajaa, niin uskon, että osa voisi olla kiinnostunut tästä; https://www.epressi.com/tiedotteet/kult ... qF.twitter
Itse olen osallistumassa, ainakin yritän. Katsoo mitä kummallinen mieleni saa aikaan, jonkinlaista idean alkua on olemassa, sitten se pitää vain muuttaa kauhuksi.



WOOP! Nyt siis voi tulla käymään, kun saa varmasti pehmistä. Itteki piti osallistuu tohon ku jo keväällä ilmotuksen näki mut kuinkas se kirjottaminen sit on edenny? Ehkä vaan keskityn nakutteleen vastauksia foorumille enkä koita mitään rewrite vanhoi kauhujuddui kansioista.

Ay kirjoitti:Ennen kaikkea TJ0 on tullut eli aktiivisuus nousee, kun en oo saanut edes kesätyötä :(


Onnittelut suorituksesta! Mut harmi ettei töitä sit tullu >:
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron